Kuinka suuresti Jumala on siunanut nyky-Israelia ?

Anonyymi-ap

Kuinka suuresti Jumala on siunanut nyky-Israelia ?
Mitä kaikkea mahtavaa ja suurta on Jumala Isrealille antanut?

paljon, loppumattomasti rahaa ?
Ylen suuren ja mahtavan armeijan, ja maailman parhaat ohjus-puolustus että hyökkäys aseet: eli

Linnat ja muurit jotka ovat sata prosenttisesti, suojellut Israelia ja tulee suojelemaan?

ei tarvitse, juutalaisen peljätä eikä vapista, vaan Jumala valtava ja suuri käsi on heidän suojana?

Mitä muut Jumala on heille antanut?

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka uljas oli esim sodan voitto 1948 kun KOKO ISRAEL palasi Luvattuun maahan.

      Tosin he saivat "vähän" apua maailman pankeilta ja mahti suvuilta :)
      Onhan historiassa että Jumala käyttää omiin tarkoituksiin sekä hviä että pahoja ,IHMISIÄ.

      Toisaalta, en muista missä olisi ollut että, Jumala olisi tehnyt yhteistyötä itse pahan kanssa käsi kädessä.
      Jumala on kylläkin käskenyt tahi kehoittanut pahaa menemää tekemää pahaa, mutta itse Jumala on ollut ja istunut. pilven reunalla kun perkele on tehnyt mitä' on tehnyt.

      Kuten Jobin ja Daavidin kohdalla.

      Onko joku muu tapaus, jossa on Jumalan käsky, ei osallisuus esillä?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Joskus, eli hyvin lähellä kun joku, kuka ja mikä lie, Eliaan hengessä tulee, ja sitten se on tässä:

      1 Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.

      ja samaa sanoo Jeesus että, Johannes, ilmestyskirja.

      Nyt, tässä asiayhteydessä, Herran kansa, Aabrahamin jälkeläiset ovat narisseet ja murisseet:

      Mal. 3:
      13 Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
      14 Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
      15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
      16 Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
      17 Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
      18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

      15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."

      Ketää Profeetta Malaki tarkoittaa?
      en tiedä,
      Herran kansa itkee että joku paha menestyy ja "hyvät" eivät!

      ja sitten loppu kaneetti:

      1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      2 Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
      3 ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
      4 Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.
      5 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.
      6 Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi.

      1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

      Puupää Pietari sanoo että alku-aineet, Kreikankielessä, uraani palaa, kuin pätsi sekä
      Vanhassa Testamentissa, Daniel, 10 kertaa!

      Joten tässä päivässä sitten, mikä on samaa Kuin Herran Päivä, tulee pahat, Malakian mukaan saamaan sitten lopun, mahdollisesti ydin aseilla?

      5 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.

      Joku, josta sanotaan. Profeetta Elian, niin se on Herran Päivän aikana, joka taas on Danielin mukaan mahdollisesti seitsemän vuotta.

      Niin, mihin Tässä mahtuu Efraim sekaan?
      Onko Efraim se joka valittaa että paaht menestyvät?

      toinen seikka mikä sitten on Hesekielin mukaan tulee. "Herran Päivän" jälkeen vielä seitsemän vuoden aika, jolloin poltetaan aseita?

      Joten, miten tämä on nyt, Suuren ja mahtavan juutalaisen kansan kohdalla??



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Saapa nähdä millainen siunausten vyöry on luvassa kuin Efrain ja Juuda yhdistyvät. Tämä tapahtuu niin, että kuoleet heräävät henkiin jossain laaksossa. Nämä kuolleet taitavat olla israelilaisia.
      Lisäksi jossain vaiheessa tuo Hesekielin kirjassa mainittu temppeli tullaan rakentamaan ja maa laajenee luvattuihin mittoihin. En yhtään ihmettele, kun s**tana yrittää nostaa samalla valtaansa. Googin sotahan taitaa tulla jossain vaiheessa, mutta se ei ole sama kuin Armageddonin taistelu.

    • Anonyymi

      "Saapa nähdä millainen siunausten vyöry on luvassa kuin Efrain ja Juuda yhdistyvät. Tämä tapahtuu niin, että kuoleet heräävät henkiin jossain laaksossa. Nämä kuolleet taitavat olla israelilaisia."

      - - - " Nämä kuolleet taitavat olla israelilaisia."

      Mitä tarkoitat, Israel?
      Josefin heimoa ja sen ESIKOISTA Efraimia vai, molempia heimoja, sekä Juuda että Joosef?

      Hes. 37:
      11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa'.
      ja
      21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.

      Eikö sitten Juudan heimoa oteta pois pakanoiden keskuudesta?
      jso ei, juuda on jo siellä ja Joosefille sanotaan:

      "tuon heidät omaan maahansa."
      eli luvattuun maahan.

      elikö Hesekiel, Jeremian että pakkosiirtolaisuuden aikana?

      eli silloin yksi kansa oli jakaantunut kahdeksi, ja sitten puhutaan joko Joosefista tai Juudaasta ,sillä vasta "tässä vaiheessa" tulee sitten:

      Hes 37
      22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.

      Nyt, jos eli kun Efraim ei ole siellä, niin juuda sitten juo jotain juomaa?
      Sak 12
      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      - - - Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".

      no sama se. sillä tästä olisi paljon ilmoitettavaa, mutta
      MUTTA
      te ette sitä nyt kestä kuulla!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • >>Mitä kaikkea mahtavaa ja suurta on Jumala Isrealille antanut?>>

      Kannabiksen.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        kannabis, saattaa olla 99.99% varmuudella, joa Nooan jollassa mukana, mutta olut eli viini oli ukko Nooalle parempaa.

        Nyt Intiassa on varmasti ollut jo ennen Aabrahamia kannabista ja se että usassa että Australiassa on oma lajinsa eli sukunsa tästä kasvista on merkillistä.

        eli se on levinnyt kaikkialle.
        se saattaa OLLA, noin 99,99% varmuudella se Elämän Puu joka oli keskellä Paratiisia :)

        9 Ja Herra Jumala kasvatti maasta kaikkinaisia puita, ihania nähdä ja hyviä syödä, ja elämän puun keskelle paratiisia, niin myös hyvän-ja pahantiedon puun.

        ja kun ne jotka pääsevät "taivaaseen" saavat sitten nauttia tätä jaloa kasvia, puuta iaikaiken:
        Ilm. 22:
        2 Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.

        Jos on kylpenyt ei tarvitse kuin pestä jalat?

        no sama se


        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Mitä arvelet;
      onko luopio vaimo ja
      portto vaimo
      samoilla teoilla "tehty"

      oletan että portto vaimo antaa, omaa "jaloa viiniä" maksusta eli rahasta.
      Tosin portto vaimo voi maksaa kaikille jotka tahtovat tätä "jaloa viiniä".
      joten se on erilainen kuin "Normaalit" portot, jotka rahasta antaa palvelujaan.

      toisaalta jos on luopunut, ei se merkitse aina, että on samalla portto?

      • En olekaan ennen kuullut että naisen alapään eritettä kutsuttaisiin "jaloksi viiniksi".


    • Anonyymi

      joo heikko sanan valinta.

      Laul. l. 7:
      9 Ja olkoon suusi kuin jalo viini." "Viini, joka helposti valahtaa rakkaaseeni ja kostuttaa nukkuvien huulet!

      Olisi tullut tarkastettua eikä muistista kirjoittaa.
      no sama se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe