Kaikki puhuvat miehen cooperista, mutta paljon mahtanee nousta PENKISTÄ?
Se tärkein asia.
Lauri Markkasen pena
7
321
Vastaukset
- Anonyymi
100 - 120
- Anonyymi
Penkki. Penkki ja penkki! Turhempaa harjoitetta tuskin onkaan.
Paini- ja nyrkkeilytaustainen poikani halusi aloittaa penkkitreenin.
Ilmeisesti hänen kaverinsa eivät ymmärtäneet mitään muuta.
Poitsu oli 15 ikäinen ja painoi 75kg.
Olin itse aikanaan leikkinyt penkillä sen verran, että tiesin jotain.
Motooristen valmiuksien oppimisten jälkeen oli testimaksimi 85kg. Muutaman kuukauden kuluttua meni pompulla 120kg. Arvelin sen riittävän hänen kavereilleen.
Poikani kummi, nuorten puntinnostajien maajoukkuevalmentaja kysyi saisko hän opettaa oikeaa puntinnostoa. Kyllä. Heppu kävi yhdet SM kisat mutta jännitti liikaa ja jäi molemmissa nostolajeissa aloituspainoihin. Tulosvalmiuden perusteella olisi ollut kakkonen mutta nyt jäi kuudenneksi.
Tapahtui 90-luvun loppupuolella. - Anonyymi
Koripallon lentämiseen tarvitaan ojentajia, ja mitä tarvitaan penkkiin? Ojentajia.
130-140 kiloa. - Anonyymi
Penkkiä on täysin turhaa arvioida ulkonäön perusteella. Joku bodarin näköinen ei välttämättä penkkaa sataaviittäkymmentä, kun taas laiha riuku voi nostaa 200. Ei millään lailla ulkonäkösidonnainen laji.
- Anonyymi
Niin, laiha riuku ei todellakaan nosta 200, ei ikinä, sori.
Siihen täytyy tehdä muutakin kuin täällä räkättää.
Nimim. olen nostanut ylikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, laiha riuku ei todellakaan nosta 200, ei ikinä, sori.
Siihen täytyy tehdä muutakin kuin täällä räkättää.
Nimim. olen nostanut ylikin.Pitkämäki penkkasi 170kg.
Hieman toinen harjoite. Pituushypyn aktiiviaikana Evilä veteli 10:n tempaussarjoja 60kg:lla työntöleveydellä raakana täyspitkinä lavasta.
Tehkää perässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201