60 litran tankin täyttäminen maksaa sitten 15 - 30 euroa enemmän. Jos ajaa paljon eli tankillinen per viikko, lisälasku on yli 120 euroa kuussa.
Itse ajan onneksi vain tankillisen per kuukausi omia ajoja, muista saan firmalta kilometrikorvauksen joka kyllä kattaa ajot vanhalla ritsalla. :D
Uusi jakeluvelvoite astuu voimaan 1.1.2024. Polttoaineiden hinta nousee 0,25 - 0,50 euroa litra. :(
10
1670
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tunnu missään, koska sähköllä mennään.
- Anonyymi
Kuhan vaihdat uuteen niin et saa mitään vaihdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhan vaihdat uuteen niin et saa mitään vaihdossa.
Leasingsopparissa ei tarvii välittää jostain tyhmästä vaihtohinnasta.
- Anonyymi
Minulla on kakkosautona vielä diesel. Kyllä sylettää kun joutuu noin kerran kuukaudessa käymään tankilla. 90 € menee eikä saa edes tankkia täyteen.
- Anonyymi
Eikö kannata sekin jo vaihtaa sähköiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannata sekin jo vaihtaa sähköiseksi?
En ole tuo kirjoittaja, mutta jos vain kerran kuukaudessa tankkaa 90 euron edestä niin tuskin sähköautoon siirtymisellä on kovin suurta kiirettä.
- Anonyymi
Noin 12 000km vuoteen dieselautolla.
Halpaa ajoa sanoisin.
- Anonyymi
Veikkaan että 2024 pumpuilla litra on alle nykyisten hintojen jotka on liian korkeat kun katsoo mitä maksaa muualla.
- Anonyymi
Oletko varma , että astuu voimaan ?
- Anonyymi
Tuo jakeluvelvoite on pentä, kun iso osa S24 polttisautoilijoista kuolaa jo 100% uusiutuvaa eli polttomoottoreille jatkoajan 2035 jälkeen mahdollistavia synteettisiä polttoaineita. Yli 3 euroa/litra, mutta mielelläänhän tuon maksaa kun saa edelleen karheasti raksuttavalla dieselillä tai jyhkeästi murisevalla bensa V8:lla ajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638