Kuka paIstalainen

Anonyymi-ap

Olisi hyvää seuraa pitkällä vappubrunssilla?

-flowersreally-

171

1185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Xena murunen tietenkin.🙂. Tyhmä kysymys kun vastaus on ilmiselvä.😄.

      • Anonyymi

        Jäisikö xehnalle muruakaan syötävää?


      • Anonyymi

        Laittaisitko brunssille jalkaan ne uudet valkoiset pappa-pomarfinit?
        JeroP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisitko brunssille jalkaan ne uudet valkoiset pappa-pomarfinit?
        JeroP

        En kun en sellasia omista enkä käytä. Ja ne tanssikengätkin taitaa jo olla kun muistin hautajaisiin siihenkin hommaan sopivat ostaneeni. Eikä noista nykyisistäkään oo kyllä valituksia tullut.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En kun en sellasia omista enkä käytä. Ja ne tanssikengätkin taitaa jo olla kun muistin hautajaisiin siihenkin hommaan sopivat ostaneeni. Eikä noista nykyisistäkään oo kyllä valituksia tullut.😄.

        Kannattee hankkia niissä on leveä tukeva lesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattee hankkia niissä on leveä tukeva lesti

        Ei oo tarvetta ja enkä käytä sellasia kenkiä mitkä omasta mielestä ei näytä hyvältä. Kyllä sitä löytää hyvännäköiset ja jalkaan mukavan tuntuiset kengät jos haluaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei oo tarvetta ja enkä käytä sellasia kenkiä mitkä omasta mielestä ei näytä hyvältä. Kyllä sitä löytää hyvännäköiset ja jalkaan mukavan tuntuiset kengät jos haluaa.🙂.

        Olisit Hämeen tyyli-ikoni 👍🏼


    • Anonyymi

      Viinamies nyt ei ainakaan.

    • No heitä olisi useitakin, ihan pirun useita.
      TT, YB, Xena, Citrix ja moni muukin. Valkkaisin varmaan Xenan, kun tunnen ennalta.

      • Anonyymi

        Entä Eewari?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä, on mielenkiintoinen rautaleidi ja kaupan päälle tulis Mimmi, ei olis ainakaan tylsää brunssilla 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä, on mielenkiintoinen rautaleidi ja kaupan päälle tulis Mimmi, ei olis ainakaan tylsää brunssilla 😊

        Ei ole mielikuvitusta, vaan hänen nimensä on E l i s a K i s s a-Ö b e r g.
        Sain sen selville joskus kymmenkunta vuotta sitten.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei ole mielikuvitusta, vaan hänen nimensä on E l i s a K i s s a-Ö b e r g.
        Sain sen selville joskus kymmenkunta vuotta sitten.

        En ota nimeen kantaa, mutta tiedän kyllä että E on oikea kirjoittaja ja henkilö, hyvin erityislaatuinen sellainen, muistan hänet todella hyvin ML:stä.


      • randombypasser kirjoitti:

        En ota nimeen kantaa, mutta tiedän kyllä että E on oikea kirjoittaja ja henkilö, hyvin erityislaatuinen sellainen, muistan hänet todella hyvin ML:stä.

        Tuo se on ja yritti ottaa selvää kuka minä olen.
        Suuttui siitä kun otin kantaa siihen V i l j a E e r i k a n kuolemaan ja ilmoitin mitä mieltä olen pikkulasten rääkkääjistä. Se siis tuntee sen äitipuolen.
        En enää muista mitä kautta selvitin hänen nimensä, mutta siinä oli melko suuri työ.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuo se on ja yritti ottaa selvää kuka minä olen.
        Suuttui siitä kun otin kantaa siihen V i l j a E e r i k a n kuolemaan ja ilmoitin mitä mieltä olen pikkulasten rääkkääjistä. Se siis tuntee sen äitipuolen.
        En enää muista mitä kautta selvitin hänen nimensä, mutta siinä oli melko suuri työ.

        No sun kohdalla en epäile, olet aina ollut varsin suora ja pedantti. Laitan asian siis muistiin, kiitos tästä Buddy.


      • randombypasser kirjoitti:

        No sun kohdalla en epäile, olet aina ollut varsin suora ja pedantti. Laitan asian siis muistiin, kiitos tästä Buddy.

        Kannattaa katsoa mitä google löytää tuon nimen perusteella ja varsinkin kuvat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kannattaa katsoa mitä google löytää tuon nimen perusteella ja varsinkin kuvat.

        Ehkä annan olla, luulen että asiat ovat vähän liikaa, kun kuitenkin "vain" palstailen. Mutta kiitos varoituksesta, nimi jäi kyllä mieleen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä annan olla, luulen että asiat ovat vähän liikaa, kun kuitenkin "vain" palstailen. Mutta kiitos varoituksesta, nimi jäi kyllä mieleen.

        Ok


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä, on mielenkiintoinen rautaleidi ja kaupan päälle tulis Mimmi, ei olis ainakaan tylsää brunssilla 😊

        Ei ole mielikuvitusolento, kirjoitti Miehen logiikassa, aika ärhäkkäitä kannan ottoja. buddy-love, sen sijaan oli makeaa mussuttava hyväntahtoinen veijari, silloin joskus!

        Nykyistä buddy-lovea, en kyllä ymmärrä; mitä hän kuvittelee voittavansa kertomalla jotain täyttä sontaa... muka tunnistanut minut!

        Mä en ole ennen tätä päivää edes kuullut E l i s a K i s s a-Ö b e r g i s t ä.
        Ja löytämäni kuvan peruusteella, se on loukkaus mua kohtaan, ikinä en käyttäisi tuollaista silmämeikkiä. Ja tuo ihminen on huomattavasti mua vanhempi.

        Mitä helvatin hyötyä buddy-lovella on mustamaalata mua? Mitä pahaa mä olen hänelle aiheuttanut? Suksikaa kuuseen. Jos se on pakko kertoa mä kirjoitin silloin, aikoja sitten;
        Villiruusuna.
        Terveisin trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielikuvitusolento, kirjoitti Miehen logiikassa, aika ärhäkkäitä kannan ottoja. buddy-love, sen sijaan oli makeaa mussuttava hyväntahtoinen veijari, silloin joskus!

        Nykyistä buddy-lovea, en kyllä ymmärrä; mitä hän kuvittelee voittavansa kertomalla jotain täyttä sontaa... muka tunnistanut minut!

        Mä en ole ennen tätä päivää edes kuullut E l i s a K i s s a-Ö b e r g i s t ä.
        Ja löytämäni kuvan peruusteella, se on loukkaus mua kohtaan, ikinä en käyttäisi tuollaista silmämeikkiä. Ja tuo ihminen on huomattavasti mua vanhempi.

        Mitä helvatin hyötyä buddy-lovella on mustamaalata mua? Mitä pahaa mä olen hänelle aiheuttanut? Suksikaa kuuseen. Jos se on pakko kertoa mä kirjoitin silloin, aikoja sitten;
        Villiruusuna.
        Terveisin trollikka

        Älähän nyt. Tai ymmärrän ärsyyntymisesi, se on varsin oikeutettua kyllä, mutta ei välttämätöntä.

        Mä en kuuntele juttuja täällä, vaan luotan siihen mitä saa toisesta itselleni viestittelyissä, joidenkin kohdalla myös sitten IRL eri tavoin. Se on ainoa mikä mulle merkkaa.

        Sä olet hyvä just noin, anna palaa vaan ja piittaa piutpaut kaikesta turhasta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Älähän nyt. Tai ymmärrän ärsyyntymisesi, se on varsin oikeutettua kyllä, mutta ei välttämätöntä.

        Mä en kuuntele juttuja täällä, vaan luotan siihen mitä saa toisesta itselleni viestittelyissä, joidenkin kohdalla myös sitten IRL eri tavoin. Se on ainoa mikä mulle merkkaa.

        Sä olet hyvä just noin, anna palaa vaan ja piittaa piutpaut kaikesta turhasta.

        Mitä; jos pyytäisit buddy-loven vappubrunssille, näyttää vanha ystävyys rehottavan vieläkin. Tervetuloa vaan sinkkupalstalle; mä saatankin tehdä tilaa buddy-lovelle.
        Huomasin juuri, tulleeni leimatuksi, vanhaksi imbesilli variksenpelättimeksi, mulle riitti teidän kohteliaisuudet! Älähän nyt ...pitäkää hauskaa keskenänne, Hauskaa Vappua!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielikuvitusolento, kirjoitti Miehen logiikassa, aika ärhäkkäitä kannan ottoja. buddy-love, sen sijaan oli makeaa mussuttava hyväntahtoinen veijari, silloin joskus!

        Nykyistä buddy-lovea, en kyllä ymmärrä; mitä hän kuvittelee voittavansa kertomalla jotain täyttä sontaa... muka tunnistanut minut!

        Mä en ole ennen tätä päivää edes kuullut E l i s a K i s s a-Ö b e r g i s t ä.
        Ja löytämäni kuvan peruusteella, se on loukkaus mua kohtaan, ikinä en käyttäisi tuollaista silmämeikkiä. Ja tuo ihminen on huomattavasti mua vanhempi.

        Mitä helvatin hyötyä buddy-lovella on mustamaalata mua? Mitä pahaa mä olen hänelle aiheuttanut? Suksikaa kuuseen. Jos se on pakko kertoa mä kirjoitin silloin, aikoja sitten;
        Villiruusuna.
        Terveisin trollikka

        Mutta sinähän et selvästikään ole se aito ex-vastaaja, vaan joku aivan muu.
        Alkuperäisen kirjoitustyyli on erittäin helposti tunnistettavissa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta sinähän et selvästikään ole se aito ex-vastaaja, vaan joku aivan muu.
        Alkuperäisen kirjoitustyyli on erittäin helposti tunnistettavissa.

        ja tässä näyte alkuperäseltä eewarilta:

        "Ikävää, että olet pilaamassa normaalia keskustelukulttuuria palstalta. Ettet vain olisi se sama häirikkö, joka pölli ja rekisteröi samoja tai samantyyppisiä nimimerkkejä tahallaan käyttöönsä, kuin mitä minäkin palstakiusattu aikoinaan tällä Miehen Logiikka- palstalla käytin? Minä joskus kauan sitten käytin joissakin viesteissäni esimerkiksi nimimerkkejä ex-Wastaaja ja e.W tällä palstalla ja on aika vaikea uskoa, että joku vahingossa rekisteröi juuri samantyyppisiä sellaisia...Toivottavasti kys. nimimerkkien kiusaaja- häirikkörekisteröijäpaskiainen on sitten käyttänyt edes omia tietojaan tms.ja/tai omaa naamaansa, kiusamielessä minulle ko. nimimerkkejä rekisteröidessään! Itse kun en selkäni takana tapahtuvasta rekisteröityneiden palstakulttuurista mitään tiedä!

        Tämä on todellakin häiriköivien palsta (et herätä luottamusta minussa!), kun minä joka en edes S24:n jäsen ole tai ole koskaan ollut, joudun sellaisen systemaattisen keskustelupalstakiusanteon kohteeksi, kuin olen joutunut. Eipä ole miellyttävää ollut vääntää keskusteluissa lähes pääsääntöisesti aina vain sekojen häiriköiden kanssa, jotka puhuttelevat minua aina nimimerkeillä tai nimikkeillä, joita en keskusteluissa käytä ja esimerkki siitä: jos minä tällainen yksi anonyymeista - joka en persoonaani ole kenellekään esitellyt, vaikka joitakin kertoja olisin käyttänyt viesteissäni vaikkapa nimimerkkiä "e.W", ei se tarkoita, että minua olisi maailman tappiin oikeus puhutella sellaiseksi, kun rekisteröitynyt ja S24:n jäsen en ole, kun sitä samaa nimimerkkiä näemmä ovat käyttäneet monet muutkin ja kun en mihinkään palstaporukoihin kuulu. Myöskään itseni kanssa en minä ainakaan(!) koskaan ole keskustelupalstalla keskustellut ( en harrasta niin hulluja toimintoja), vaan kyllä siellä minulle solvauksia latelemassa on aina ollut ihan joku toinen ihminen, joka provosoi minua, useimmiten esim. tahallaan keskusteluketjuissa kanssani samaa nimimerkkiä käyttämällä ja siis kimpussani roikkumalla ( häiriköt).

        Tiedoksi sinullekin sitten myös se, että minulle ei myöskään kenelläkään ole oikeutta keksiä tällä keskustelupalstalla esimerkiksi mitään "lempinimiä", joilla minua puhuttelemalla minua koko ajan ahdisteltaisiin keskusteluketjuissa ja esimerkiksi nimimerkkejä "eewari" tai "Eewari" en ole käyttänyt koskaan, enkä missään omissa poistauksissani, joskin joskus olen nähnyt omia tekstejäni ronkitun siten, että jo aiemman postaukseni sisältöä on joku raiskannut muokkaamalla ja kerran ainakin olen nähnyt myös nimimerkin paikalle vaihdetun termin "eewari": kuvitteletteko kukaan teistä s***päistä, että minä pitäisin tai olisin pitänyt siitä käytöksestä? En myöskään ikinä olen nähnyt yhdenkään "Eewari"- nimimerkkisen tai nimisen rekisteröityneen keskustelijan kirjoittavan tälle keskustelupalstalle. Vääristelette systemaattisesti keskusteluja. Tuo ei ole enää normaalin toiminnan rajoissa, tuo käytöksenne ja ylläpidon nyt näemmä poistetulle pulmatilanteet- palstalle asiasta kyllä useammankin kerran aikoinaan valitin!

        Voit kavereinesi sekoilla ja hölmöillä miten paljon tahansa, mutta minua et siihen tai sellaiseen sotke. Minä ainakaan en ole mikään "palstahahmo", enkä tiedääkseni kenellekään kirjoittajalle tuttu, vaan aikuinen anonyymi ihminen, joka on käynyt keskustelupalstalla ihan tasan ainoastaan keskustelemisen vuoksi. Esille nostamiisi nimimerkkeihin en osaa sanoa mitään, mutta kyllä ainakin erikoisempaa sakkia näyttävät olevan valtaosa tän palstan vakkarirekisteröityneistä, kuin mitä minä palstajuttujen perusteella ikinä - ja sitten kuitenkin minä olen se, jota korostuneesti solvaillaan hulluksi lähes (arvioisin) jokatoisessa saamassani vastineessa...

        Kuvottaa tollaset asiallisen keskustelun raiskaajat. Hyvin voi kyllä päätellä, että keitä sinä komppaat tosta litaniastasi ja kun ajattelen minua palstalla häiriköineitä, tulis ensimmäisenä mieleen useita, joita oudosti et maininnut..."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä; jos pyytäisit buddy-loven vappubrunssille, näyttää vanha ystävyys rehottavan vieläkin. Tervetuloa vaan sinkkupalstalle; mä saatankin tehdä tilaa buddy-lovelle.
        Huomasin juuri, tulleeni leimatuksi, vanhaksi imbesilli variksenpelättimeksi, mulle riitti teidän kohteliaisuudet! Älähän nyt ...pitäkää hauskaa keskenänne, Hauskaa Vappua!
        trollikka

        Hetkinen, siis ajattelitko että minä tarkoitin sinua tuolla ylempänä.
        Enhän minä viitannut sinuun millään tavalla ja olen tarkoittanut pelkästään tuota eewaria.

        "Kommunikaatio epäonnistuu aina, paitsi joskus sattumalta ": Wiio


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä, on mielenkiintoinen rautaleidi ja kaupan päälle tulis Mimmi, ei olis ainakaan tylsää brunssilla 😊

        Sivusta: Eikö randombypasser viitannut tässä mielikuvitusolennolla Eewariin, jonka henkilöllisyyttä buddy-love puolestaan seuraavassa kommentissaan avasi.
        ("Entä Eevari? - Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin..")

        Trollikkaa ei siis nimenä liitetty tuohon Elisaan. - Näin ainakin ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielikuvitusolento, kirjoitti Miehen logiikassa, aika ärhäkkäitä kannan ottoja. buddy-love, sen sijaan oli makeaa mussuttava hyväntahtoinen veijari, silloin joskus!

        Nykyistä buddy-lovea, en kyllä ymmärrä; mitä hän kuvittelee voittavansa kertomalla jotain täyttä sontaa... muka tunnistanut minut!

        Mä en ole ennen tätä päivää edes kuullut E l i s a K i s s a-Ö b e r g i s t ä.
        Ja löytämäni kuvan peruusteella, se on loukkaus mua kohtaan, ikinä en käyttäisi tuollaista silmämeikkiä. Ja tuo ihminen on huomattavasti mua vanhempi.

        Mitä helvatin hyötyä buddy-lovella on mustamaalata mua? Mitä pahaa mä olen hänelle aiheuttanut? Suksikaa kuuseen. Jos se on pakko kertoa mä kirjoitin silloin, aikoja sitten;
        Villiruusuna.
        Terveisin trollikka

        Hei trollikka ja rande, eihän buddy-love edes kirjoittanut siellä trollikasta vaan eewarista siinä Elisa Öbergin yhteydessä. - Lukekaa nyt hyvänen aika se keskustelu uudelleen älkääkä keuhkotko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei trollikka ja rande, eihän buddy-love edes kirjoittanut siellä trollikasta vaan eewarista siinä Elisa Öbergin yhteydessä. - Lukekaa nyt hyvänen aika se keskustelu uudelleen älkääkä keuhkotko..

        Trollikka ottaa herkästi itseensä kaiken..


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä, on mielenkiintoinen rautaleidi ja kaupan päälle tulis Mimmi, ei olis ainakaan tylsää brunssilla 😊

        Anonyymi
        2023-04-21 23:27:55

        Entä Eewari?
        .............................................................................................
        randombypasser
        2023-04-22 14:22:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä,
        ....................................................................................................................................

        buddy-love
        2023-04-22 21:09:47

        Ei ole mielikuvitusta, vaan hänen nimensä on E l i s a K i s s a-Ö b e r g.
        Sain sen selville joskus kymmenkunta vuotta sitten.
        .............................................................................................................................................
        Herrojen keskenäinen keskustelu; juuri aika järjestyksessä kuten se käytiinkin.
        - Mä ymmärsin siitä vain sen, minkä tekstistä saattoi ymmärtääkin!
        On tuon keskustelun janan lukenut sisarenikin ja päätyi samaan lopputulokseen; kyse oli
        minusta ja Elisaksi nimettynä.
        ....................................................................................................................................................................................
        randombypasser
        -En ota nimeen kantaa, mutta tiedän kyllä että E on oikea kirjoittaja ja henkilö, hyvin erityislaatuinen sellainen, muistan hänet todella hyvin ML:stä.
        ..................................................................................................................................................................................... Ehkä mä olen yksinkertainen, kun en ymmärtänyt selvää suomenkieltä!
        Joka tapauksessa, mulle meni herneenpalko syvälle nenään, noista keskusteluista!

        Kuin pisteenä iin päälle,... Randen texti
        2023-04-22 21:22:46
        "No sun kohdalla en epäile, olet aina ollut varsin suora ja pedantti. Laitan asian siis muistiin, kiitos tästä Buddy."
        Suora ja pikkutarkka... tosiaan.

        Jos mä olen erehtynyt.... En kyllä pyydä anteeksi, opetelkaa kirjoittamaan niin ett tyhmempikin ymmärtää tekstinne vaikeuksitta. Tämä asia on loppuun käsitelty!
        trollikka

        Enkä mä jaksa lukea noita Eewarin mölinöitä häirinnästä; enää vuosien takaa.
        sama


      • buddy-love kirjoitti:

        ja tässä näyte alkuperäseltä eewarilta:

        "Ikävää, että olet pilaamassa normaalia keskustelukulttuuria palstalta. Ettet vain olisi se sama häirikkö, joka pölli ja rekisteröi samoja tai samantyyppisiä nimimerkkejä tahallaan käyttöönsä, kuin mitä minäkin palstakiusattu aikoinaan tällä Miehen Logiikka- palstalla käytin? Minä joskus kauan sitten käytin joissakin viesteissäni esimerkiksi nimimerkkejä ex-Wastaaja ja e.W tällä palstalla ja on aika vaikea uskoa, että joku vahingossa rekisteröi juuri samantyyppisiä sellaisia...Toivottavasti kys. nimimerkkien kiusaaja- häirikkörekisteröijäpaskiainen on sitten käyttänyt edes omia tietojaan tms.ja/tai omaa naamaansa, kiusamielessä minulle ko. nimimerkkejä rekisteröidessään! Itse kun en selkäni takana tapahtuvasta rekisteröityneiden palstakulttuurista mitään tiedä!

        Tämä on todellakin häiriköivien palsta (et herätä luottamusta minussa!), kun minä joka en edes S24:n jäsen ole tai ole koskaan ollut, joudun sellaisen systemaattisen keskustelupalstakiusanteon kohteeksi, kuin olen joutunut. Eipä ole miellyttävää ollut vääntää keskusteluissa lähes pääsääntöisesti aina vain sekojen häiriköiden kanssa, jotka puhuttelevat minua aina nimimerkeillä tai nimikkeillä, joita en keskusteluissa käytä ja esimerkki siitä: jos minä tällainen yksi anonyymeista - joka en persoonaani ole kenellekään esitellyt, vaikka joitakin kertoja olisin käyttänyt viesteissäni vaikkapa nimimerkkiä "e.W", ei se tarkoita, että minua olisi maailman tappiin oikeus puhutella sellaiseksi, kun rekisteröitynyt ja S24:n jäsen en ole, kun sitä samaa nimimerkkiä näemmä ovat käyttäneet monet muutkin ja kun en mihinkään palstaporukoihin kuulu. Myöskään itseni kanssa en minä ainakaan(!) koskaan ole keskustelupalstalla keskustellut ( en harrasta niin hulluja toimintoja), vaan kyllä siellä minulle solvauksia latelemassa on aina ollut ihan joku toinen ihminen, joka provosoi minua, useimmiten esim. tahallaan keskusteluketjuissa kanssani samaa nimimerkkiä käyttämällä ja siis kimpussani roikkumalla ( häiriköt).

        Tiedoksi sinullekin sitten myös se, että minulle ei myöskään kenelläkään ole oikeutta keksiä tällä keskustelupalstalla esimerkiksi mitään "lempinimiä", joilla minua puhuttelemalla minua koko ajan ahdisteltaisiin keskusteluketjuissa ja esimerkiksi nimimerkkejä "eewari" tai "Eewari" en ole käyttänyt koskaan, enkä missään omissa poistauksissani, joskin joskus olen nähnyt omia tekstejäni ronkitun siten, että jo aiemman postaukseni sisältöä on joku raiskannut muokkaamalla ja kerran ainakin olen nähnyt myös nimimerkin paikalle vaihdetun termin "eewari": kuvitteletteko kukaan teistä s***päistä, että minä pitäisin tai olisin pitänyt siitä käytöksestä? En myöskään ikinä olen nähnyt yhdenkään "Eewari"- nimimerkkisen tai nimisen rekisteröityneen keskustelijan kirjoittavan tälle keskustelupalstalle. Vääristelette systemaattisesti keskusteluja. Tuo ei ole enää normaalin toiminnan rajoissa, tuo käytöksenne ja ylläpidon nyt näemmä poistetulle pulmatilanteet- palstalle asiasta kyllä useammankin kerran aikoinaan valitin!

        Voit kavereinesi sekoilla ja hölmöillä miten paljon tahansa, mutta minua et siihen tai sellaiseen sotke. Minä ainakaan en ole mikään "palstahahmo", enkä tiedääkseni kenellekään kirjoittajalle tuttu, vaan aikuinen anonyymi ihminen, joka on käynyt keskustelupalstalla ihan tasan ainoastaan keskustelemisen vuoksi. Esille nostamiisi nimimerkkeihin en osaa sanoa mitään, mutta kyllä ainakin erikoisempaa sakkia näyttävät olevan valtaosa tän palstan vakkarirekisteröityneistä, kuin mitä minä palstajuttujen perusteella ikinä - ja sitten kuitenkin minä olen se, jota korostuneesti solvaillaan hulluksi lähes (arvioisin) jokatoisessa saamassani vastineessa...

        Kuvottaa tollaset asiallisen keskustelun raiskaajat. Hyvin voi kyllä päätellä, että keitä sinä komppaat tosta litaniastasi ja kun ajattelen minua palstalla häiriköineitä, tulis ensimmäisenä mieleen useita, joita oudosti et maininnut..."

        Ai saakeli, juu muistan tuon kyllä hyvin, nyt muistini kirkastui kummasti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Eikö randombypasser viitannut tässä mielikuvitusolennolla Eewariin, jonka henkilöllisyyttä buddy-love puolestaan seuraavassa kommentissaan avasi.
        ("Entä Eevari? - Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin..")

        Trollikkaa ei siis nimenä liitetty tuohon Elisaan. - Näin ainakin ymmärrän.

        No juuri noin se asia oli tarkoitettu, noin se oli ja on yhä edelleen. Mutta meni jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei trollikka ja rande, eihän buddy-love edes kirjoittanut siellä trollikasta vaan eewarista siinä Elisa Öbergin yhteydessä. - Lukekaa nyt hyvänen aika se keskustelu uudelleen älkääkä keuhkotko..

        No ei mulla ole ollut hetkeäkään epäselvää, että Trollikka on täysin eri ihminen, mutta jossain kohden viestintä on epäonnistunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2023-04-21 23:27:55

        Entä Eewari?
        .............................................................................................
        randombypasser
        2023-04-22 14:22:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä,
        ....................................................................................................................................

        buddy-love
        2023-04-22 21:09:47

        Ei ole mielikuvitusta, vaan hänen nimensä on E l i s a K i s s a-Ö b e r g.
        Sain sen selville joskus kymmenkunta vuotta sitten.
        .............................................................................................................................................
        Herrojen keskenäinen keskustelu; juuri aika järjestyksessä kuten se käytiinkin.
        - Mä ymmärsin siitä vain sen, minkä tekstistä saattoi ymmärtääkin!
        On tuon keskustelun janan lukenut sisarenikin ja päätyi samaan lopputulokseen; kyse oli
        minusta ja Elisaksi nimettynä.
        ....................................................................................................................................................................................
        randombypasser
        -En ota nimeen kantaa, mutta tiedän kyllä että E on oikea kirjoittaja ja henkilö, hyvin erityislaatuinen sellainen, muistan hänet todella hyvin ML:stä.
        ..................................................................................................................................................................................... Ehkä mä olen yksinkertainen, kun en ymmärtänyt selvää suomenkieltä!
        Joka tapauksessa, mulle meni herneenpalko syvälle nenään, noista keskusteluista!

        Kuin pisteenä iin päälle,... Randen texti
        2023-04-22 21:22:46
        "No sun kohdalla en epäile, olet aina ollut varsin suora ja pedantti. Laitan asian siis muistiin, kiitos tästä Buddy."
        Suora ja pikkutarkka... tosiaan.

        Jos mä olen erehtynyt.... En kyllä pyydä anteeksi, opetelkaa kirjoittamaan niin ett tyhmempikin ymmärtää tekstinne vaikeuksitta. Tämä asia on loppuun käsitelty!
        trollikka

        Enkä mä jaksa lukea noita Eewarin mölinöitä häirinnästä; enää vuosien takaa.
        sama

        TÄSSÄ ON SE YDINASIA ja ihan itse sotkit sen jälkeen seuranneen keskustelun itseesi.
        Anonyymi tarjosi minulle Eewaria brunssille, johon vastasin kysymällä "Mielikuvitusolento?" Ei.
        Trollikan kanssa voisin lähteä.

        Kts. alla tai oma kommenttisi yllä. Jos haluat itse väkisin tulkita kirjoituksiani väärin, sen sijaan että KYSYT MINULTA siskosi sijaan mitä tarkoitin, niin sopii sekin, mutta typerähän sinä silloin olet ihan korkeimman omakätisesti vielä. Kysyt täysin ulkopuoliselta mitä MINÄ TARKOITIN, todella typerää, yhtä typerää kuin että joku palstailija alkaisi kyselemään minulta MIMMIN asioita. Mutta jotta asia on helppo ja selvät, niin minua se ei voisi vähempää kiinnostaa eikä myöskään kenenkään palstailijan herkät tunteet ja herneet hengityselimissä.

        Niin että pidä tunkkisi ja kiukuttele vaikka pihakoivulle.


        Anonyymi
        2023-04-21 23:27:55

        Entä Eewari?
        .............................................................................................
        randombypasser
        2023-04-22 14:22:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä,
        ....................................................................................................................................


      • Anonyymi

        ...nyt tuli tästä hässäkästä kyllä paha mieli buddy-love:n puolesta...reppana tuli höykytetyksi ihan suotta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...nyt tuli tästä hässäkästä kyllä paha mieli buddy-love:n puolesta...reppana tuli höykytetyksi ihan suotta...

        No ei ole tarpeen, vaikka minkä tunteilleen voi. Palstalainen Buddy(kin) on keitelty paljon tätä kovemmissa liemissä ML:ssä aikoinaan, siihen verrattuna tämä oli vasta esilämmitettyä keskustelua 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei ole tarpeen, vaikka minkä tunteilleen voi. Palstalainen Buddy(kin) on keitelty paljon tätä kovemmissa liemissä ML:ssä aikoinaan, siihen verrattuna tämä oli vasta esilämmitettyä keskustelua 🤣

        Okei :) lutusen olonen kaveri niin surku tuli...


      • randombypasser kirjoitti:

        TÄSSÄ ON SE YDINASIA ja ihan itse sotkit sen jälkeen seuranneen keskustelun itseesi.
        Anonyymi tarjosi minulle Eewaria brunssille, johon vastasin kysymällä "Mielikuvitusolento?" Ei.
        Trollikan kanssa voisin lähteä.

        Kts. alla tai oma kommenttisi yllä. Jos haluat itse väkisin tulkita kirjoituksiani väärin, sen sijaan että KYSYT MINULTA siskosi sijaan mitä tarkoitin, niin sopii sekin, mutta typerähän sinä silloin olet ihan korkeimman omakätisesti vielä. Kysyt täysin ulkopuoliselta mitä MINÄ TARKOITIN, todella typerää, yhtä typerää kuin että joku palstailija alkaisi kyselemään minulta MIMMIN asioita. Mutta jotta asia on helppo ja selvät, niin minua se ei voisi vähempää kiinnostaa eikä myöskään kenenkään palstailijan herkät tunteet ja herneet hengityselimissä.

        Niin että pidä tunkkisi ja kiukuttele vaikka pihakoivulle.


        Anonyymi
        2023-04-21 23:27:55

        Entä Eewari?
        .............................................................................................
        randombypasser
        2023-04-22 14:22:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä,
        ....................................................................................................................................

        Kappasta, Rande ja trollikka on ottaneet hieman yhteen. Tiedät kai, että trollikka voi joskus erehtyä asioista, nimeltä mainitsematon dg minkä hän on joskus maininnut mielestäni vaikuttaa asiaan.

        Buddy-parka.

        Tehkääs murut sovinto.

        Tuohon nimeen minkä Buddy mainitsi, niin minä en sitten liity siihen mitenkään. Mullehan joskus yritettiin syöttää sitäkin manttelinperijää.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kappasta, Rande ja trollikka on ottaneet hieman yhteen. Tiedät kai, että trollikka voi joskus erehtyä asioista, nimeltä mainitsematon dg minkä hän on joskus maininnut mielestäni vaikuttaa asiaan.

        Buddy-parka.

        Tehkääs murut sovinto.

        Tuohon nimeen minkä Buddy mainitsi, niin minä en sitten liity siihen mitenkään. Mullehan joskus yritettiin syöttää sitäkin manttelinperijää.

        Paskat. Meinasin ensin vain todeta tilanteen ja kuitata pysyvät heipat, mutta sitten päätin että ja kilin kellit, nyt annan takaisin.
        Ja nyt sanoin sanottavani, niin saa mun puolesta hipsiä huut helvettiin vaikka loppuiäkseen, mua ei kiinnosta ihmiset jotka on kyllin fiksuja tekemään tyhmiä päätelmiä ja suuttumaan niistä muille, kysymättä asianosaisilta miten asia heidän mielestään on. Semmosta teinimeininkiä, niin kiitti ei, mä olen ohittanut sen iän jo vähän hiton monta kertaa.

        Buddy kestää tuon helposti, valuu kuin vesi hanhen selästä.

        Minä en tee, se on trollikan homma tehdä jos sellaista haluaa, mulle tää tilanne sopii ihan hyvin.

        Juu, mä ainakin tiedän erittäin hyvin että olet totaalisen eri henkilö, no worries 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Paskat. Meinasin ensin vain todeta tilanteen ja kuitata pysyvät heipat, mutta sitten päätin että ja kilin kellit, nyt annan takaisin.
        Ja nyt sanoin sanottavani, niin saa mun puolesta hipsiä huut helvettiin vaikka loppuiäkseen, mua ei kiinnosta ihmiset jotka on kyllin fiksuja tekemään tyhmiä päätelmiä ja suuttumaan niistä muille, kysymättä asianosaisilta miten asia heidän mielestään on. Semmosta teinimeininkiä, niin kiitti ei, mä olen ohittanut sen iän jo vähän hiton monta kertaa.

        Buddy kestää tuon helposti, valuu kuin vesi hanhen selästä.

        Minä en tee, se on trollikan homma tehdä jos sellaista haluaa, mulle tää tilanne sopii ihan hyvin.

        Juu, mä ainakin tiedän erittäin hyvin että olet totaalisen eri henkilö, no worries 👍

        Mun on pakko myöntää että nauratti. trollikka kiihtyy sataseen alle sekunnissa ja sun verbaalinen ulosanti oli aika.... verbaalia :-D

        Varmaan pyöristyi silmät muillakin.

        Teistä sais hitoksen hyvän palstaparin :-D

        meinaan monen muun aikasemman rähinät jäisi aika pliisuiksi sen jälkeen


      • elisakettu kirjoitti:

        Mun on pakko myöntää että nauratti. trollikka kiihtyy sataseen alle sekunnissa ja sun verbaalinen ulosanti oli aika.... verbaalia :-D

        Varmaan pyöristyi silmät muillakin.

        Teistä sais hitoksen hyvän palstaparin :-D

        meinaan monen muun aikasemman rähinät jäisi aika pliisuiksi sen jälkeen

        No Trollikka on nyt kolmesti vetänyt kiepit jostain mun sanomisistani. Ekalla kertaa pyytelin anteeksi, tosin en tiedä lukiko. Tokalla kertaa ohitin koko tilanteen ja jatkoin kuin ei mitään, mutta nyt vittu riittää tuittupää pikkutytön kiukuttelut.

        No enpä tiedä, eihän toi nyt ollut eka kerta kun annan jollekin kirjoittajalle takaisin palstalla, eiköhän noi ole jo niin nähty täällä.

        Varmaan sais joo, kyllä mullakin lähtee nanosekunnissa savu korvista kun oikeista naruista vetäsee 🤣

        Ja ei. Nykyään en jatka näitä sotkuja palstalla tämän pidemmälle. Jos joku haluaa jatkaa, niin jatkaa yksin palstalla tai laittaa meiliä suoraan vittuilee siellä urakalla. Mut mä en jatka näitä enää täällä, se Fleda-keissi riitti mulle muistutuksena palstarähinöistä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No Trollikka on nyt kolmesti vetänyt kiepit jostain mun sanomisistani. Ekalla kertaa pyytelin anteeksi, tosin en tiedä lukiko. Tokalla kertaa ohitin koko tilanteen ja jatkoin kuin ei mitään, mutta nyt vittu riittää tuittupää pikkutytön kiukuttelut.

        No enpä tiedä, eihän toi nyt ollut eka kerta kun annan jollekin kirjoittajalle takaisin palstalla, eiköhän noi ole jo niin nähty täällä.

        Varmaan sais joo, kyllä mullakin lähtee nanosekunnissa savu korvista kun oikeista naruista vetäsee 🤣

        Ja ei. Nykyään en jatka näitä sotkuja palstalla tämän pidemmälle. Jos joku haluaa jatkaa, niin jatkaa yksin palstalla tai laittaa meiliä suoraan vittuilee siellä urakalla. Mut mä en jatka näitä enää täällä, se Fleda-keissi riitti mulle muistutuksena palstarähinöistä 😁

        Mulla on kai jäänyt näkemättä aiemmin sun pillastelut.

        Fledakeissi oli tympeä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mulla on kai jäänyt näkemättä aiemmin sun pillastelut.

        Fledakeissi oli tympeä.

        No jotain olen joillekin muumeille joskus sauhunnut kun ovat vähän härkkineet, mutta enimmäkseen lähinnä nauran ja lällättelen kiusaamisyrityksille 🤣

        Oli se tympeä ja vähän raskaskin. Mutta nahka siitä vain koveni, lopulta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No jotain olen joillekin muumeille joskus sauhunnut kun ovat vähän härkkineet, mutta enimmäkseen lähinnä nauran ja lällättelen kiusaamisyrityksille 🤣

        Oli se tympeä ja vähän raskaskin. Mutta nahka siitä vain koveni, lopulta 😁

        Olen sitä mieltä, että trolleillakin on toisinaan tarkoituksensa.

        Mutta systemaattinen häiriköinti ja jopa rääkkäminen... se on sairasta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No Trollikka on nyt kolmesti vetänyt kiepit jostain mun sanomisistani. Ekalla kertaa pyytelin anteeksi, tosin en tiedä lukiko. Tokalla kertaa ohitin koko tilanteen ja jatkoin kuin ei mitään, mutta nyt vittu riittää tuittupää pikkutytön kiukuttelut.

        No enpä tiedä, eihän toi nyt ollut eka kerta kun annan jollekin kirjoittajalle takaisin palstalla, eiköhän noi ole jo niin nähty täällä.

        Varmaan sais joo, kyllä mullakin lähtee nanosekunnissa savu korvista kun oikeista naruista vetäsee 🤣

        Ja ei. Nykyään en jatka näitä sotkuja palstalla tämän pidemmälle. Jos joku haluaa jatkaa, niin jatkaa yksin palstalla tai laittaa meiliä suoraan vittuilee siellä urakalla. Mut mä en jatka näitä enää täällä, se Fleda-keissi riitti mulle muistutuksena palstarähinöistä 😁

        Trollikka nyt vaan on semmoinen, niinhän se mullekin aina raivoaa milloin mistäkin kun aina haluaa käsittää väärin kaikki kirjoittamiset :D Mitä ystävällisempi itse yrittää olla sen enemmän sieltä tulee sitten kokkaretta niskaan. Pitää vaan hyväksyä, koettaa olla kiihdyttämättä suotta ja muistaa että jos trollikka on tehnyt jonkun päätelmän jostakin se on likimain varmasti väärin :D Noin muutenhan trollikka on kivoimmasta päästä palstalaisia :)

        -harmiseikirj-


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että trolleillakin on toisinaan tarkoituksensa.

        Mutta systemaattinen häiriköinti ja jopa rääkkäminen... se on sairasta.

        On, on todellakin. Niistä saa lakkaamatta hupia, jos vaan itte on sopivalla tuulella. Eikä täällä ole edes oikeita trolleja, nää on ihan eskari-tasoa, kun muistelen ML:n menoa, siellä sai kunnolla kyytiä ja sitkeydestä palkinnoksi pirun kovan nahan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollikka nyt vaan on semmoinen, niinhän se mullekin aina raivoaa milloin mistäkin kun aina haluaa käsittää väärin kaikki kirjoittamiset :D Mitä ystävällisempi itse yrittää olla sen enemmän sieltä tulee sitten kokkaretta niskaan. Pitää vaan hyväksyä, koettaa olla kiihdyttämättä suotta ja muistaa että jos trollikka on tehnyt jonkun päätelmän jostakin se on likimain varmasti väärin :D Noin muutenhan trollikka on kivoimmasta päästä palstalaisia :)

        -harmiseikirj-

        No en mä jaksa sellasia tuittupäitä, saa mun puolesta mennä raivoamaan vaikka pihakoivulle, mua ei kiinnosta keskenkasvuiset. Joko oppii, että on parempiakin tapoja selvittää asioita tai sitten leikitään eri hiekkalaatikoilla. Ja tällä hetkellä teemme sitten niin. Nää on sellasia asioita mulle, että näissä olen armoton, niin palstalla kuin IRL duunissa/siviilissä. Kuten se Fleda-keissikin osoitti, niin sen ja tuon äskeisen kaltaisissa tilanteissa se my way tai highway, kliseisesti. Kun mä en oikeasti tarvitse yhtä ainutta ihmistä missään, niin mä jätän ihan surutta ihmisiä taakseni jos mun sääntöni eivät kelpaa. Ja se on kaikille parempi niin, turha vatkata jos on useammankin kerran kolaroinut. Tai no, mä en sitä jaksa tehdä.

        Trollikka on kivoimmasta päästä, siitä olen samaa mieltä, ehdottomasti. Ja useimmiten mielenkiintoisia ja hauskoja aloituksia, niitä on kiva lukea. Tosin tääkin nyt varmaan oli sitten väärin muotoiltu multa ja kohta taas on rähinä käynnissä, niin parempi että pysyn kokonaan erossa asiasta nimeltä Trollikka.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en mä jaksa sellasia tuittupäitä, saa mun puolesta mennä raivoamaan vaikka pihakoivulle, mua ei kiinnosta keskenkasvuiset. Joko oppii, että on parempiakin tapoja selvittää asioita tai sitten leikitään eri hiekkalaatikoilla. Ja tällä hetkellä teemme sitten niin. Nää on sellasia asioita mulle, että näissä olen armoton, niin palstalla kuin IRL duunissa/siviilissä. Kuten se Fleda-keissikin osoitti, niin sen ja tuon äskeisen kaltaisissa tilanteissa se my way tai highway, kliseisesti. Kun mä en oikeasti tarvitse yhtä ainutta ihmistä missään, niin mä jätän ihan surutta ihmisiä taakseni jos mun sääntöni eivät kelpaa. Ja se on kaikille parempi niin, turha vatkata jos on useammankin kerran kolaroinut. Tai no, mä en sitä jaksa tehdä.

        Trollikka on kivoimmasta päästä, siitä olen samaa mieltä, ehdottomasti. Ja useimmiten mielenkiintoisia ja hauskoja aloituksia, niitä on kiva lukea. Tosin tääkin nyt varmaan oli sitten väärin muotoiltu multa ja kohta taas on rähinä käynnissä, niin parempi että pysyn kokonaan erossa asiasta nimeltä Trollikka.

        Juu suotta sitä vääntää jos homma vaan jatkuu ja jatkuu, silloin on viisainta ohittaa. No katsotaan nyt, tuleeko sieltä trollikalta rähinän jatkoa. Tuskin kuitenkaan myöntää erehtyneensä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en mä jaksa sellasia tuittupäitä, saa mun puolesta mennä raivoamaan vaikka pihakoivulle, mua ei kiinnosta keskenkasvuiset. Joko oppii, että on parempiakin tapoja selvittää asioita tai sitten leikitään eri hiekkalaatikoilla. Ja tällä hetkellä teemme sitten niin. Nää on sellasia asioita mulle, että näissä olen armoton, niin palstalla kuin IRL duunissa/siviilissä. Kuten se Fleda-keissikin osoitti, niin sen ja tuon äskeisen kaltaisissa tilanteissa se my way tai highway, kliseisesti. Kun mä en oikeasti tarvitse yhtä ainutta ihmistä missään, niin mä jätän ihan surutta ihmisiä taakseni jos mun sääntöni eivät kelpaa. Ja se on kaikille parempi niin, turha vatkata jos on useammankin kerran kolaroinut. Tai no, mä en sitä jaksa tehdä.

        Trollikka on kivoimmasta päästä, siitä olen samaa mieltä, ehdottomasti. Ja useimmiten mielenkiintoisia ja hauskoja aloituksia, niitä on kiva lukea. Tosin tääkin nyt varmaan oli sitten väärin muotoiltu multa ja kohta taas on rähinä käynnissä, niin parempi että pysyn kokonaan erossa asiasta nimeltä Trollikka.

        Ei sinänsä ihme että olet sinkku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu suotta sitä vääntää jos homma vaan jatkuu ja jatkuu, silloin on viisainta ohittaa. No katsotaan nyt, tuleeko sieltä trollikalta rähinän jatkoa. Tuskin kuitenkaan myöntää erehtyneensä.

        -harmiseikirj-

        Rähistä saa minkä kerkiää, mun puolesta tää riittää. Ja sanoihan tuo itse tuolla aiemmin että asia on loppuun käsitelty, vaivautumatta keskustelemaan mikä meni vihkoon, niin siinä on toinen osoitus keskenkasvuisuudestaan. Ja kolmas osoitus siitä on se, että Trollikalla ei ole kanttia yksipuolisesti todeta olleensa väärässä ja toimineensa hätiköiden. Sitä hänellä ei kerta kaikkiaan vain ole, se on nähty. Niin tuskin tulee mitään jatkoa, eikä haittaa se on sillä selvä asia sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinänsä ihme että olet sinkku.

        Voi sinua pikkumussukkaa, tämän keskustelun sanotuilla asioilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä, että olen nyt sinkkuna. Ne syyt eroihin ovat olleet aivan muualla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi sinua pikkumussukkaa, tämän keskustelun sanotuilla asioilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä, että olen nyt sinkkuna. Ne syyt eroihin ovat olleet aivan muualla.

        "Nää on sellasia asioita mulle, että näissä olen armoton, niin palstalla kuin IRL duunissa/siviilissä. Kuten se Fleda-keissikin osoitti, niin sen ja tuon äskeisen kaltaisissa tilanteissa se my way tai highway, kliseisesti. Kun mä en oikeasti tarvitse yhtä ainutta ihmistä missään, niin mä jätän ihan surutta ihmisiä taakseni jos mun sääntöni eivät kelpaa."

        Aika hevii settii kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nää on sellasia asioita mulle, että näissä olen armoton, niin palstalla kuin IRL duunissa/siviilissä. Kuten se Fleda-keissikin osoitti, niin sen ja tuon äskeisen kaltaisissa tilanteissa se my way tai highway, kliseisesti. Kun mä en oikeasti tarvitse yhtä ainutta ihmistä missään, niin mä jätän ihan surutta ihmisiä taakseni jos mun sääntöni eivät kelpaa."

        Aika hevii settii kuitenkin.

        No eipä oikeastaan. Elämässä ihmisiä tulee ja menee, ei se ole niin iso juttu.

        Ja mulla on oikeastaan vain kolme tiukkaa sääntöä joita tarttee noudattaa, niin ihan hirveesti ei ole vaadittu. Ja jos niitä ei noudata, niin on parasta vähän hiton nopeasti pyytää anteeksi ja selvittää tarkasti miksi ryssi. Muuten se on heipat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2023-04-21 23:27:55

        Entä Eewari?
        .............................................................................................
        randombypasser
        2023-04-22 14:22:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä Eewari?

        Mielikuvitusolento? Ei. Trollikan kanssa voisin kanssa lähteä,
        ....................................................................................................................................

        buddy-love
        2023-04-22 21:09:47

        Ei ole mielikuvitusta, vaan hänen nimensä on E l i s a K i s s a-Ö b e r g.
        Sain sen selville joskus kymmenkunta vuotta sitten.
        .............................................................................................................................................
        Herrojen keskenäinen keskustelu; juuri aika järjestyksessä kuten se käytiinkin.
        - Mä ymmärsin siitä vain sen, minkä tekstistä saattoi ymmärtääkin!
        On tuon keskustelun janan lukenut sisarenikin ja päätyi samaan lopputulokseen; kyse oli
        minusta ja Elisaksi nimettynä.
        ....................................................................................................................................................................................
        randombypasser
        -En ota nimeen kantaa, mutta tiedän kyllä että E on oikea kirjoittaja ja henkilö, hyvin erityislaatuinen sellainen, muistan hänet todella hyvin ML:stä.
        ..................................................................................................................................................................................... Ehkä mä olen yksinkertainen, kun en ymmärtänyt selvää suomenkieltä!
        Joka tapauksessa, mulle meni herneenpalko syvälle nenään, noista keskusteluista!

        Kuin pisteenä iin päälle,... Randen texti
        2023-04-22 21:22:46
        "No sun kohdalla en epäile, olet aina ollut varsin suora ja pedantti. Laitan asian siis muistiin, kiitos tästä Buddy."
        Suora ja pikkutarkka... tosiaan.

        Jos mä olen erehtynyt.... En kyllä pyydä anteeksi, opetelkaa kirjoittamaan niin ett tyhmempikin ymmärtää tekstinne vaikeuksitta. Tämä asia on loppuun käsitelty!
        trollikka

        Enkä mä jaksa lukea noita Eewarin mölinöitä häirinnästä; enää vuosien takaa.
        sama

        Kykenen ehdottomasti saamaan aikaan myös pahemmin väärinymmärrettäviä kirjoituksia.

        Wiion lait:
        " 1. Viestintä epäonnistuu aina, paitsi sattumalta.

        2. Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.

        3. On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.

        4. Mitä enemmän viestitään, sitä huonommin viestintä onnistuu.

        5. Joukkoviestinnässä ei ole tärkeää se, miten asiat ovat, vaan se, miten ne näyttävät olevan.

        6. Uutisen tärkeys on kääntäen verrannollinen sen etäisyyden neliöön.

        7. Mitä tärkeämmästä tilanteesta on kysymys, sitä todennäköisimmin unohdat olennaisen asian, jonka muistit hetki sitten."


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...nyt tuli tästä hässäkästä kyllä paha mieli buddy-love:n puolesta...reppana tuli höykytetyksi ihan suotta...

        Ei haittaa ja minusta on oikeastaan piristävää jos kanssani yritetään riidellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei ole tarpeen, vaikka minkä tunteilleen voi. Palstalainen Buddy(kin) on keitelty paljon tätä kovemmissa liemissä ML:ssä aikoinaan, siihen verrattuna tämä oli vasta esilämmitettyä keskustelua 🤣

        Niin onkin ja olen saanut jopa tarkasti kuvatun tappouhkauksenkin.
        Harmi, etten laittanut sitä talteen, sillä olen siitä hyvin ylpeä.
        Ja syynä oli pelkästään se, että olin vastapuolta turhauttavasti oikeassa ja pysyin kanassani.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kykenen ehdottomasti saamaan aikaan myös pahemmin väärinymmärrettäviä kirjoituksia.

        Wiion lait:
        " 1. Viestintä epäonnistuu aina, paitsi sattumalta.

        2. Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.

        3. On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.

        4. Mitä enemmän viestitään, sitä huonommin viestintä onnistuu.

        5. Joukkoviestinnässä ei ole tärkeää se, miten asiat ovat, vaan se, miten ne näyttävät olevan.

        6. Uutisen tärkeys on kääntäen verrannollinen sen etäisyyden neliöön.

        7. Mitä tärkeämmästä tilanteesta on kysymys, sitä todennäköisimmin unohdat olennaisen asian, jonka muistit hetki sitten."

        Osmon teesit ovat loistavia ja varsin paikkansa pitäviä 😁


    • Anonyymi

      Olen valinnut palstalaiseni jo kauan ennen syntymääni. Asia käsitelty. Loppu.

    • Anonyymi

      Se hauska ja sivistynyt palstalainen ois hyvä.

      • Anonyymi

        Kuka sellainen on?


    • Anonyymi

      No Pujis luultavasti, jollei olisi jo varattu mies! Pikku-Pirpanan kehujen mukaan erittäin mukava ja yhteisöllinen ihminen. Enkä mä muista Pujiksen koskaan haukkunen täälläkään ketään; oli mielipide sitten vaikka vastainen, kuin hänellä.

      Harmista en menis kyseleen vappubrunssille; yks kerta "pissaliisaksi" nimittelyä; kyllä riitti! Tosi herrasmiesmäistä, jäänyt kyllä mulla hänestä se takaraivoon!
      trollikka

      • Anonyymi

        Pujis joskus haukkuu puskista, kerran oli jäänyt ulos kirjautumatta niin "jäi kiinni".

        Joo en olisi lähtenytkään, jaksais sun kaa riidellä ja mulla on lämmitettävä tuulilasi autossa, turhan kallis uusia hintana brunssista :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis joskus haukkuu puskista, kerran oli jäänyt ulos kirjautumatta niin "jäi kiinni".

        Joo en olisi lähtenytkään, jaksais sun kaa riidellä ja mulla on lämmitettävä tuulilasi autossa, turhan kallis uusia hintana brunssista :D

        -harmiseikirj-

        Yritätkö nyt esittää herrasmiestä? -"mulla on lämmitettävä tuulilasi autossa, turhan kallis uusia hintana brunssista :D"
        -Siis muka tarjoutuisit maksamaan muka, mun rikkomani tuulilasin. Älä naurata!
        Kyllä mä olen tähän astikin vastanut itse tekemisistäni, niistä tyhmimmistänikin.

        Tällä viimeeksi mainitulla tempauksella, mä kuitenkin saavutin yksityisyyteni; joten ei se rahasumma aivan turhuuteen mennyt! Siks toiseks, rahan menetys ei koskenut alkuunsakaan niin paljon mitä turvonnnut sinertävä poskipää ja lopulta silmän ympärystä.
        Tehty mikä tehty, en kadu!
        On muuten aika nöyryyttävää naisena esiintyä pieksettynä; ainakin julkisesti, mulle.
        trollikka


      • Anonyymi

        Mahtaako harmis edes olla naisiin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako harmis edes olla naisiin päin.

        Ilmeisetikin aika valikoiva tyyppi. No niistä valinnoista meillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä. Mä olen kiinnittänyt huomioni Valtakunnan ja Harmiksen ystävyyteen.
        Samoin flirttailevan miss Pönttöuunin ja ritari Harmiksen ystävyyteen, mihin kukaan muu täällä tuskin on yltänyt. Ainakin pari muuta, yrittänyttä on ollut mun käsitykseni mukaan, mitä nyt syrjästä näitä vastauksia olen lukenut!

        Harmis on mielenkiintoisen jakautunut luonne, joka tietää monetakin asiasta olennaisen. On toki asioita joista ollaan hyvinkin erimieltä; kuten Natoon liittymisetä.
        Suomen puolustuskyvystä, ja ulkopolitiikasta, Venäjän kyvystä sotia jne... Ukrainalaisten auttamisesta jne.
        Ihmettelen vaan, miten hänen tietämyksellään voi olla niin pihalla tämän hetkisestä tilanteesta! Piruuttaanko tuo aukaisee linkkejä, kun sieltä löytyy takaa myös kaikkea muuta kiinnostavaa, jos viitsii olla utelias.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö nyt esittää herrasmiestä? -"mulla on lämmitettävä tuulilasi autossa, turhan kallis uusia hintana brunssista :D"
        -Siis muka tarjoutuisit maksamaan muka, mun rikkomani tuulilasin. Älä naurata!
        Kyllä mä olen tähän astikin vastanut itse tekemisistäni, niistä tyhmimmistänikin.

        Tällä viimeeksi mainitulla tempauksella, mä kuitenkin saavutin yksityisyyteni; joten ei se rahasumma aivan turhuuteen mennyt! Siks toiseks, rahan menetys ei koskenut alkuunsakaan niin paljon mitä turvonnnut sinertävä poskipää ja lopulta silmän ympärystä.
        Tehty mikä tehty, en kadu!
        On muuten aika nöyryyttävää naisena esiintyä pieksettynä; ainakin julkisesti, mulle.
        trollikka

        Joissain asioissa olen aika suyurpiirteinen, varmaan mieluummin itse maksaisin kun alkaisin jänkäämään mutta en myöskään vasiten hakeudu tilaisuuksiin joissa omaisuuttani uhkaa särkymisvaara :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisetikin aika valikoiva tyyppi. No niistä valinnoista meillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä. Mä olen kiinnittänyt huomioni Valtakunnan ja Harmiksen ystävyyteen.
        Samoin flirttailevan miss Pönttöuunin ja ritari Harmiksen ystävyyteen, mihin kukaan muu täällä tuskin on yltänyt. Ainakin pari muuta, yrittänyttä on ollut mun käsitykseni mukaan, mitä nyt syrjästä näitä vastauksia olen lukenut!

        Harmis on mielenkiintoisen jakautunut luonne, joka tietää monetakin asiasta olennaisen. On toki asioita joista ollaan hyvinkin erimieltä; kuten Natoon liittymisetä.
        Suomen puolustuskyvystä, ja ulkopolitiikasta, Venäjän kyvystä sotia jne... Ukrainalaisten auttamisesta jne.
        Ihmettelen vaan, miten hänen tietämyksellään voi olla niin pihalla tämän hetkisestä tilanteesta! Piruuttaanko tuo aukaisee linkkejä, kun sieltä löytyy takaa myös kaikkea muuta kiinnostavaa, jos viitsii olla utelias.
        trollikka

        Natoon liittymisen hedelmiä varmaan tulevina vuosina korjataan, vähintäänkin taloudellisesti h..in kallista hommaa suomelle. Te ihmiset ette tunnu ymmärtävän että Suomella ei ollut mitään syytä hakeutua natoon, ei Venäjä puolueetonta Suomea mihinkään tarvinnut, ei tarvitse natossakaan mutta on nyt selkeä vihollinen jonka kanssa ei kannata käydä kauppaa eikä mitään muutakaan yhteistoimintaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natoon liittymisen hedelmiä varmaan tulevina vuosina korjataan, vähintäänkin taloudellisesti h..in kallista hommaa suomelle. Te ihmiset ette tunnu ymmärtävän että Suomella ei ollut mitään syytä hakeutua natoon, ei Venäjä puolueetonta Suomea mihinkään tarvinnut, ei tarvitse natossakaan mutta on nyt selkeä vihollinen jonka kanssa ei kannata käydä kauppaa eikä mitään muutakaan yhteistoimintaa.

        -harmiseikirj-

        Venäjän merkitys Suomen taloudelle on vähentynyt selvästi 2000-luvulla. - Venäjältä suoraan saatavien tulojen osuus oli enää noin 4 % kaikista Suomen ulkomaisista tuloista vuonna 2021.
        Vuonna 2013 Suomen viennin kotimaan tuotannon osuudesta 10% suuntautui Venäjälle. Vuoteen 2019 mennessä osuus oli enää 5%.

        Näillä ei ole ollut tekemistä Natoon liittymisen kanssa eikä edes Venäjän Ukrainassa aloittaman hyökkäyssodankaan kanssa. - Miesmuisti kannattaa pitää kunnossa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Venäjän merkitys Suomen taloudelle on vähentynyt selvästi 2000-luvulla. - Venäjältä suoraan saatavien tulojen osuus oli enää noin 4 % kaikista Suomen ulkomaisista tuloista vuonna 2021.
        Vuonna 2013 Suomen viennin kotimaan tuotannon osuudesta 10% suuntautui Venäjälle. Vuoteen 2019 mennessä osuus oli enää 5%.

        Näillä ei ole ollut tekemistä Natoon liittymisen kanssa eikä edes Venäjän Ukrainassa aloittaman hyökkäyssodankaan kanssa. - Miesmuisti kannattaa pitää kunnossa.

        Jostain syystä meillä ja koko euroopassa on nyt huippuinflaatio kiitos pakotteiden ja se että vetoat siihen että kauppa on vähentynyt, onhan se mutta mistähän sekin johtuu? kannattaa ampua omaan polveen ja velkaantua itse hirmukyytiä kehitysmaaksi. Kohta se viennin arvo onkin aikalailla nolla eikä tule turismirahaa venäjän suunnalta. Ennen tuostakin kulki paljon puutavaraa ja muuta hyödykettä, vuokraa maksetaan edelleen vaikkei liikennettä ole:

        https://www.verkkouutiset.fi/a/is-saimaan-kanava-seisoo-tyhjillaan-vuokrasopimus-voimassa-vuoteen-2062/#8a18747e

        Kaikella on tekemistä kaiken kanssa, luuletko että natohomma tuli tuosta vaan? tottakai sitä on vehkeilty jo vuosikymmeniä ja vähennetty myös sitä kauppaa pikkuhiljaa useilla sektoreilla ihan itetoisesti. Venäjän kaupan ansiosta Suomi aikanaan saavutti hyvinvoinnin ja oli maailman parasta luokkaa mm. koulutuksessa ja terveydenhuollossa, nyt sitten onkin menty jo pitkään alamäkeä joka vain jatkuu, jossain kohta tulee pohja vastaan, ensin tietysti vajotaan kehitysmaaksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä meillä ja koko euroopassa on nyt huippuinflaatio kiitos pakotteiden ja se että vetoat siihen että kauppa on vähentynyt, onhan se mutta mistähän sekin johtuu? kannattaa ampua omaan polveen ja velkaantua itse hirmukyytiä kehitysmaaksi. Kohta se viennin arvo onkin aikalailla nolla eikä tule turismirahaa venäjän suunnalta. Ennen tuostakin kulki paljon puutavaraa ja muuta hyödykettä, vuokraa maksetaan edelleen vaikkei liikennettä ole:

        https://www.verkkouutiset.fi/a/is-saimaan-kanava-seisoo-tyhjillaan-vuokrasopimus-voimassa-vuoteen-2062/#8a18747e

        Kaikella on tekemistä kaiken kanssa, luuletko että natohomma tuli tuosta vaan? tottakai sitä on vehkeilty jo vuosikymmeniä ja vähennetty myös sitä kauppaa pikkuhiljaa useilla sektoreilla ihan itetoisesti. Venäjän kaupan ansiosta Suomi aikanaan saavutti hyvinvoinnin ja oli maailman parasta luokkaa mm. koulutuksessa ja terveydenhuollossa, nyt sitten onkin menty jo pitkään alamäkeä joka vain jatkuu, jossain kohta tulee pohja vastaan, ensin tietysti vajotaan kehitysmaaksi.

        -harmiseikirj-

        Venäjänkaupan osuus alkoi kutistua vuonna 2013 Venäjän talousvaikeuksien ja raaka-aineiden hintojen laskun myötä.
        Finanssikriisi, kännykkäalan romahdus.. onhan niitä syitä Suomen talouden taantumaan ollut.
        Saksasta on tullut Suomen merkittävin kauppakumppani (mm.risteilyalukset meidän telakoilla). Myös Alankomaiden, Viron, Kiinan ja Yhdysvaltojen merkitys on kasvanut. Ei edes kannata pitää kaikkia munia samassa korissa, kuten joskus aiemmin on tehty.

        Natoon liittyminen tai edes sen liittymisen aikominen ei ole vaikuttanut juuri mihinkään.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Venäjänkaupan osuus alkoi kutistua vuonna 2013 Venäjän talousvaikeuksien ja raaka-aineiden hintojen laskun myötä.
        Finanssikriisi, kännykkäalan romahdus.. onhan niitä syitä Suomen talouden taantumaan ollut.
        Saksasta on tullut Suomen merkittävin kauppakumppani (mm.risteilyalukset meidän telakoilla). Myös Alankomaiden, Viron, Kiinan ja Yhdysvaltojen merkitys on kasvanut. Ei edes kannata pitää kaikkia munia samassa korissa, kuten joskus aiemmin on tehty.

        Natoon liittyminen tai edes sen liittymisen aikominen ei ole vaikuttanut juuri mihinkään.

        Ei voi oikein puhua meidän telakoista kun taitavat olla suurimmalta osaltaan ulkomaalaisomistuksessa ja duunaritkin kaikkialta muualta kuin Suomesta:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/huonot-omistajat-naivettivat-suomen-telakat/685cac10-1cc6-3f97-9ee4-13825333fc95

        Natoon(kin) liittyminen on pitkän prosessin ja tietoisen Venäjän kaupan tyrehdyttämisen tuotosta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi oikein puhua meidän telakoista kun taitavat olla suurimmalta osaltaan ulkomaalaisomistuksessa ja duunaritkin kaikkialta muualta kuin Suomesta:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/huonot-omistajat-naivettivat-suomen-telakat/685cac10-1cc6-3f97-9ee4-13825333fc95

        Natoon(kin) liittyminen on pitkän prosessin ja tietoisen Venäjän kaupan tyrehdyttämisen tuotosta.

        -harmiseikirj-

        Tässä asiayhteydessä ne ovat "meidän" telakoita, kun puhutaan Suomen viennistä.
        - Olen itsekin vientiteollisuuden palveluksessa, monikansallisessa yhtiössä, joka on ollut 100%:sesti ulkomaisessa omituksessa jo yli 40 vuotta. Vientimme näkyy Suomen kauppataseessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natoon liittymisen hedelmiä varmaan tulevina vuosina korjataan, vähintäänkin taloudellisesti h..in kallista hommaa suomelle. Te ihmiset ette tunnu ymmärtävän että Suomella ei ollut mitään syytä hakeutua natoon, ei Venäjä puolueetonta Suomea mihinkään tarvinnut, ei tarvitse natossakaan mutta on nyt selkeä vihollinen jonka kanssa ei kannata käydä kauppaa eikä mitään muutakaan yhteistoimintaa.

        -harmiseikirj-

        Kautta vuosisatojen, uhka on tullut juurikin itärajaltamme. Vuonna -39 sieltä alettiin pommittamaan suomalaisia; vaikka oli hyökkäämättömyys sopimus voimassa!
        Lues vanhoja dokumentteja, jollet muuten sattuisi asiaa muistamaan. Toisen maailmansodan jälkeen, onkin yli 80 vuotta ollut rauhallista rinnakkaiseloa.

        Se kausi päättyi, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja aloitti ns. erikoisoperaationsa. Minä ainakin näin sen vallanhimona, ja Venäjän yrityksenä liittää entiset maa-alueet jälleen omaan hallintapiiriinsä. Aloitti Ukrainasta, Valkovenäjähän on jo käytännöllisesti katsottuna Putinin vallanalla. Seuraavaksi olisi vuorossa Suomi tai Baltianmaat, joten ei jääty odottamaan; kädet taskussa tulevia koitoksia.

        Ei sikseen, Suomella tuskin olisi hätää: vanhanaikaisessa maataistelussakaan. Atomiaseella uhkailu tai sen käyttäminen, vastapuolelta sen sijaan pakotti suomalaiset liittymään Natoon.
        Siinä sä varmaan olet oikeassa ett kalliiksi tulee... Mutt joka tapauksessa olemme yhä suvereeninen vapaavaltio, muiden joukossa. Emme osa Venäjän käskytettäviä, joka taas painaa mun vaakakupissani erilailla. Ja se mitä mä olen nyt ymmärtänyt, Venäjä on nyt köyhtynyt niin... ett millä sä kuvittelit heidän tekevän kauppaa suomalaisten kanssa?

        Rupla on menettänyt ostovoimansa ja jos taas velaksi annetaan; käytännössä siinä käy kuten ennenkin! Ei saada saataviamme milloinkaan; kuten kävi -80 ja -90 luvullakin... suurille vaate- ja jalkinealan yrityksille, sekä rakennusalan yrittäjille. Muistissa on.
        Venäjä tulee häviämään tämän kiistan, jonka aloitti ihan itse öykäröimällä Ukrainassa.
        Kunhan venäläiset pysyvät itärajan tuolla puolen; kaikki on fine, täältä sinne ei hyökätä!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi oikein puhua meidän telakoista kun taitavat olla suurimmalta osaltaan ulkomaalaisomistuksessa ja duunaritkin kaikkialta muualta kuin Suomesta:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/huonot-omistajat-naivettivat-suomen-telakat/685cac10-1cc6-3f97-9ee4-13825333fc95

        Natoon(kin) liittyminen on pitkän prosessin ja tietoisen Venäjän kaupan tyrehdyttämisen tuotosta.

        -harmiseikirj-

        "Natoon(kin) liittyminen on pitkän prosessin ja tietoisen Venäjän kaupan tyrehdyttämisen tuotosta."
        En pysty kieltämään väitettäsi, mutt toisaalta venäläiset ovat itse aiheuttaneet, sen kaupan tyrehdyttämisen. Pakotteet kuten maakaasun käytöstä luopuminen Saksassa sekä monessa muussakin maassa, teki taloudellista tappiota Venäjälle. Enemmän mitä meidän tyhjästä maksamamme hinta, liiketaloudessa. Vaikka kyllä se kirvelee, mä en käsitä miksei sitä yksinkertaisesti jäädytetty, ja asia olisi voitu käsitellä vasta ajan normalisoitua entiselleen.

        Keskustelu tältä illalta loppuu tähän, Mimmin on päästävä pesulle ja nukkumaan.
        Hyvää yötä; kaikille palstaa lukeville!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Natoon(kin) liittyminen on pitkän prosessin ja tietoisen Venäjän kaupan tyrehdyttämisen tuotosta."
        En pysty kieltämään väitettäsi, mutt toisaalta venäläiset ovat itse aiheuttaneet, sen kaupan tyrehdyttämisen. Pakotteet kuten maakaasun käytöstä luopuminen Saksassa sekä monessa muussakin maassa, teki taloudellista tappiota Venäjälle. Enemmän mitä meidän tyhjästä maksamamme hinta, liiketaloudessa. Vaikka kyllä se kirvelee, mä en käsitä miksei sitä yksinkertaisesti jäädytetty, ja asia olisi voitu käsitellä vasta ajan normalisoitua entiselleen.

        Keskustelu tältä illalta loppuu tähän, Mimmin on päästävä pesulle ja nukkumaan.
        Hyvää yötä; kaikille palstaa lukeville!
        trollikka

        Tiesithän varmaan analysoidessasi että usa on konkurssin partaalla, se on taas joutunut nostamaan velkakattoaan ja tarvitsee liikevaihtoa, sotaa ja energiakauppaa selvitäkseen. Se on myös päättänyt ottaa Venäjän taas mukaan swiftiin viljakauppansa pelastamiseksi eli pakotteita laitetaan silloin kun se siitä hyötyy ja puretaan kun kun ei hyödy, maailman ahnein hallinto.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Venäjänkaupan osuus alkoi kutistua vuonna 2013 Venäjän talousvaikeuksien ja raaka-aineiden hintojen laskun myötä.
        Finanssikriisi, kännykkäalan romahdus.. onhan niitä syitä Suomen talouden taantumaan ollut.
        Saksasta on tullut Suomen merkittävin kauppakumppani (mm.risteilyalukset meidän telakoilla). Myös Alankomaiden, Viron, Kiinan ja Yhdysvaltojen merkitys on kasvanut. Ei edes kannata pitää kaikkia munia samassa korissa, kuten joskus aiemmin on tehty.

        Natoon liittyminen tai edes sen liittymisen aikominen ei ole vaikuttanut juuri mihinkään.

        "Meidän telakat" on huvittava ilmaus. Suomessa sijaitsevat telakat, joille edelleen maksetaan telakkatukia btw, ovat ulkomaalaisomistuksessa. Olleet jo vuosikymmeniä.

        Hietalahden telakka on myynnissä juuri nyt. Venäläiset omistajat myyvät, saattaa irrota kohtuuhinnalla ;)

        Suomen suurin kauppakumppani on nykyään Yhdysvallat (koska aseteollisuus ja Nato-yhteensopivuus, luonnollisesti)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Meidän telakat" on huvittava ilmaus. Suomessa sijaitsevat telakat, joille edelleen maksetaan telakkatukia btw, ovat ulkomaalaisomistuksessa. Olleet jo vuosikymmeniä.

        Hietalahden telakka on myynnissä juuri nyt. Venäläiset omistajat myyvät, saattaa irrota kohtuuhinnalla ;)

        Suomen suurin kauppakumppani on nykyään Yhdysvallat (koska aseteollisuus ja Nato-yhteensopivuus, luonnollisesti)

        Puhuimme harmiksen kanssa Suomen viennistä. Telakkojen viennit näkyvät Suomen viennissä, vaikka ne omistaisi kuka.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tässä asiayhteydessä ne ovat "meidän" telakoita, kun puhutaan Suomen viennistä.
        - Olen itsekin vientiteollisuuden palveluksessa, monikansallisessa yhtiössä, joka on ollut 100%:sesti ulkomaisessa omituksessa jo yli 40 vuotta. Vientimme näkyy Suomen kauppataseessa.

        Olisikohan se telakka joskus ollut aikoinaan Värtilän telakka ja konkurssin jälkeen Masa Yards? Tuli näin turkulaisena mieleen, kun aikajana ainakin siihen sopisi.
        Värtsilähän myytiin, muistaakseni Norjalaisille... kauan sitten, olinkohan mä silloin edes syntynyt. En jaksa kaivella asiaa ja kun tuvan lattia on kuivunut, menen minäkin nukkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan se telakka joskus ollut aikoinaan Värtilän telakka ja konkurssin jälkeen Masa Yards? Tuli näin turkulaisena mieleen, kun aikajana ainakin siihen sopisi.
        Värtsilähän myytiin, muistaakseni Norjalaisille... kauan sitten, olinkohan mä silloin edes syntynyt. En jaksa kaivella asiaa ja kun tuvan lattia on kuivunut, menen minäkin nukkumaan.

        Turun, Rauman ja Helsingin telakoita ainakin ajattelin, koska ne ovat minulle tuttuja 👍


    • Voi, heitähän on niin paljon, että olisi mun helpompi avata Hämeenpuistoon vappukoju, missä tarjoan pitkin päivää simaa ja munkkeja ja siinä kävisivät minua moikkaamassa 😄🥳

      Jasu, YB, Citrinella, Norppa83, Mikkojuhan, Rande, Disse, Pirpana ja Pujis. Sitten Välis ja trollikka ja keinovaginamies ja M184 ja se elplan-motoristipoika ja (hihittelevä) puska ja mustasusi ja keitä kaikkia täällä nyt onkaan 👍🎉

      • Käy! Kunhan kojusta %-simaa ja aitoja munkkeja, miksei myös aitoja estottomia nunnia. 😂
        Muista huvilupa, muuten tulee ongelmia sinivuokkojen kanssa, näin keväällä 😉


      • Anonyymi

        Pitäisikö loikkia tuo 1,½ km ees taas, etsien munkkikojua vappuna, vai onko tarkempaa osoitetta Hämeenpuiston munkkikesteihin? Saattaisihan tuohon munkkijonoon eksyä incognito ja maksaa kolikoilla ostoksensa. Ehkä jopa kertoisin, kuka olen...siis ehkä!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö loikkia tuo 1,½ km ees taas, etsien munkkikojua vappuna, vai onko tarkempaa osoitetta Hämeenpuiston munkkikesteihin? Saattaisihan tuohon munkkijonoon eksyä incognito ja maksaa kolikoilla ostoksensa. Ehkä jopa kertoisin, kuka olen...siis ehkä!
        trollikka

        No ei.., tämä taisi tänä vuonna jäädä vain suunnittelun asteelle, kun ne kojupaikat lienevät jo varattu, enkä laittanut riittävästi simaakaan tulemaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Käy! Kunhan kojusta %-simaa ja aitoja munkkeja, miksei myös aitoja estottomia nunnia. 😂
        Muista huvilupa, muuten tulee ongelmia sinivuokkojen kanssa, näin keväällä 😉

        Niitä sinivuokkojahan voisinkin kerätä, kuten väliskin tuolla ehdotteli, vai kuinka se nyt olikaan 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niitä sinivuokkojahan voisinkin kerätä, kuten väliskin tuolla ehdotteli, vai kuinka se nyt olikaan 🤔

        Saat keräillä. Sovitaan, että minä keräilen emi-sinivuokkoja ja sinä hede-sinivuokkoja, eikös? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Saat keräillä. Sovitaan, että minä keräilen emi-sinivuokkoja ja sinä hede-sinivuokkoja, eikös? 😁

        Sounds like a plan 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö loikkia tuo 1,½ km ees taas, etsien munkkikojua vappuna, vai onko tarkempaa osoitetta Hämeenpuiston munkkikesteihin? Saattaisihan tuohon munkkijonoon eksyä incognito ja maksaa kolikoilla ostoksensa. Ehkä jopa kertoisin, kuka olen...siis ehkä!
        trollikka

        Lähtisitkö kesän keskiaikamarkkinoille? Oli omissa suunnitelmissani, molemmat, Turku sekä Hämeenlinna.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lähtisitkö kesän keskiaikamarkkinoille? Oli omissa suunnitelmissani, molemmat, Turku sekä Hämeenlinna.

        Majakan ja perävaunun kesäretki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Majakan ja perävaunun kesäretki.

        Idiootti. Katsoitko kenelle esitin kysymyksen? Et. Idiootti.


      • Jos tuun prätkällä, niin siinä tapauksessa myös Uncle B:n pitää olla tervetullut ☺️ Ei oo kato korttia itsellä 😕😅 Vai tullaanko me Keulivalla Silveradolla, niin olisi ainakin hyvät musavehkeet bilepaikalla 💥


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Jos tuun prätkällä, niin siinä tapauksessa myös Uncle B:n pitää olla tervetullut ☺️ Ei oo kato korttia itsellä 😕😅 Vai tullaanko me Keulivalla Silveradolla, niin olisi ainakin hyvät musavehkeet bilepaikalla 💥

        Juu, juu, tottakai on tervetullut!
        Sitten kun koju on pystyssä, niin sinne vaan kaikki poikkeen 😁🥳


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lähtisitkö kesän keskiaikamarkkinoille? Oli omissa suunnitelmissani, molemmat, Turku sekä Hämeenlinna.

        Taatusti olen Turun keskiaikamarkkinoilla, sen kun tulet ja löydät minut sieltä... jos osaat tunnistamisen summamutikassa. Ehkä mä olen, jopa myyntikojussa siellä, suunnitteilla on ollut osallistua!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti olen Turun keskiaikamarkkinoilla, sen kun tulet ja löydät minut sieltä... jos osaat tunnistamisen summamutikassa. Ehkä mä olen, jopa myyntikojussa siellä, suunnitteilla on ollut osallistua!
        trollikka

        No en taatusti tunnista summamutikassa, mutta voinhan antaa sinulle ennalta omat tuntomerkkini sille päivälle kun olen saapuvilla, saat miettiä uskallat kampata minut kumoon juttutuokiota varten 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en taatusti tunnista summamutikassa, mutta voinhan antaa sinulle ennalta omat tuntomerkkini sille päivälle kun olen saapuvilla, saat miettiä uskallat kampata minut kumoon juttutuokiota varten 🤣

        Jaaha, ja tuo keskiaikamarkkinoilla oleva, trollikan ilmoitus ei kyllä ole minun. Mä en kalastele sun henkilötietojasi, kuten ilmoituksesta olet käsittänyt. Ainakin mä käsitin asian niin. Jos tämäkin meni päin helvetiä, niin menkööt; yks hailee mulle! Kuhan varoitin!

        Ja ennen jää palaa liekeissä, kuin mä pyytäisin anteeksi; sun sotkuisia sanomisiasi, nehän nyt voi selittää miten lystää!... Enkä edes viitsi allekirjoittaa tätä, koska samaa allekirjoitusta voi näköjään käyttää ketä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, ja tuo keskiaikamarkkinoilla oleva, trollikan ilmoitus ei kyllä ole minun. Mä en kalastele sun henkilötietojasi, kuten ilmoituksesta olet käsittänyt. Ainakin mä käsitin asian niin. Jos tämäkin meni päin helvetiä, niin menkööt; yks hailee mulle! Kuhan varoitin!

        Ja ennen jää palaa liekeissä, kuin mä pyytäisin anteeksi; sun sotkuisia sanomisiasi, nehän nyt voi selittää miten lystää!... Enkä edes viitsi allekirjoittaa tätä, koska samaa allekirjoitusta voi näköjään käyttää ketä haluaa.

        Sehän tuossa anonyyminä kirjoittaessa on ongelmallista. Ja teidän kanssa keskustellessa 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, ja tuo keskiaikamarkkinoilla oleva, trollikan ilmoitus ei kyllä ole minun. Mä en kalastele sun henkilötietojasi, kuten ilmoituksesta olet käsittänyt. Ainakin mä käsitin asian niin. Jos tämäkin meni päin helvetiä, niin menkööt; yks hailee mulle! Kuhan varoitin!

        Ja ennen jää palaa liekeissä, kuin mä pyytäisin anteeksi; sun sotkuisia sanomisiasi, nehän nyt voi selittää miten lystää!... Enkä edes viitsi allekirjoittaa tätä, koska samaa allekirjoitusta voi näköjään käyttää ketä haluaa.

        Aivan sama kenen on, ei se mua kiinnosta. Eikä siinä kukaan mitään henkilötietoja kalastellut, kuten väität että MINÄ olisin sen käsittänyt, mutta se ei yllätä, koska olet tahallisen väärinymmärtämisen Suomen mestari näköjään. Teit sen taas, kuten olet tehnyt läpi tämän ketjun, asia jonka kaikki muut keskustelijat ovat myös huomanneet ja esille tuoneet.

        Olet myös hiton hyvä laittamaan minun suuhuni sanoja joita en ole sanonut sekä ajatuksia, joita en ole ajatellut, niin olet todella hämmentävä otus. Lisäksi olet taitava kääntämään minkä tahansa asian sanallisesti päälaelleen, vaikkakin edellä esitit että minä solkotan sotkuisia sanomisia joita voi selittää miten vain. Todellisuudessa juuri SINÄ ITSE teet sitä, niin omien kuin MUIDENKIN sanomisten osalta, huippusuoritus! Mielenkiintoinen olet, mutta myös todella hämmentävä. Ja siten vaarallinen.

        Ei sun tartte mitään anteeksi pyytää, se riittää näinkin ja asia on selvä, voimme jatkaa eri suuntiin. Minä en tarvitse ketään toista ihmistä yhtään mihinkään ja sinä et taatusti tarvitse minua palstailuusi, niin on huomattavan hyvä ratkaisu lähteä eri suuntiin palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, ja tuo keskiaikamarkkinoilla oleva, trollikan ilmoitus ei kyllä ole minun. Mä en kalastele sun henkilötietojasi, kuten ilmoituksesta olet käsittänyt. Ainakin mä käsitin asian niin. Jos tämäkin meni päin helvetiä, niin menkööt; yks hailee mulle! Kuhan varoitin!

        Ja ennen jää palaa liekeissä, kuin mä pyytäisin anteeksi; sun sotkuisia sanomisiasi, nehän nyt voi selittää miten lystää!... Enkä edes viitsi allekirjoittaa tätä, koska samaa allekirjoitusta voi näköjään käyttää ketä haluaa.

        Niin ja kun tuolla edellä sanoin, ettei sinulla ole kanttia pyytää anteeksi keneltäkään, niin pakko myöntää, että olin väärässä, pahoittelut siitä.

        Sinulla on kanttia pyytää anteeksi naisilta/naisoletetuilta, mutta ei miehiltä/miesoletetuilta. Se on tullut palstalla hyvin selvästi esille ja kertoo mainiosti sinun taustastasi sekä asenteistasi miehistön suuntaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin ja kun tuolla edellä sanoin, ettei sinulla ole kanttia pyytää anteeksi keneltäkään, niin pakko myöntää, että olin väärässä, pahoittelut siitä.

        Sinulla on kanttia pyytää anteeksi naisilta/naisoletetuilta, mutta ei miehiltä/miesoletetuilta. Se on tullut palstalla hyvin selvästi esille ja kertoo mainiosti sinun taustastasi sekä asenteistasi miehistön suuntaan.

        Oikeesti, tämä alkaa olla jo huvittavaa! Mä ainoastaan halusin kertoa sinulle; etten ole halukas tapaamaan sua. Koska se ilmoituskaan; joka oli mun nimisäni tehty... ei ollut minulta allekirjoituksesta huolimatta.

        Luepas mitä sinä vastasit siihen ilmoitukseen; randombypasser 2023-04-25 17:59:02

        Luin yöllä palstaa ja löysin nuo kirjoitukset siinä lukiessani tekstejä.
        Ja jottei tuli lisää sotkuja, joista taatusti syyttäisit mua -> mä laitoin sulle vietin, jottet sekoittaisi mua enää enempää tähän itsesi luomaan verkkoon.

        Jos se sua noin paljon painaa;" Ole ystävällinen ja anna mulle anteeksi; ett mä olen oma itseni! Nyt se haluamasi anteeksipyyntö on tehty. Voit liittää sulan hattuusi!"

        Eikä tuntunut edes pahalta! Kai nyt voidaan sovinnolla jatkaa matkaa, sinä etelään ja mä pohjoiseen, silloin ei ole oikein mahdollisuuksia/pelkoa törmätä toisiimme.
        Enkä allekirjoita tätäkään; mutt varmaan tunnistat pihlajanmarjojen happamuuden!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti, tämä alkaa olla jo huvittavaa! Mä ainoastaan halusin kertoa sinulle; etten ole halukas tapaamaan sua. Koska se ilmoituskaan; joka oli mun nimisäni tehty... ei ollut minulta allekirjoituksesta huolimatta.

        Luepas mitä sinä vastasit siihen ilmoitukseen; randombypasser 2023-04-25 17:59:02

        Luin yöllä palstaa ja löysin nuo kirjoitukset siinä lukiessani tekstejä.
        Ja jottei tuli lisää sotkuja, joista taatusti syyttäisit mua -> mä laitoin sulle vietin, jottet sekoittaisi mua enää enempää tähän itsesi luomaan verkkoon.

        Jos se sua noin paljon painaa;" Ole ystävällinen ja anna mulle anteeksi; ett mä olen oma itseni! Nyt se haluamasi anteeksipyyntö on tehty. Voit liittää sulan hattuusi!"

        Eikä tuntunut edes pahalta! Kai nyt voidaan sovinnolla jatkaa matkaa, sinä etelään ja mä pohjoiseen, silloin ei ole oikein mahdollisuuksia/pelkoa törmätä toisiimme.
        Enkä allekirjoita tätäkään; mutt varmaan tunnistat pihlajanmarjojen happamuuden!

        Voit pyyhkiä tuolla näennäisanteeksipyynnölläsi vaikka nenusi, koska sen enempää sillä ei arvoa ole. Ja sen tiedät itsekin, varsinkin kun sitä ennen selität taas kaiken minun viakseni, vaikka aivan itse menit tulkitsemaan toisten keskustelua täysin mielivaltaisesti ja vedit siitä herneen käkättimeesi, kysymättä kirjoittajilta että mitähän vittua te selitätte. Ja sitten kehtaat vielä jatkaa sitä perseilyä ja syyttelyä. Olet todella omalaatuinen, mutta siihen sinulla on täysi oikeus, kuten minullakin on.

        Ja ei, aidosti, käsi sydämellä, sinä et tule koskaan pyytämään yhtään mitään yhdeltäkään mieheltä anteeksi, koska siihen sinä et pysty. Ja oman kertomasi mukaan en ole siitä mitenkään yllättynyt, sinulla on vahvoja negaatioita miesten suuntaan, mutta suosittelen puntaroimaan sitä asiaa, koska se on este elämässäsi, sellainen este johon tulet törmäämään vielä monta kertaa.

        Kannattaa muuten jatkossa allekirjoittaa kaikki juttusi edelleen, koska siten tiedän pysyä poissa kommentoimasta, niin saat pysyvän rauhan minusta.


    • Anonyymi

      Varmaan kaikki palstalaiset olisivat hyvää seuraa. Oikeastaan aika mielenkiintoistakin :) Käväisin terassilla kauppareissun lomassa, luin Hesarin ja katselin ihmisiä, joita oli paljon liikkeellä.

      t.sxth

    • Mä luulen että varmasti aika moni 😊

      • Anonyymi

        Sinua ei saa jostain syystä mainita brunssille seuraksi. Ylläpito dissaa poistaen viestit.

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei saa jostain syystä mainita brunssille seuraksi. Ylläpito dissaa poistaen viestit.

        Cool❄️

        Oho 😅 ehkä se on tää mun nikki mut jännä että sai tän rekisteröityä tänne. Sun kans varmasti tulis kiva vappubrunssi 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Oho 😅 ehkä se on tää mun nikki mut jännä että sai tän rekisteröityä tänne. Sun kans varmasti tulis kiva vappubrunssi 😊

        Tai ehkä mua ei pidä kutsua vappubrunssille 😂 käy pian hassusti kun ihastun 🤣


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Oho 😅 ehkä se on tää mun nikki mut jännä että sai tän rekisteröityä tänne. Sun kans varmasti tulis kiva vappubrunssi 😊

        No 2 poistettua viestiä, mun viestejä joissa mainitsin sinut. Hemmetti. 😅

        Jos ylläpito on aikonut omia sut? 😏

        Olinkin ovelampi, kun kantelin suoraan sulle, hähä. Vellikelloos. 😜

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Tai ehkä mua ei pidä kutsua vappubrunssille 😂 käy pian hassusti kun ihastun 🤣

        Ottaisin tuon riskin. 😉

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin tuon riskin. 😉

        Cool❄️

        Hehe nyt ainakin tiedän että mulle tarkoitettuja viestejä täällä vaan poistellaan.varsinkin sun laittamia. 😜
        Kiva kuulla että sä ottaisit sen riskin 😉
        Sä oot päättänyt mennä nyt anonyymina täällä?😊


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Hehe nyt ainakin tiedän että mulle tarkoitettuja viestejä täällä vaan poistellaan.varsinkin sun laittamia. 😜
        Kiva kuulla että sä ottaisit sen riskin 😉
        Sä oot päättänyt mennä nyt anonyymina täällä?😊

        Näköjään minun sananvapautta rajoitetaan. ☹️

        Rohkee rokan syö vai miten se oli? 😉
        Mistäs tiedät jos vaikka minä lumoudun punapäästä ja suppusuusta? 😛

        Juu... On tässä puolensa, toinen on huonokin puoli ettei enää oli viestikelloa. Joutuu muistaa mihin on jotain käynyt vinkumassa. 😄

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään minun sananvapautta rajoitetaan. ☹️

        Rohkee rokan syö vai miten se oli? 😉
        Mistäs tiedät jos vaikka minä lumoudun punapäästä ja suppusuusta? 😛

        Juu... On tässä puolensa, toinen on huonokin puoli ettei enää oli viestikelloa. Joutuu muistaa mihin on jotain käynyt vinkumassa. 😄

        Cool❄️

        Ole... Oli.. No..😅

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään minun sananvapautta rajoitetaan. ☹️

        Rohkee rokan syö vai miten se oli? 😉
        Mistäs tiedät jos vaikka minä lumoudun punapäästä ja suppusuusta? 😛

        Juu... On tässä puolensa, toinen on huonokin puoli ettei enää oli viestikelloa. Joutuu muistaa mihin on jotain käynyt vinkumassa. 😄

        Cool❄️

        Niin rohkea pitäs olla 😅 monessakin asiassa.

        Noo en mä pahalla sitä ottaisi jos nyt lumoutuisit 😝

        Niin se on kyllä kun pitää muistaa itse ne keskustelut ja selata ees taas että missä oli mitäkin ja mihinkähän vastasi 😅


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Niin rohkea pitäs olla 😅 monessakin asiassa.

        Noo en mä pahalla sitä ottaisi jos nyt lumoutuisit 😝

        Niin se on kyllä kun pitää muistaa itse ne keskustelut ja selata ees taas että missä oli mitäkin ja mihinkähän vastasi 😅

        Joo, joskus sitä on vähän jänöt pöksyssä. Välillä taas ei edes meinaa pöksyissään pysyä. 😄

        Haha, etkö? 😇😋

        No sehän siinä on. Eikä muistikaan ole enää uusimmasta päästä. Unohtuu välillä mikähän se ketju olikaan.. 🤔

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joskus sitä on vähän jänöt pöksyssä. Välillä taas ei edes meinaa pöksyissään pysyä. 😄

        Haha, etkö? 😇😋

        No sehän siinä on. Eikä muistikaan ole enää uusimmasta päästä. Unohtuu välillä mikähän se ketju olikaan.. 🤔

        Cool❄️

        Joo pöksyt on aina vähän väärin päin milloin missäkin tilanteessa 😅

        No en 😊 se ois aika imartelevaa jo ☺️

        Joo, muisti kans on aikalailla sellainen asia mikä pitäis olla priimaa, että muistaisi edes, että mitä piti seuraavaksi tehdä 🤣 saatikka sitten kun etsii noista keskusteluista oikean mihin on vastaillut 😁

        Mut nyt, hyvää yötä Cool ❄️😴 mentävä nukkuu, niin jaksaa aamulla herätä lasten kanssa 😊


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo pöksyt on aina vähän väärin päin milloin missäkin tilanteessa 😅

        No en 😊 se ois aika imartelevaa jo ☺️

        Joo, muisti kans on aikalailla sellainen asia mikä pitäis olla priimaa, että muistaisi edes, että mitä piti seuraavaksi tehdä 🤣 saatikka sitten kun etsii noista keskusteluista oikean mihin on vastaillut 😁

        Mut nyt, hyvää yötä Cool ❄️😴 mentävä nukkuu, niin jaksaa aamulla herätä lasten kanssa 😊

        Cool and the Gang
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16390573/onko-krisse-salminen-hyvan-nakoinen#comment-120484555


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo pöksyt on aina vähän väärin päin milloin missäkin tilanteessa 😅

        No en 😊 se ois aika imartelevaa jo ☺️

        Joo, muisti kans on aikalailla sellainen asia mikä pitäis olla priimaa, että muistaisi edes, että mitä piti seuraavaksi tehdä 🤣 saatikka sitten kun etsii noista keskusteluista oikean mihin on vastaillut 😁

        Mut nyt, hyvää yötä Cool ❄️😴 mentävä nukkuu, niin jaksaa aamulla herätä lasten kanssa 😊

        Huomenet!

        Saumat ulospäin. Joskus nähnyt leggarit naisella väärinpäin jalassa, pesulappu häntänä ja saumat näkyvillä. 😄

        Voi aamulla kiireessä käydä nurinnarin pukeutuminen.

        Muistaminen on kyllä käynyt itellä vähän haasteellisemmaksi, mulla on arjessa kalenterissa kaikki muistissa, kirjoitan heti ylös kun tulee jotain muistettavaa. Salasanat muistin ennen kaikki ulkoa, nyt nekin unohtuu ja menee väärin. Sitten purraan kynttä ja pähkitään mikähän perhana se nyt oli...

        En tiedä onko liikaa muistettavaa vai onko oire tulevasta muistisairaudesta kenties. 😬

        Joskus taas olisi ja on ihan hyväkin unohtaa jotain. 😅

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenet!

        Saumat ulospäin. Joskus nähnyt leggarit naisella väärinpäin jalassa, pesulappu häntänä ja saumat näkyvillä. 😄

        Voi aamulla kiireessä käydä nurinnarin pukeutuminen.

        Muistaminen on kyllä käynyt itellä vähän haasteellisemmaksi, mulla on arjessa kalenterissa kaikki muistissa, kirjoitan heti ylös kun tulee jotain muistettavaa. Salasanat muistin ennen kaikki ulkoa, nyt nekin unohtuu ja menee väärin. Sitten purraan kynttä ja pähkitään mikähän perhana se nyt oli...

        En tiedä onko liikaa muistettavaa vai onko oire tulevasta muistisairaudesta kenties. 😬

        Joskus taas olisi ja on ihan hyväkin unohtaa jotain. 😅

        Cool❄️

        Huomenta ☺️ joo niitäkin näkee. Tulee aina mieleen lapset jotka pukee vaatteet milloin mitenkin päin 😄
        Mun pitäisi kyllä hankkia kalenteri kun tuntuu että unohdan puolet asioista mitä on päässä. 🤣
        Semmonen sekamelska metelisoppa koko pää 😄

        Joo niitäkin asioita on,mitkä olis mukavampi unohtaa kokonaan, mutta toisaalta myös sellaisia, mitkä olisi mukavampi unohtaa, mutta ilman niitä asioita elämässä ei olis ehkä oppinut mitään 🤣


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Huomenta ☺️ joo niitäkin näkee. Tulee aina mieleen lapset jotka pukee vaatteet milloin mitenkin päin 😄
        Mun pitäisi kyllä hankkia kalenteri kun tuntuu että unohdan puolet asioista mitä on päässä. 🤣
        Semmonen sekamelska metelisoppa koko pää 😄

        Joo niitäkin asioita on,mitkä olis mukavampi unohtaa kokonaan, mutta toisaalta myös sellaisia, mitkä olisi mukavampi unohtaa, mutta ilman niitä asioita elämässä ei olis ehkä oppinut mitään 🤣

        Heh, jotkut ei edes välitä vaikka vaatteet on nurinnarin. Eripari sukat tms. Mikään ei ole niin epämukavaa, kun t-paita/paita/pusero mikä kuristaa kurkkua, koska se on selkämyspuoli edessä ja rintamuspuoli takana.

        Farkut on jo vaikeempi pukea edes väärin jalkaan. 😛

        Kalenteri ja muistilaput, avot. 👍

        Totta, epämukaviakin asioita tarttee oppia sulattamaan, ottaa niistä onkeensa. Mutta koittaa saada ne silleen unohduksiin, ettei jää vatvomaan loputtomasti.

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, jotkut ei edes välitä vaikka vaatteet on nurinnarin. Eripari sukat tms. Mikään ei ole niin epämukavaa, kun t-paita/paita/pusero mikä kuristaa kurkkua, koska se on selkämyspuoli edessä ja rintamuspuoli takana.

        Farkut on jo vaikeempi pukea edes väärin jalkaan. 😛

        Kalenteri ja muistilaput, avot. 👍

        Totta, epämukaviakin asioita tarttee oppia sulattamaan, ottaa niistä onkeensa. Mutta koittaa saada ne silleen unohduksiin, ettei jää vatvomaan loputtomasti.

        Cool❄️

        Joo paita väärinpäin, hyi se tunne on epämukava 😅
        Joo farkkuja varmaan kukaan harvemmin pukee väärinpäin 😁

        Joo pitäis opetella käyttää noita lappusia ja kaikkia merkintöjä.sen verran on menoja joka suuntaan 😅


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo paita väärinpäin, hyi se tunne on epämukava 😅
        Joo farkkuja varmaan kukaan harvemmin pukee väärinpäin 😁

        Joo pitäis opetella käyttää noita lappusia ja kaikkia merkintöjä.sen verran on menoja joka suuntaan 😅

        Nyt on Lorealin Ibizaa kutreihin hierottu. Kaunis punaisen sävy. 👩‍🦰👍

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on Lorealin Ibizaa kutreihin hierottu. Kaunis punaisen sävy. 👩‍🦰👍

        Cool❄️

        Kiitos 😊


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Kiitos 😊

        Täällä on muutama miesoletettu ilmoittanut tykkäävänsä punapäistä, että.... 😜

        https://youtu.be/Tt2NIBBKgXE

        Ja jiihaa! 😄

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on muutama miesoletettu ilmoittanut tykkäävänsä punapäistä, että.... 😜

        https://youtu.be/Tt2NIBBKgXE

        Ja jiihaa! 😄

        Cool❄️

        Jaahas 😁 no ei ole muhun törmännyt ainakaan enkä minä heihin 😅

        Mutta mulla nyt on ollu nuo punaiset jo iänikuisuuden 😂 nyt vasta rohkenin jonkun kuvan laittaa ☺️

        Ja kiitos biisistä 👌😁


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Jaahas 😁 no ei ole muhun törmännyt ainakaan enkä minä heihin 😅

        Mutta mulla nyt on ollu nuo punaiset jo iänikuisuuden 😂 nyt vasta rohkenin jonkun kuvan laittaa ☺️

        Ja kiitos biisistä 👌😁

        Rande nyt ainakin on heikkoudestaan maininnut, ehkäpä joku anonyymikin jota ei pysty nimeämään. ☺️

        Minkä väriset silmät sulla on, jos saa udella?

        Ole hyvä. 😁

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rande nyt ainakin on heikkoudestaan maininnut, ehkäpä joku anonyymikin jota ei pysty nimeämään. ☺️

        Minkä väriset silmät sulla on, jos saa udella?

        Ole hyvä. 😁

        Cool❄️

        Vihreät silmät 😊


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Heart attack. 😉

        https://youtu.be/6a-36L6HRxk

        Cool❄️😄😁

        No niin, mitähän muutakaan voisin sanoa,kuin että kiitos (taas😁)☺️😜


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No niin, mitähän muutakaan voisin sanoa,kuin että kiitos (taas😁)☺️😜

        Ensiapua ehkä. 😅😇

        Ei vaan, en kiusi.

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensiapua ehkä. 😅😇

        Ei vaan, en kiusi.

        Cool❄️

        No eihän sua nyt voi jättääkään siihen tilaan jos niin pahaksi menee 😄
        Täältä käsin ei vaan taida onnistua 😁

        Kyllä mä pienen huumorin ja kiusan kestän 😁


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No eihän sua nyt voi jättääkään siihen tilaan jos niin pahaksi menee 😄
        Täältä käsin ei vaan taida onnistua 😁

        Kyllä mä pienen huumorin ja kiusan kestän 😁

        Tai isonkin 😅 se vaan piristää mieltä 😄 elämä on hauskempaa niin. Ei kaikkea voi nyt ajatella niin , mikä olis sopiva sana. Hmm.. tosissaan ja "kukkahattu" tavalla 😅 en nyt keksinyt muutakaan 😊 ei ole tarkoitus mollata kukkahattutätejä 🙈 enkä edes tiedä kuka sen sanan on keksinyt, mutta ilmeisesti sillä viitataan sellaisiin, jotka ottaa asiat aina ja vain vakavasti ja tosissaan. Mä taidan olla ihan ääripää siihen verrattuna 😅🙈


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No eihän sua nyt voi jättääkään siihen tilaan jos niin pahaksi menee 😄
        Täältä käsin ei vaan taida onnistua 😁

        Kyllä mä pienen huumorin ja kiusan kestän 😁

        Etälamautin eiku.. jysäytin. ⚡😅

        Ja taas nytkähtää käyntiin. 😋

        Hyvä, mun huumori voi joskus olla rasittavaa, niin älähdä sitten kun menee yli hilseen. 😄

        Cool❄️


      • Ihastuja_addikti
        Anonyymi kirjoitti:

        Etälamautin eiku.. jysäytin. ⚡😅

        Ja taas nytkähtää käyntiin. 😋

        Hyvä, mun huumori voi joskus olla rasittavaa, niin älähdä sitten kun menee yli hilseen. 😄

        Cool❄️

        Joo sellaisella se varmaan onnistuisi 😂 etäjysäytin 😂

        Tuskin älähdän 😜


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Tai isonkin 😅 se vaan piristää mieltä 😄 elämä on hauskempaa niin. Ei kaikkea voi nyt ajatella niin , mikä olis sopiva sana. Hmm.. tosissaan ja "kukkahattu" tavalla 😅 en nyt keksinyt muutakaan 😊 ei ole tarkoitus mollata kukkahattutätejä 🙈 enkä edes tiedä kuka sen sanan on keksinyt, mutta ilmeisesti sillä viitataan sellaisiin, jotka ottaa asiat aina ja vain vakavasti ja tosissaan. Mä taidan olla ihan ääripää siihen verrattuna 😅🙈

        Nojoo, onhan se pitemmän päälle aika rasittavaa varoa jatkuvasti sanojaan. Tietysti joillekin jotkut asiat on vaikeita ottaa huumorina, mutta mulla tuppaa olemaan hirteistä mustaa huumoria. Sen olen joskus huomannut olevan sopimatonta toisissa seuroissa. 😇

        Tulee palautetta..

        No en nyt ainakaan halua sinua tai ketään muutakaan tietoisesti loukata vitseilläni ja huumorillani. Se on vaan sukuvika, että tulee tarve välillä leukailla. 😜

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo sellaisella se varmaan onnistuisi 😂 etäjysäytin 😂

        Tuskin älähdän 😜

        Tietysti aina voi käyttää voimalinjojakin... 😝

        No saas nähhä kuin käy. Testaillaan.. 😉

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti aina voi käyttää voimalinjojakin... 😝

        No saas nähhä kuin käy. Testaillaan.. 😉

        Cool❄️

        Joo onhan se niinkin enkä minäkään ketään halua tahallani loukata😊 joskus vaan ei osaa pitää suuta kiinni tai tässä tapauksessa sormia kurissa 😅

        Joo no testaillaan testaillaan 😜 kumpi älähtää ensiksi 😁


      • Anonyymi
        Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo onhan se niinkin enkä minäkään ketään halua tahallani loukata😊 joskus vaan ei osaa pitää suuta kiinni tai tässä tapauksessa sormia kurissa 😅

        Joo no testaillaan testaillaan 😜 kumpi älähtää ensiksi 😁

        Seksikaupassa oli paikalla vain myyjäharjoittelija.


        Sisälle tuli kaunis punapää, joka tutki tarkkaan hieromasauvavalikoiman.

        - Mitä tämä 15 -senttinen maksaa? hän kysyi

        - Viisikymppiä, sanoi myyjä. Kaupat tehtiin.
        Pian sisälle tuli brunetti, joka myös tutki valikoiman huolellisesti.

        - Mitä maksaa tämä musta 20-senttinen? hän kysyi.

        - Viisikymppiä, vastasi myyjä. Kaupat tehtiin.

        Sisälle tuli blondi. Tutki sauvavalikoimaa asiantuntijan silmin ja kysyi:
        - Minkä hintainen on tämä kaunis kiiltävä sauva?

        - Sataviisikymppiä, vastasi myyjä. Kaupat tehtiin.

        Illalla omistaja tuli laskemaan kassaa.
        - Miten meni tänään? hän kysyi harjoittelijalta.

        - Ihan hyvin. Myin kaksi hieromasauvaa viidelläkympillä kappale ja sinun termospullosi sadalla viidelläkympillä.

        Tämän oon kopsannut, mutta osu jotenkin nauruhermoon niin jaan muillekin vitsin. 😋

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksikaupassa oli paikalla vain myyjäharjoittelija.


        Sisälle tuli kaunis punapää, joka tutki tarkkaan hieromasauvavalikoiman.

        - Mitä tämä 15 -senttinen maksaa? hän kysyi

        - Viisikymppiä, sanoi myyjä. Kaupat tehtiin.
        Pian sisälle tuli brunetti, joka myös tutki valikoiman huolellisesti.

        - Mitä maksaa tämä musta 20-senttinen? hän kysyi.

        - Viisikymppiä, vastasi myyjä. Kaupat tehtiin.

        Sisälle tuli blondi. Tutki sauvavalikoimaa asiantuntijan silmin ja kysyi:
        - Minkä hintainen on tämä kaunis kiiltävä sauva?

        - Sataviisikymppiä, vastasi myyjä. Kaupat tehtiin.

        Illalla omistaja tuli laskemaan kassaa.
        - Miten meni tänään? hän kysyi harjoittelijalta.

        - Ihan hyvin. Myin kaksi hieromasauvaa viidelläkympillä kappale ja sinun termospullosi sadalla viidelläkympillä.

        Tämän oon kopsannut, mutta osu jotenkin nauruhermoon niin jaan muillekin vitsin. 😋

        Cool❄️

        😂😂😂


    • En mää osaa sanoa. Ehkä esim. Mikkojuhan, Xena ja Tositypy. Ja Randekin on ihan jees =D Ainakin hyvä huumori hänellä.

    • Ja Usko, toivo ja rakkaus. Myös hänen kanssaan olen täällä viimepäivinä jutellut. Ei vain käy täällä kauhean usein. Samoin Maximilian ja Disse ovat kuulostaneet mukavilta.

      • Norppa83: "Ja Usko, toivo ja rakkaus. Myös hänen kanssaan olen täällä viimepäivinä jutellut. Ei vain käy täällä kauhean usein. Samoin Maximilian ja Disse ovat kuulostaneet mukavilta."

        Kiitos, että muistit minutkin vappuseurana. Itse juuri lähetin seitsemälle ystävälle kutsun vapun jalkapallonyyttäreille Liverpool-Tottenham. Syömme ja pidämme hauskaa. Vuosia sitten pidin uudenvuoden bileet, jossa oli minun taholtani alkoholitarjoilu. Juuri kukaan ei juonut mitään, koska piti ajaa autolla. Sen jälkeen bileeni ovat olleet käytännössä katsoen alkoholittomia. Pidämme siis bileet sisätiloissa aattona, eikä ulkona vappupäivänä.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Norppa83: "Ja Usko, toivo ja rakkaus. Myös hänen kanssaan olen täällä viimepäivinä jutellut. Ei vain käy täällä kauhean usein. Samoin Maximilian ja Disse ovat kuulostaneet mukavilta."

        Kiitos, että muistit minutkin vappuseurana. Itse juuri lähetin seitsemälle ystävälle kutsun vapun jalkapallonyyttäreille Liverpool-Tottenham. Syömme ja pidämme hauskaa. Vuosia sitten pidin uudenvuoden bileet, jossa oli minun taholtani alkoholitarjoilu. Juuri kukaan ei juonut mitään, koska piti ajaa autolla. Sen jälkeen bileeni ovat olleet käytännössä katsoen alkoholittomia. Pidämme siis bileet sisätiloissa aattona, eikä ulkona vappupäivänä.

        Vapuksi on ennustettu viileää säätä ja viileän sään pitäisi jatkua vapunkin jälkeen, tämän hetkisen ennusteen mukaan ainakin toukokuun puoliväliin, ellei jopa loppuun asti. Saa nähdä. Mua ei viileä sää haittaa kunhan ei sada päivällä vettä tai ei ainakaan kovin paljon.

        Sun vappusuunnitelma kuulostaa hyvältä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Vapuksi on ennustettu viileää säätä ja viileän sään pitäisi jatkua vapunkin jälkeen, tämän hetkisen ennusteen mukaan ainakin toukokuun puoliväliin, ellei jopa loppuun asti. Saa nähdä. Mua ei viileä sää haittaa kunhan ei sada päivällä vettä tai ei ainakaan kovin paljon.

        Sun vappusuunnitelma kuulostaa hyvältä =)

        Joo, siellä Teillä keskisessä Suomessa on ainakin viileää vappuna. Joensuussa ei ole sen lämpiämpää, mutta huomenna pitäisi olla jotain 20 astetta ennen hetkellistä viilentymistä.

        Hyvää vappua! Huomasitko muuten, että aloitin vappuaiheiseen musiikkiaiheen! Tervetuloa kirjoittamaan sinne! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Joo, siellä Teillä keskisessä Suomessa on ainakin viileää vappuna. Joensuussa ei ole sen lämpiämpää, mutta huomenna pitäisi olla jotain 20 astetta ennen hetkellistä viilentymistä.

        Hyvää vappua! Huomasitko muuten, että aloitin vappuaiheiseen musiikkiaiheen! Tervetuloa kirjoittamaan sinne! :)

        Kiitos, tulen kunhan olen ensin vastannut viesteihin tai ainakin joihinkin viesteihin.

        Joo, täällä Jkylässä on vappuna ja sen jälkeen tämän hetkisen ennusteen mukaan viileää. No, eipähän ainakaan hiosta liikaa =D


    • Anonyymi

      Mjaa, ehkäpä Kepeesti olisi kivaa seuraa porista ruokailun ohessa.

      Cool❄️

      • Anonyymi

        Sit vaa nenu kohti länttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vaa nenu kohti länttä.

        En tarkoittanut Poria. 🤣

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut Poria. 🤣

        Cool❄️

        Ai helskutti, tosiaan.. 😅 Sanat ku järkkää eri järjestykseen, ni juttelusta tulee kaupunki. Suomen paskin vieläpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai helskutti, tosiaan.. 😅 Sanat ku järkkää eri järjestykseen, ni juttelusta tulee kaupunki. Suomen paskin vieläpä!

        Poria en hyvin tunne, mutta käynyt olen sukuloimassa. Ja tietysti rannalla pitkällä hiekalla. Yyterissä. 😄

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poria en hyvin tunne, mutta käynyt olen sukuloimassa. Ja tietysti rannalla pitkällä hiekalla. Yyterissä. 😄

        Cool❄️

        Porilaisia sukulaisia, herran ja jestas. 😅 Nekö ne oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porilaisia sukulaisia, herran ja jestas. 😅 Nekö ne oli?

        Ei onneksi mulle sukua, mutta lapsille ja heidän isälle. 🤣

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onneksi mulle sukua, mutta lapsille ja heidän isälle. 🤣

        Cool❄️

        Oot sittenki syntyny onnellisten tähtien alla, vai oliko ne tädit? 🤔 Lähes sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sittenki syntyny onnellisten tähtien alla, vai oliko ne tädit? 🤔 Lähes sama asia.

        Heh, jotain hyvääkin tapahtuu toisinaan elämässä. 😅

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, jotain hyvääkin tapahtuu toisinaan elämässä. 😅

        Cool❄️

        Kyllä. Sitä edes tajua, et miten onnekas onkaan. Sinäki just tajusit. 😅 Mut mä olen kans, ei oo geeneissä tota virhettä mullakaan. Jokunen muu saattaa olla. Ja onnellisuuden kliimaks käsillä, tuoretta pullaa. 🥳 Äkkiä, ettei jäähdy!


    • Anonyymi

      Satasen voi puolittaa toiselta puolelta. Riippuvuutta satelee yllättäviltä tahoilta noin muutenkin.

    • Anonyymi

      Minun nikkiä ei mainittu, joten turha miettiä tätä asiaa tämän pidemmälle, kun en kellekkään kelvannut 😕

      • Anonyymi

        Mjaa

        Otan osaa.

        Se on kuitenkin mainittava, että nämä vappubrunssit ovat perinteisesti olleet niin ylikansoitettuja että tuolit tuppaavat loppua kesken.

        😁


    • Anonyymi

      Kuinka pitkä brunssi, niinkö että pitää pakata yötamineet? Joku leidi line tietty.

    • Anonyymi

      Varmaan se yks anonyymi jonka nimeä en nyt muista…🤔

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä, ittensä voi valita aina ja nimikin muistunee mieleen, vilasee ajokortista vaikka. 😅


    • Anonyymi

      Joku siveä impi olisi hyvä.

      • Anonyymi

        Oletko itse sellainen?


    • Anonyymi

      Mitä brunssin kuuluu?
      Brunch tulee sanoista breakfast ja lunch
      Brunssi on useimmiten viikonloppuisin vietettävä ateria aamiaisen ja lounaan välimaastossa. Pöytään voi silloin kattaa klassisia, ruokaisia aamiaisruokia. Esimerkiksi nakkien ja pekonin lisukkeeksi sopivat mainiosti erilaiset ruokaisat salaatit.

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys se olen minä tietystikin olen minä se, koska olen maailman paras sinkku. Kaikilla mittareilla mitattunsa.

    • Anonyymi

      Mitä tarjoaisin vappu-brnssilla?

      No no normaalia, kutsun autonkuljettajan, ja sitten jonnekin, haluasit, mansikoita, shampanjaa, jos nälkäinen niin ehkä myös joku burgeri-paikka, anyways... you wouldf have autonkuljettajan the second you step out of bus or train, private driver...

      • Anonyymi

        No hah hah :) Jostain syystä tulee mieleen Jorma Kääriäinen ja Naantali.


    • Anonyymi

      Tai joku runkkari-Dingo Jorma Neuman Poris hahhaha..

      Oikeasti kukaan ei arvaisi kuka olen ja olen taäysin tyytyväinen siihen hehehe ;:DD:

      • Anonyymi

        Entä jos otan sinut tähtäimeeni? :)


    • Anonyymi

      Kuin suuren mustan muskelimersun johtotähden, keulamerkin tääimessä?
      - jotta voi napata takaoveskyyin penkkeille, sohviin ja viedä hotelliin yöksi?

    • Anonyymi

      Olen pahempi kuin kääriäinen, vien sinut hammaslääkärille kahvilled, ominaisuuteni ollessa Ku Klux Klan Dragon, locan Controller... saat ilmaiset kahvit ja karkit ehkä myöskin proteesin jos pitää poistaa kolme etuhammasta puudutukessa=

    • Anonyymi

      Tuokin on ikivanha viisaus: pidä vihollinen mahdollisimman lähellä itseäsi..

      .. et ikinä tiedä milloin hän tuttu hyvä kaverisikin joksi hänet luulit iskee puukon selkääsi..

    • Anonyymi

      En ole kikkelitön poliisi-poju... kuten moni poliisi on...

      Kaikilta polisii-pikkupojilta, joilla ikaää on yli 30-kuuluu LEIKATA PIPPELI kokonaan pois peltisakseilla kun älykkyys ei enää riitä toimimaan poliisin tehtävissä.

      Mutta ihmeelliset taulut, koska olen huomattavasti korkeasmpiarvoinen kuin joku kerskusrikospoliisin ylitutykija... etäät taulut hammaslääkäsrillä.

      ... johon pitää mennä...

      Joo ehdotan kokonssn kaikkien poliizaitroimwen toimivallan laukkatamista,. sayy: älykkyyden puute poliizivoimoissa.

    • Anonyymi

      viinamies

      • Anonyymi

        kassialma..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe