Aabrahamia sanotaan Jumalan ystäväksi. Miksi? Siksi, koska "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi." Jaak.2:23 Jeesus sanoo: "Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä" Joh.15:14. Jeesus käskee meidän seurata häntä. "Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua" Joh.12:26 Jeesus meni tapansa mukaan jumalanpalvelukseen sapattina, niin kuin Aabraham, Jumalan ystävä, joka "kuuli minua ja noudatti, mitä minä noudatettavaksi annoin, minun käskyjäni, säädöksiäni ja opetuksiani."1Moos.26:5
Aabraham vietti sapattia
Anonyymi-ap
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ne "seuraajat" oikein piileskelee?
Kaikenkirjavia toisiaan vastaan taistelevia hörhöporukoita kyllä löytyy joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 71944
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803