veikkausksen pelien id tunnukset

Anonyymi-ap

palautus prosentti pelaajille .missä on .id tunnukset peleissä on pakolliset. näin valitukseeni vastattiin. kun tein valituksen tuonne arpajaishallinolle. Pakolliset on . ilmoitettiin.tarkastakaa pelikierrokset kun pelaatte ja ostatte rahalla pelaajien oikeus on saada .pelit arvottuina id tunnuksineen. pelaa maltilla. veikkausen vastuu lause. entä oma .vastuu. missä on

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun pelaat kivijalkamyymälässä, saat pelistäsi tositteen, Jokaisen tositteen alalaidassa on kyseisen maksetun pelin id eli numerosarja tyyliin

XXXXXXX XXX-XXXXXXX-XXXXXXX

Id yksilöi sen mitä Veikkauksen peliä olet pelannut ja mihin pelin kohteeseen tai kierrokseen peli on maksettu.

Jos pelaat veikkaus.fi -alustalla, niin löydät vastaavat id-numerosarjat myös sieltä omalta pelitililtäsi kohdasta omat pelit.

Pelaajan oma vastuu on sääntöjen mukaan tarkastaa pelaamansa peli välittömästi.

Reklamoidessasi jostain omasta pelistäsi, niin kerro tositteestasi löytyvä numerosarja, jotta puhutte samaa kieltä ja samasta asiasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Savoon osuvat pääosumat menevät aikalailla samoille harvoille peikkakunnille missä on päävoitto saatu aikaisemminkin , mikä on varsin merkillistä.
      Pakollinen tunnistautuminen tulee edesauttamaan kohdentamista jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe