• Helluntaiseurakunnat olivat synnin pesiä, homoseksuaalisuus ja sodomalaisuus
• Joukkohurmos kokoukset
• Eriseuraisuutta ja riitelyä kasteesta
• Kaatamiset
• Veden päällä kävely -> naisevankelista hukkkui
• Olsen martyyrina laitettiin vankilaan
• Vimmattu rahanahneus ja keräykset
Helluntailaisuus 100 vuotta sitten Suomessa
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
tuota se teettää kun martin muistokaljaa maistellaan yötä myöten !
pääsitkö kuitenkin punkkaasi ilman isompia kommelluksia niin!- Anonyymi
helluntailais-alkoholistit ei siitä kaljasta pääse, muistelevat omia ryyppäämisiään, eikä helluntailaisten tuttavapiirissä muita olekaan kuin alkoholisteja.
varokaa helluntailaisia, jotka tahdotte raittiina elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntailais-alkoholistit ei siitä kaljasta pääse, muistelevat omia ryyppäämisiään, eikä helluntailaisten tuttavapiirissä muita olekaan kuin alkoholisteja.
varokaa helluntailaisia, jotka tahdotte raittiina elää.olkikääkkänne on kova alkoholisti, kai se on sakastissa huomattu ?!
varsinkin martinkalja mauistuu huh ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olkikääkkänne on kova alkoholisti, kai se on sakastissa huomattu ?!
varsinkin martinkalja mauistuu huh ?kas siellähän t eolitte kuten aina !
miksi ei työssä oleminen kiinnosta, kyllä ylöstempaus tulee vaikka olisi töissäkin, ei sitä tarvitse sakastissa odottaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kas siellähän t eolitte kuten aina !
miksi ei työssä oleminen kiinnosta, kyllä ylöstempaus tulee vaikka olisi töissäkin, ei sitä tarvitse sakastissa odottaa!kas ei ole olkikääkkänne töissä !
ylöstempasta sakastissa pelätään ja sitä että olkikääkkänne juo kaikki martinkaljat hah ! - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17830751I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus ja helluntailaisuus ovat USA tuliaisia ja tuotiin yhdessä Suomeen!
Olsen-Smidt harrasti seksuaalista irstautta 2 nuoren helluntailaisen miehen kanssa ja tuomittiin vangittavaksi
Vankeuden jälkeen hänet karkotettiin Norjaan, josta salaa tuli jatkamaan homoilun ja helluntailaisuuden levitystä Suomessa!
Noista ajoista helluntailaisuus on vain tullut entistä syntisemmäksi.
helluntailaisten oma kehu huutaa jo Taivaaseen asti! - Anonyymi
100 vuotta homostelua ja nyt vasta herjataan.
Nyt kun siitä joutuu Päivin kanssa käräjille.
Jälkipolttoista touhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622