miten ujo mies suhtautuu..

tyttö.

olen ihastunut erääseen ujoon mieheen, ja luulisin että hänkin on minusta kiinnostunut, vaikka ei sitä suoraan sanokaan. hän on sanonut vähän siihen tyyliin ettei minun kaltainen voi olla hänestä kiinnostunut (!!??), en oikein ymmärrä.. miksen siis voisi olla kiinnostunut hänestä ja mitä minussa muka on sellaista että puhutaan "minun kaltaisestani" :) vaikka olen haaveillut ja tositilanteessakin toivonut sitä että nyt pussataan tai jotain, niin mitään ei tapahdu.. räjähdän pian tähän tunteeseen, kun haluaisin niin olla häntä lähellä, muutenkin kuin vain "ystävänä" istua vieressä.. mutta pelkään että hän ahdistuu tai ei oikeasti olekaan minusta kiinnostunut jos avaan suuni ja sanon suoraan mitä ajattelen. meinasin kerran vain suudella häntä, mutta en uskaltanut kun ajattelin jos hän torjuukin minut..mitä pitäisi tehdä? odottaa ikuisesti vai nostaa kissa pöydälle? miten ujo mies siis suhtautuu jos nainen puhuu suoraan ja on ehkä hyvinkin aloittellinen? en haluaisi menettää häntä..

8

1416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvi

Pussaat vaan kylmästi. Kyllä uskoisin että 95% varmuudella poika yllättyy positiivisesti..

• Ehkä hänen on helpompi puhua tekstiviestien avulla. Ei tartte päin naamaa mennä sanomaan ja sano että ymmärrät jos hän on vähän ujo. Eikä tartte hosua, niin hänenkin olonsa vähän helpottuu ja uskaltaa puhua asioista enemmän.

• tuttua

Kuulostaa melkein minulta tuo tarinasi mies. Kannattaa tosiaan antaa miehelle aikaa ja vihjailla hiljalleen juttua eteenpäin. Minä en varmaan osaisi suhtautua oikein ihan suoraan ehdotukseen..

• Hieman ujo m

Onnesta sekaisin oon jos náinen tekee tollasen tempun=) ,suutelen kyllä takaisin jne,, kaikkien ujojen miesten toivo jos nainen tekee alotteen ,tietää ainakin että on kiinnostunut =)..Tule mua suuteleen =).t.Hieman ujo mies

• toinen ujo mies

Tuo on minulle tapahtunut. Rohkeampi tyttö sitten sanoi minulle mitä halusi...
      Olemme yhdessä vieläkin. Olen iloinen, että hän puhui!

• M****

Mä olen ihan äärettömän ihastunut ujoon mieheen. Muhun vetoaa hänen vaatimattomuus ja ulkomuoto..Hän ei ilmaise itseään kovin, joudun tekemään paljon töitä suhteen eteen..Mietin välillä, onko hän kiinnostunut ollenkaan minusta ja tuntuu, että hän kiltteyttään tai ujouttaan suostuu seuraani. Ujot vastatkaa, mistä tiedän, että hän haluaa olla kanssani!?

• toinen ujo
        M**** kirjoitti:

Mä olen ihan äärettömän ihastunut ujoon mieheen. Muhun vetoaa hänen vaatimattomuus ja ulkomuoto..Hän ei ilmaise itseään kovin, joudun tekemään paljon töitä suhteen eteen..Mietin välillä, onko hän kiinnostunut ollenkaan minusta ja tuntuu, että hän kiltteyttään tai ujouttaan suostuu seuraani. Ujot vastatkaa, mistä tiedän, että hän haluaa olla kanssani!?

Vastasin hänelle kun tyttöystäväni rohkeasti kysyi. Uskalsin sentään kertoa ja nyt olen niin iloinen siitä! Ja kuinka monta kertaa olen ollut liian ujo kertomaan omista tunteista ennen sitä!
        Eli kysymään vain!

• Tane_k

Ethän sinä koskaan voi varmasti tietää, mitä toinen ajattelee. Rohkeasti vain teet aloitteen. Jos mies on ujo, ei hän itse uskalla aloitetta tehdä kuitenkaan. Mitä menetät, jos vaikka suutelet häntä yllättäen? Ujo mies yllättyy luultavasti positiivisesti. Jos teidän välille ei suhdetta kehitykään, niin mitä sitten? Ei se yksi suutelu ole asia, jota sinun pitäisi hävetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe