Sattui näköjään paketti Juhla Moskaa, jonka paino on vain 425 grammaa. Näyttää päälle päin kyllä ihan puolen kilon paketilta. Miksei koskaan pyöristetä puolta kiloa ylöspäin vaikkapa 575 grammaan? Yhtä iso heittohan siinäkin tulee.
Saisi kahvipaketti painaa myös 575 grammaa
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo 275 g Pauligit on kans metkoja; hinta ei silti paljoakaan alempi kuin normipaketissa, katetta lisää.
Mutta paahtimohan kertoi, että kun "asiakkaat on niin jovasti pyytäneet näitä pieniä pakkauksia..." Varmahan rajusti ;P- Anonyymi
275g paketti mahtuu hyvin povitaskuun, tykkään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
275g paketti mahtuu hyvin povitaskuun, tykkään siitä.
Juoksukahvit?
+
+
+
+
+
+
+
+
+
- Anonyymi
Isompi kahvipaketti ei mahdu hyllyyn. Tästä syystä tummaa paahtoa mahtuu vähemmän pakettiin, koska se on tilavampaa kuin vaalea paahto.
- Anonyymi
Voi kai kahvipaketinkin laittaa vaikka poikittainkin hyllyyn jos ei mahdu olemaan pystyasennossa.
- Anonyymi
Valuu sitten ne purut pois lattialle. Pitäisi saada se aukaisupinta "sivulle".
- Anonyymi
Juhla Mokka ei ole kahvia. Se on paahtimon lattialta kerättyä ja pussitettua pölyä.
- Anonyymi
Se tavallinen vaalea paahto on aika tunkkaisen makuista. Tummat paahdot vähän parempia.
- Anonyymi
Kun pauligin 500g kahvin tyhjentää pakkaiksesta ilmaiiviseen kahvin säilytyspurkkiin jää tyhjää tilaa muutama sentti. Nyt ostin lidlistä bellaroma kahvia 500g paketin ja kun tyhjensin sen tuohon astiaan niin tuli niin täyteen ettei kansi meinannut mennä kiinni ilman kovaa painelua. Pitääpä punnita onko paulig vajaa vai lidilin paketissa liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082