Eivät ole ☹️ 😩
"Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan."
Oletko koskaan kuullut, että advarit tunnustaisivat tuolla tavoin syntivelkaa?
Ovatko adventistit vapautuneet synnistä ?
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi hyvä tunnustaa pastorin suulla että Sisar White oli väärä profeetta.
Perinnäisäännöt istuvat tiukassa.- Anonyymi
Sellainen tunnustus olisi valhe. White on oikea profeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen tunnustus olisi valhe. White on oikea profeetta.
Saathan sinä kuvitella niin. White itse ei pitänyt itseään profeettana. Eikä hän KOSKAAN sanonut Jumalan nimittäneen hänet profeetakseen. Vain ihmiset ovat tehneet hänestä profeetan. Mutta vain Jumalan profeetakseen kutsuma on todellinen profeetta. Ei joku, joka väittää masturboinnin aiheuttavan selkärangan epämuodostumia tai että voin ja sokerin syöminen on syntiä taikka että peruukkeja ei pitäisi käyttää, koska ne kuumentavat aivoja.
- Anonyymi
"Oletko koskaan kuullut, että advarit tunnustaisivat tuolla tavoin syntivelkaa?"
Jumala ei odota kenenkään Uudessa liitossa olevan uskovan tunnustavan isiensä syntivelkaa, joten en ole kuullut. - Anonyymi
Olen kuullut, joten se siitä.
- Anonyymi
Miksi adventistit tunnustavat isiensä syntivelkoja? Eihän sellainen ole raamatunmukaista.
- Anonyymi
Aloittaja voisi aloittaa itsestään.
- Anonyymi
Voisiko aloittaja näyttää hyvää esimerkkiä kauniilla käytöstavoilla näillä sivuilla
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 71944
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803