Rakas !!! Oletko miettinyt miten saat väistetty syntiä sinun matka synnissä , kohti Helvetti ?

Oletko löytänyt elämään Synninpoistajan ?

Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

56

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Synti on jonninjoutava käsite jolla yksinkertaisia alistetaan. Yksi ilmoittautui tuossa juuri
      Vapahtaja olet sinä! Älä usko uskonnollisesta propagandasta sanaakaan.

• Synti on maailman hulluus.

• Anonyymi

Kyllä helvetti aina uskovaisten taivaan voittaa.

• Anonyymi

Jos palstan uskovaisten tuomioita ajattelee niin parempaa porukkaa helvettiin on menossa!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos palstan uskovaisten tuomioita ajattelee niin parempaa porukkaa helvettiin on menossa!

Helvetti? Ai sinne Terve menoa. Olen varaoittanut niin en ole vastuu sinuSTA SITTEN.

Mutta siinä vähän esimaku mitä se voi olla >>

https://www.youtube.com/watch?v=bxIY9QbRUm4&t=79s

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat mässäilä synnissä vähän aika ja kärsiä helvetissä iankaikkisesti ? Kannattaako ?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Miksi haluat mässäilä synnissä vähän aika ja kärsiä helvetissä iankaikkisesti ? Kannattaako ?

Koska niin taivas kuin helvettikin ovat satuja joihin ei yhdenkään aikuisen luulisi enää uskovan.
        Se ainut elämä on elettävä tässä ja täällä, mieluummin ylen määrin mässäilemättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska niin taivas kuin helvettikin ovat satuja joihin ei yhdenkään aikuisen luulisi enää uskovan.
        Se ainut elämä on elettävä tässä ja täällä, mieluummin ylen määrin mässäilemättä.

NIIN SINULLE SATUJA KUNNES OLET SIELLÄ >>

https://www.youtube.com/watch?v=bxIY9QbRUm4&t=146s

• Anonyymi

Helvettiin ei vie vain synti, vaan kaikki tyhjänpäiväinen elämä.
      Viisain Kuningas Salomo esitti että mitä auringon alla on sitä tulee aina olemaan.
      Jos vietät täysin synnitöntä elämää Lutherin oppeja noudattaen niin kuitenkin kun et paastoa syöpöttelet liikaa ja Salomonin mukaa siis ikuisesti kun olet kerran aloittanut väärän opetuksen alla elämäntien niin jatkuu sama meininki ikuisesti.

Et voi saada ikuista elämää jos syöpöttelet ja juopottelet ( wein, weib und gesang) elämäsi läpi vaikka et tekisi yhtään syntiä Lutherin mukaan

• Niin ? Onhan liikasyönti syntiä ja Juomarit eivät peri Jumalan valtakunnan. Näin on kirjoitettu. Mutta niin ei elää Kristus eikä niitä jotka ovat Kristuksen kaltaista. Hyvin hyvin yksinkertaista. on Totuus Hrerrasta...

• Anonyymi

Rakas aloittaja oletko ajatellut hakeutua hoitoon? Vai oletko kenties taas karannut siitä kun postaustulva alkoi!?

• Ottiko se noin koville , ettet saa perkelen kanssa rauhassa jatkaa synnin tiellä ja luulla että olet menossa Taivaaseen ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ottiko se noin koville , ettet saa perkelen kanssa rauhassa jatkaa synnin tiellä ja luulla että olet menossa Taivaaseen ??

Kyseessä on tuon kristityn oma usko.
        Hän on Jeesuksen oma!

Mikä sinä olet tuomitsemaan Jeesuksen omia?

Mene pois, Saatana! 🐍

>>"Vade retro me, Satana, quoniam non sapis quae Dei sunt sed quae sunt hominum."
        "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"<<

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on tuon kristityn oma usko.
        Hän on Jeesuksen oma!

Mikä sinä olet tuomitsemaan Jeesuksen omia?

Mene pois, Saatana! 🐍

>>"Vade retro me, Satana, quoniam non sapis quae Dei sunt sed quae sunt hominum."
        "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"<<

No just joo. Että sä piddät kiinni synnistä hammasta ja nyrkistä ja sanot että se on meidän ja meidän oikeus olla syntisiä. Joopa joo >>

Paljastit juuri ite. Ja kuullut tuohon joukkoon >>

1. Joh. 3:8

Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ottiko se noin koville , ettet saa perkelen kanssa rauhassa jatkaa synnin tiellä ja luulla että olet menossa Taivaaseen ??

Ei ottanut. Ottaako siellä koville kun oikeasti tiedät että synti, taivas ja perkele ovat kaikki samaa hihhulien keksintöä joita oikeasti ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tampereelle minä olenkin menossa enkä taivaaseen.
        Kokeile sinä tikapuilla sinne taivaaseen. Samalla voit miettiä miten alkeelliset ihmiset raamatun ovatkaan sepittäneet, ja kuinka tyhmä täytyy olla uskoakseen siitä sanaakaan.

• Anonyymi

Jumala ei lähettänyt Poikaansa tuomitsemaan maailmaa,
      tuskin on lähettänyt aloittajaakaan .

"En minä ole tullut tuomitsemaan MAAILMAA " Joh: 12: 47

• Mutta Isä tuomitsee Pojan takia sinua jos et ota Poika vastaan Synninpoistajana >>>

>> Joh. 1:29
        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        >>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
        1. Joh. 3:5
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
        VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
        Hepr. 9:28
        samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
        HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
        Hepr. 10:4
        Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
        Room. 11:26
        POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >>

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä !

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta Isä tuomitsee Pojan takia sinua jos et ota Poika vastaan Synninpoistajana >>>

Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
        samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
        HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä !

ainakaan "Savista" Jumala ei ole lähettänyt tuomitseen ketään.

raamattu: "En minä ole tullut tuomitsemaan maailmaa" Joh: 12: 47

Saviskin voisi usko edes raamatun sanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

ainakaan "Savista" Jumala ei ole lähettänyt tuomitseen ketään.

raamattu: "En minä ole tullut tuomitsemaan maailmaa" Joh: 12: 47

Saviskin voisi usko edes raamatun sanaan.

Niin ei Jeesus tuomitsee nyt ketään . Ja on kumminkin tullut nuhtelemaan , että myöhemmin viimeisellä tuomiolla , sinut syntisi vuoksi tuomitaan .. Onko kovin vaikea tajuta kirjoitettu SANA ?
        VARO
        Luuk. 10:14

Mutta Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta Isä tuomitsee Pojan takia sinua jos et ota Poika vastaan Synninpoistajana >>>

Matteuksen evankeliumi:
        3:13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
        3:14 Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"
        3:15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
        3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
        3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

YMMÄRRÄN!!! YMMÄRRÄN!!! YMMÄRRÄN!!!

Matteuksen evankeliumi:
        11:2 Mutta kun Johannes vankilassa ollessaan kuuli Kristuksen teot, lähetti hän opetuslapsiansa
        11:3 sanomaan hänelle: "Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"

EN YMMÄRRÄ!

ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.

"Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"

Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

"Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"

11:4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: .....................['Kyllä, kyllä', tahi: 'en, en'](?)

Matteuksen evankeliumi:
        5:37 vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta.

Matteuksen evankeliumi:
        11:4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
        11:5 sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.
        11:6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."

EN YMMÄRRÄ!

ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
        Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

Matteuksen evankeliumi:
        16:13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
        16:14 Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista".

Matteuksen evankeliumi:
        3:5 Silloin vaelsi hänen tykönsä Jerusalem ja koko Juudea ja kaikki Jordanin ympäristö,
        TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!
        ??? Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista".???
        ??? ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
        Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".???

• Anonyymi

Joo nämä äärikonservatiivit jatkuvasti on näillä palstoilla tuomitemassa vähemmistöjä herjaavat ovat mielestään toisten yläpuolella. Raamatusta löytyy lääke. He ovat itse menossa helvettiin ensimmäisten joukossa. Siinä totuus

• Ottakaa päähän kun Jumala ei salli ihminen tekemään syntiä ja pelastua vaan joutuu valitsemaan synti vai pelastus..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ottakaa päähän kun Jumala ei salli ihminen tekemään syntiä ja pelastua vaan joutuu valitsemaan synti vai pelastus..

Ei tod. joudu. Vaihtoehdot kun on:
        1.) Elää elämänsä tässä todellisuudessa, rehellisenä itselleen ja muille.
        2.) Uskoa muinaisia kansansatuja ja niitä tuputtavia hyväksikäyttäjiä. Elää koko ajan tietoisessa valheessa ja sekoittaa päänsä ihan perusteellisesti.

• Anonyymi

Aloittaja on eksyttäjä.
      Jeesus ei poistanut syntiä ihmisen lihasta.

Silloin se olisi poistettu kaikesta lihasta, sillä Jumalan teko on aina täydellinen.

Jeesus ei ollut syntiemme poistaja, vaan sovittaja.
      Aloittaja, 🐍 kyllä tietää tämän.

Kun ihminen suostuu hyväksymään Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen, tällöin Jeesus Kristus Henkensä / Pyhän Hengen kautta tulee nk. asumaan ihmisen sisäiseen hengenmaailmaan ja vaikuttamaan tätä kautta näin Hengessä uudestisyntyneen ihmisen elämään, ajatteluun ja tekoihin.

Uskovan kristityn elämä muuttuu monin kohdin puhtaammaksi ja nk. synnittömämmäksikin kuin ennen Kristuksen vastaanottamista, mutta itsensä, lihansa puolesta ihminen aina, kuolemaansa asti pysyy synnin juuren sisällään omistavaksi, "syntiseksi".

Jeesuksen sanojen mukaan "vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan" = kaiken = pienikin synti vaikuttaa ihmisessä täyden syntisyyden, tämä on Jumalan omaa sanaa.

Tuo pyhittävä tekijä on siis aina Jumala Itse, syntisessä ihmisessä, ei muka synnittömäksi muuttunut ihminen. Kuinka synnitön voisi sitten elää parannuksessa tai omavalintaisessa pyhityksessään, hänhän ei muka lihassaan synnittömänä tällaista tarvitsisi?

Nuo ovat satanistisen helluntailaisuuden oppeja.

Satanismi korottaa aina ihmistä, julistaen tämän tekoja moraalisesti muka hyvinkin korkeiksi ja aina kieltäen / alentaen Jumalan. Myös Savis korottaa ihmistä, yli Jumalan.

En ole Saviksen "rakas". Meissä on eri usko, eri Henki.
      Ei uskota 🐍:een manipuloiviin "rakkaudentunnustuksiin"

• Ei mikään synti on poistettu niinkuin kirjoitit , ennen kuin Pyhä Henki on siirtänyt uskova kasteen kuoleman ,kaste jonka Jeesus ite suorittaa Hengessä ja Tulessa. Koska jos >>

Room. 6
        3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
        4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
        5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
        6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
        7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
        8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,

Silloin on lihamme kuollut ja saamme elää vapaana, niin että en minä enää elää , Vaan Kristus minussa elää. Pyri löytä sitä elämä , niin tulet Hänen kaltainen ja saat elää Hänessä iankaikkisesti !!!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ei mikään synti on poistettu niinkuin kirjoitit , ennen kuin Pyhä Henki on siirtänyt uskova kasteen kuoleman ,kaste jonka Jeesus ite suorittaa Hengessä ja Tulessa. Koska jos >>

Room. 6
        3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
        4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
        5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
        6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
        7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
        8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,

Silloin on lihamme kuollut ja saamme elää vapaana, niin että en minä enää elää , Vaan Kristus minussa elää. Pyri löytä sitä elämä , niin tulet Hänen kaltainen ja saat elää Hänessä iankaikkisesti !!!!!!

Rakas !!!
        Oletko miettinyt miten saat suomenkielen taitosi paremmaksi?
        Olethan sentään paljasjalkainen aito suomalainen nainen, ja täällä jo yli kaksikymmentä vuotta höpöttänyt tuota itse keksimääsi hooonoa sooomea ?!

https://www.youtube.com/watch?v=b5FiqQ_VVKo
        Aakkoslaulu

https://www.youtube.com/watch?v=0SqzZRgtyCA
        Seikkailujen aapinen: Sadonkorjuujuhlat

https://www.youtube.com/watch?v=qToUYs_5FxM
        Iloinen Aapinen: Hiiren aakkoset

• Anonyymi

Vapahtaja olet sinä. Syntiä tai kadotusta ei ole.

Sinänsä uskontokauppiailta ovela kikka luvata palkinto kuoleman jälkeen. Eipä ole kukaan tullut reklamoimaan. Mutta kyllä hävettäisi olla huijari tai huijattu.

• Anonyymi

Aloittajalle!

Roomalaiskirje:
      14:4 Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.

Jaakobin kirje:
      4:12 Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

• Anonyymi

Aloittajalle!

Matteuksen evankeliumi:
      7:3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

• Anonyymi

Aloittajalle!

6:42 Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.

• Anonyymi

Aloittajalle!

Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Rakas !!!, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi'?

• Anonyymi

Savis kysyy edellä, että miksi haluat mässäillä synnissä ja itse mässäilee synnisstä?! Miten sokeita ihmiset on - synti on perkeleen luomaa pahuutta jo sananakin.

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, joka tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi - ei paratiisissa edes voi olla syntiä ja Saatanaa!

Löytyy 1.Moos.3:22

Sitä Perkele tunki synnillä pelikentälle ja sai teidät uskomaan itseensä ja nyt hoette sen nimeä kilpaa. Tästä juuri näkee, että kuka onkin luotu helvetissä, kuten Savis.

• Anonyymi

Synti on synonyymi sanalle Perkele tai Saatana (Sin-Jumala), mutta pistämättömän ovela kikka saada kutsuttua tuo sielunvihihollinen jatkuvasti pelikentälle varsinkin uskovaisten toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti on synonyymi sanalle Perkele tai Saatana (Sin-Jumala), mutta pistämättömän ovela kikka saada kutsuttua tuo sielunvihihollinen jatkuvasti pelikentälle varsinkin uskovaisten toimesta.

Jos tuota sanaa ei uskovaisten toimesta hoettaisi, me kaikki eläisimme Jeesuksen opettamassa taivasten valtakunnassa, joka hänen sanoin on meissä ja meidän ympärillämme ja kantaisimme itse vastuun teoistamme, mutta nämä paholaisen palkkalistoilla olevat uskovaiset ovat pilanneet kaiken ja koko maailman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuota sanaa ei uskovaisten toimesta hoettaisi, me kaikki eläisimme Jeesuksen opettamassa taivasten valtakunnassa, joka hänen sanoin on meissä ja meidän ympärillämme ja kantaisimme itse vastuun teoistamme, mutta nämä paholaisen palkkalistoilla olevat uskovaiset ovat pilanneet kaiken ja koko maailman.

Ja tämä on se evankeliumi, jota Jeesus käski julistaa taivasten valtakunnan tulemisena maanpäälle, jonka Paavali sabotoi synti-jumalan nimeä hokemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä on se evankeliumi, jota Jeesus käski julistaa taivasten valtakunnan tulemisena maanpäälle, jonka Paavali sabotoi synti-jumalan nimeä hokemalla.

Eikä edes riitä pelkkä tuon nimen hokeminen, palvotaan sille vielä uskontonakin Jeesus nimistä, viatonta lammasuhrilahjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes riitä pelkkä tuon nimen hokeminen, palvotaan sille vielä uskontonakin Jeesus nimistä, viatonta lammasuhrilahjaa.

siinä taas joku Jehova.
        palstavalikossa on Jehoville ihan oma sivustonsa.

tiedoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä taas joku Jehova.

tiedoksi.

Jehova, Jahve, JHWH, Baal on kaikki saman Sin-jumalan nimiä. Jos huitoisin karttakepillä, niin oppisitteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä taas joku Jehova.

tiedoksi.

Sulle annan kaks tuntia arestia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle annan kaks tuntia arestia.

Jos kerran taivasten valtakunnan Isän tahto on, että minä teitä opetan, niin senhän teen, vaikka totaalinen idiotismi onkin vastassa, eikä tulisi mieleenikään kirota Jumalaa, kuten te kiroatte Paavalin käskystä Jeesuksen tosi Jumalana itsenne puolesta ristiin uhrilampaana!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran taivasten valtakunnan Isän tahto on, että minä teitä opetan, niin senhän teen, vaikka totaalinen idiotismi onkin vastassa, eikä tulisi mieleenikään kirota Jumalaa, kuten te kiroatte Paavalin käskystä Jeesuksen tosi Jumalana itsenne puolesta ristiin uhrilampaana!!!!

Miksi et usko itse Jeesusta?

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Miksi et usko Paavaliakaan?

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi. >> Jakeen lisätiedot
        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Miksi et usko Raamattua?

Markuksen evankeliumi:
        1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ...

Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

"Jumala ei ole pahan kiusattavissa"

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Jumala ei rukoile, eikä pelkää ketään!

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et usko itse Jeesusta?

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Miksi et usko Paavaliakaan?

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi. >> Jakeen lisätiedot
        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Miksi et usko Raamattua?

Markuksen evankeliumi:
        1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ...

Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

"Jumala ei ole pahan kiusattavissa"

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Jumala ei rukoile, eikä pelkää ketään!

Koska Uskon myös Paavalin Evankeliumia.

Room. 6
        1 Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
        2 Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?

15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
        16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

• Piti lukea koska Uskon Jeesusta uskon myös Paavalia ja hänen evankeliumia joka et näköjään usko.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia. Ja tehdä vaikka sitä mitä vihaan (Room.,7), eikä perata pois Jeesuksen opettamaa taivasten valtakuntaa (Matt.13:33) tästä syystä vanhana hapatuksena (1.Kor.5:7), ja kirota Jeesusta tosi Jumalana ristiin (Gal.3:13), että pelastuisin Paavalin lupaamaan helvettiin (1.Kor.3:13), kun voin seurata Jeesuksen opastamaa tietä takaisin paratiisiin voittajana ja syödä elämän puusta salattua mammaa (ilm.2:7 ja 17).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia. Ja tehdä vaikka sitä mitä vihaan (Room.,7), eikä perata pois Jeesuksen opettamaa taivasten valtakuntaa (Matt.13:33) tästä syystä vanhana hapatuksena (1.Kor.5:7), ja kirota Jeesusta tosi Jumalana ristiin (Gal.3:13), että pelastuisin Paavalin lupaamaan helvettiin (1.Kor.3:13), kun voin seurata Jeesuksen opastamaa tietä takaisin paratiisiin voittajana ja syödä elämän puusta salattua mammaa (ilm.2:7 ja 17).

Luojajumalan sanat 1.Moos.3:22

Luku- ja jaenumerot siksi, koska totuus syntyy tiedosta, eikä uskoista, luuloista tai kuvitelmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman avulla kirotaan tosi Jumala Jeesuksen Kristus -nimeen ristille Paavalin Galatalaiskirjeen 3:13 mukaan - Saatanan avulla vai Jumalan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman avulla kirotaan tosi Jumala Jeesuksen Kristus -nimeen ristille Paavalin Galatalaiskirjeen 3:13 mukaan - Saatanan avulla vai Jumalan?

Jos juttu on valhetta, sen todistamiseen riittää yksikin palikka. Sitä en tiedä, jos tunnetasolle on jokin asia saatu manipuloitua, niin riittääkö silloin satakaan palikkaan. Mutta tässä tapauksessa ei tarvitse sentään huijarille rahaa lähettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos juttu on valhetta, sen todistamiseen riittää yksikin palikka. Sitä en tiedä, jos tunnetasolle on jokin asia saatu manipuloitua, niin riittääkö silloin satakaan palikkaan. Mutta tässä tapauksessa ei tarvitse sentään huijarille rahaa lähettää.

Ongelma ei ole yksittäisen Saviksen uskoissa, vaan yleismaailmallisesti mitä tämä Paavali-puu on tuottanut hedelmää 2000 vuodessa ja siinä, että.tämä rakennettu kuvio on erittäin helppo rakentajiensa toimesta kaataa ja jättää ihmiset uskoineen tyhjän päälle, joten on pikaisesti kiire rakentaa se kirkko kalliolle ennen kuin Jeesuksen nimi ja opetukset on tuhottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma ei ole yksittäisen Saviksen uskoissa, vaan yleismaailmallisesti mitä tämä Paavali-puu on tuottanut hedelmää 2000 vuodessa ja siinä, että.tämä rakennettu kuvio on erittäin helppo rakentajiensa toimesta kaataa ja jättää ihmiset uskoineen tyhjän päälle, joten on pikaisesti kiire rakentaa se kirkko kalliolle ennen kuin Jeesuksen nimi ja opetukset on tuhottu.

Se mitä kirkossa nyt tapahtuu, on tarkoituksellisesti tuotettua tuhoamista vastakkain asettelulla, kun usko on rakennettu VT:n uhrikultin ja Mooseksen varaan, kun Jeesus opetti Israelin Jumalasta.

- Paavali kuuluu jengiin, joka varasti temppelin Jeesuksen opettamalta Israelin Jumalalta, eikä heidän ollut tarkoitus jäädä missään kohtaa kiinni - käyttää vain hyödyksi kristinusko ja sitten tuhota se sekä tahria Jeesuksen nimi.

Teen kaikkeni estääkseni sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä kirkossa nyt tapahtuu, on tarkoituksellisesti tuotettua tuhoamista vastakkain asettelulla, kun usko on rakennettu VT:n uhrikultin ja Mooseksen varaan, kun Jeesus opetti Israelin Jumalasta.

- Paavali kuuluu jengiin, joka varasti temppelin Jeesuksen opettamalta Israelin Jumalalta, eikä heidän ollut tarkoitus jäädä missään kohtaa kiinni - käyttää vain hyödyksi kristinusko ja sitten tuhota se sekä tahria Jeesuksen nimi.

Teen kaikkeni estääkseni sen.

Ja se mikä tilanteessa on surillista - kaikki savikset ovat valmiit osallistumaan tuhoamiseen rakentamisen sijasta , kun ei kuulla (Matt.7) sitä taivaallisen isän tahtoa, vaan ainoastaan juutalaisen tahto, jotka temppelinkin varastivat.

Löytyy Jeremia 7

'Vaikka sinä puhuisit heille, he eivät kuule, ja vaikka sinä huutaisit, he eivät vastaa'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se mikä tilanteessa on surillista - kaikki savikset ovat valmiit osallistumaan tuhoamiseen rakentamisen sijasta , kun ei kuulla (Matt.7) sitä taivaallisen isän tahtoa, vaan ainoastaan juutalaisen tahto, jotka temppelinkin varastivat.

Löytyy Jeremia 7

'Vaikka sinä puhuisit heille, he eivät kuule, ja vaikka sinä huutaisit, he eivät vastaa'.

Ja vaikka ninä puhun ja minä kirjoitan ja yritän huutaakin, niin soimattin taustatimin toimesta - en ole sittenkään tehnyt tarpeeksi. Mitä voin tehdä vielä enemmän?! Miksi minä, miksi ei naapuri?!

• Niin tosiaan ! Monet turvautuvat oma-armon joka on valearmo tai halvanarmon joka on lanserattu esiin syntiä tueakseen ja saada syntisella valerauha että saa olla tyytyväinen niinkuin kirkkouskovaiset kun haureudessa , väkivallassa ja valheessa elävät parisuhdessa saman sukupolvin kanssa Jumalan vihan alla tyytyväisenä luullakseen että kaikki on hyvä.

Kysy vaikka Jumala jos ette usko minua että synnin palkka on kuolema ja on sanottu Pyhässä Raamatussa
      >> te parannusta.

• Voi voi sanon vielä te liberaaliset , jotka kuuntelevat lihallisen Lutherin , eikä Rakas Paavali joka on yrittänyt puhua järki teille...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1926
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      198
      1197
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      937
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe