Arvoisa naapurini, haista sinä pitkä paska!

Anonyymi-ap

Juttu on niin, että tämä on KERROSTALO! Normaali elämä näkyy ja kuuluu ihan varmasti, myös sinulle saatanan vanha huuhkaja!
Minähän pesen pyykit vaikka yöllä jos nikseen tulee, käyn suihkussa kun tarvitsee ja katson elokuvia milloin itse satun tykkäämään. Se ei ole sinun ongelmasi jos asunnostani kuuluu musiikkia, räjähdyksiä, konetuliaseiden ääniä yms. Elokuvia kun saa katsoa vapaasti. Mitä tulee musiikkiin niin soitan sitä niin kovalla kuin haluan ihan milloin haluan. Sinä sitten kuuntelet sitä metallia ja kärsit hiljaa itseksesi saatanan lesbo huora vihreä emakko paska!
Ja se hissi: kyllä, se hissi pitää varmasti meteliä rappukäytävässä. Ihmisillä ON lupa kulkea vapaasti hissillä myös öisin. Jos haluan käydä röökillä niin minähän sitten menen röökille hissillä. Se ei ole minun syyni jos se ärsyttää arvon naapurin vanhaa lehmää.

116

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka hullu, muista ettei sinulla ole oikeutta käydä toisen kotona. SE ON RIKOS, KUTEN LAMPPUJEN JA PALOHÄLYTTIMEN JA WC SAUNA TILOJEN SALAKATSELU JA KUUNTELU.

• Anonyymi

Lääkkeet hullulle!

• Anonyymi

Että joku salakatselisi kuvottavaa kehoasi saunassa?! Hyi helvetti. Ei kukaan koko maailmassa halua sinua saunassa salakuvata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeet hullulle!

Hullu mikä hullu

• Anonyymi

Meidän rappukäytävästä löytyi paskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu mikä hullu

Hullu kuin pullosta tullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän rappukäytävästä löytyi paskaa!

Miksi paskoit rappuun?

• Anonyymi

Miten palohälytintä voi edes salakatsella tai kuunnella? Se on täysin passiivinen laite joka vain haistaa lämpötilan muutoksen tulipalossa ja savun. Toisen kotiin taas ei pääse ilman avainta millään.

• Anonyymi

Siinä on se salakatselu Googlaa, oiva laite piilokameraksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on se salakatselu Googlaa, oiva laite piilokameraksi

Unohdin lattialämmitys laitteen mikä napsahtaa kun virka aikasi alkaa!!! Olet täysin mielipuoli ja vainoat toista syistä mitkä olet sairaassa päässäsi luonut.

• Anonyymi

Niinhän sitä vois luulla. Tietäjät tietää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pelkkä gangstalking ihmis-hirviö, osa tiimiä, haista paska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäjät tietää ja pieree...

• Anonyymi

Et sitten uskaltanut kertoa päin naamaa?

• Anonyymi

Jos kusipää kehtaa naaman ovelle tulla näyttämään kuka kodissa käy voit olla varma että uskallan sanoa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kusipää kehtaa naaman ovelle tulla näyttämään kuka kodissa käy voit olla varma että uskallan sanoa!!!

Minä olen käynyt kodissasi ja ihan isännöitsijän luvalla. Sinä olet jättänyt ikkunat pesemättä ja ollaan taloyhtiössä sitten päätetty teettää pesu ja laskuttaa sinua. Hallituksen kanssa on sovittu asiasta ja jos musiikkia vielä kuuluu niin asennamme desibelimittarin kotiisi ja laskutamme siitäkin jos desibeliraja ylittyy hiljaisina aikoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen käynyt kodissasi ja ihan isännöitsijän luvalla. Sinä olet jättänyt ikkunat pesemättä ja ollaan taloyhtiössä sitten päätetty teettää pesu ja laskuttaa sinua. Hallituksen kanssa on sovittu asiasta ja jos musiikkia vielä kuuluu niin asennamme desibelimittarin kotiisi ja laskutamme siitäkin jos desibeliraja ylittyy hiljaisina aikoina.

Sulla ei ole asiaa tänne!! Ei ole ollut lupaa. Rikosilmoituksen teen teistä. Kiitos vahvistuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimi ja osoite heti!!nähdään kohta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on jo vähän ilkeää. Tuo hulluhan uskoo sun juttus.

• Anonyymi

Mutta kehtasit pierrä päin naamaa?

• Kerrostalo asumisessa noudatetaan järjestyssääntöjä.
      Nämä hyväksytään kun vuokrasopimus allekirjoitetaan.

Mikäli aloittaja ei näitä hyväksy sitten pitää muuttaa
      maalle (jos kela maksaa)?

• Anonyymi

Asiasta on olemassa useampikin oikeuden päätös. Elämän äänet saavat kuulua kerrostalossakin. Se on se hiljaisuutta vaativa naapuri jonka pitää muuttaa maalle, ei tavallisten ihmisten.

• Anonyymi

Vittu ei se alakerran huuhkaja tiedä kuka pyykkejä pesee yöllä taikka kirveellä seinään hakkaa. Hoitakoon omat asiansa ja jättäköön muut ihmiset rauhaan.
        Muutto maalle näille ihmisille paikallaan jotka ei elämisen ääniä 24/7 kestä.

• Anonyymi

No minä en ole hyväksynyt mitään että kotiini voidaan tulla tekemään kepposia!!! Eli ime huora munaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu ei se alakerran huuhkaja tiedä kuka pyykkejä pesee yöllä taikka kirveellä seinään hakkaa. Hoitakoon omat asiansa ja jättäköön muut ihmiset rauhaan.

Kolmivuoroa tai yövuoroa tekeville on turha mennä valittamaan elämän äänistä. Kaikki eivät elä päivällä vaan heräävät yöksi töihin, käyvät suihkussa jne pesevät pyykkinsä myöhään illalla. Kyllä kerrostalossa täytyy sietää elämää se 24/7 ja jos se ei kelpaa niin sitten ei pidä muuttaa ollenkaan kerrostaloon.

• Anonyymi

Tottakai tullaan. Sinä et omista kotiasi. Sinä omistat pelkän paperilapun joka oikeuttaa sinut hallinnoimaan kyseistä huoneistoa ja antaa tietyn äänimäärän hallituksen kokouksessa. Kerrostalon omistaa asunto-osakeyhtiö jonka osakas sinä olet.

• Anonyymi

Väärin. Sinä et omista kotiasi. Kotisi omistaa asunto-osakeyhtiö. Kylmä fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä juuri muuttavat metsän keskeltä kerrostaloihin. Omakotitalossa liikaa työtä vanhukselle. Ovat tottuneet täydelliseen hiljaisuuteen niin varmasti ne äänet häiritsevät ennen kuin tottuu. Joka viikko saa yleisön osastosta lukea kuinka mopopojat pitävät meteliä kaduilla ja autot ja junat kulkevat öisin. Suosittelen kuulosuojaimia tai ainakin korvatulppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmivuoroa tai yövuoroa tekeville on turha mennä valittamaan elämän äänistä. Kaikki eivät elä päivällä vaan heräävät yöksi töihin, käyvät suihkussa jne pesevät pyykkinsä myöhään illalla. Kyllä kerrostalossa täytyy sietää elämää se 24/7 ja jos se ei kelpaa niin sitten ei pidä muuttaa ollenkaan kerrostaloon.

Joku toisia vahtiva mulkku kyylä valittaa tavallisista asioista

Varmaan ahdistellut naapuria ja ei ole saanut mitä luuli saavansa niin sitten alkaa vali vali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiasta on olemassa useampikin oikeuden päätös. Elämän äänet saavat kuulua kerrostalossakin. Se on se hiljaisuutta vaativa naapuri jonka pitää muuttaa maalle, ei tavallisten ihmisten.

Normaalit elämän äänet (vessa, hissi, suihku, ruuanlaitto...).
        Hevimetallin luukuttamista keskiyöllä täysillä ei lueta tuohon joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin sinu kielenkäyttösi osittaa ,että mennään ihan sairauden puolella. Mene ystävä lääkäriin ,psykiatrille että ajatus maailmasi on toisia kohtaan suopeampi. niin se vain on ettet ole yksin tässä maailmassa. säännöt on jokaisessa kerros ja rivitalossa. Olen ollut todistajana erään taloyhtiön riidassa. Sinulle voi käydä huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä juuri muuttavat metsän keskeltä kerrostaloihin. Omakotitalossa liikaa työtä vanhukselle. Ovat tottuneet täydelliseen hiljaisuuteen niin varmasti ne äänet häiritsevät ennen kuin tottuu. Joka viikko saa yleisön osastosta lukea kuinka mopopojat pitävät meteliä kaduilla ja autot ja junat kulkevat öisin. Suosittelen kuulosuojaimia tai ainakin korvatulppia.

Minä suosittelen niille eutanasiaa. Hautuumaalla on hiljaista jos hiljaisuutta kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, minä muutin maalta stadiin joskus 1980-luvun lopulla. Olin tottunut käymään aina illalla suihkussa ennen nukkumaan menemistä. Vessan myös vedin aina siellä käytyäni. Helsingissä Artturi Kanniston kadulla minusta valitettiin vuokranantajalleni useita kertoja nimenomaan , kun kävin myöhään suihkussa ja vedin yöllä vessan. Minulla oli liukuva työaika, ja tulin usein töistä vasta ilta kahdeksalta.

Stadi- mummot hautoivat tuotoksiaan vessoissa öisin, ja rappukäytävä haisi aamuvarhain varsin tunkkaiselta, jos lievästi sanotaan. Oli näet painovoimainen ilmanvaihto.

Aamu 5ltä saattoi kyllä kuulua tiskauksen kolketta ilmanvaihtokanavien kautta.

Talkkari kävi yhtenään urputtamassa oven takana. Poistin ovikelloni käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ole hyväksynyt mitään että kotiini voidaan tulla tekemään kepposia!!! Eli ime huora munaa!!!

Rappukäytävässäkö pitäisi imeä?

• Anonyymi

Minun yläkerrassa asuu naisten vihaaja murhaaja!!!

• Anonyymi

Minun taloyhtiössä asuu kirvesmurhaaja. On tämä hieno maa kun murhaajat istuu vankilassa vuoden tai kaksi ja sitten vaan uutta uhria etsimään. Aika monta ehtii murhata kun aina parin vuoden jälkeen vapautetaan

• Anonyymi

Vasemmistolainen on näköjään herännyt kiljukrapuloissaan.

• Anonyymi

Ai se on vasemmistolaista olla tavallinen kerrostaloasuja jota kerrostalokyylä vituttaa? Pahimpia naapureita ovat vanhukset jotka eivät siedä mitään ääntä talossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se on vasemmistolaista olla tavallinen kerrostaloasuja jota kerrostalokyylä vituttaa? Pahimpia naapureita ovat vanhukset jotka eivät siedä mitään ääntä talossa.

Mulla on oikeasti mennyt hermot lopullisesti tämän vainon takia ja kallis muutto niin sama jatkuu täällä, naapuri käy haukkumassa ja uhkailemassa oven takana ettei saa valittaa siivottomasta asunnosta joka haisee raadolle mutta edellinen asukas tosiaan ei kuollut tänne!!kun poistun niin tämä sekopää tulee kotiini aiheuttaa terveydellistä ja henkeä uhkaavaa tekoja!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on oikeasti mennyt hermot lopullisesti tämän vainon takia ja kallis muutto niin sama jatkuu täällä, naapuri käy haukkumassa ja uhkailemassa oven takana ettei saa valittaa siivottomasta asunnosta joka haisee raadolle mutta edellinen asukas tosiaan ei kuollut tänne!!kun poistun niin tämä sekopää tulee kotiini aiheuttaa terveydellistä ja henkeä uhkaavaa tekoja!!!

Paskan marjat. Tonni tilille ja määä hakkaan sen naapurisi siihen kuntoon että ei sen oma äitee sitä edes tunnista. Palvelulla 100% takuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskan marjat. Tonni tilille ja määä hakkaan sen naapurisi siihen kuntoon että ei sen oma äitee sitä edes tunnista. Palvelulla 100% takuu.

😃😃😃 En halua väkivaltaa häneen kohdistettavan vaan sen että saan olla TURVASSA rauhassa ilman että kotiini tullaan ja omaisuutta rikotaan tai varastetaan. Tai siirretään esineitä eli kiusataan että tulisi gaslight olo , ex tehnyt tuota sumutusta joten tunnistan.

En halua että kenenkään sattuu, haluan olla turvassa ja haluan lasteni olevan turvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😃😃😃 En halua väkivaltaa häneen kohdistettavan vaan sen että saan olla TURVASSA rauhassa ilman että kotiini tullaan ja omaisuutta rikotaan tai varastetaan. Tai siirretään esineitä eli kiusataan että tulisi gaslight olo , ex tehnyt tuota sumutusta joten tunnistan.

En halua että kenenkään sattuu, haluan olla turvassa ja haluan lasteni olevan turvassa.

Voi halvattu mikä hourupää. Miten joku voi olla noin sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ihmistä voida / uskalleta kiusata jos se
        A):hommaa itsellen lihakset
        B): ostaa itselleen "lihakset"

Tuossa nuo vaihtoehdot on.

• Anonyymi

Sulla jäi noi isot kirjaimet vahingossa päälle.

• Anonyymi

Persulla taitaa nyt pätkiä mentaalipuolella hiukan liikaa.

• Anonyymi

Huh huh =D Muistan tuon elämän hyvin, onneksi tuo kerros-sämpylä asuminen on minun osalta historiaa!

• Anonyymi

Eko sosialisti on hyvä niistää vähintään kerran kuussa!

• Anonyymi

Asunto-osakeyhtiö on todella härski systeemi. Et omista osaketta, sinulla ainoastaan hallintaoikeus, vaikka olet maksanut siitä satoja tuhansia, miten tälläinen systeemi on ylipäätänsä mahdollinen.

• Anonyymi

No itsehän nimesi siihen paperiin olet laittanut. Kukaan ei ole pakottanut ostamaan osaketta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itsehän nimesi siihen paperiin olet laittanut. Kukaan ei ole pakottanut ostamaan osaketta.

RAISKAAJA SARJA MURTAUTUJA SALAKUVAAJA HIRVIÖ!!!! RAISKAAJA ELÄMÄNI TUHOSIT!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko muuttaa korpeen asumaan, saisit rellestää mielin määrin. Toiset saisivat elää rauhallista elämää omassa kodissaan, joka on asunto osake yhtiön omistama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko muuttaa korpeen asumaan, saisit rellestää mielin määrin. Toiset saisivat elää rauhallista elämää omassa kodissaan, joka on asunto osake yhtiön omistama.

Ei korvessa saa rellestää. Orava suuttuu.

• Anonyymi

Tää on Suomi24... . Ei mikään talo😆😂🤣

• Anonyymi

VIHAAN TEITÄ VIHAAN

• Anonyymi

Ettehän te persut muuta osaakaan.

• Anonyymi

Viha on terve ominaisuus

Muista vihata!!!!!

• Anonyymi

SARJA MURTAUTUJA RAISKAAJA IHMISYYDEN VIEJÄ!!!!

• Anonyymi

Lisää viinaa, kyllä se siitä.

• Anonyymi

Nyt on jo vahvat psykoosit tulilla. Mitä jos lopettaisit sen ryyppäämisen? Haluatko, että soitan valkotakit hakemaan sut katkolle?

• Anonyymi

SAATANAN GANGSTALKING IHMIS-HIRVIÖT!!!@ SAATANA GANGSTALKING IHMIS-HIRVIÖT

• Anonyymi

Kello 22:00 on taloyhtiöissä raha ja hiljaisuus. Toki voi käydä suihkussa ja katsoa telkkaria, mutta se ei saa häiritä naapuria. Olet muuten idiootti.

• Anonyymi

Aina on kitisijöitä joukossa. Jos ei muitakaan naapureita isommin häiritte ja itseään häirittee on KITISIJÄ jonka itse kuuluu etsiä itselleen uusi osoite.

Jos joku taas oikeasti aiheuttaa häiriötä koko rapun/talon asukkaille niin kyllä siinä joukko kasataan ja NISTI hakataan siihen kuntoon ettei uskalla senjälkeen edes hengittää.

• Anonyymi

Alottaja Kelan elätti on nyt huonolla tuulella, ei rahaa, ei kaljaa, ei röökiä. Kyllä yhteiskunta osaa olla julma.

• Anonyymi

VAINOOJA TAHTOO MINUN NÄYTTÄVÄN PETOLINNUN PERSEELTÄ JOTTA KOKEE YLEMMYYTTÄ

SIKSI VEI NAISEUTENI, IHMISEN JOKA EI HUOLEHDI ULKONÄÖSTÖ KOSKA SE ON SYNTIÄ!!!!! HAISTAKAA VITTU

• Anonyymi

IHMISYYDEN RIKKOJA RAISKAAJA VITTU MINÄ VIHAAN SINUA HIRVIÖ HIRVIÖ

• Anonyymi

Ettäkö kovaäänisiä tv stä tulevia ääniräjähdyksiä, ampumista yms pitäsi kuunnella kotonaan kun joku muista piittaamaton haluaa katsoa elokuvia kuin teatterissa tai pelata kovaäänisesti? Kuulokkeet ovat sitä varten. Näitä ylimeilisä häirikköjä varten pitäisi säätää ankarampi laki kotirauhaa koskien. Ja sama tietysti koskee musiikin kunteluakin ja musiointia.kohtuutonta laittaa hiljaisuudesta ja rauhasta pitävä naapuri kärsimään. Normaaalit elämiseen kuuluyvat äänet ovat erikeseen.

• Anonyymi

Noi yleensä menee ohi kun odottelee että naapurin kakarat kasvaa isommiksi ja kiinnostuu muista asioista. Pitää sillai malttaa mielensä häiriö voi kestää 6 vuotta mutta ei se jatkuvaa välttämättä ole menee sillai itsestään ohi kun odottelee.

• Anonyymi

Normaali elämä ei näy, kuulu eikä haise.

• Anonyymi

RAISKAAJA RAISKAAJA HIRVIÖ

• Anonyymi

RAISKAAJA PAHOLAINEN!!!!

• Anonyymi

NAISTEN VIHAAJA TAPPAJA RAISKAAJA HIRVIÖ IHMIS HIRVIÖ PAHOLAINEN

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

SAATANAN RAISKAAJA NAISTEN VIHAAJA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAATANAN RAISKAAJA NAISTEN VIHAAJA

Kokeile Satisfaieria, jos vaikka auttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile Satisfaieria, jos vaikka auttaisi.

Ei AUTA HENKISIIN HAAVOIHINI

• Anonyymi

Yhtiö ottaa kämppäsi hallintaan.

• Anonyymi

HAISTA VITTU PERVO SALAKATSELU GANGSTALKING IHMIS-HIRVIÖ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAISTA VITTU PERVO SALAKATSELU GANGSTALKING IHMIS-HIRVIÖ

Ma suljin sun pitsaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ma suljin sun pitsaan...

Luulen että ei sylje. Kunnollisia ihmisiä joilla ravintola.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ma suljin sun pitsaan...

Mut et tiedä sun mihin mä suljin...

• Anonyymi

Jänniä juttuja lukea täältä landelta.Itekkin 70 luvulla hiivin kerrostalon rapussa kuin kusi sukassa kun en ollut kirjoilla talossa.Riiuu reissuilla kävin.

• Anonyymi

Järjestyssäännöt huomioitava myös. Yleensä 2200-0700 pitäisi olla suhteellisen hiljaista. Toistuvasti häiriköivistä voi ilmoittaa isännöitsijälle. Pitää ymmärtää että joskus voi myös olla poikkeuksia ja erityistilanteita, eli aivan natsi-kyttääjäkään ei saa olla.

• Anonyymi

Ekaksi pitää olla munaa itsellä mennä sanomaan jos häirittee. Poliisi teeveessäkin oli tuo kun ihmiset ei edes kehtaa/uskalla käydä sanomassa sille naapurille itse että "musiikki pienemmälle"

Tulee ihan turhia viranomais tehtäviä.

Yleensä nuo vaan ihan normaali ihmisiä jotka vähän juhlii. Pikkuisen alkomaholia ja ne ei edes tajua häiritsevänsä muita. Joku kun kertoo niin häiriö loppuu kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekaksi pitää olla munaa itsellä mennä sanomaan jos häirittee. Poliisi teeveessäkin oli tuo kun ihmiset ei edes kehtaa/uskalla käydä sanomassa sille naapurille itse että "musiikki pienemmälle"

Tulee ihan turhia viranomais tehtäviä.

Yleensä nuo vaan ihan normaali ihmisiä jotka vähän juhlii. Pikkuisen alkomaholia ja ne ei edes tajua häiritsevänsä muita. Joku kun kertoo niin häiriö loppuu kuin seinään.

Ei tarvitse itse mennä sanomaan naapurille mitään, vaan suoraan isännöitsijälle voi hyvin tehdä valituksen.

• Anonyymi

"Mitä tulee musiikkiin niin soitan sitä niin kovalla kuin haluan ihan milloin haluan. "

Eipä se mene ihan noin. Kerrostaloissa on säännöt, ja tuommoinen öisen häiriön aiheuttaminen saattaa johtaa vuokrasopimuksen irtisanomiseen ja häätöön.
      Jos omistat tuon asunnon, niin taloyhtiö voi ottaa sen parin varoituksen jälkeen hallintaansa ja vuokrata semmoiselle, joka osaa ottaa muut paremmin huomioon.

• Anonyymi

Tämä ihminen joka näin kirjoittaa ei ole normaali.

• Anonyymi

Hän onkin varmaan paranormaali.

• Anonyymi

Ihan sama ei ole joukkovainoon osallistujat ja valehtelija lavastajat myöskään

Sinun mielipiteet minun mt tilanteesta ei kiinnosta

Sinulla itsellä on pakkomielle tuhota ihmisiä gangstalking ihmis-hirviö

Sinä se et normaalia ole nähnytkään

Jätä ihmiset rauhaan, ei sinua nämä uhrisi häiritse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän onkin varmaan paranormaali.

Minä olen Alien en sovi kenenkään mielestä tähän yhteiskuntaan , enkä kelpaa. Lähinnä jos kerron kuinka pahalta asiat tuntuu kun kävellään yli jatkuvasti ja toimitaan niin miten ei muille tehtäisi niin vastaukseksi saan tapa itsesi.

Kaunista eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Alien en sovi kenenkään mielestä tähän yhteiskuntaan , enkä kelpaa. Lähinnä jos kerron kuinka pahalta asiat tuntuu kun kävellään yli jatkuvasti ja toimitaan niin miten ei muille tehtäisi niin vastaukseksi saan tapa itsesi.

Kaunista eikö?

joo. kippis sille

• Anonyymi

Korvaushoito ei tehoa vaan sitä pitää tehostaa omin eväin!

• Anonyymi

🍾🍷🍸🍹🍺🍻

• Anonyymi

Pitkä paska haisee pahalle. 🤢

• Anonyymi

Peräsuolesta toivottavasti tulee pian ulos salakuuntelu laite

• Anonyymi

Pillu sini violetti. Hirveintä on että tiedän tasan mitä tekee minulle 🌽👽

• Anonyymi

Mullaki on kiinteillä johdoilla kattoon asennetut kiinteistön omistajan palovaroittimet. Varmasti niissä kamerat on

• Anonyymi

Kyllä on

• Anonyymi

Outoa siinä oli että antoi kunnon sähköiskun

• Anonyymi

Lisäksi kohde lamput joka suuntaan ja samoja oli WiFi salakatselu lamput netissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi kohde lamput joka suuntaan ja samoja oli WiFi salakatselu lamput netissä

Useammassa huoneessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useammassa huoneessa

Psyko patu valvoo monitorista kokoajan toimia kotonani yläkerrassa

• Anonyymi

Kaikki ongelmat on periaatteesa vaan viinan puutetta

• Anonyymi

Hain just pöytäviina pullon et kohta helpottaa, ostin myös askin röökiä

Nyt istun takapihalla ja poltan 6 röökiä putkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hain just pöytäviina pullon et kohta helpottaa, ostin myös askin röökiä

Nyt istun takapihalla ja poltan 6 röökiä putkeen

muista juoda samalla pöykkyä niin kyllä auttaa

• Anonyymi

Kameroita on kaikkialla. Pytyssä, suihkussa, lampuissa, pesukoneessa, lattiakaivossa..

• Anonyymi

Minä sahaan yksiössäni polttopuita milloin haluan. Naapurin turha valittaa moottorisahan äänestä. Kyllä normaalit asumisen äänet täytyy sietää.

• Anonyymi

Pudasjärven serkkuja kun tulee kylään, niin yhdessä hakkaamme kilpaa lankuilla marmorilattiaa kattohuoneistossa, olen suvun ainoa rakennusinsinööri.

• Anonyymi

Jos asuu kuin ns. pellossa, on silloin parempi paikka kanssaihmisille asua kaukana asustuksesta eli mielellään omakotitalossa, ja mielellään viiden kilometrin säteellä lähimmästä naapurista. Silloin kaikki ovat tyytyväisiä.

• Anonyymi

Noin se varmasti on!

• Anonyymi

Joidenkin mielestä asut kuin pellossa jos voiveitsi tipahtaa hiljaisuuden jälkeen lattialle. Meitä kun moneen junaan.
        Jotkut jää sillai odotteleen seuraavaa häiritevää ääntä.

Jos naapurin melu häiritsee niin pistää iskuporakoneen seinään ja laskettelee muutaman minuutin. Hyvin on hiljaista taloyhtiössä tuon jälkeen.

Itellä paineilma käyttönen poravasara tulee hiljaista kun muutaman tunnin huudattaa yhtäsoittoa peltiämpäreihin. Ihan sillai kuoleman hiljaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin mielestä asut kuin pellossa jos voiveitsi tipahtaa hiljaisuuden jälkeen lattialle. Meitä kun moneen junaan.
        Jotkut jää sillai odotteleen seuraavaa häiritevää ääntä.

Jos naapurin melu häiritsee niin pistää iskuporakoneen seinään ja laskettelee muutaman minuutin. Hyvin on hiljaista taloyhtiössä tuon jälkeen.

Itellä paineilma käyttönen poravasara tulee hiljaista kun muutaman tunnin huudattaa yhtäsoittoa peltiämpäreihin. Ihan sillai kuoleman hiljaista.

Pottujako kasvatat niissä peltiämpäreissäsi kerrostalossa

• Anonyymi

Näin siis kuudennesta kerroksesta.

• Anonyymi

Rakas naapurini.

Minä näen ja kuulen sinua jo tarpeekseni.

Miksi pitäisi vielä haistaakin?

• Anonyymi

Elämä on sukupuoliyhteydessä tarttuva tauti, joka päättyy aina kuolemaan.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      172
      7143
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      67
      2906
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2208
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1395
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      365
      1346
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1219
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1030
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      990
    Aihe