Pääseekö pelkällä maahanmuuton vastustamisella Audin takapenkille?

Anonyymi-ap

https://www.hs.fi/talous/art-2000009529879.html
”EI mitenkään realismia”
Näin kommentoi työvoimaan välittävä yritys Barona perussuomalaisten työperäistä maahanmuuttoa koskevia linjauksia. En ala kopioimaan artikkelia tätä enempää. Se lukee, joka osaa.

Barona välittää vuoittain töitä yli 30.000 työntekijälle. Yritys on toiminut alalla vuosia. Liikevaihto on siinä 12 milj. EUR/v. On kokemusta ja näkemystä myös siitä, miten ulkolaista työvoima saadaan värvättyä Suomeen.

Mitä vastaa puheenjohtaja Purra? Hyökkää tietysti.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009532132.html
”Mikä voisi mennä pieleen, kun vihreän siirtymän rahoituksesta ja kouluttamattoman maahanmuuton lisäämisestä itse taloudellisesti hyötyviltä tahoilta kysytään, mitä mieltä ne ovat ilmastotoimista ja perussuomalaisten maahanmuuttolinjasta?”

Minä kysyn nyt ihan vakavissani: Näilläkö eväillä sitä pitäisi päästä ministeri-Audin takapenkille. Riittääkö ontuva vattuilu siihen? Ivalla tai sarkasmillako maatta hallitaan?

Ei hyvä veljet, ei näin. Tämä Purran käytös on pelkkää pöljyyttä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)

150

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS. Yo-kirjoituksen olen laatinut ihan itse; omasta aloitteestani ja omasta päästäni.
      Se laatimiseen en ole tarvinnut puoluetoimiston, nettilehden, somepalstan tai muiden kirjoittajien apua.

      Saa ottaa mallia. Se tekee, joka osaa.
      Se kopioi, joka ei osaa (graduntekijän ohje). ;)

      • Anonyymi

        Pääseekö pelkällä maahanmuuton vastustamisella Audin takapenkille?
        Näin kommentoi työvoimaan välittävä yritys Barona perussuomalaisten työperäistä maahanmuuttoa koskevia linjauksia. En ala kopioimaan artikkelia tätä enempää. Se lukee, joka osaa.Barona välittää vuoittain töitä yli 30.000 työntekijälle. Yritys on toiminut alalla vuosia. Liikevaihto on siinä 12 milj. EUR/v. On kokemusta ja näkemystä myös siitä, miten ulkolaista työvoima saadaan värvättyä Suomeen.Mitä vastaa puheenjohtaja Purra? Hyökkää tietysti. Minä kysyn nyt ihan vakavissani: Näilläkö eväillä sitä pitäisi päästä ministeri-Audin takapenkille. Riittääkö ontuva vattuilu siihen? Ivalla tai sarkasmillako maatta hallitaan?
        Ei hyvä veljet, ei näin. Tämä Purran käytös on pelkkää pöljyyttä.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Siinä kopioimaton osuus kirjoituksestasi. Täynnä kirjoitusvirheitä, eikä tuossa nyt ole muutenkaan mitään kehumisen arvoista tai ihmeellistä.
        Olit ollut jälleen anonyymina öyhöttämässä ja kovalla kiireellä kirjauduit selittelemään sitä.


      • Anonyymi

        Vai että ihan ylioppilaskirjoituksen olet laatinut?
        No missä se on?
        Jäikö se karvahatun vuoriin jumiin?


    • Anonyymi

      Baronan paksu akka.menis siivoamaan a.8 e tunti

      • Anonyymi

        Onko mamujen työnjälki huonoa, vai onko laatu parempaa, kuin kantasuomalaisten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mamujen työnjälki huonoa, vai onko laatu parempaa, kuin kantasuomalaisten?

        Ainakin minun työpaikassa tekee mamut hyvän työn.


    • Anonyymi

      ruotsissa on nyt 53 no go aluetta
      ranskassa 1500

    • Anonyymi

      barona ei kerro että maahanmuuttajat tarvitsee asunnot a n 300 000 euroa
      eikä kerro että kymmenet tuhannet suomalaiset miehet joutuu rakentamaan asunnot

      ja vuokrat esim helsingissä n 1000 - 2500 euroa kuussa

      • Anonyymi

        eli tuoko se mamujen tyä mitään tuloja suomelle?


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Yhtään kerrostaloa ei rakenneta ilman suomnenlahden eteläpuolelta tulevia rakentajia.


    • Anonyymi

      Pelkällä maahanmuuton vastustamisella pääsee Audi-merkkiseen taksiin, jonka ratissa on somali.

    • Kysyn uudestaan: Ivalla tai sarkasmillako maata hallitaan?

      Myös Jussi jo ehti nillittämään kepulle:
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6bc0b16b-91e0-4645-a4ce-fd29994e84db
      ”Kepu tuntuu olevan loukkaantunut kokoomukselle ja perussuomalaisille siitä, että nämä saivat vaaleissa ääniä, jotka kepun mielestä kuuluvat kepulle.”

      Ei Jussinkaan järki ja kirkkoslaavin taito riitä ymmärtämään, että kepu varmasti osaa päättää omasta puolestaan ja omasta toiminnastaan ihan itse. Ei siinä persujen ohjeita tarvita. Persut taas saavat itse päättää omasta toiminnastaan. Nyt on persujen vuoro näyttää se, miten sanat muuttuvat teoiksi.

      Ei hallitusneuvotteluissa pelkkä persunillitys tai vetoaminen kepun vetoapuun auta. Nyt on jokaisen puolueen pelattava niillä korteilla, joita omassa kädessä on.

      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi

        Moktar osaa kirjoittaa mutta ei ole viisas

        Jussi kuohii keskustaa menneestä...


      • Anonyymi

        Et vaan osaa. Kärsi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan osaa. Kärsi siitä.

        Paljonkohan sinä kärsisit, jos sinun pitäisi yrittää pakertaa Moktarille vastaus, jossa olisi edes hitunen järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkohan sinä kärsisit, jos sinun pitäisi yrittää pakertaa Moktarille vastaus, jossa olisi edes hitunen järkeä?

        Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.

        Minä kysyin paljonko kärsisit, jos sinun pitäisi vastata Moktarille, ei minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyin paljonko kärsisit, jos sinun pitäisi vastata Moktarille, ei minulle.

        Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.
        Eikö mene jakeluun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.
        Eikö mene jakeluun?

        Voi, voi. Varas syyttelee kaikki kanssaihmisiään varkaiksi.

        Etkö millään jaksaisi ymmärtää, että minulla ei ole mitään tarvetta kontata puskassa, kun voin kävellä selkä suorana keskellä tietä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Voi, voi. Varas syyttelee kaikki kanssaihmisiään varkaiksi.

        Etkö millään jaksaisi ymmärtää, että minulla ei ole mitään tarvetta kontata puskassa, kun voin kävellä selkä suorana keskellä tietä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Hei, paljastit juuri olleesi anonyyminä ja tartuit anonyymille esitettyyn vastaukseen.
        Katsohan tämän ketjun avausta...
        Jokainen tietää mitä keskellä tietä käveleville yleensä käy.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Voi, voi. Varas syyttelee kaikki kanssaihmisiään varkaiksi.

        Etkö millään jaksaisi ymmärtää, että minulla ei ole mitään tarvetta kontata puskassa, kun voin kävellä selkä suorana keskellä tietä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Turhaan Pimpula yrität rimpuilla. :-) Maistelehan nyt omaa lääkettäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, paljastit juuri olleesi anonyyminä ja tartuit anonyymille esitettyyn vastaukseen.
        Katsohan tämän ketjun avausta...
        Jokainen tietää mitä keskellä tietä käveleville yleensä käy.

        "Katsohan tämän ketjun avausta..."
        Älä esitä hölmöä.

        Sanomalehden pääkirjoituksessakin voi olla päätoimittajan nimi pääkirjoituksen alussa tai lopussa. Ainakin se on mainittu lehden siinä osiossa, missä on keskeiset tiedot lehden toimituksesta.

        Nauretaan tovi sinun puujalkaiselle viisastelullesi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Katsohan tämän ketjun avausta..."
        Älä esitä hölmöä.

        Sanomalehden pääkirjoituksessakin voi olla päätoimittajan nimi pääkirjoituksen alussa tai lopussa. Ainakin se on mainittu lehden siinä osiossa, missä on keskeiset tiedot lehden toimituksesta.

        Nauretaan tovi sinun puujalkaiselle viisastelullesi. ;)

        Höpö höpö, puskakirjoittelija.
        Kun ei ole sinistä fonttia, et ole aloitusta tehnyt. Et vaan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan Pimpula yrität rimpuilla. :-) Maistelehan nyt omaa lääkettäsi.

        Makustelee, maistelee, mussuttaa ja märehtii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, puskakirjoittelija.
        Kun ei ole sinistä fonttia, et ole aloitusta tehnyt. Et vaan osaa.

        No esitä sitten hölmöä, kun se tuntuu sinusta noin mukavalta.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan Pimpula yrität rimpuilla. :-) Maistelehan nyt omaa lääkettäsi.

        Eikös tuo ole ValkkuMG- poloisen nikkejä tuo Pimpula?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, puskakirjoittelija.
        Kun ei ole sinistä fonttia, et ole aloitusta tehnyt. Et vaan osaa.

        Juu, ei osaa, ei.
        😅🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, paljastit juuri olleesi anonyyminä ja tartuit anonyymille esitettyyn vastaukseen.
        Katsohan tämän ketjun avausta...
        Jokainen tietää mitä keskellä tietä käveleville yleensä käy.

        Anonyyminä olin minä, ei Moktar. Vaikka turhapa tuota on pässille kertoa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.

        -anonyymi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä olin minä, ei Moktar. Vaikka turhapa tuota on pässille kertoa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.

        -anonyymi-

        Ei tuo mene läpi. Mene nyt muualle hätäselittelemään asioitasi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mene läpi. Mene nyt muualle hätäselittelemään asioitasi. :)

        Niin kuin totesin, turha kertoa pässille.


      • Anonyymi

        Ja tunti vielä päälle. Persut on kyllä tyhmiä kuin saappaat. Ensin 4 vuotta vittuilivat kepulle ja kositaan vittuilemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunti vielä päälle. Persut on kyllä tyhmiä kuin saappaat. Ensin 4 vuotta vittuilivat kepulle ja kositaan vittuilemalla.

        Silläkö ne luulee jotakin saavuttavan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.
        Eikö mene jakeluun?

        "Sinisellä nimimerkillä, Moktar, sinisellä vain. Niin olet luvannut.
        Eikö mene jakeluun?"

        Olet sinä vain melkoinen jankuttaja.


    • Anonyymi

      Pääsee

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi ajattelet saastaisesti? Älä tee niin.


    • Anonyymi

      Marinpääsi antamalla nuolla kaulaansa ja näyttämällä presettään ja laukomalla päättömyyksiä ja niiden korjailuja mutta hän on nyt menneen ajan poliitikko

    • Kysyn uudestaan: Ivalla tai sarkasmillako maata hallitaan?

      Persujen ainoa ase on ollut arvostella muiden tekemisiä; ivata ja pilkata. Nyt pitäisi sitten tehdä itse, mutta kun persuista ei ole tekijäksi. Oikeistopopulismi perustuu pelkkää katteettomaan suunsoittoon.

      Säälittävää ja surkeaa tuo on. ;)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Petteri kertoo vauhdin. Marin toimii ihan oikein odotellessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri kertoo vauhdin. Marin toimii ihan oikein odotellessaan.

        Huonoa käytöstä, ja sen sanoo demarikin itse: " Marin lähinnä haluaa näyttää keskisormea Orpolle, eräs keskeinen demarivaikuttaja kuvailee Iltalehdelle Marinin asennetta."


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa käytöstä, ja sen sanoo demarikin itse: " Marin lähinnä haluaa näyttää keskisormea Orpolle, eräs keskeinen demarivaikuttaja kuvailee Iltalehdelle Marinin asennetta."

        Kypsää käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti toimii!!!
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5f300a69-0d36-4f96-bd7a-771006508580

        "Politiikan puskaradio: ”Demarit ovat sekaisin kuin seinäkello”
        Pienoisen vaalivoiton tehneistä, mutta kolmanneksi pudonneista demareista osa menisi hallitukseen kokoomuksen kanssa, osa ei, osa mököttää."
        No, kuinkas muuten. Tätä se öyhöttäjien demariporukka tekee, hajoaa omiin pikku kiukutteluihinsa.


    • Anonyymi

      Miksi tuo öyhöttäjä jeesustelee muiden tekemisistä ja arvosteluista, ivauksista ja pilkkaamisesta, kun on itse sitä tehnyt koko ajan? Se käy ilmi lukemalla hänen tekstejään. Varas toista varkaaksi kutsuu.
      Huvittavaa todellakin, tekopyhyys on vahvana läsnä.

      • "Miksi tuo öyhöttäjä jeesustelee muiden tekemisistä..."
        Tämähän se on persujen taistelulippu ja sotahuuto: Mutta kun muut!

        Nauretaan tovi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Miksi tuo öyhöttäjä jeesustelee muiden tekemisistä..."
        Tämähän se on persujen taistelulippu ja sotahuuto: Mutta kun muut!

        Nauretaan tovi. ;)

        Et vaan osaa. Kiini jäit, seli seli.


    • Anonyymi

      Ei pääse pelkällä maahanmuuton vastustamisella Audin takapenkille eikä Purralla ole sellainen tarkoituskaan. Kyllä Purra hihat kääri ja alkaa toetettaa tavoitteitamme heti kun pääsee päättäjän rooliin. Sitä odotellessa😍

      • "Kyllä Purra hihat kääri ja alkaa toetettaa..."
        Savolaista veäytyttää, naitatattaa ja pieretyttää.

        Purra taitaa kuitenkin olla enemmän Tampereelta, nääs.

        Odotellaan vaan.
        Nauretaan odotellessa. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Kyllä Purra hihat kääri ja alkaa toetettaa..."
        Savolaista veäytyttää, naitatattaa ja pieretyttää.

        Purra taitaa kuitenkin olla enemmän Tampereelta, nääs.

        Odotellaan vaan.
        Nauretaan odotellessa. ;)

        Oot sie melkoine pöljä.


    • Anonyymi

      Ei kukaan pääse mustan ministeri-Audin takapenkille, kun ministerit ajelevat nykyisin Bemareilla.

      • Anonyymi

        Mutta omana autona on.
        Oikeusministeri Anna-Maja Henrikssonilla (r.) on vuoden 2014 Audi A4 Avant 1,8 TFSI Quattro. (23.06.2021)
        Siitä se RKP-renki Moktar aina haaveillen kirjoittaakin. Luonnollisesti.


    • Anonyymi

      Tässäkin ketjussa on muita syyttelevä varas esiintynyt puskastaan anonyyminä ja sutkauttelee sananlaskujaan sutkina.
      Missä se maahanmuuttoasia on, palstan aiheeseen kuuluvana? Ei pari sanaa riitä aloituksessa, jonka joku ihme puskaurpo on aloittanut persupolitiikkavetoisena, tietty, kuinkas muuten.

      • "Missä se maahanmuuttoasia on...".
        Luepas otsikko uudestaan.

        Täyttä maahanmuuttoasiaa heti otsikosta alkaen- laadulla on tekijänsä.
        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi

        Juu, 6468 EUR veronpalautustietojen nyysijähän se.


      • Anonyymi

        Tässä lyhyitä luetun ymmärtämisen harjoituksia:
        https://users.edu.turku.fi/mmaalto/luetun_ymm.htm

        Jos on vaikeaa ymmärtää aloituksen liittyvän maahanmuuttoon, niin kannattaa aloittaa tekemällä noita harjoituksia. Sitten voi siirtyä selkosuomeksi kirjoitettujen uutisten lukemiseen.

        Vaikeampien tekstien lukemiseen kannattaa siirtyä pikku hiljaa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Missä se maahanmuuttoasia on...".
        Luepas otsikko uudestaan.

        Täyttä maahanmuuttoasiaa heti otsikosta alkaen- laadulla on tekijänsä.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Otsikossa yksi sana ei tee kirjoituksesta maahanmuuttoaiheista.
        Sitä kutsutaan mainostamiseksi, ja sisältö onkin aivan muuta kuin maahanmuutosta keskustelu.
        Mitä muuten aloituksen otsikko sinulle kuuluu, kun et sitä ole itse kirjoittanut?

        "Moktar.Gubta:

        Voi, en minä voi toimia noin rumasti.

        Kas kun minulla on kirjoittajana ihan oma kuva esillä ja vielä sinisellä fontilla esitetty nimi, niin eihän minunlaiseni tolkun ihminen halua piilottaa kynttiläänsä vakan alle. Ja vakkahan siinä samalla palaisi pilalle, kuten Mestari muinoin Galileassa kansalle opetti.

        Jälkipolvet, jotka tutkivat kirjoituksiani, eivät voisi käsittää sitä, jos olisin piiloutunut anonyymien pölvästien surkeaan joukkoon. Niinpä minä en piiloudu.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)"

        Sellainen satusetä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikossa yksi sana ei tee kirjoituksesta maahanmuuttoaiheista.
        Sitä kutsutaan mainostamiseksi, ja sisältö onkin aivan muuta kuin maahanmuutosta keskustelu.
        Mitä muuten aloituksen otsikko sinulle kuuluu, kun et sitä ole itse kirjoittanut?

        "Moktar.Gubta:

        Voi, en minä voi toimia noin rumasti.

        Kas kun minulla on kirjoittajana ihan oma kuva esillä ja vielä sinisellä fontilla esitetty nimi, niin eihän minunlaiseni tolkun ihminen halua piilottaa kynttiläänsä vakan alle. Ja vakkahan siinä samalla palaisi pilalle, kuten Mestari muinoin Galileassa kansalle opetti.

        Jälkipolvet, jotka tutkivat kirjoituksiani, eivät voisi käsittää sitä, jos olisin piiloutunut anonyymien pölvästien surkeaan joukkoon. Niinpä minä en piiloudu.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)"

        Sellainen satusetä juu.

        Persujen mielestä mikään muu ei ole maahanmuutosta keskustelua kuin: "Mamu paha!" -huutelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen mielestä mikään muu ei ole maahanmuutosta keskustelua kuin: "Mamu paha!" -huutelu.

        Kas, se trollin vasen pyyhkimäkäsi saapui komppaamaan. Muista pestä itsesi käytön jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, se trollin vasen pyyhkimäkäsi saapui komppaamaan. Muista pestä itsesi käytön jälkeen.

        No onhan tuo nyt ihan koomista, jos persut ei kykene ymmärtämään, että aloitus liittyy mitä suurimmassa määrin maahanmuuttoon.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo nyt ihan koomista, jos persut ei kykene ymmärtämään, että aloitus liittyy mitä suurimmassa määrin maahanmuuttoon.

        Mitens se pesu? Hajuhaitta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lyhyitä luetun ymmärtämisen harjoituksia:
        https://users.edu.turku.fi/mmaalto/luetun_ymm.htm

        Jos on vaikeaa ymmärtää aloituksen liittyvän maahanmuuttoon, niin kannattaa aloittaa tekemällä noita harjoituksia. Sitten voi siirtyä selkosuomeksi kirjoitettujen uutisten lukemiseen.

        Vaikeampien tekstien lukemiseen kannattaa siirtyä pikku hiljaa.

        Voi voi sinua. Et vaan ymmärrä itse yhtään mitään. Lue itse harjoituksesi ja käytä sitä sinistä nimimerkkiäsi!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9973283/rautalankakauppiaan-uskottavuuden-salto-mortale#comment-95428788


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lyhyitä luetun ymmärtämisen harjoituksia:
        https://users.edu.turku.fi/mmaalto/luetun_ymm.htm

        Jos on vaikeaa ymmärtää aloituksen liittyvän maahanmuuttoon, niin kannattaa aloittaa tekemällä noita harjoituksia. Sitten voi siirtyä selkosuomeksi kirjoitettujen uutisten lukemiseen.

        Vaikeampien tekstien lukemiseen kannattaa siirtyä pikku hiljaa.

        Koetat olla ovelakin, mutta korvasi ne vaan näkyvät puun takaa, suurina ja tuulen voimasta heiluvina.
        Vai että ihan harjoituksia!
        Huutonaurua silakalle. :)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Missä se maahanmuuttoasia on...".
        Luepas otsikko uudestaan.

        Täyttä maahanmuuttoasiaa heti otsikosta alkaen- laadulla on tekijänsä.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Aloitus oli sekavaa kirjoittelua Audin takapenkistä kirjoitusvirhein maustettuna,
        silkkaa tyhjänpäiväistä öyhötystä siis. On kyllä puskassa ollut kovinkin hutiloiva kirjoittelijanoviisi, joka yritti vielä tekeytyä toiseksi.
        Ei noin, sisko parka. Muista nyt opetella kirjoituksen perusteet ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli sekavaa kirjoittelua Audin takapenkistä kirjoitusvirhein maustettuna,
        silkkaa tyhjänpäiväistä öyhötystä siis. On kyllä puskassa ollut kovinkin hutiloiva kirjoittelijanoviisi, joka yritti vielä tekeytyä toiseksi.
        Ei noin, sisko parka. Muista nyt opetella kirjoituksen perusteet ensin.

        "Ei noin, sisko parka. Muista nyt opetella kirjoituksen perusteet ensin."
        Eli Moktar on naisoletettu? No sehän on järkeenkäypä selitys, niin naismaisia juttuja sillä onkin ollut "kainosti" esitettynä. Silloinhan se on ihan oikeasti munaton nillittäjä! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetat olla ovelakin, mutta korvasi ne vaan näkyvät puun takaa, suurina ja tuulen voimasta heiluvina.
        Vai että ihan harjoituksia!
        Huutonaurua silakalle. :)

        Valuuttakauppias on nykyisin Moktar.

        "Moktar on äärimmäisen itsekäs, ilmeisen yksinäinen ja joko sairas tai narsisti tai sekä että, ja sinnikäs kuin vesikauhuinen terrieri."

        Viimeinen sana on aina Moktarin.

        "Pitäkää mielessä, että Moktarille olennaista on reaktiot ja kiusaaminen: tavalla tai toisella."

        Moktar ei koskaan tai vain harvoin kirjoittaa viestin, jossa ei olisi joko suoraa tai epäsuoraa provosointia. Moktarille on oleellista löytää asetelma vahva-heikko, tyhmä-fiksu tai oikea-väärä, eikä Moktar koskaan näe mustan ja valkoisen välissä harmaita sävyjä. Sairauteensa - miksi ei voi myös olla sairaudenkaltainen ominaisuus - liittyen Moktar on aina oikeassa. Oikeutuksen tähän ikuiseen oikeassa olemiseen hän on hakenut "kirjasta", joka on siis kuvitteellinen kokoelma uskonnollisia ja filosofisia pohdintoja. Oleellista ei ole se, että pohdinta olisi kuhunkin kirjoitukseen sattuva ja sopiva, vaan se, että se saa vastapuolen provosoitumaan.

        "Oikeasti häntä ei lainkaan kiinnosta se, mitä mieltä te muut olette, ja vaikka te muut olisitte oikeassa, te olette väärässä!"

        Moktar tarvittaessa väärentää havainnot, jotta havainnot vastaavat teoriaa. Jokainen teksti on hänelle lapsellinen älyllinen haaste, pieni kilpailu, ja Moktar kuvittelee olevansa kuvainnollisesti nopein, kaunein ja vahvoin: siis ihmisyydessään täydellinen. Moktarin minä-kuva rakentuu myös ylivoimaiseen oikeudentuntoon ja suomen kielen käsittelyyn, sillä hän kuvittelee saaneensa tällaiset lahjat jo syntymässään, ja joita hän on tietenkin täydentänyt vankkumattomalla elämänkokemuksellaan. Parhaat mahdolliset opinnot ovat toki kartuttaneet Moktarin elämänkokemusta.

        "Moktar on kaikin puolin vastenmielinen tyyppi, jollaisia näkee oikeassa elämässä vain harvoin tai ei koskaan."

        Pitää muistaa, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Täällä todellisuuden harmaasta, kasvottomasta ja onnettomassa luuserista ja wanna-be-herosta voi tulla oman elämänsä supersankari. Se voi olla koukuttavaa, jos elämä koneen ulkopuolella on turhauttavaa. Moktarin elämä on kuitenkin hänen omien sanojensa mukaan täydellistä sekä tällä foorumilla että oikeassa elämässä. Siitä ei pidä provosoitua, sillä kirjan mukaan kannattaa mennä ulos kauniiseen luontoon aina jos ahdistaa. Kalastus auttaa ahdistukseen, jatkaa kirja.

        "No tiene abuela."

        Moktar nauttii siitä, että hän saa olla kirjoittelun keskipisteenä, siitä ei ole lainkaan epäilystä. Hän ei kuitenkaan kaipaa selkääntaputtelijoita, sillä se olisi heikkouden merkki.

        Voitte kaikki tiedostaa ja ajatella, että jos Moktar olisi kaikin puolin niin hieno ja onnistunut yksilö kuin hän antaa ymmärtää, miksi ihmeessä hän notkuu kaikki päivät netissä toisen luokan kansalaisten joukossa...?! Kirja tosin antaa vastauksen ja sanoo, että täydellinen yksilö, jolla on loistava mielenrauha, kykenee hoitamaan samaan aikaan sekä foorumikirjoittelut, työnsä äärimmäisen vastuullisessa tehtävässä että todella merkittävän osake- ja omaisuussalkun. Hyvin varakkaan Moktarin tehtäväksi on annettu opettaa tyhmempiään ja jakaa valoa kaikkeen maailmaan ketään unohtamatta.

        Yhtä asiaa Moktar ei ole kirjassa huomannut: kirja sanoo että helpompi on teekkarin päästä länsimetrolla Espoosta Turkuun kuin paskiaisen saada kunnioitusta muilta kuin äidiltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valuuttakauppias on nykyisin Moktar.

        "Moktar on äärimmäisen itsekäs, ilmeisen yksinäinen ja joko sairas tai narsisti tai sekä että, ja sinnikäs kuin vesikauhuinen terrieri."

        Viimeinen sana on aina Moktarin.

        "Pitäkää mielessä, että Moktarille olennaista on reaktiot ja kiusaaminen: tavalla tai toisella."

        Moktar ei koskaan tai vain harvoin kirjoittaa viestin, jossa ei olisi joko suoraa tai epäsuoraa provosointia. Moktarille on oleellista löytää asetelma vahva-heikko, tyhmä-fiksu tai oikea-väärä, eikä Moktar koskaan näe mustan ja valkoisen välissä harmaita sävyjä. Sairauteensa - miksi ei voi myös olla sairaudenkaltainen ominaisuus - liittyen Moktar on aina oikeassa. Oikeutuksen tähän ikuiseen oikeassa olemiseen hän on hakenut "kirjasta", joka on siis kuvitteellinen kokoelma uskonnollisia ja filosofisia pohdintoja. Oleellista ei ole se, että pohdinta olisi kuhunkin kirjoitukseen sattuva ja sopiva, vaan se, että se saa vastapuolen provosoitumaan.

        "Oikeasti häntä ei lainkaan kiinnosta se, mitä mieltä te muut olette, ja vaikka te muut olisitte oikeassa, te olette väärässä!"

        Moktar tarvittaessa väärentää havainnot, jotta havainnot vastaavat teoriaa. Jokainen teksti on hänelle lapsellinen älyllinen haaste, pieni kilpailu, ja Moktar kuvittelee olevansa kuvainnollisesti nopein, kaunein ja vahvoin: siis ihmisyydessään täydellinen. Moktarin minä-kuva rakentuu myös ylivoimaiseen oikeudentuntoon ja suomen kielen käsittelyyn, sillä hän kuvittelee saaneensa tällaiset lahjat jo syntymässään, ja joita hän on tietenkin täydentänyt vankkumattomalla elämänkokemuksellaan. Parhaat mahdolliset opinnot ovat toki kartuttaneet Moktarin elämänkokemusta.

        "Moktar on kaikin puolin vastenmielinen tyyppi, jollaisia näkee oikeassa elämässä vain harvoin tai ei koskaan."

        Pitää muistaa, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Täällä todellisuuden harmaasta, kasvottomasta ja onnettomassa luuserista ja wanna-be-herosta voi tulla oman elämänsä supersankari. Se voi olla koukuttavaa, jos elämä koneen ulkopuolella on turhauttavaa. Moktarin elämä on kuitenkin hänen omien sanojensa mukaan täydellistä sekä tällä foorumilla että oikeassa elämässä. Siitä ei pidä provosoitua, sillä kirjan mukaan kannattaa mennä ulos kauniiseen luontoon aina jos ahdistaa. Kalastus auttaa ahdistukseen, jatkaa kirja.

        "No tiene abuela."

        Moktar nauttii siitä, että hän saa olla kirjoittelun keskipisteenä, siitä ei ole lainkaan epäilystä. Hän ei kuitenkaan kaipaa selkääntaputtelijoita, sillä se olisi heikkouden merkki.

        Voitte kaikki tiedostaa ja ajatella, että jos Moktar olisi kaikin puolin niin hieno ja onnistunut yksilö kuin hän antaa ymmärtää, miksi ihmeessä hän notkuu kaikki päivät netissä toisen luokan kansalaisten joukossa...?! Kirja tosin antaa vastauksen ja sanoo, että täydellinen yksilö, jolla on loistava mielenrauha, kykenee hoitamaan samaan aikaan sekä foorumikirjoittelut, työnsä äärimmäisen vastuullisessa tehtävässä että todella merkittävän osake- ja omaisuussalkun. Hyvin varakkaan Moktarin tehtäväksi on annettu opettaa tyhmempiään ja jakaa valoa kaikkeen maailmaan ketään unohtamatta.

        Yhtä asiaa Moktar ei ole kirjassa huomannut: kirja sanoo että helpompi on teekkarin päästä länsimetrolla Espoosta Turkuun kuin paskiaisen saada kunnioitusta muilta kuin äidiltään.

        Aika hurja juttu, en väitä vastaan yhtään tuon suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, 6468 EUR veronpalautustietojen nyysijähän se.

        Varas ja ylpeilee sillä.


    • Anonyymi

      Trollikakkiainen valkopesee itseään, on niin puhtoista olevinaan ja silti on pelkkä haihattelija ja puskakirjoittelija.

      • Loppuiko jo eväät? ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Loppuiko jo eväät? ;)

        Joko ahneena söit omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko ahneena söit omasi?

        Nyysi härskisti vielä naapurinkin eineet.


      • Anonyymi

        "Moktar ei koskaan tai vain harvoin kirjoittaa viestin, jossa ei olisi joko suoraa tai epäsuoraa provosointia. "

        Provosointi - ja sitä kautta provosoituminen - on trollaamisen olennainen piirre, moottori.

        "Pitää muistaa, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa."

        Tällaisessa anonymiteetissä on hyvät ja huonot puolensa, anonymiteetin varjossa jokainen voi sanoa aivan mitä haluaa, myös sellaista, mitä kukaan ei voisi sanoa toiselle ihmiselle naamatusten. Menetelmä toimii molempiin suuntiin, mutta kukaan ei voi saada nimellään ja allekirjoituksellaan aikaiseksi vakuuttavuutta, vaan se on haettava jokaisella tekstillä erikseen.

        "Siitä ei pidä provosoitua, sillä kirjan mukaan kannattaa mennä ulos kauniiseen luontoon aina jos ahdistaa. Kalastus auttaa ahdistukseen, jatkaa kirja."

        Moktar kertoo saman asian eri sanoin, eli "ulkona päivä paistaa ja on ihana syyspäivä". Lienee sama kirja kyseessä.

        "Voitte kaikki tiedostaa ja ajatella, että jos Moktar olisi kaikin puolin niin hieno ja onnistunut yksilö kuin hän antaa ymmärtää, miksi ihmeessä hän notkuu kaikki päivät netissä toisen luokan kansalaisten joukossa...?!"

        Tässä sopii jälleen kerran kuvaan anonymiteetti ja sen mukanaan tuoma wanna-be -mentaliteetti. Kirjassa sanotaan, että vain elämässään pahasti epäonnistuneen yksilön pitää itse torveta omaa erinomaisuuttaan.

        "Yhtä asiaa Moktar ei ole kirjassa huomannut: kirja sanoo että helpompi on teekkarin päästä länsimetrolla Espoosta Turkuun kuin paskiaisen saada kunnioitusta muilta kuin äidiltään."

        Kirja kannattaa todellakin lukea hyvin ja kannesta kanteen. Tällainen viisauskin löytyy kirjasta.

        "Näyttää siltä, että palstan kirjoittajat ovat alkaneet pestä vuosia vanhoja pyykkejään täällä. "

        Kirjan mukaan anteeksipyyntö on katumuksen ensimmäinen askel, jonka jälkeen teot puhuvat puolestaan. Kenties sinä olet pyytänyt entisten nimimerkkiesi väärintekoja anteeksi ja tehnyt päätöksen muuttaa suuntaasi, vaikka se ei vielä olekaan näkynyt teoissasi ja teksteissäsi. Vanhoilla teksteillä tuppaa olemaan kollektiivinen muisti, ihan niin kuin kirja puhuu varkaasta, joka jättää vihikoiralle päiviä kestävän hajuvanan.

        "Tunsin myös syvää sääliä ja myötähäpeää puolestasi. Otat tämän palstan ja otat itsesi aivan liian vakavasti."

        Mukavaa kuulla, että sinullakin on tunteet. Kirjan mukaan vakavasti otettavankin tekstin voi pilata omalla historiallaan, hymiöillä ja tilannetajun puutteella. Jos mukana on ne kaikki, peli on menetetty: raskas historia tuo raskaan vastuun, sanoo kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moktar ei koskaan tai vain harvoin kirjoittaa viestin, jossa ei olisi joko suoraa tai epäsuoraa provosointia. "

        Provosointi - ja sitä kautta provosoituminen - on trollaamisen olennainen piirre, moottori.

        "Pitää muistaa, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa."

        Tällaisessa anonymiteetissä on hyvät ja huonot puolensa, anonymiteetin varjossa jokainen voi sanoa aivan mitä haluaa, myös sellaista, mitä kukaan ei voisi sanoa toiselle ihmiselle naamatusten. Menetelmä toimii molempiin suuntiin, mutta kukaan ei voi saada nimellään ja allekirjoituksellaan aikaiseksi vakuuttavuutta, vaan se on haettava jokaisella tekstillä erikseen.

        "Siitä ei pidä provosoitua, sillä kirjan mukaan kannattaa mennä ulos kauniiseen luontoon aina jos ahdistaa. Kalastus auttaa ahdistukseen, jatkaa kirja."

        Moktar kertoo saman asian eri sanoin, eli "ulkona päivä paistaa ja on ihana syyspäivä". Lienee sama kirja kyseessä.

        "Voitte kaikki tiedostaa ja ajatella, että jos Moktar olisi kaikin puolin niin hieno ja onnistunut yksilö kuin hän antaa ymmärtää, miksi ihmeessä hän notkuu kaikki päivät netissä toisen luokan kansalaisten joukossa...?!"

        Tässä sopii jälleen kerran kuvaan anonymiteetti ja sen mukanaan tuoma wanna-be -mentaliteetti. Kirjassa sanotaan, että vain elämässään pahasti epäonnistuneen yksilön pitää itse torveta omaa erinomaisuuttaan.

        "Yhtä asiaa Moktar ei ole kirjassa huomannut: kirja sanoo että helpompi on teekkarin päästä länsimetrolla Espoosta Turkuun kuin paskiaisen saada kunnioitusta muilta kuin äidiltään."

        Kirja kannattaa todellakin lukea hyvin ja kannesta kanteen. Tällainen viisauskin löytyy kirjasta.

        "Näyttää siltä, että palstan kirjoittajat ovat alkaneet pestä vuosia vanhoja pyykkejään täällä. "

        Kirjan mukaan anteeksipyyntö on katumuksen ensimmäinen askel, jonka jälkeen teot puhuvat puolestaan. Kenties sinä olet pyytänyt entisten nimimerkkiesi väärintekoja anteeksi ja tehnyt päätöksen muuttaa suuntaasi, vaikka se ei vielä olekaan näkynyt teoissasi ja teksteissäsi. Vanhoilla teksteillä tuppaa olemaan kollektiivinen muisti, ihan niin kuin kirja puhuu varkaasta, joka jättää vihikoiralle päiviä kestävän hajuvanan.

        "Tunsin myös syvää sääliä ja myötähäpeää puolestasi. Otat tämän palstan ja otat itsesi aivan liian vakavasti."

        Mukavaa kuulla, että sinullakin on tunteet. Kirjan mukaan vakavasti otettavankin tekstin voi pilata omalla historiallaan, hymiöillä ja tilannetajun puutteella. Jos mukana on ne kaikki, peli on menetetty: raskas historia tuo raskaan vastuun, sanoo kirja.

        MGValkkuMultinikillä on myös Anonyymi rekrytoituna jäsenenä nikkipataljoonassaan.


    • Anonyymi

      Demarien ainoa ase on ollut arvostella muiden tekemisiä; ivata ja pilkata. Nyt pitäisi sitten tehdä itse, mutta kun ei ole tekijäksi. Demaripopulismi perustuu pelkkään katteettomaan suunsoittoon.

      Säälittävää ja surkeaa tuo on. ;)

      • Olet varmaan ylpeä taidoistasi?

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Olet varmaan ylpeä taidoistasi?

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Kyllä sinä poju taidatkin käydä todella kuumana?
        Nauretaan yhdessä sille pari varttia ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä poju taidatkin käydä todella kuumana?
        Nauretaan yhdessä sille pari varttia ;)

        Miksipä minä siitä mieltäni pahoittaisin, kun nyt toimit ihan ohjeeni mukaisesti:
        "Saa ottaa mallia. Se tekee, joka osaa.
        Se kopioi, joka ei osaa (graduntekijän ohje). "

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Miksipä minä siitä mieltäni pahoittaisin, kun nyt toimit ihan ohjeeni mukaisesti:
        "Saa ottaa mallia. Se tekee, joka osaa.
        Se kopioi, joka ei osaa (graduntekijän ohje). "

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Kehut kirjoitusvirheitäsi? On siinä outo hiippari. ;=)


      • Anonyymi

        Niin just ja kun luet tuolla politiikkapalstoja niin siellä porukka on huutamassa kuin mielipuolet. Onko ne oppineet moktarilta tyylinsä? Voiko räyhäreuhkan sulkea lukkojen taakse rauhoittumaan vai ajaa sen pakoon synnyinseuduilleen Siperiaan?


    • Anonyymi

      Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimin muslimiveljeskunnan ratkaisu työvoimapulaan, on se että tuodaan vuosittain 44000 holtittomasti lisääntyvää kehitysmaamuslimia suomeen elämään tulonsiirroilla!
      Ihantuossa naapurissa Ruotsi on hyvä esimerkki mihin se johtaa…

      • Anonyymi

        Sehän on totta ettei sitä voi sanoa julkisesti ääneen mikä maahanmuutossa mättää, vaikka jokainen suomalainen tolkunihminen tietää sen, että mistä on kysymys…
        Oletko muuten Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim, kysynyt Annamajalta, miksi RASISTISEEN Närpiöön ei saanut rakentaa moskeijaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on totta ettei sitä voi sanoa julkisesti ääneen mikä maahanmuutossa mättää, vaikka jokainen suomalainen tolkunihminen tietää sen, että mistä on kysymys…
        Oletko muuten Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim, kysynyt Annamajalta, miksi RASISTISEEN Närpiöön ei saanut rakentaa moskeijaa?

        Kuule, ei tuo pyöränlukkopoika ole kysynyt keneltäkään yhtään mitään, kunhan vain unelmoi pääsystä keskustelemaan jonkun vähänkin kuuluisamman kanssa. Poliisi ja nuppitohtori ovat ne kuuluisimmat puhekaverinsa, ellei sitten siivoojaa lasketa mukaan.
        12 tuntia aktiivisena, sitten tuupertuu lääketokkuraiseksi jälleen. Hyvä niin, saa koijari kerättyä voimiaan jälleen uuteen päivään karvahattuilunsa parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, ei tuo pyöränlukkopoika ole kysynyt keneltäkään yhtään mitään, kunhan vain unelmoi pääsystä keskustelemaan jonkun vähänkin kuuluisamman kanssa. Poliisi ja nuppitohtori ovat ne kuuluisimmat puhekaverinsa, ellei sitten siivoojaa lasketa mukaan.
        12 tuntia aktiivisena, sitten tuupertuu lääketokkuraiseksi jälleen. Hyvä niin, saa koijari kerättyä voimiaan jälleen uuteen päivään karvahattuilunsa parissa.

        Onko tuo sellainen sekakäyttäjä? Yhteiskunnan menoerä


    • Anonyymi

      Olipa hyvä että aloitin tämän ketjun. Kyllä nyt naurattaakin makeasti.
      Menkää metsään kävelylle jäähtymään, onhan kaunis kevätpäivä.
      Kävelyterveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Mikä henneri sä olet ? Sinisellä nikillä lupasit...


    • Anonyymi

      Kelli Kangasharju.

    • Anonyymi

      Moktar.Gubta
      2022-12-08 17:55:36

      Anonyymi kirjoitti:

      Sinä itse olet Moktar pyytämässä lisää kommentteja.
      Näin se menee vaan joka kerta.
      Heikko esitys, karvahattu.

      "Sinä itse olet Moktar...."
      Tietysti minä olen Moktar. Minut tunnistaa nimestä, joka on sinisellä fontilla. Lisävarmisteena on vielä minun miehekäs kuvani. Tämän kun näet, voit luottaa, että kirjoitus on varmuudella minun laatimani.

      Muut anonyymit lässytykset ovat sitten puskassa kyyristelevän pellen laatimia. Taisit itse yrittää olla ovelana?

      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu kyllä kyllä, Moktar
        https://postimg.cc/DJSj1ZBv

        Miksi sulla on useita eri nimimerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulla on useita eri nimimerkkejä?

        Niin. MIKSI?
        Vastaapa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. MIKSI?
        Vastaapa siihen.

        Ei uskalla vastata, juoksee pakoon takatukka tötteröllä ja pää punaisena.
        Ulisee vaan erämaasta ja karavaanistaan, jota ei edes ole.
        Yksin tuo hörhö on yksiössään ja vittuilee huvikseen pelkoansa lievittääkseen.


    • Eihän se varsinaiseen ongelmaan mitään auta, kun te täällä pää punaisena yritätte hyökätä minua vastaan. Enhän minä lainkaan pahoita mieltäni, kun koirat haukkuvat, kunhan vaan karavaani kulkee.

      Ja karavaani kulkee. Samalla ministeri-auton takapenkki etenee kohti kaukaisuutta kauas persuparkojen ulottumattomiin.

      Sitä se tyhmyys aiheuttaa.
      Nauretaan yhdessä. ;)

      • Anonyymi

        Näytät pahoittavann ulinastasi päätellen.
        Ongelma on pääsi sisällä. Riko se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytät pahoittavann ulinastasi päätellen.
        Ongelma on pääsi sisällä. Riko se.

        Niin kuin jo sanoin, koira haukkuvat, mutta ministeriauton takapenkki etääntyy tasaista vauhtia yli polttavan erämaan ja kauas aina sinisten vuorten taa.

        "Mut vuodet ne vaihtui, haaveemme haihtui pois, niinkuin ois, se hurmaa vaan öisen maan, tai taikaa yön tähtivyön."
        ( sanat ja sävel Tröllin virtuaalisen vinyylilevyn mukaan Four Cats)

        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi

      Ja 9…

    • Anonyymi

      Tänään ITIKSESSÄ voi tavata Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimin idoleita ihan livenä!

    • Anonyymi

      Oletko Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim paikalla Itiksessä?

    • Anonyymi

      No Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim miltä näyttää Itiksessä?
      Olen itsekkin tulossa toteamaan miltä SUOMEN alennustila näyttää ihan livenä!

    • Anonyymi

      Terve Moktar: Kyllä vain pääsee, jos tuulet on suotiusat. Ei pidä takertua pikkuasioihin. Eihän siellä Audin penkillä kukaan yksin päätä Suomen asioista. Tiedäthän, Orpollakin on jotain sanomista.

      • Anonyymi

        Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim!
        Älä nyt munaa enää enempää itseäsi!


    • Anonyymi

      No helpommalla ja täysin järjettömällä pakkoruotsilla pääsee Suomessa kaikista useammin ja varmimmin sinne ministeriauton kyytiin!

    • Anonyymi
      • "...joissa OSATAAN asiaa oikein perustella!"
        Luin mielenkiinnolla antamasi viitteen ja pettymykseni oli suuri. Asiaperusteiden sijaan siinä oli vaan sitä samaa iankaikkista loputonta öyhötystä.

        Voi teidän kanssanne. Minä voisin pitää teille asiakirjoittamisen peruskurssin. Tuletko mukaan?

        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...joissa OSATAAN asiaa oikein perustella!"
        Luin mielenkiinnolla antamasi viitteen ja pettymykseni oli suuri. Asiaperusteiden sijaan siinä oli vaan sitä samaa iankaikkista loputonta öyhötystä.

        Voi teidän kanssanne. Minä voisin pitää teille asiakirjoittamisen peruskurssin. Tuletko mukaan?

        Terveisin, Moktar. ;)

        Niin, minähän pyysin hyviä perusteluja ja näkökantoja tähän asiaan (työperäinen maahanmuutto EU:n ulkopuolelta) mutta ainakaan vielä niitä ei "löytynyt".

        Jos minun avaamassani ketjussa (linkki edellisessä) asiaa kommentoidaan mielestäsi öyhöttämällä niin ole hyvä vaan ja esitä sitten asiaperusteisia kommentteja, jos niitä ylipäätään löytyy.

        En kaipaa mitään asiakirjoittamisen peruskurssia MUTTA haaste otettu vastaan liittyen tähän aiheeseen, joten antaa tulla näkökantoja!

        Terveisin, Realisti


    • Anonyymi

      Minä voisin opettaa sinulle tehokkaasti hieman käytöstapoja.
      Oppimistakuulla ja hienostuneella käytännöllä.

      • Yhdistetään se kurssiini. Aihe sopii mainiosti: Asiakirjoittaminen, hienot käytöstavat ja parhaat käytännöt.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Yhdistetään se kurssiini. Aihe sopii mainiosti: Asiakirjoittaminen, hienot käytöstavat ja parhaat käytännöt.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Oletkin sitten vuoden lepolomalla s24 kirjoittelusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin sitten vuoden lepolomalla s24 kirjoittelusta.

        "Oletkin sitten vuoden lepolomalla..."
        Ei nyt sentään.

        Minulla on sen verran kokemusta kurssien ja luentojen pitämisestä, ettei se mikään iso voimanponnistus minulle ole. Pari iltaa voi kulua materiaalin keruuseen ja kurssin valmisteluun.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Oletkin sitten vuoden lepolomalla..."
        Ei nyt sentään.

        Minulla on sen verran kokemusta kurssien ja luentojen pitämisestä, ettei se mikään iso voimanponnistus minulle ole. Pari iltaa voi kulua materiaalin keruuseen ja kurssin valmisteluun.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa pirstoutunutta sielunelämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa pirstoutunutta sielunelämääsi.

        "Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa..."
        Ei vaan sitä, että minulla on kokemusta luentojen ja kurssien pidosta.

        Nauretaan tovi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa..."
        Ei vaan sitä, että minulla on kokemusta luentojen ja kurssien pidosta.

        Nauretaan tovi. ;)

        Paskapuhetta tuo.
        Dysfaatikko luennoitsijana? Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Oletkin sitten vuoden lepolomalla..."
        Ei nyt sentään.

        Minulla on sen verran kokemusta kurssien ja luentojen pitämisestä, ettei se mikään iso voimanponnistus minulle ole. Pari iltaa voi kulua materiaalin keruuseen ja kurssin valmisteluun.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Olet ollut koneellasi putkeen 7 vuotta maahanmuuttopalstalla aamusta iltaan. Missään luentokiertueella et ole ollut.
        Jos pysyt edelleen väitteessäsi, valehtelet.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa..."
        Ei vaan sitä, että minulla on kokemusta luentojen ja kurssien pidosta.

        Nauretaan tovi. ;)

        Ei.
        Lapsellinen kirjoittelusi kuvastaa pirstoutunutta sielunelämääsi.
        Tämä on se fakta.
        Koeta jo itsekin hyväksyä se.
        Mitään kokemusta luentojen ja kurssien pidosta sinulla ei ole.
        Valehtelusta kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut koneellasi putkeen 7 vuotta maahanmuuttopalstalla aamusta iltaan. Missään luentokiertueella et ole ollut.
        Jos pysyt edelleen väitteessäsi, valehtelet.

        Kiertueella? En minä sentään mikään Katri-Helena ole.

        Nauretaan vartti.;)


    • Anonyymi

      Audit on pois muodista mersuissa on enemmän tyyliä

      • Anonyymi

        Vähemmistä?
        Et osaa kirjoittaa.
        Lopeta se siis kokonaan.


    • Taisimme lopulta päätyä siihen, että ministeri-Audit häipyivät taivaanrannan taa kuin syksyiset muuttolinnut. Meidän kotoiset pöljäpersut katselivat saappaat kurassa syksyisellä perunapellolla, kun haaveet lensivät pois.

      Silti mersun kyytiin oli vielä muutama pilkun jälkeinen känniurpo punkemassa. Vaan ei siellä enää mustia mersuja ole taksitolpalla. Ahmed siellä ajaa punaisella Kialla, eikä Ahmed anna kuittia. Ajakaa sillä.

      Tekonokkela teini-Einari vielä yritti huudella, että miekä ajaa mersuu ja ostelee hevosii. Joo, anna jo olla Eikka.

      Lapin jätkä oli oikeassa: Herrat ajjaa hevosella, mutta jätkän häätyy kävellä.
      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi

        Olet onneton kirjoittaja, eikä sitä faktaa mikään ulinasi muuta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä melkoinen sanavaras. Nyt käytät aina haukkumiasi WIKISITAATTEJA itse.
        Olet siis pelkkä copypaste-huijari.

        https://fi.wikiquote.org/wiki/Herra

        Nyt häätyy kyllä sanua, että se on hyvä, kun wiki tuntee samoja sanontoja kuin minäkin. Sananlaskut ja sanonnat ovat yhteistä omaisuutta kuten Turusen pyssykin.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet onneton kirjoittaja, eikä sitä faktaa mikään ulinasi muuta.

        Joo, anna jo olla Eikka. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Nyt häätyy kyllä sanua, että se on hyvä, kun wiki tuntee samoja sanontoja kuin minäkin. Sananlaskut ja sanonnat ovat yhteistä omaisuutta kuten Turusen pyssykin.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Höpö höpö. Sinulla on aina wiki auki sutkautuksiasi varten ja hakukoneitakin useampia.
        Sellainen koijari sinä olet.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joo, anna jo olla Eikka. ;)

        Äläpä yritä pullikoida vastaan.


    • Anonyymi

      "Meidän kotoiset pöljäpersut katselivat saappaat kurassa syksyisellä perunapellolla, kun haaveet lensivät pois."
      On siinä äijällä pää sekaisin. Vuodenajatkin hakusessa ja paskat housuissaan.

      • "Vuodenajatkin hakusessa...."
        Miten nyt kukanenkin asian ymmärtää. Meillä muuttolinnut lähtevät syksyisin.

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Vuodenajatkin hakusessa...."
        Miten nyt kukanenkin asian ymmärtää. Meillä muuttolinnut lähtevät syksyisin.

        Nauretaan vartti. ;)

        Kyllä tuosta tekstistä huomaa, että järkesi se liihotteli kauas pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuosta tekstistä huomaa, että järkesi se liihotteli kauas pois.

        Odottakaamme yhdessä syksyä ja potunnoston aikaa. Kun kurjet lentävät kohti etelää, pohtikaamme silloin yhdessä, kuka siellä ministeri-auton takapenkillä istuukaan.

        Silloin sinäkin joudut tunnustamaan, että Moktarin järki liihottelee korkealla Suomen sinitaivaalla, kun taas sinun järkesi tallaa kuraisella pellolla.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        Odottakaamme yhdessä syksyä ja potunnoston aikaa. Kun kurjet lentävät kohti etelää, pohtikaamme silloin yhdessä, kuka siellä ministeri-auton takapenkillä istuukaan.

        Silloin sinäkin joudut tunnustamaan, että Moktarin järki liihottelee korkealla Suomen sinitaivaalla, kun taas sinun järkesi tallaa kuraisella pellolla.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Olet muuttanut pysyvästi asumaan palstalle. Olisiko jo aika hankkia se elämä? ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Odottakaamme yhdessä syksyä ja potunnoston aikaa. Kun kurjet lentävät kohti etelää, pohtikaamme silloin yhdessä, kuka siellä ministeri-auton takapenkillä istuukaan.

        Silloin sinäkin joudut tunnustamaan, että Moktarin järki liihottelee korkealla Suomen sinitaivaalla, kun taas sinun järkesi tallaa kuraisella pellolla.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Älä selittele aivopieruasi.
        Pilven poikana pössyttelet järkesi korkeuksiin.
        Nyt on 24.4.2023
        Pöljäilysi on tyhmää.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        PS. Olet muuttanut pysyvästi asumaan palstalle. Olisiko jo aika hankkia se elämä? ;)

        Et suvaitse muiden kirjoituksia omassa pikku trollaushiekkalaatikossasi, jossa asut 24 tuntia vuorokaudessa?

        Eiköhän se elämän hankkiminen ole ihan sinun oma juttusi, ainakin kirjoitteluistasi päätellen. Ohihan tuo näyttää pian olevan muutenkin, niin finaalissa tunnut rämpivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä selittele aivopieruasi.
        Pilven poikana pössyttelet järkesi korkeuksiin.
        Nyt on 24.4.2023
        Pöljäilysi on tyhmää.

        "Nyt on 24.4.2023".
        Kuka persuista on nyt ministeri-Audin takapenkillä?

        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et suvaitse muiden kirjoituksia omassa pikku trollaushiekkalaatikossasi, jossa asut 24 tuntia vuorokaudessa?

        Eiköhän se elämän hankkiminen ole ihan sinun oma juttusi, ainakin kirjoitteluistasi päätellen. Ohihan tuo näyttää pian olevan muutenkin, niin finaalissa tunnut rämpivän.

        "...finaalissa tunnut rämpivän."
        Älä sinä huolehdi finaalista. Itse tipahdit jo alkusarjassa.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Nyt on 24.4.2023".
        Kuka persuista on nyt ministeri-Audin takapenkillä?

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Nyt ei ole syksy.
        Olet pöljä.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...finaalissa tunnut rämpivän."
        Älä sinä huolehdi finaalista. Itse tipahdit jo alkusarjassa.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Haaveilet, poju, haaveilet vaan.
        Kyllä sen saat kipeästi kokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilet, poju, haaveilet vaan.
        Kyllä sen saat kipeästi kokea.

        Kateellisen nillitystä. Kaikki ei pääse finaaliin saakka. Minä ja Tappara olemme kestomenestyjiä.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole syksy.
        Olet pöljä.

        "Nyt ei ole syksy."
        Eikä nyt ole hallitustakaan.

        Viimeistään syksyllä tiedämme. Jos ei sitten käy niin, että Sanna ja Sale määräävät uudet vaalit.

        Olet hätähousu. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Nyt ei ole syksy."
        Eikä nyt ole hallitustakaan.

        Viimeistään syksyllä tiedämme. Jos ei sitten käy niin, että Sanna ja Sale määräävät uudet vaalit.

        Olet hätähousu. ;)

        Sinä se hätähousu olet. Höpötit :
        "Odottakaamme yhdessä syksyä ja potunnoston aikaa. Kun kurjet lentävät kohti etelää,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se hätähousu olet. Höpötit :
        "Odottakaamme yhdessä syksyä ja potunnoston aikaa. Kun kurjet lentävät kohti etelää,"

        "Taisimme lopulta päätyä siihen, että ministeri-Audit häipyivät taivaanrannan taa kuin syksyiset muuttolinnut. Meidän kotoiset pöljäpersut katselivat saappaat kurassa syksyisellä perunapellolla, kun haaveet lensivät pois."

        Syksystä öyhöttäjämoktari selittelee puutaheinää lämpimikseen.
        Ärsyttävä lässyäijä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taisimme lopulta päätyä siihen, että ministeri-Audit häipyivät taivaanrannan taa kuin syksyiset muuttolinnut. Meidän kotoiset pöljäpersut katselivat saappaat kurassa syksyisellä perunapellolla, kun haaveet lensivät pois."

        Syksystä öyhöttäjämoktari selittelee puutaheinää lämpimikseen.
        Ärsyttävä lässyäijä se on.

        "katselivat saappaat kurassa syksyisellä perunapellolla,"

        Mutta kaikki johtuu vain siitä, ettei Moktar osaa kirjoittaa. Tuollaisesta ei mihinkään vastuulliseen toimeen ole.
        Vain maahanmuuttopalstan patjaksi, sillä kuka tahansa saa maata päällään. :)


    • Anonyymi

      Oikeassa olet.

    • Anonyymi

      Onko Super Sannan muslimiveljeskunta taas hallituksessa, uuden arvopohja ja ihmiskäsitys Antin kanssa. No saihan Super Sanna kusetettua viherkommunisteilta ääniä kun toivoi pääsevänsä uudelleen pääministeriksi!

      • Anonyymi

        Onko seuraava hallitus kokoomus, demarit, rkp ja….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko seuraava hallitus kokoomus, demarit, rkp ja….

        Vihreät?


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe