Nyt se vetää sillä rallia pitkin kylää, että nohan on nyt peli.
Mahtaako ollenkaan mennä metsään tuon kanssa? 🤔
Jaha kuka osti uuden ponssen?
35
2148
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sisäänajoa.
- Anonyymi
Oisko tuleva ministeri Peltokangas, ainahan paska lentää kun se mies liikkuu.
- Anonyymi
Taitaa olla Vipellistä, ei täällä kellään ole varaa ponsseen.
- Anonyymi
Ponsse onkin kulkuhaluiltaan oivallinen peli Alajärveläisille paikallisliikenteeseen, nousee luultavasti alikulkujenkin montuista omin avuin...
- Anonyymi
Pitäähän sit esitellä.
- Anonyymi
Ai minkä numeron ponsse kyseessä? Mutta sehän on hieno asia jos ponsselle on töitä. Mitä te persaukot itkette jos joskus käy työkone kylillä pyörimässä sehän on vain hiljaiseen katukuvaan eloa. Saa nähädä millisia koneita on kylillä on vain hyvä asia. Idiooti rälläys on taas toinen juttu.
- Anonyymi
otsikko kopiotu muualta.
- Anonyymi
Älä klikkaa, sisältää viruksen!
- Anonyymi
Näytti olevan Ponsse Scorpion.
- Anonyymi
Sehän on se lottovoittaja joka tarvii vehettä saunapuitten tekoon. Niin ja käy ABC viinakaupassa ja nakkarilla. Sillä pärjää kolareissa sitä toista paremmin.
- Anonyymi
on tosi
- Anonyymi
Mul on Zetor lisävarusteilla 😃
- Anonyymi
Ilmastointi ja karvanopat?
- Anonyymi
Metsaman?
- Anonyymi
Eipä ole ponsse vielä metsässä käynyt, pörrää vain kylää ympäri sillä, käynyt Vipelissäkin elvistelemässä Ponssellaan 🤔
- Anonyymi
Hydrauliikka letku meni poikki.
- Anonyymi
Korjaaminen ottaa aikaa, metsuri ois pokasahalla tehnyt jo enemmän motteja.
- Anonyymi
Ei oo ponsse metsässä vielä käynyt, kylillä vaan pyörii 🤔
- Anonyymi
Mä en, Zetori surraa ok!
- Anonyymi
Joo mut se ee oo ponsse
- Anonyymi
Ei oo koneella metsään vielä mennyt, varmaan muilutti jotaan tukiaisia jolla sai ponssen ostettua.
- Anonyymi
Joko?
- Anonyymi
Eihän tuollainen käytetty romu maksa paljoakaan. Mulla on ylimääräinen varaosiksi. Pärjään kolmella toimivalla.
- Anonyymi
Mien on ei rahasta pulaa ole.
- Anonyymi
Tosin kirkossa olen käyny ja synnit anteeksi saanu.
- Anonyymi
Aamen.Rukousta.
- Anonyymi
minulla pyyhkii hyvin minulla on belarus
- Anonyymi
Ponsse on kätevä, turha viedä metsään likaantumaan.
- Anonyymi
Lappajärven legenda metsuri teki pokasalla yli 100 mottia päivässä!
- Anonyymi
BRUTAALIA
- Anonyymi
Uskomattoman noloa tällaannen .
- Anonyymi
Kateelliset ulisoo
- Anonyymi
No nyt on saatu ponsse liikeeseen, jopa tuhansia kuolleita raakkuja!
- Anonyymi
Onko se joku mopotraktori?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779