Kilpimies kiusaa virkamiehiä!

Anonyymi-ap

Kaikista törkein luottamushenkilö on tämä perämettän luottamusmies. Räyhääjä ja oman asiansa vankkumaton kannattaja, ei käsitystä yhteisten asioiden hoitamistavoista . Kokemuksesta tiedän. Nyt hän jatkaa viranhaltijoiden kiusaamista edelleen??? 😵

32

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuosta kiusaamisesta, mistä kirjoitti Sontasiioni, niin kyllä tämä uutisoija itse kiusaa käytöksellään viranhaltijoita ja luottamushenkilöitä. Ei tuollaisella öykkäröinnilä asiat etene. Kannattais katsoa peiliin ja tehdä johtopäätökset.

    • Anonyymi

      Myllis vois paskoa sen päälle!

    • Anonyymi

      Samaa oon kattellu ja kuunnellu valtuuston kokouksessa, omaa ittiänsä täynnä.

    • Anonyymi

      Ja jättää työnsä tekemättä eikä sen jälkeen vastaa puhelimeen!

    • Anonyymi

      Älkäähän nyt Kilpimiestä mollatko!
      Satuin istumaan lehterillä vuonna 2009, kun valittiin uutta kaupuginjohtajaa.

      Kas näin asiasta kertoo Wikipedia: "Keijo Kuja-Lipasti valittiin virkaansa 23. maaliskuuta 2009 pidetyssä Kauhajoen kaupunginvaltuuston kokouksessa. Äänestyksen toisella kierroksella hän voitti äänin 20–15 Kauhajoen kaupunginvaltuuston puheenjohtajan ja entisen kansanedustajan Lasse Hautalan, jota Kauhajoen kaupunginhallitus esitti virkaan"

      Joku kepun edustajista käytti Lassen kannatuspuheenvuoron ja sanoi siinä, että ryhmän kokouksessa on äänestetty yksimielisesti Lassen valinnnan puolesta.
      Kilpimies pyysi puheenvuoron, jossa kertoi, ettei sellaista äänestystä ole pidetty.
      Ja loppu onkin sitten historiaa!

      • Anonyymi

        Nostetaanpa kilpimiestä noiden pervetikkojen peräreikäpuheiden ohi ja ketjun kärkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostetaanpa kilpimiestä noiden pervetikkojen peräreikäpuheiden ohi ja ketjun kärkeen!

        Kopteri löi taas peräreikä-poikien älyttömyydet takariviin!


    • Anonyymi

      Perversioistaan ilmoittelevat tunkevat tämän tärkeän kilpikeskustelun alas, mutta nostetaanpas taas sitä ylöspäin!

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi

        Otappa se herne pois nenästä ja tunge sinne, just sinne mihin aurinkokin paistaa, on niin väljää, et koripallonki vois heittää sissään. Kauhajoella on niin paljo kaappihomppelia.


    • Anonyymi

      Onko kaikki Kauhajoen asiat jo käsitelty??

      Lisää juttuja kaupungin asioista, päättäjistä, Mylliksen Seposta, koululaitoksesta, kaupunkikuvasta, palveluista, työpaikoista, Mylliksen Sepon tempauksista, Kauhajoen kehityksestä, kuntaliitoksista, Mylliksen Sepon historiasta, sotesta, Kauhajoen merkkimiehistä, Kauhajoen historiasta ja suvuista, kauhajokelaisten haaveista, luonnosta, kylistä, kepusta, tanssipaikoista, menneiden aikojen nuorisosta, muistelmia koripallosta, muistoja Seppo Mylliksestä, muistoista sotavuosilta, Kauhajoen teollistumisesta ym ym.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Kauhajokisten arkeen tosin ei SM:n satuhamolla ole mitään osuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Kauhajokisten arkeen tosin ei SM:n satuhamolla ole mitään osuutta!

        Kyllä hän oli aktiivisimpina vuosinaan puheenaihe muutamassakin kahvipöydässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän oli aktiivisimpina vuosinaan puheenaihe muutamassakin kahvipöydässä.

        Olen asunut Kauhajoella viimeiset 25 vuotta, mutta enpä ole ko. satuhahmoon törmännyt muualla kuin täällä Suoli 24:n Kauhajoki-osiossa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut Kauhajoella viimeiset 25 vuotta, mutta enpä ole ko. satuhahmoon törmännyt muualla kuin täällä Suoli 24:n Kauhajoki-osiossa!!!

        Olet jäänyt paljosta paitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jäänyt paljosta paitsi.

        Olen sen verran aikuinen, etten enää usko satuihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen verran aikuinen, etten enää usko satuihin!

        Myllis vaikuttaa nykyään Ikaalisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myllis vaikuttaa nykyään Ikaalisissa.

        Siksi Myllistä koskevien Suoli24-keskustelujen oikea palsta olisikin Ikaalinen, ei Kauhajoki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi Myllistä koskevien Suoli24-keskustelujen oikea palsta olisikin Ikaalinen, ei Kauhajoki!

        Häiriköinnin herruus tällä palstalla kuuluu kuitenkin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriköinnin herruus tällä palstalla kuuluu kuitenkin hänelle.

        IKUISESTI.


    • Anonyymi

      Kunnia Myllikselle!

    • Anonyymi

      Toivottavasti Kilpimies pyytää anteeksi
      yhtä innolla kiusaamistaan, kun esittelee
      syytöksiä muita kohtaan. Kannattaa kaikkien katsoa peiliin, jos ahdistaa ja tehdä johtopäätökset, kenestä se johtuu...

      • Anonyymi

        Ahdistus on aina jonkun toisen aikaansaama tunnetila!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistus on aina jonkun toisen aikaansaama tunnetila!!

        Näin on ja ihmiset reagoi sekä ilmaisee ahdistustaan kukin omalla tavallaan. Joskus on myös niin, että ihmissuhteissa ja kanssakäymisissä molemmat ahdistuvat toisistansa, silloin pelkkä toisen näkeminen, aiheuttaa yökötys refleksin.


      • Anonyymi

        Kauhajokiset aiheuttaa astmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhajokiset aiheuttaa astmaa.

        Kauhajoki, Karijoki, Isojoki, Honkajoki ihan pimeitä ihmisiä, aggressiot huipussaan ja uhreja haetaan .
        Ominaispiirteinä " Minä- itse- paras "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhajoki, Karijoki, Isojoki, Honkajoki ihan pimeitä ihmisiä, aggressiot huipussaan ja uhreja haetaan .
        Ominaispiirteinä " Minä- itse- paras "

        Karijokiset ovat syntyneet keskisormi pystyssä.


    • Anonyymi

      Suomessa on sellainen määrä viranhaltijoita, että se riittäisi 25 miljoonan suuruisen
      ihmismärän hallinnointiin. Sitten vielä lisäksi vaaleilla valitut ihmiset kaiken maailman luottamuselimiin. Etelä-Pohjanmaalle riittäisi yksi kunta joka olisi samalla nykyisen hyvinvointialueen kokoinen. Turha laskutus kunnilta jäisi pois ja valtava työmäärä vapautuisi. Onkohan niillä vielä se viiden vuoden irtisanomissuojakin voimassa. Ei sellaista oo missään maassa varmaan kuin Suomessa kuntien- ja valtion työntekijöillä.

      • Anonyymi

        Julkiselle sektorille pitäisi palkata pökäle-asiantuntijoita. He voisivat laatia kaikki työpäivät pökäle-aiheisia kirjoituksia verkkopalstoille.


    • Anonyymi

      Liukas kuin saippua. Oman Kilven kiilloittaja kirjaimellisesti :)

    • Anonyymi

      Kuuluuko Myllykirkkoon?

    • Anonyymi

      Mitä tästä sanoo kirkkoväki???

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe