Kaikki puhuvat miehen cooperista, mutta paljon mahtanee nousta PENKISTÄ?
Se tärkein asia.
Lauri Markkasen pena
7
386
Vastaukset
- Anonyymi
100 - 120
- Anonyymi
Penkki. Penkki ja penkki! Turhempaa harjoitetta tuskin onkaan.
Paini- ja nyrkkeilytaustainen poikani halusi aloittaa penkkitreenin.
Ilmeisesti hänen kaverinsa eivät ymmärtäneet mitään muuta.
Poitsu oli 15 ikäinen ja painoi 75kg.
Olin itse aikanaan leikkinyt penkillä sen verran, että tiesin jotain.
Motooristen valmiuksien oppimisten jälkeen oli testimaksimi 85kg. Muutaman kuukauden kuluttua meni pompulla 120kg. Arvelin sen riittävän hänen kavereilleen.
Poikani kummi, nuorten puntinnostajien maajoukkuevalmentaja kysyi saisko hän opettaa oikeaa puntinnostoa. Kyllä. Heppu kävi yhdet SM kisat mutta jännitti liikaa ja jäi molemmissa nostolajeissa aloituspainoihin. Tulosvalmiuden perusteella olisi ollut kakkonen mutta nyt jäi kuudenneksi.
Tapahtui 90-luvun loppupuolella. - Anonyymi
Koripallon lentämiseen tarvitaan ojentajia, ja mitä tarvitaan penkkiin? Ojentajia.
130-140 kiloa. - Anonyymi
Penkkiä on täysin turhaa arvioida ulkonäön perusteella. Joku bodarin näköinen ei välttämättä penkkaa sataaviittäkymmentä, kun taas laiha riuku voi nostaa 200. Ei millään lailla ulkonäkösidonnainen laji.
- Anonyymi
Niin, laiha riuku ei todellakaan nosta 200, ei ikinä, sori.
Siihen täytyy tehdä muutakin kuin täällä räkättää.
Nimim. olen nostanut ylikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, laiha riuku ei todellakaan nosta 200, ei ikinä, sori.
Siihen täytyy tehdä muutakin kuin täällä räkättää.
Nimim. olen nostanut ylikin.Pitkämäki penkkasi 170kg.
Hieman toinen harjoite. Pituushypyn aktiiviaikana Evilä veteli 10:n tempaussarjoja 60kg:lla työntöleveydellä raakana täyspitkinä lavasta.
Tehkää perässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208