Tietäkää TOTUUS!

Anonyymi-ap

On olemassa elävien olentojen totuus, heidän Henkensä, ja totuus siitä mikä on noiden olentojen elinympäristö, materialistinen maailmankaikkeus.

Valhe on sitä varten, että huvitellaan vitseillä, voitetaan vihollisiaan, valheinformaatiolla, tai sitten ollaan itse tietämättömiä ja valheessa ja erehdyksissä kiinni, jonkun tietoasian suhteen. Ja sitten se HÄTÄVALHE! Kaikki Ihmiset ovat valehdelleet, jopa ne jotka eivät myönnä niin tehneensä. Siksi kaikki olisivat joskus Helvetissäkin, jos kerrankin pienenkin hätävalheen valehdeltuaan muka sinne joutuisivat. JOS silti kaikki vastauksena koulun kokeissa olisi ollut oikein ja totta, edes jollakin, niin SINÄ ON SE MESSIAANNE TOTUUDESSA! Tahaton valhe on vain hiukan eri asia kuin tahallinen. Joidenkin mielestä tahaton tietämättömyys ei ole valhetta, mutta miksi valehtelevat ettei sekin ole valhetta?!

Informaatio "-sanat jotka olen puhunut teille - on Jeesuksen opetuksen mukaan IHMISEN HENKI, EI vain se happi, joka kiertää keuhkojen kautta suoniimme poltettavaa verta.

Ateistit eivät kykene ymmärtämään JUMALAN HENKEÄ, koska he olettavat, että sillä olisi pitänyt aina ollut RUUMIS! Ei ole aina ollut, pelkästään fyysisen maailman tyhjiö on omanalaisensa olento, joka kykenee missä tahansa paikassa, ottamaan koordinaatistoonsa MASSAN! Ateistitkin saattavat silti olla lahjakkaita matemaattisesti, ja laskea fysiikalla ja kemialla kaikenlaista siihen liittyvää..

Vanhurskaat ihmiset kykenevät ymmärtämään JUMALAN HENGEN ominaisuuksia, siis sen merkitysfyffen, joka ei ole sama asia, kuin nämä kirjaimet tässä näytöllä.

Kaikki asiat, jotka on jollain tavalla havaittu, vaikka valehdellenkin, tulevat joskus olevaiseksi tai olleet olevaisia, eikä tietenkään ne kaikki ole esineitä, tai ruumisobjekteja tai luonnon kohteita, koska on taidetta ja logiikkaa ja tunteita, joille ei kannata tehdä mitään "JUMALAN KUVAA", mutta jotka silloin on vähintäänkin pitänyt käsittää - sanoin.

Mutta on sellaisiakin Jumalan Kuvia, jotka pitää tehdä olevaiseksi, omat lapsenne, ja ne objektit, joille ei saa tehdä Jumalankuvaa, ovat niitä, joiden takia menneet sukupolvet menivät nekin tiedossaankin harhaan. Ateistit tietävät mikä EI OLE JUMALA, ja Vanhurskaat tietävät KUKA ON JUMALA. Jumala on se olento, jota ilman emme olisi elossa. Ja siis triviaalisti ISÄ+ ÄITI! Mutta ei IHMISÄITIKÄÄN ole itselleen aina äitinsä, vaan Ihmisen äiti on ruumiillisesti mm. miljoona vuotta sitten elänyt - se "apinaihminen", vai mikä orava se oli ennen sitäkin, ja Henkensä Äiti on se olento, joiden sanoja puhumme, perkule vaan että emme kuitenkaan haluaisi nähdä häntäkään koko ajan, jos ajatustensa logiikka on kiinnostavampaa...

Jeesus Messias, on Henkemme Isä, Hänen sanojaan opetetaan jo kaikkialla maailmassa, se loppu on jo ehkä tullut, ja se tarkoittaa, että "tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi" saa pian jo seuraavan haasteensa, mitä rikkoa ja mitä pitää... Se on lepopäivä.

Minä olin aiemmissa olemuksissani taruolento, olin mm. Akilles...
Ja sieluentiteetissämme, pelkästään Suomessa on lähes tuhat muuta AKIA!
Minulle ei ole loukkaus päätyä takaisin sinne mistä tulin, mutta en tiedä tarvitaanko minua enää siellä: "Minne minä menen sinne ette te voi heti tulla"(Jeesus).. "Manalasta sinut hain"- (Aki Sirkesalo)- hetki ennen hänenkin traagista poistumistaan lomamaansa Zunamissa. Älkää vierastako minua, puhun niin helppoja nytkin kuin mitä pystyn.... Mutta jos olette Saatanoita, "minunkin totuuteni on teille vieras..". Sikäli mikäli en ole itsekin pahoja vain puhunut...
Saatana on paranoidi, se luulee, että kuka hyvänsä haluaa hänet tappaa, milloin tahansa, siksi se yrittää itse tappaa kaikki vihollisensa ensin... Ja oli Jeesuskin ainakin kerran paranoidi :"Miksi haluatte minut tappaa? Koska sanani ei saa teissä sijaa?"
Ja olet sinäkin ehkä, paranoidi... Vai asetutko ylpeästi vastustamaan kaikkea todennäköistä tapahtumasta?!

1

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten henki on totuus? Mikä on ihmisen henki?

      Ihmisellä on tietoisuus tai mieli. Mitään sieluja tai henkiä ei ole havaittu. Ruumiittomista "hengistä" ei ole todisteita, ainoastaan mihinkään perustumattomia huhupuheita.

      Mistä uskovaiset (muka) tietävät näistä asioista? Keksimällä juttuja omasta päästään vai kuulemalla niitä muilta, tietysti ilman mitään kriittisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe