Kaikista törkein luottamushenkilö on tämä perämettän luottamusmies. Räyhääjä ja oman asiansa vankkumaton kannattaja, ei käsitystä yhteisten asioiden hoitamistavoista . Kokemuksesta tiedän. Nyt hän jatkaa viranhaltijoiden kiusaamista edelleen??? 😵
Kilpimies kiusaa virkamiehiä!
33
1579
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta kiusaamisesta, mistä kirjoitti Sontasiioni, niin kyllä tämä uutisoija itse kiusaa käytöksellään viranhaltijoita ja luottamushenkilöitä. Ei tuollaisella öykkäröinnilä asiat etene. Kannattais katsoa peiliin ja tehdä johtopäätökset.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17829778x
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Myllis vois paskoa sen päälle!
- Anonyymi
Samaa oon kattellu ja kuunnellu valtuuston kokouksessa, omaa ittiänsä täynnä.
- Anonyymi
Ja jättää työnsä tekemättä eikä sen jälkeen vastaa puhelimeen!
- Anonyymi
Älkäähän nyt Kilpimiestä mollatko!
Satuin istumaan lehterillä vuonna 2009, kun valittiin uutta kaupuginjohtajaa.
Kas näin asiasta kertoo Wikipedia: "Keijo Kuja-Lipasti valittiin virkaansa 23. maaliskuuta 2009 pidetyssä Kauhajoen kaupunginvaltuuston kokouksessa. Äänestyksen toisella kierroksella hän voitti äänin 20–15 Kauhajoen kaupunginvaltuuston puheenjohtajan ja entisen kansanedustajan Lasse Hautalan, jota Kauhajoen kaupunginhallitus esitti virkaan"
Joku kepun edustajista käytti Lassen kannatuspuheenvuoron ja sanoi siinä, että ryhmän kokouksessa on äänestetty yksimielisesti Lassen valinnnan puolesta.
Kilpimies pyysi puheenvuoron, jossa kertoi, ettei sellaista äänestystä ole pidetty.
Ja loppu onkin sitten historiaa!- Anonyymi
Nostetaanpa kilpimiestä noiden pervetikkojen peräreikäpuheiden ohi ja ketjun kärkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaanpa kilpimiestä noiden pervetikkojen peräreikäpuheiden ohi ja ketjun kärkeen!
Kopteri löi taas peräreikä-poikien älyttömyydet takariviin!
- Anonyymi
Perversioistaan ilmoittelevat tunkevat tämän tärkeän kilpikeskustelun alas, mutta nostetaanpas taas sitä ylöspäin!
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Otappa se herne pois nenästä ja tunge sinne, just sinne mihin aurinkokin paistaa, on niin väljää, et koripallonki vois heittää sissään. Kauhajoella on niin paljo kaappihomppelia.
- Anonyymi
Onko kaikki Kauhajoen asiat jo käsitelty??
Lisää juttuja kaupungin asioista, päättäjistä, Mylliksen Seposta, koululaitoksesta, kaupunkikuvasta, palveluista, työpaikoista, Mylliksen Sepon tempauksista, Kauhajoen kehityksestä, kuntaliitoksista, Mylliksen Sepon historiasta, sotesta, Kauhajoen merkkimiehistä, Kauhajoen historiasta ja suvuista, kauhajokelaisten haaveista, luonnosta, kylistä, kepusta, tanssipaikoista, menneiden aikojen nuorisosta, muistelmia koripallosta, muistoja Seppo Mylliksestä, muistoista sotavuosilta, Kauhajoen teollistumisesta ym ym.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Kauhajokisten arkeen tosin ei SM:n satuhamolla ole mitään osuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus. Kauhajokisten arkeen tosin ei SM:n satuhamolla ole mitään osuutta!
Kyllä hän oli aktiivisimpina vuosinaan puheenaihe muutamassakin kahvipöydässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän oli aktiivisimpina vuosinaan puheenaihe muutamassakin kahvipöydässä.
Olen asunut Kauhajoella viimeiset 25 vuotta, mutta enpä ole ko. satuhahmoon törmännyt muualla kuin täällä Suoli 24:n Kauhajoki-osiossa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut Kauhajoella viimeiset 25 vuotta, mutta enpä ole ko. satuhahmoon törmännyt muualla kuin täällä Suoli 24:n Kauhajoki-osiossa!!!
Olet jäänyt paljosta paitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jäänyt paljosta paitsi.
Olen sen verran aikuinen, etten enää usko satuihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran aikuinen, etten enää usko satuihin!
Myllis vaikuttaa nykyään Ikaalisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myllis vaikuttaa nykyään Ikaalisissa.
Siksi Myllistä koskevien Suoli24-keskustelujen oikea palsta olisikin Ikaalinen, ei Kauhajoki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Myllistä koskevien Suoli24-keskustelujen oikea palsta olisikin Ikaalinen, ei Kauhajoki!
Häiriköinnin herruus tällä palstalla kuuluu kuitenkin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiriköinnin herruus tällä palstalla kuuluu kuitenkin hänelle.
IKUISESTI.
- Anonyymi
Kunnia Myllikselle!
- Anonyymi
Toivottavasti Kilpimies pyytää anteeksi
yhtä innolla kiusaamistaan, kun esittelee
syytöksiä muita kohtaan. Kannattaa kaikkien katsoa peiliin, jos ahdistaa ja tehdä johtopäätökset, kenestä se johtuu...- Anonyymi
Ahdistus on aina jonkun toisen aikaansaama tunnetila!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistus on aina jonkun toisen aikaansaama tunnetila!!
Näin on ja ihmiset reagoi sekä ilmaisee ahdistustaan kukin omalla tavallaan. Joskus on myös niin, että ihmissuhteissa ja kanssakäymisissä molemmat ahdistuvat toisistansa, silloin pelkkä toisen näkeminen, aiheuttaa yökötys refleksin.
- Anonyymi
Kauhajokiset aiheuttaa astmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhajokiset aiheuttaa astmaa.
Kauhajoki, Karijoki, Isojoki, Honkajoki ihan pimeitä ihmisiä, aggressiot huipussaan ja uhreja haetaan .
Ominaispiirteinä " Minä- itse- paras " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhajoki, Karijoki, Isojoki, Honkajoki ihan pimeitä ihmisiä, aggressiot huipussaan ja uhreja haetaan .
Ominaispiirteinä " Minä- itse- paras "Karijokiset ovat syntyneet keskisormi pystyssä.
- Anonyymi
Suomessa on sellainen määrä viranhaltijoita, että se riittäisi 25 miljoonan suuruisen
ihmismärän hallinnointiin. Sitten vielä lisäksi vaaleilla valitut ihmiset kaiken maailman luottamuselimiin. Etelä-Pohjanmaalle riittäisi yksi kunta joka olisi samalla nykyisen hyvinvointialueen kokoinen. Turha laskutus kunnilta jäisi pois ja valtava työmäärä vapautuisi. Onkohan niillä vielä se viiden vuoden irtisanomissuojakin voimassa. Ei sellaista oo missään maassa varmaan kuin Suomessa kuntien- ja valtion työntekijöillä.- Anonyymi
Julkiselle sektorille pitäisi palkata pökäle-asiantuntijoita. He voisivat laatia kaikki työpäivät pökäle-aiheisia kirjoituksia verkkopalstoille.
- Anonyymi
Liukas kuin saippua. Oman Kilven kiilloittaja kirjaimellisesti :)
- Anonyymi
Kuuluuko Myllykirkkoon?
- Anonyymi
Mitä tästä sanoo kirkkoväki???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708