Työttömyys on maailman paras asia

Anonyymi-ap

Rakastan olla kotona ja miettiä itse oman päiväni menot ja olot. Ahdistuin aina töissä ja olin aina kipeenä ja inhotti herätä aamusin varsinkin talvella.
Nyt työttömänä on niinihanaa nauttia päivistä eri lailla, vapaata ja ihanaa. Kelast tulee sopivasti rahaa, tietysti enempikin saisi tulla, mutta meille se riittää.

Parasta, on olla vaan ja nauttia tulevasta kesäst, toki on olo tasavertainen eduskunnan työllisten kanssa, eivät hekään mitään tee ja rahaa tulee, siksi onkin hieno asia että sytyy tekemään asioita niinkuin muutkin tekee.
Työ sairastuttaa ja masentaa, tää vaan on niin parasta.

34

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on kyllä täysin väärä käsitys eduskunnassa työskentelevistä, siellä kyllä tehdään töitä ja monelle ensimmäisen kauden kansanedustajille se on jopa melkoinen yllätys, että miten rankkaa se työ todellisuudessa on!
      Oma veikkaukseni on, että et siinä hommassa pärjäisi tuolla asenteella lainkaan, vaan olisit nopeasti sairastunut (miten muuten nämä monien kansanedustajien uupumukset tulee!). Lähde joskus sinne itse kokeilemaan, että miten helppoa se on, jos on mukamas niin auvoista!
      Anoppini oli avustamassa yhden kansanedustajan perhettä muutama vuosi sitten, siinäkin perheessä oli mies ensimmäisen kauden kansanedustaja ja loppuun paloi, sairastui, kun otti tosissaan se työn ja pitkä matka perheen luokse.

Muuten olen tuosta työttömänä olemisesta kanssasi samaa mieltä, että minullakin se oli parasta aikaa elämässä, oli aikaa itselle ja kavereille, matkustelin paljon ja harrastin. Talonkin rakensin työttömänä ollessani ihan ajankuluksi. Sain vielä verotonta tuloakin ihan laillisesti!
      Olen ollut kuitenkin työelämässä monet vuodet ja vaikka nyt jäin eläkkeelle viime vuoden lopulla, niin jatkan työelämässä, kun tykkään tehdä töitä. Ei työt ahdista, kun valitsee sopivat työt, sinulla on vain ollut täysin väärät työt! Minulla on ollut jo pitkään työt niin, että saan itse päättää niistä ja silloin on mukavaa!

• Anonyymi

Tiedän kyllä paljonkin, kaupungissa on aina yksi tai kaksi kansanedustajaa ja ministereitäkin. Onhan se hienoa sinusta että tekemättömistä töistä saa 10 000 e palkan ja muita etuja, ja tavallinen duunari 9 e pivässä... en kyllä kadehdi työlisiä.

Työttöyys on parasta, ei sairastelua eikä pakko työtä ja kelasta saa enempi kuin työss ikinä. Surullista työllisille raataa kun mitään ei saa. On aikaa lasten perhielle ja lastenlaspille se on parasta. Hyvin kun elää niin mikään ei ole parempaa kuin kotona olo ja oma aika.

• Anonyymi

Todellisuudessa se kansanedustajan työ on tosi kepeää, aina maanantai vapaa istunnoista, kotonaan maakunnissa ovat. Perjantaisin lehtitietojen mukaan käyvät painamassa läsnäolonappia ja poistuvat. Äänestyksiäkin jouduttu siirtämään, kun perjantaisin väki hupenee jo puoliltapäivin. Missä muualla tuollaista palkkaa nauttivien työviikko on 3,5 päivää????

Kansanedustajat riekkasevat monissa toimissa, ovat kotikuntiensa valtuustoissa, aluevaltuustoissa, yritysten hallituksissa, urheiluseurojen puheenjohtajina ja vaikka missä mistä voi kahmia lisäliksaa. Sitten kun hajottavat itsensä liian moneen mukaan niin eivät ehdi YHTÄKÄÄN hommaa hoitaa kunnolla, ei edes sitä kansan palvelijana oloa. Sitten niillä hajoaa päät, kun kahmivat paikkoja enemmän kuin ehtivät hoitaa ja kun pää prakaa niin koko elämä on raskasta.

Kansanedustajilla on niin valtavan hyvät muut edut, että tavantallaaja ei semmosista voi edes haaveilla, ja vielä muka raskasta. Kyllä moni syrjäseutujen asukaskin joutuu muualle töihin, pienellä palkalla ja vailla ilmaisia matkoja sekä muita etuja. Kyllä meidänkin isällä olisi elämä helppoa jos saisi taksilla hurauttaa toiselle paikkakunnalle työhön vasta työaamuna eikä tarvitsisi itse ajella jo sunnuntai-iltana työn perään. Omasta palkasta maksaa matkan ja työasunnon vuokran. Ei puhettakaan tuhansien eurojen kulukorvauksesta niin kuin edustajilla. Hyväosaisia luusereita ne on kansanedustajat kunnon työläiseen verrattuna!!!! Kyllä kansa tietää!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa se kansanedustajan työ on tosi kepeää, aina maanantai vapaa istunnoista, kotonaan maakunnissa ovat. Perjantaisin lehtitietojen mukaan käyvät painamassa läsnäolonappia ja poistuvat. Äänestyksiäkin jouduttu siirtämään, kun perjantaisin väki hupenee jo puoliltapäivin. Missä muualla tuollaista palkkaa nauttivien työviikko on 3,5 päivää????

Kansanedustajat riekkasevat monissa toimissa, ovat kotikuntiensa valtuustoissa, aluevaltuustoissa, yritysten hallituksissa, urheiluseurojen puheenjohtajina ja vaikka missä mistä voi kahmia lisäliksaa. Sitten kun hajottavat itsensä liian moneen mukaan niin eivät ehdi YHTÄKÄÄN hommaa hoitaa kunnolla, ei edes sitä kansan palvelijana oloa. Sitten niillä hajoaa päät, kun kahmivat paikkoja enemmän kuin ehtivät hoitaa ja kun pää prakaa niin koko elämä on raskasta.

Kansanedustajilla on niin valtavan hyvät muut edut, että tavantallaaja ei semmosista voi edes haaveilla, ja vielä muka raskasta. Kyllä moni syrjäseutujen asukaskin joutuu muualle töihin, pienellä palkalla ja vailla ilmaisia matkoja sekä muita etuja. Kyllä meidänkin isällä olisi elämä helppoa jos saisi taksilla hurauttaa toiselle paikkakunnalle työhön vasta työaamuna eikä tarvitsisi itse ajella jo sunnuntai-iltana työn perään. Omasta palkasta maksaa matkan ja työasunnon vuokran. Ei puhettakaan tuhansien eurojen kulukorvauksesta niin kuin edustajilla. Hyväosaisia luusereita ne on kansanedustajat kunnon työläiseen verrattuna!!!! Kyllä kansa tietää!!!!

Kyllä on taas tietämättömyys huipussaan kansanedustajan työstä! Se on kaikkea muuta, kuin helppoa. Moni sairastuu työuupumukseen ja joutuu sairaslomalle, on se sen verran rankkaa! https://yle.fi/a/3-10403670
        https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2937763
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000008170694.html

Olen tuota hommaa niin paljon läheltä nähnyt, kun kavereita on ollut kansanedustajana ja ministereinä. Juuri kiittelin yhden kaverin tekemästään työstä eduskunnassa ja ministerinä, kun hän jäi pois eduskunnasta omasta halustaan, eikä lähtenyt enää jatkoon.
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003395012.html

Ei se mitään jatkuvaa taksilla ajoa ole, omalla autolla moni ajaa ja vielä kimppakyydeillä, että säästävät yhteisiä rahoja. Kimppakyydillä me kuljettiin yhden kansanedustajakaverin kanssa muissa luottamustoimissa.

Ja kyllä me tavikset täällä syrjäseudulla saadaan työmatkoista siinä korvaukset, kuin saa kansanedustajatkin, meilläkin on vaimoni kanssa monena vuonna paljon suuremmat kilometrikorvaukset, kuin lehtitietojen mukaan useimmilla kansanedustajilla, vaikka me ollaan köyhiä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000007841544.html

Jos ei osaa suunnitella verotustaan, niin turha siitä on syyttää yhteiskuntaa tai kansanedustajia, kyllä se syyllinen löytyy peiliin katsomalla! Kyllä meille taviksille on samat tarjolla!

• Anonyymi

Niin on, ihanaa nytkin vaan olla ja syödä aamupalaa kaikessa rauhassa, ja lähteä ulos jos tulee lämmin päivä, kierrellä kauppoja ja istua kahviloissa, nauttia ja katsella ohi juoksevia tyällisiä jotka hotkii ruokatunnilla munkkinsa yhtenä suupalana ja taas menevät, väsyneenä ja ahdistuneina orjailemaan. Naurattaa!!! Voi heitä...tilaampa uuden kupin teetä...

• Anonyymi

Mieluummin töissä kuin työttömänä! Työttömyys masentaa!

• Anonyymi

Älä ihmeessä mainosta tuota! Jos riittävän moni kiinnostuu tuosta autuudesta niin työttömyyden hohto himmenee maksajien vähentyessä.

• Anonyymi

En mä usko, ja toisaalta miksi salata asiaa joka on ihmisen parhaaksi? Työnteko siarastuttaa ja elintaso laskee kun olet töissä.

Ihminen ei ole tehty työntekoon vaan elämään sellaista elämää kuin itse haluaa.
        Ei kaikki halua olla vaapaaherroja, kaikille se ei sovi, minäkin ntykkään tehdä kaikenlaista mutta sitä mitä haluan. En halua olla kenenkään palveluksessa ja raataa itseni hengiltä josta ei saa rahaa vaan kärsimystä.

On ihanaa kun pysyy terveenä, voi mennä ulos, kun haluaa, ja tehdä mitä ikinä haluaa ja jaksaa tehdä. Töiden jälkeen ei jaksa muuta kun nukkua. Itse nukun aamulla pitkään ja sillon jaksan päivässä tehdä mitä vaan.
        Jotkut on vaan aivopesty siihen että työ on elämän ykkös asia, ei se ole niin. Se sanotaan siksi että ihmiset menvt orjailemaan, ja työnantajat saavat rahat siitä kun työt tulee tehdyksi ja työntekijä ei saa muuta kun kärsimyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä usko, ja toisaalta miksi salata asiaa joka on ihmisen parhaaksi? Työnteko siarastuttaa ja elintaso laskee kun olet töissä.

Ihminen ei ole tehty työntekoon vaan elämään sellaista elämää kuin itse haluaa.
        Ei kaikki halua olla vaapaaherroja, kaikille se ei sovi, minäkin ntykkään tehdä kaikenlaista mutta sitä mitä haluan. En halua olla kenenkään palveluksessa ja raataa itseni hengiltä josta ei saa rahaa vaan kärsimystä.

On ihanaa kun pysyy terveenä, voi mennä ulos, kun haluaa, ja tehdä mitä ikinä haluaa ja jaksaa tehdä. Töiden jälkeen ei jaksa muuta kun nukkua. Itse nukun aamulla pitkään ja sillon jaksan päivässä tehdä mitä vaan.
        Jotkut on vaan aivopesty siihen että työ on elämän ykkös asia, ei se ole niin. Se sanotaan siksi että ihmiset menvt orjailemaan, ja työnantajat saavat rahat siitä kun työt tulee tehdyksi ja työntekijä ei saa muuta kun kärsimyksen.

Et ehkä ymmärrä sitä, että jos tuo mentaliteetti olisi kaikilla ei enää olisi palvelujakaan. Silloin selviäisivät kaikkein nokkelimmat ja vahvimmat. Sinunlaistesi kävisi huonosti, koska olisit tottunut vain lököilemään, et pärjäämään. Nyt on hyvä, kun muut huolehtivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä sitä, että jos tuo mentaliteetti olisi kaikilla ei enää olisi palvelujakaan. Silloin selviäisivät kaikkein nokkelimmat ja vahvimmat. Sinunlaistesi kävisi huonosti, koska olisit tottunut vain lököilemään, et pärjäämään. Nyt on hyvä, kun muut huolehtivat.

Nyt sinä olet katkera ja kateellinen. Et ole lukenut tekstiäni tai et ymmärrä sanomaa. Tai sitten vaan haluat huudattaa.
        Ymmärrän sinua en ole vihainen, halin sua ja säälin.

Löhöän???? Missä sanoin niin että löhöän Ja mitä pahaa siinä on jos löhöää?

Huonosti? Milloin mulle käy huonosti?? Ei vielä ole käynyt eikä näytä olevan näköpiirissä.

Et vamaan osaa ymmärtää, että työ ei ole ainoa asia mikä pitää ihmisen liikkeessä???? harmillista kun aivosi ei ymmärrä muuta kun se aivopestyn ihmisen, jolle on sanottu että työ on sun elämäsi, muuta ei ole! Hyvin harmillista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinä olet katkera ja kateellinen. Et ole lukenut tekstiäni tai et ymmärrä sanomaa. Tai sitten vaan haluat huudattaa.
        Ymmärrän sinua en ole vihainen, halin sua ja säälin.

Löhöän???? Missä sanoin niin että löhöän Ja mitä pahaa siinä on jos löhöää?

Huonosti? Milloin mulle käy huonosti?? Ei vielä ole käynyt eikä näytä olevan näköpiirissä.

Et vamaan osaa ymmärtää, että työ ei ole ainoa asia mikä pitää ihmisen liikkeessä???? harmillista kun aivosi ei ymmärrä muuta kun se aivopestyn ihmisen, jolle on sanottu että työ on sun elämäsi, muuta ei ole! Hyvin harmillista.

Toisille on opetettu jo lapsuudessa vastuuntuntoa toisille ei. Sitten yritetään todistella itselle ja muille kuinka mahtavaa on elää avustuksilla. Moni on sellaiseen liian itsenäinen ja ylpeä. Omasta mielestäni on mahtavaa, kun näen lasteni kantavan vastuuta niin opiskelemalla kuin töitä tekemällä. Ehkä olisi jopa epäonnistunut olo, jos loisisivat vain. Miten huolehtisit asioistasi, jos rahan tulo loppuisi? Olisiko olo edelleen kepeän kivaa?
        Miksi olisin katkera niinkutsutusta vapaudestasi? Siihen ei ole tarvetta, kun on kiva työ ja ihanat työkaverit. Lomalla voi matkustella ja aina jää palkasta myös säästöön. Voi harrastaa ja sitä tuetaan myös työssä monin tavoin. Ei työ ole rasite, vaan väärät asenteet.
        Jos joutuisit uurastamaan elämässä hengissä pysymisen eteen olisikohan sinusta sellaiseen, sehän olisi työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisille on opetettu jo lapsuudessa vastuuntuntoa toisille ei. Sitten yritetään todistella itselle ja muille kuinka mahtavaa on elää avustuksilla. Moni on sellaiseen liian itsenäinen ja ylpeä. Omasta mielestäni on mahtavaa, kun näen lasteni kantavan vastuuta niin opiskelemalla kuin töitä tekemällä. Ehkä olisi jopa epäonnistunut olo, jos loisisivat vain. Miten huolehtisit asioistasi, jos rahan tulo loppuisi? Olisiko olo edelleen kepeän kivaa?
        Miksi olisin katkera niinkutsutusta vapaudestasi? Siihen ei ole tarvetta, kun on kiva työ ja ihanat työkaverit. Lomalla voi matkustella ja aina jää palkasta myös säästöön. Voi harrastaa ja sitä tuetaan myös työssä monin tavoin. Ei työ ole rasite, vaan väärät asenteet.
        Jos joutuisit uurastamaan elämässä hengissä pysymisen eteen olisikohan sinusta sellaiseen, sehän olisi työtä.

Ensinnäkin et voi tietää muiden ihmisten mieltymyksiä mitä he haluavat tehdä ja mitä ei. Voit vain arvailla ja sairaalla mielelläsi mollata heitä kun eivät ole samanlaisia kuin sinä olet. En ikinä usko että sinä olet yhtään parempi kuin me muutkaan, sairas mielesi tekee sinusta narsistin, joka vaan kehuu itseään ja haukkuu muita, mutta tekosi ei ole yhtään sen parempia kuin muidenkaan.

Miksi luulet että jotkut olisi kateellisia sinulle jos sinä haluat matksutella? Ei kaikki halua, eikä halua tuhlata rahaa turhuuksiin, eikä ostele ostamisen vuoksi yhtään mitään. Jotkut osaa tuon rahan jkäytön toisin kuin sinä, kaikille se raha ei ole tärkien vaan se oma itse. Mistä tiedät ettei muut präjäisi elmssään ilam työtä? On vaan kuvottavaa kun pidät itseäsi kaikkien maailman ihmisten parhaimpana, sua parempaa ei olekkaan, niikö?

Jollekin maailman parasta on olla kotona perheen kanssa, ja juoda vaikka iltateetä ja syödä sämplöitä, sinulle parasta on olla jossain maassa j yksin kun et voi olla kotona, siellä on sun paha olla. Surullista että vihaat perhettäsi. Sinusta on kiva olla pienessä hotellihuoneessa ja lukea dekkareita, ja kehua sitten että olet ulkomailla???? Huh huh... Hyvä olo tulee muualta kuin hotellihuoneesta ja yksinäisyydetä.

• Anonyymi

No kohta sun Kela.Goldia leikataan, nauti sitten.

• Anonyymi

Kyllä nautin, en mä täällä turhasta sano. TT tuki sitten korvaa kaikki mitkä leikataan, ei huolta. Leipjonot on sitä varten et ruokaa saa ja punalappuset, Ei ole mikään häpee hakea sitä mitä tarjotaan.

Olen elänyt suuren osan elämääni työttömänä , ja se on vaan parasta. En ajattele työttömyyttäni rahalla, vaan itseni hyvällä ololla.

• Anonyymi

Jos psyyke ei kestä työn tekemistä voi varmasti siihen saada apua. On myös varmasti sellaisia kuntouttavia tehtäviä, joita voi tehdä hieman oman rytmin mukaan. Onko liiallinen somen käyttö esimerkiksi syy siihen, että väsyy ja on aina "kipeä".

• Anonyymi

Oletko jo hakenut psyyke apua? Ellet itse pysty hakeen pyydä että joku auttaa sinua hakemisessa. Niin tai mene kuntouttavaan uudelleen, olet varmasti ollutkin siellä kun tiedät noista asioita niin paljon.. Tsemppiä.
        Hyvä kun itse huomaat omat ongelmasi, niin paranemisprosessisi on parempi, Oleniloinen että pärjäät jotenkunten nyt, ja muista että apua on saatavilla, aina sinä jostain sitä saat. Puhumien auttaa, kun täällä kerrot niin sekin auttaa.

Kerro ongelmistasi niin aina joku täälläkin sinulle vastaa. Hyvää jatkoa ongelmiesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo hakenut psyyke apua? Ellet itse pysty hakeen pyydä että joku auttaa sinua hakemisessa. Niin tai mene kuntouttavaan uudelleen, olet varmasti ollutkin siellä kun tiedät noista asioita niin paljon.. Tsemppiä.
        Hyvä kun itse huomaat omat ongelmasi, niin paranemisprosessisi on parempi, Oleniloinen että pärjäät jotenkunten nyt, ja muista että apua on saatavilla, aina sinä jostain sitä saat. Puhumien auttaa, kun täällä kerrot niin sekin auttaa.

Kerro ongelmistasi niin aina joku täälläkin sinulle vastaa. Hyvää jatkoa ongelmiesi kanssa.

Kyllä se elämä taas helpottaa sinullekin. Kannattaa opetella kuuntelemaan niin voit päästä asioissa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se elämä taas helpottaa sinullekin. Kannattaa opetella kuuntelemaan niin voit päästä asioissa eteenpäin.

Kenelle vastasit Jos minulle niin on se helpottanut kun jäin työttömäksi, sitten alkoi elämä olemaan normaalia, en sairatellut, en väsynyt, ja jaksoin kaikkea, tuli harrastukset takasin, ystävät, ja taloudellisesti pärjää paremmin kun on työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä luulet neuvovasi, mene vaan sinne kuntouttavaan työtoimintaan tai sit opiskelee ittelles ammatti! Ja jätä työntekijät rauhaan!

• Anonyymi

Taas näitä tarinoita.

• Anonyymi

Jos töissä käynti ahdistaa, niin syy löytyy helposti korvien välisestä
      kumisevasta tilasta. Noin 75 %:a aikuisväestöstä jaksaa hyvin töissä.

• Anonyymi

Ei se lopu ellei palkat nouse roimasti. Kaikki on rahasta kiinni. Kukaan ei tee ilmaiseksi töitä kenellekkään.

Koriven välissä on kyllä ajatu, että jos ei palkkaa ei tehdä töitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se lopu ellei palkat nouse roimasti. Kaikki on rahasta kiinni. Kukaan ei tee ilmaiseksi töitä kenellekkään.

Koriven välissä on kyllä ajatu, että jos ei palkkaa ei tehdä töitäkään.

Kirjoitusvirheistäsi päätellen ei ole kovinkaan paljoa siellä korvien välissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitusvirheistäsi päätellen ei ole kovinkaan paljoa siellä korvien välissä...

Ihana viesti, teinit on täällä uusi ilmiö jotka eivät ole olleet äidinkielen tunnilla mukana ja nyt täällä harjottelevat kirjoittamista, ja etsiät virheitä. Hienoa että otatte koulun tosissanne, mutta suosittelen sitä siellä koulussa olemaan tunnilla mukana.

Täällä me tädit keskustelemme ja teinit etsivt kirjoitus virheitä. teillä onkin iso homma, kirjoituksia on paljon. lkää lintsatko koulusta... kipi kapi läksyjä tekemään-.

Montako virhettä löysit nyt, muista välimerkit myös.

• Anonyymi

Lähden kalaan aamulla.Saan ainakin ruokaa merestä. Minulla oli verkot vedessä 3 kertaa ja sain paljon ahvenia. Osan myyn ja osan syön itse. Saan ruokaa ja rahaa koska käyn ahkeraan kalassa. Menen siikaa onkimaan ja samalla vien verkot.

• Anonyymi

Olin työssä 40 vuotta, enkä kokenut sitä mitenkään huonona. Tykkäsin työstäni, vaikka peruspalkka ei ollut kummonen, varsinkaan alussa. Sitten tuli ikälisiä, joka nosti palkkoja. Nyt kun olen eläkkeellä, voin elää tuollaista elämää, hyvällä omallatunnolla. Eläke-kertymäkin on minulle sopiva. Katselin nuorten elämää telkkarista. He rakensivat jonkinlaisen hökkerön, jota on helppo liikutella. Miksei, luonnonmukainen elämä, lampaita, kanoja, ym. Mutta! Vasta sitten kun on oman osuutensa tehnyt yhteikunnan rakentamiseksi. "Eivät elä yhteikunnan tuilla"(jotkut)Mutta kun lapsi syntyy, otetaan äitiysrahaa. Jos sairastutaan, mennää sairaalaan, lääkäriin.Ei , hyvä ihme ! Ei holtitonta haihattelua!ihmisen pitää tehdä töitä niin kauan , kun on työkuntoa. luulen, että sinulla on masennus, hae apua!

• Anonyymi

Woi olla. Mutta se kertoo myös näköalattomuudesta ja karsinoitumisesta pieneen, ahtaaseen piiriin. Tietoa, tajua, käsityskykyä, ymmärrystä ... ei ole riittävästi, jotta näkisit omien valintojesi tulokset ja vaikutukset tulevaisuuteesi.

• Anonyymi

Kertoo vaan väsymisestä työelämään. Kun ”näköalattomuuskin” on parempi vaihtoehto. Työttömänä on paljon koulutettua väkeä, joka tiedostaa tilanteensa varsin hyvin. Kärjistettynä kivat ihmiset ei pärjää, osaavat kyllä työn mutta eivät jaksa sitä myrkyllistä menoa.

Reilu työnantaja joka ei yritä teettää ilmaista työtä tai muutoin ajaa työuupumukseen, normaalin ystävälliset työkaverit, palkka edes muutaman satasen isompi kuin tuet, tuskin sellaisesta kukaan haluaa yksin kotiin laskemaan senttejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo vaan väsymisestä työelämään. Kun ”näköalattomuuskin” on parempi vaihtoehto. Työttömänä on paljon koulutettua väkeä, joka tiedostaa tilanteensa varsin hyvin. Kärjistettynä kivat ihmiset ei pärjää, osaavat kyllä työn mutta eivät jaksa sitä myrkyllistä menoa.

Reilu työnantaja joka ei yritä teettää ilmaista työtä tai muutoin ajaa työuupumukseen, normaalin ystävälliset työkaverit, palkka edes muutaman satasen isompi kuin tuet, tuskin sellaisesta kukaan haluaa yksin kotiin laskemaan senttejä.

Lisäksi töitä on myös vaikea saada, joten vaihtoehdot on ajatella tilanteestaan positiivisesti tai masentua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koulutettu väki on työtönnä, se ei satavarmasti tiedosta mitään.

• Anonyymi

No jos on säöstot riittä kaikkeen

• Työttömänä sitä elää kohtuullista elämää eikä kerskakulutuksella tuhoa maata jalkojensa alta.
      Voiko jalompaa enään olla ?😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe