ja myötätunnoton. Vain pyhän pakkoruotsin asian edistäminen on hänelle tärkeää ja siihen ei mikään keino ole liian härski.
Vasenkätiset, lapset, insinöörit, ulkomaalaiset, vammaiset, saamelaiset siinä muutamia "puolustuskyvyttömiä" ryhmiä, joita hän käyttää härksisti hyväkseen ajaakseen vain omaa asiaansa.
Pakkoruotsittaja on julma
35
363
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen insinööri ei tarvitse ruotsin kieltä mihinkään.
- Anonyymi
Onko pakkoruotsittajat jonkin sortin narsisteja?
- Anonyymi
Lapsi ei tarvitse ruotsin kieltä mihinkään.
- Anonyymi
Vasenkätiset ei tarvitse ruotsin kieltä mihinkään.
- Anonyymi
Vammaiset ei tarvitse ruotsin kieltä mihinkään.
- Anonyymi
Pakkoruotsittaja on julma, myötätuntoon ja häikäilemätön.
- Anonyymi
Pakkoruotsittaja tarvitse ruotsin kieltä, koska vain se tarjoaa hänelle mahdollisuuden olla oma v-mäinen itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsittaja tarvitse ruotsin kieltä, koska vain se tarjoaa hänelle mahdollisuuden olla oma v-mäinen itsensä.
Jos pakkoruotsia ei olisi olemassa, pakkoruotsittajan olisi pakko keksiä se. Aivan pakko.
- Anonyymi
Mistä näitä pakkoruotsittajan kaltaisia ihmisiä tulee?
- Anonyymi
RKP.
- Anonyymi
Natsi-Saksassa ne toimi propaganda-yksiköissä ja vartijoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsi-Saksassa ne toimi propaganda-yksiköissä ja vartijoina.
Suomessa ne vartioi pyhää pakkoruotsia.
- Anonyymi
Pakkoruotsi on sadismia.
- Anonyymi
Pakkoruotsittaja haluaa tuhota suomen ja englannin kielet.
- Anonyymi
Oon tehnyt duunia, jossa oltiin yhteyksissä pohjoismaihin ja työkieli oli aina englantia. Eikä ne varmaan muutenkaan olisi saanut selvää edes suomenruotsalaisten sönkötyksestä....pakkoruotsi on karsea juttu. Poikani suree, kun olisi halunnut lukea toisena kielenä espanjaa...
- Anonyymi
Olet varmasti oikeassa. Ei kukaan kaipaa pakkoruotsia vielä työpaikallekin.
- Anonyymi
Kertakaikkiaan inhaa touhua.
- Anonyymi
Samanlainen kuin Veli Venäläinen. Mikään ei ole niille pyhää.
- Anonyymi
Voi, totta mooses
- Anonyymi
Eli aloittaja (pakkoenglannittaja) on ....
- Anonyymi
Pois pakkoruotsi!
- Anonyymi
Valitettavasti
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Likaisia temppuja.
- Anonyymi
Että ne jaksaa.
- Anonyymi
Sellaisia ne on.
- Anonyymi
Ei mikään uutinen.
- Anonyymi
Pakkoruotsista täytyy puhua kaikilla palstoilla.
Miksi te puhutte täällä pakkoruotsista? Keskustelu pakkoruotsista pitää saada suuren yleisön tietoon. Siksi siitä pitää puhua muillakin palstoilla. Politiikkapalstat ja yhteiskunta palstat ovat siihen soveliaita. - Anonyymi00035
Itse olet paha ja julma, kun et malta viettää edes joulua, vaan teet siitäkin vihajuhlan.
- Anonyymi00036
Nostit iloksemme tämmöisen ketjun, joka kertoo karua kieltä pakkoruotsista.
RKP kätyreineen on tehnyt koulusta pakkoruotsin takia vihajuhlan. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nostit iloksemme tämmöisen ketjun, joka kertoo karua kieltä pakkoruotsista.
RKP kätyreineen on tehnyt koulusta pakkoruotsin takia vihajuhlan.Olin oikeassa, teet kaikesta vihajuhlan, pakkoenglannittaja. Miksi olet noin ilkeä ja paha ihminen?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olin oikeassa, teet kaikesta vihajuhlan, pakkoenglannittaja. Miksi olet noin ilkeä ja paha ihminen?
Miksi olet noin typerä? Ruotsi ei ole kaikki, paitsi ruotsia palvovalle kielirasistille.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi olet noin typerä? Ruotsi ei ole kaikki, paitsi ruotsia palvovalle kielirasistille.
Miksi olet noin typerä? Englanti ei ole kaikki, paitsi englantia palvovalle kielirasistille l. sellaiselle kuin sinä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi olet noin typerä? Englanti ei ole kaikki, paitsi englantia palvovalle kielirasistille l. sellaiselle kuin sinä.
Ta kaka Polly!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ta kaka Polly!
Niinpä, olet typerä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133