Luottamus loittonee entisestään

Anonyymi-ap

Muistan kun minulle toitotettiin töissä, että pitäisi mennä äkkiä hakemaan tätä maailman pelastavaa eliksiiriä. No olin vastahakoinen enkä nähnyt järkevää syytä kuunnella näitä jotka oli käyneet hakemassa sen ja sairastuivatkin heti sen jälkeen erilaisiin oireisiin. Olen nuori eikä minulla ole ollut koskaan mitään ongelmia terveyteni kanssa. Aluksi vanhusten piti saada tämä suojaksi. Kuulosti hyvältä! Lopulta kaikkien piti mennä piikille?! Kyseenalaistin toimet täysin. Vastauksena tuli, että haluutko sitten mielummin kuolla tautiin, kun et käy tehosteella? Availin netin syövereitä ja mitä enemmän tutkin, sitä varmempi olin omasta valinnastani. Paras perustelu oli tutulta, että haluaa tulevaisuudessa matkustella eikä halua jäädä kotiin loppuelemäkseen.. No nyt on sen verran sairauksia ilmaantunut hänellä (ei tietenkään liity tähän vaikka nuori onkin eikä ikinä ollut mitään) ei jaksakaan matkustella... Syy-yhteyksistä puhuessa hänen kanssaan hän raivostuu ja kuulostaa kun omaisi tukholmasyndrooman. Nyt asiakasta kukkaruukkuun minäkin pääsen matkustamaan ilman, että olen menettänyt sen takia terveyteni. Passi oli myös täysi farssi. Ottaisin jotain, että pääsen liikkumaan normaalisti? No ei tullut itse liikuttua ja painostus väheni uutisten lisääntyessä. Teho aluksi melkein 100% ja lopulta jopa negatiivinen ilman tehosteita edeltäviin...
Oli myös pelottavaa lukea, ettei tämä aine jääkään lihakseen, toisin kuin ihmisille ennen piikityksiä kerrottiin. Mrna leviää ympäri kehoa verenkierrossa ja saa solut tuottamaan myrkyllistä piikkiproteiinia. Tämä aine ei kuulu ihmiskehoon ja aiheuttaa pitkinä altistumisina pahoja ongelmia.
Ilmankos ihmiset jatkuvasti sairastelevat flunssaa ym. kierteenomaisesti. Kukaan ei tiedä loppuuko soluissa tämä tuottaminen ja millä aikataululla? Sen piti kestää vain päiviä tai viikkoja. Aika näyttää... Lopulta tilanne normalisoitui. Nämä sairastuneet eivät halua edes puhua koko asiasta. Lakaistu pois. Näistähän voi tulla vielä vuosienkin jälkeen ongelmia ihmiskehossa... Jopa jälkipolville? Keskenmenot on lisääntyny myös katastrofaalisesti ja syntyvyys romahtanut. Lapsettomuusklinikoilla nuoria aikuisia isoin joukoin. Kukaan ei ole kiinnostunut toisaalta ruumiskonteista, joita laajennetaan näin "menneen" koronan jälkeen terveyskeskusten pihoilla. Joo ei ne näy, kun on vedetty laudat päälle suojaksi. Eräs tuttuni bongasi netistä infoa, että tavalla tai toisella kaikki maailman työtätekevä kansa on rokotettava vähintään pariin kertaan tällä uudella eliksiirillä. Oli muuten muistellessa aika akward saada omaan puhelimeen txt aikoinaan:" ootko vahingossa unohtanut rokotuksen? Voit hakea sen heti täältä" Onkohan tämä jokin tapa valjastaa ihmiten keho ottamaan vastaan yhä uudempien poikkeusolojen aikana jaettavia geenimanipulaatiotuotoksia? Nythän valtaosa tietänee, ettei tämä toimi estänyt tartuntoja
Tai edes "vakavaa" tautimuotoa. Sairastin itse koronan ja oli todella mieto. Olin kotona ja katselin televisiota. Mieheni hakenut rokotteet ja tauti on hänelle melkein viimeinen. Miten vieläkin on paasattu lisäpiikeistä, jopa pienille lapsille?! Miksei kansalle voisi kertoa totuudenmukaisesti, mitä näillä toimilla on oikeen haettu? Skenaarioita: esim Grafeeni ym johtaa mukavasti erilaisia signaaleja... Puhetta on ollut myöskin uusimpien verkkojen luomisesta jossa ihmiset ovat osana tiedonsiirtoa. (Ollaan naureskeltu kavereiden kanssa ku itellä on aina niin huono kenttä. Nauretaan, että johtuu siitä etten oo rokotettu...) voihan sekin olla. Pitänee tutkia..
Joo tuotteesta löydetty vaikka mitä patenteista huolimatta. Toiset eivät kestä ensimmäistäkään piikkiä elävien kirjoissa. No uhreja on aina joitain. Näinkin voi olla. Itse gates aikanaan jo loi viruksia tietokoneisiin ja niihin sitten myytäviä antivirusohjelmia. Tämä on jo totaalista kontrollia isojen rahojen lisäksi jotka maksavat me (veronmaksajat) siunausta ja jaksamisia kaikille. Anteeksi pitkä teksti. Hullu maailma.

19

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.
      Sehän on lääketieteen ihan perusasioita, että se mikä injektoidaan lihakseen ei todellakaan jää siihen möllöttämään, vaan imusuonet vie sen verenkiertoon ja sitten sydän pumppaa päästä varpaisiin ja kaikkialle soluihin koko kehoon.

    • Anonyymi

      Näyttää, että elät omassa pienessä foliokuplassasi, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ei käy kateeksi. Onnea jatkoon!

      • Anonyymi

        No.kerroppas mitä hyvää rokotuksesi on tuonut elämääsi.Ylimielisyydestäs et ole ainakaan päässyt irti.Ehkä rahaa oot saanut kun oot mainostanut piikkejä nuhaa pelkääville.Nähtävästi kavallat kaverisi kahvipaketista.


      • Anonyymi

        Median rakastama late lammas 😁 onnea ja vointeja tukholmasyndrooman kanssa


    • Anonyymi

      Miten kansa onkaan näin jakautunut? Meisän pitäis yhdessä selvittää nää asiat perinpohjin. Petetyt eivät halua?

    • Anonyymi

      Olet hyvin perillä asioista.samoin itsekin.voimme katsoa itseämme peilistä ja todeta että olimme järki ihmisiä kun pidimme päämme vaikka painetta luotiin jokapuolelta piikkien muodossa

      • Anonyymi

        Näin on.
        Eilen uutisoitiin, kuinka kävi yleisesti maailmalla todella tarttuvien / tappavien tautien rokottamisten kanssa.
        Niiden estäminen rokotusten avulla laiminlyötiin, koska koronapiikitykset veivät terveydenhuollon resurssit. Näin kävi myös Suomessa.
        Kaikki mahdollinen valjastettiin vain ja ainoastaan koronan hoitoon ja nyt laiminlyöntien seuraukset näkyvät karulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.
        Eilen uutisoitiin, kuinka kävi yleisesti maailmalla todella tarttuvien / tappavien tautien rokottamisten kanssa.
        Niiden estäminen rokotusten avulla laiminlyötiin, koska koronapiikitykset veivät terveydenhuollon resurssit. Näin kävi myös Suomessa.
        Kaikki mahdollinen valjastettiin vain ja ainoastaan koronan hoitoon ja nyt laiminlyöntien seuraukset näkyvät karulla tavalla.

        Laitapa linkki uutiseen, että muutkin voivat katsoa miten poimit kirsikoita. Siellä puhutaan sinustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa linkki uutiseen, että muutkin voivat katsoa miten poimit kirsikoita. Siellä puhutaan sinustakin.

        Eilisen päivän Iltasanomissa Unicefin uutinen.


      • Anonyymi

        Näin on. Voi onnitella itseä hyvästä päätöksestä.


    • Anonyymi

      Olet niitä siipeilijöitä jotka luottavat laumasuojaan: "Antaa muiden ottaa rokotukset niin minun ei tarvitse".

      • Anonyymi

        Koronapiikki ei tuonut laumasuojaa!


      • Anonyymi

        Kiurullakaan ei kiirusta rokotteiden kanssa... enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapiikki ei tuonut laumasuojaa!

        Nykyinen kattavuus on aika hyvä ja tauti muuttunut ja vain monisairaat ja heikkokuntoiset vanhukset ovat vaarassa.
        Toisaalta juuri julkaistiin tilasto jossa todettiin, että se yhteiskunnan joutosakki ja mielisairaat on se joukko joka ei ole ottanut rokotetta ja heidän poistuminen ei ole iso menetys .


      • Anonyymi

        Herää tähän päivään, hönö eläkä syyllistä aiheetta. Itse en ainetta ottanut ja vältin ihmisjoukot sekä käytin maskia ja käsidesiä. Olen siis kulkutautimyönteinen?


      • Anonyymi

        Elä itsestäs liikoja luule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen kattavuus on aika hyvä ja tauti muuttunut ja vain monisairaat ja heikkokuntoiset vanhukset ovat vaarassa.
        Toisaalta juuri julkaistiin tilasto jossa todettiin, että se yhteiskunnan joutosakki ja mielisairaat on se joukko joka ei ole ottanut rokotetta ja heidän poistuminen ei ole iso menetys .

        Sinun poistuminen on hyvä juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiurullakaan ei kiirusta rokotteiden kanssa... enään.

        Kiuru teki parhaansa tilaamiensa piikkien markkinoimiseksi, mutta kun niitä alkoi tulla miljoonan annoksen kuukausivauhtia ja tautikin osoittautui suht'koht vaarattomaksi suurimmalle osalle populaa, niin katosi Kiurukin julkisuudesta.
        Nyt uutisoidaan vanhentuneiden piikkien joukkotuhonnasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe