LÄHDE POIS MAAILMASTA

Anonyymi-ap

Nyt on tullut se aika, jolloin antikristus hallitsee.
Sen voima on jo tullut esiin pahuudessaan ,murhissaan , velhouksissaan.
Se on lumonnut ihmiset.Onneksi Jumala on jättänyt Suomeen uskovia ,jotka kertovat Totuutta.
On myös ateisteja ja uskovia ,jotka paljastavat pahuuden ilmentymiä sosiaalisessa mediassa vielä.
Itseltäni Jumala otti pois tämän kansan varoittamisen.Se tapahtui maaliskuun loppu puolella.
Voi tätä uppiniskaista kansaa, mitä on edessä.
Voin itsekkin , kuten tuhannet uskovat rukoilla ,että Jumala armahtaisi tämän kansan avaamalla ihmisten silmät ja kuulevat korvat ja ymmärtäväisen mielen.
Että tämä kansa itkisi kun näkisi , mitä tässä maassa on tehty viimeisten vuosien aikana.

Nyt jokaiselle uskovalle sanon ,koska Jumala on sen tehtäväkseni antanut.
Nyt lähde maailmasta eli keskity tästä eteenpäin vain Jumalaan.
Tämä jos mikä on tärkeää Eli ole Rukouksessa sinnikäs.
Älä hellitä vaan jatka ja seuraavana päivänä lisää.
Nyt olemme lopunajan taistelussa hyvin hyvin pitkällä.
Voimia kaikille tämän maan uskoville ja ateisteille sanon ....Pyytäkää Jeesus Kristus sydämeen ja pitäkää Hänet sydämessä.
Tulette huomaamaan sen ,mitä te ette ole huomanneet ja näkemään ja kuulemaan sen mitä te ette ole saaneet nähdä ja kuulla.
Jumala Rakastaa luotujaan.Hän haluaa,ette jokainen valitsee Hänet sillä niin suuren uhrin meille Hän itse on antanut.
Rakastakaa sillä se on kaiken täyttymys.
T: MrHyvis.

4

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, aika ja maailma menee/tulee pahemmaksi, liha (Kreikaksi Sarx) pilaatuu kun ei ole suolaa.

      Monet sekoittavat lihan ja ruumiin/kehon merkityksen toisiinsa.
      Esim.
      Kol. 2:
      11 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella:
      väännös -92 on lähellä mutta ei osu maaliin vaan maali tolppaan.

      11 Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois.
      - - - syntinen luonto riisutaan pois.

      Nyt, kuten tiedätte, niin kreikkalaiset sanat ovat: Soma ja Sarx.
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Col&c=2&v=1&t=KJV#conc/11

      Strong's G4983 - soma
      Strong's G4561 - sarx

      Paavali käyttää sanaa Soma, ruumis moninaisissa yhteyksissä ja se on tämä liha joka on meidän ruumis.
      Sarx taas on sielu ja sielun eri osat.

      - - - syntinen luonto riisutaan pois.
      tämä on totta, se mikä on syntinen luonto = Sarx, tulee poistaa mutta sitä ei voi erottaa ruumiista.
      joten tässä ASIAYHTEYDESSÄ se on, esikuvaa ja vertausta.

      LÄHDE POIS MAAILMASTA. kyllä, mutta se ei enää toimi, ei voi lähteä edes vuorille, sillä maailma, esivalta ja muut pahat kyllä löytävät:

      MAAILMA tulee saada posi meistä-

      me olemme maailmassa mutta emme saa sallia, että maailma on meissä ja sen himot ja halut sekä maailman käsky ja säädökset.

      Kol. 2:
      20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
      21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
      22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
      23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.

      tässä on sama idea. Ruumis on täällä ja sitä ei saa pois mutta se ja kaikki muu katoaa.
      tämä on sitten myös, niille jotka, hampaat irvessä pyrkivät pitämään lain ja sen juhlat!

      loppu kaneetti, on Paavalin sana: Lihan tyydyttämiksi, eli ruumiin ja se taas vaikuttaa Sieluun haitallisesti, ellei peräti synnilliseksi, josta juuri tulisi päästä pois.

      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Col&c=2&v=1&t=KJV#conc/23
      Soma ja Sarx!
      23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista (Sarx) säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan(Sarx) tyydyttämiseksi.

      väännös 92 sanoo
      23 Nämä omatekoista hurskautta, nöyryyden harjoitusta ja ruumiin kurittamista vaativat käskyt tosin näyttävät viisailta, mutta todellisuudessa ne ovat arvottomia ja tyydyttävät vain ihmisen ylpeyttä.

      Tyydyttävät omaa ylpeyttä, kuten ulkokultaiset tavat ja teot.
      Hurskauden harjoitusta, Herra en ole kuin tuo publikaani vaan olen hurkas fariseus!
      hauta jossa on valkoiseksi kalkittu kivi, mutta sisältä täynnä pahaa ja kuolemaa.

      oma tekoinen Jumalan palvelus voi tuottaa ylpeyttä ja se on suuri synti ja pahuus!

      Nyt, meidän tulee saa maailma pois itsestämme, eli sielusta (sarx) ruumiissa se on, esim normaalin syömisen ja juomisen kautta.

      synti lista
      Kol. 3:
      5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
      8 Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.

      Nämä ovat osin ruumiissa (Soma) mutta ne tulevat sielusta ja sen haluista (Sarx)

      Mikä avuksi, kun emme nätiä (maailmaa ja sen himoja) voi paeta:
      Tulee uusidistua ja pukeutua ja se on tässä:

      2. Tim. 3:10
      Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni,

      - - - aivoitukset.
      2. Kor. 10:5

      Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle

      - - - jokaisen ajatuksen.

      ja miten me pääsemme tähän että voimme poistaa / riisua maailman sielustamme :) ??
      Fil. 4:
      7 Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

      Jumalan RAUHA, on se joka meissä vaikuttaa, vaikka emme näkisi ja kokisi,
      Jumalan RAUHA varjelee (suojelee) ja on KILPI, meidän ympärillämme, ja sielussa:
      Kuten Herrani sanoi Aabrahamille:
      1. Moos. 15:
      Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi;
      ja Kilpi on sodassa tärkeä etteo palavat pahat nuolet pääse läpi.

      Joten me emme voi, paeta maailmasta mutta voimme päästä siitä irti.
      ja lopun aikoina tulee sitten olemaan aika kovaa, mutta Herra on MEIDÄN Kilpi, ulkonainen suoja, Ja Pyhä Henki sisäinen Puolustaja.

      no merkit tulivat täyteen ja tuli karsia jotain.
      Mutta nyt uutta tuoretta kahvia :)

      • Anonyymi

        Lopunajan vitsaus seurakunnassa iisebelit, jotka eivät ole ainoastaan naisia, vaan vieläpä nais-maisia miehiä ja puoli-naisia miehen kuvastuksia!

        Ilm. 2:
        12 Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on SE kaksiteräinen, terävä miekka:

        KAKSI teräinen miekka joka eroittaa; hyvän pahasta, kuten Salomo pyysi ja sai.
        Jumalan Sana ja sen Sanan tuomio.

        Hepr. 4:12
        Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        ja ilmestyskirjan sana: SE
        nyt tämä Jumalan Sana erottaa ja TUOMITSEE, Kuten (Salomonin miekka!)

        "sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija"

        Lopun aikana on sitten näitä iisebelejä, jotka opettaa ja leikki profeettoja, olevansa!
        NYT KAIKKI naiset eivät, ole, se Joka tottelee Jumalan Sanaa, ei ole, se joka ei tottela, sitten sanoo että myös naisella on asema Jumalan edessä ja mitä lie kaikkia sanovat ja EIVÄT PIDÄ Jumalan Sanaa, ja käskyä, olla alamainen suostua vapaaehtoisesti olemaan miehelle alamainen kuten Seurakunta on Herralle alamainen ja suostuu vapaaehtoisesti tekemään mitä Herra käskee.

        Ketää ei pakoteta olemaan uskossa ja tottemaan Herra mutta jos tahtoo, Herra antaa monin tavoin, voimaa ja kestäväisyyttä (naisille kestäväisyyttä sitä kauehea miestään kohtaa.) vapaaehtoisesti palvella Herraa.

        Toki Herra voi pakottaa kenet tahtoo ja mihin tahtoo, mutta pää-sääntöisesti se on vapaa-ehtoista, paitsi Pakanain Apostolille, Eliaalle, Jobille ja Jeremiaalle.

        eikö he, Elia jolla oli kaikki usko, Jobi joka oli yksi niistä viidestäm joista Herra sanoo että tarvittaessa itse pelastaisi sielunsa! ja sitten Jeremia joka itkee Jobin vieressä:

        Kaikki he, tahtoivat päästä pois maailmasta eli kuolla pois. Mutta Herra ei sallinut.
        Paavalilla saattoi olla mahdollisuus valita, mutta voi olla että se on, käänetty ja tulkittu väärin.

        Fil. 1:
        21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
        22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
        23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
        24 mutta teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi.
        25 Ja kun olen tästä varma, niin minä tiedän jääväni eloon ja viipyväni kaikkien teidän luonanne teidän edistymiseksenne ja iloksenne uskossa,

        No, minulle Herra, "ei uskalla" antaa tätä mahdollisuutta :)

        Nyt takaisin iisebelin tekoihin ja aivoituksiin.
        Ilm. 2:
        14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

        Bileamin oppi lyhytkäisesti, opetti vihamieliset naiset viettelemään miehet. (ennen se oli haaste, mutta tänäpäivänä se on kunnia heille, pahoille jotka sitten haureelisesti tahtovat elää)

        Eli, harvat papit ja saarnaajat ja opettaajt ovat YHDEN vaimon miehiä!
        ja AVIOEROT ovat normaalia!

        eli haureudessa eläminen.
        En tähän tuo syytä ja seurausta, jonka esim, Jordan Petterson tuo helposti ja hienosti esille.
        NAISET AINA tahtovat ylöspäin sosiallisessa asemassa ja arvossa! eli kuten alkuperäinen Iisebel ja hänen tyttärensä.

        Ylöspäin sosiaallisessa asemassa, KUKA puhui ja tarjosi sitä naiselle ensimmäisen kerran ja senjälkeen tähän asti!

        1. Moos. 3:
        5 ... te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".

        Kuten muistatte, teille on hyväksi että teitä muistutan :)
        Aatamilla oli JO Jumalan kaltaisuus, eevalla ei ollut ja tahtoi sitten ylöspäin aina Jumalan Kaltaiseksi!

        Sentähden on hyvä että naiset, jotka ovat uskossa, tiedostavat että heillä on tämä halu, sisällä ja Salomo siitä monesti ja laajasti ilmoittaa!

        Mies on JO Jumalan KUVA ja kaltainen, nainen ei ole Jumalan kuva eikä tule olemaan!

        1. Kor. 11:
        7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.

        Nyt taas annan teille vähän hebreankielen oppia :)
        Hebrean kielessä kuva,
        esim image on Lontoo kielellä: picture, photo, image, illustration, view, figure
        ja katso itse. liian pitkä kopioda:
        https://translate.google.com/?hl=fi&sl=auto&tl=iw&text=image&op=translate

        ja vähän: reflection, mirror, image = heijastus, peili, kuva

        Aatami oli ja on image, peili kuva Jumalasta ja ja nainen on peili kuva miehestä.
        eli, negatiivi ja sen vasta-negatiivi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Negatiivi
        negatiivi, valokuvan valmistuksessa käytettävä raakakuva
        negatiivi, muotti tai malli, jossa kohoumien paikalla on syväymät ja päinvastoin.

        ja sitten vähän Jobia ja maailman luomista :)
        jatkuu X-01


      • Anonyymi

        Aatami oli ja on image, peili kuva Jumalasta ja ja nainen on peili kuva miehestä.
        eli, negatiivi ja sen vasta-negatiivi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Negatiivi
        negatiivi, valokuvan valmistuksessa käytettävä raakakuva
        negatiivi, muotti tai malli, jossa kohoumien paikalla on syväymät ja päinvastoin.

        ja sitten vähän Jobia ja maailman luomista :)

        Job 38:
        14 Silloin se muuttuu niinkuin savi sinetin alla, ja kaikki tulee kuin vaatetettuna esille;

        Nyt HUOM sana, "Silloin se"
        Mikä se?

        Mistä Jumala Jobille haastaa?
        Kuten aina ON hyvä lukea vähän ennen jaetta ja jälkeen, että ASIAYHTEYS tulee esille tai tapaus.

        4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.

        MAAN perustin! eli Jumala teki maan, miten?
        Kuin: Silloin se muuttuu niinkuin savi sinetin alla !!!
        oletko savea käsitellyt, tai jotain musteleimasinta.
        kun sinetillä painaa saveen tulee siitä, peilikuva!
        ja nyt Aatami on Savea ja Jumalan Kuva, joka tulee MUUTTUMAAN Jumalan Pojan KUVAN kaltaiseksi!

        2. Kor. 3:
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        kuvastin = Peili ! ja sitten kuvan kaltaiseksi.

        Nyt Herra on Viimeinen aatami ja
        1. Kor. 15:
        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

        eli aatami on maasta ja eeva ei ole!
        joten miksi naiset muuttuvat on arvoitus!
        siitä en haasta enempää ettei he, naiset nyt hyökää TAAS kimpuuni.
        mutta kenties toiste, jos he kestävät kuulla :)

        Joten nyt iisebelit opettavat että MYSÖ NAINEN ON JUMALAN KALTAINEN ja sitten Jumalan Kuva!
        ei vaan miehestä, savesta otettu ja tehty negatiivista, vastakuva eli peilikuva.

        mitä tällä TAAS on merkitystä, olemme kurkkua myöten täynnä, jaarituksia, sinä kurja naisesten vihaaja.

        se että, lopunajan naiset, jotka uskovat iisebelin opetuksen, voi olla että eivät pääse perille!
        Ilm. 2:
        20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

        Mihin tämä kohta mahdollisesti viittaa, eikä siihen Bileamin vitsaukseen että naiset viettelivät miehetm ei naisia, eli lesboja, haureuteen ja Mooses käski Joosuan surmata heidät ja lapset!

        "21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

        Mikä haureus, esim epäjumalan palvelus ja sitten fyysinen haureus, esim avioero!
        Avioero ei ole hauretta mutta jos menee uudeeleen naimisiin, kun ensimmäinen mies elää se on!

        ja sitten sama syy seuraus kun Mooses antoi:
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        ja HUOM,silloin ja nytkin vitsaus koskee seurakuntaa!
        eli miehiä, tästä tulisi pitkä juttu, eli Mooseksen seurakunnassa ei ollut naisia!
        ja se on monessa selvillä, seurakuntaa kutsutaan myös kansaksi!
        no, nyt kuitenkin kuten Jobin vaimo oli MIEHESSÄ sisällä, niin ntkin naiset pelastuvat MIEHEN KAUTTA, kuten Jumala sen alussa sanoi ja Jeesus ja sitten Paavali selvästi meille:

        Ef. 5:
        29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
        30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

        Nyt me, jotka uskomme olemme Herrassa, ja seurakunnassa.
        se joka tahtoo pelastua, tulee sitten mennä sisälle Herraan, ja nainen joka tahtoo pelastua, tulee olla miehen sisällä,
        nyt joku voi sitten itkeä että entä jos ei ole edes naimisissa!

        se on että JOKAISELLA naisella (ja miehellä) on sukulunastaja, ja suurin niistä on Jeesus!
        Kuten voit, esim, Jeremian kirjoittaman RUUTIN kirjan ytimen lukea.

        ja jokaisella naisella, on sitten pääsy, Herran sisälle, ilman miestäkin, mutta jos on aviomies, on se sitte
        SUURI salaisuus. Kuten seurakunta on Herrassa niin nainen on miehessä.

        No tämä meni vähän pitkäksi, mutta se on juuri se että lopunajan seurakunnassa naiset ovat ottaneet miehen aseman.
        eli ovat Jumalalle ja miehelle tottelamattomia! ja näin vastustavat Jumalaa ja miestä.

        no sama se.
        jatkuu X-02


      • Anonyymi

        Takaisin iisebeliin.

        Ilm. 2:
        20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

        - - - suvaitset tuota naista, Iisebeliä,
        - - - joka sanoo itseään profeetaksi ja
        - - - opettaa ja
        - - - eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja
        - - - syömään epäjumalille uhrattua.


        Nyt on fyysistä haureutta joka on selvästi nähtävissä.

        sitten on hengellistä haureutta joka on esim, eoäjumalan palvontaa ja sitten epäjumalalille uhrauttua!
        HUOM
        Tässä ei sanota että : syömään epäjumalille uhrattua, LIHAA!!! vaikka se usein näin opetetaan!

        vaan jotain mitä on uhrattu epäjumalille ja jota voi "syödä" esim ylsitus ja laulut!
        Salomo oikein "kunnostautui" palvelemaan epäjumalia ja uhrasi heille, esim suitsutusta, (rukouksta! )

        Ps. 141:2
        Minun rukoukseni olkoon suitsutusuhri sinun kasvojesi edessä, minun kätteni kohottaminen olkoon ehtoouhri.

        Nyt kuinka irvokasta on kun naiset, puoli-alastomina, tanssivat, heiluttavat lanteita Jumalan edessä ja heiluttavat LIPPUA Herran edessä joka on omistettu Moolokille ja irkut hirvitykselle ja Romfa / Remphan tähteä!!

        Ap. t. 7:
        43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Moolok
        3. Moos. 18:21
        21 Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.

        3. Moos. 20:1–5 LUE koko juttu!

        5 niin minä itse käännän kasvoni sitä miestä vastaan ja hänen sukuansa vastaan; hänet ja kaikki, jotka häntä seuraten ovat lähteneet haureudessa kulkemaan Molokin jäljessä, minä hävitän heidän kansastansa.

        - - - haureudessa kulkemaan Molokin jäljessä, minä hävitän heidän kansastansa.

        Joten tämä on eräs haureuden laji.
        ja usein sitä opettavat nais-opettajat ja profeetat!

        Nyt jos et saanut kiinni, niin:
        Nyt kuinka irvokasta on kun naiset, heiluttavat LIPPUA Herran edessä!
        mikä lippu, missä on se tähti lippu? eikä Daavidin tähti!

        tästä voin laajasti tuoda esille, ja tuhansia vuosia vanhoja temppeli kuvia esin Intiasta!
        Joten tätä oli ja on edelleen.

        sekö sitten on Jumalalle mieleen että näin tehdää?
        ei vaan se on suuri pahuus ja pilkka Herraa kohtaa.

        toki tiedät että Hebrealainen sana, lippu on myös sana merkki!
        no samase.

        Romfa / Remphan tähteä:
        Daavidin tähti, heksagrammi, 6-sakarainen tähti

        https://www.linnunrata.org/israel/daavidin-tahti.php
        Tästä voi katsoa missä ja miten sitä käytetään!

        ja TUTKI ja etsi itse.

        Joten lyhytkäisesti olen nyt tuonnut esille, mitä seurakunnan sisällä on ja samalla sitten uskovien sisällä eli
        LÄHDE POIS MAAILMASTA eli älä anna maailman tulla sisällesi!

        näitä me emme voi poistaa, mitä on mutta meidän ei tule olla osallisia niistä.
        varsinkaan Seurakunnan sisällä! ja mukamas Jumalaa palvella!

        20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

        Viimeistään, kun ne kaksi säkkipukuista tulee tämä sitten tulee kaikille esille:


        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        Johannes eli Jeesus antoi tämän meille, että: "kaikki seurakunnat saavat tuntea"
        onko sana kaikki sitten 100% vai jostain joukosta oleva kaikki, en tiedä, mutta säkkipukuiset vaivaavat KAIKKIA!

        no sama se.

        Jos keskustelu jatkuu, toki sanon jotain, ja jos on kysyttävää tai vastaväitteitä, toki niihin vastaan.

        ja nyt olen ansainnut uutta tuoretta kahvia, kahvipavuista jauhettua, tuoretta ja maukasta :)
        jatkuu X-03


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe