Mikä kukka minun pitää ostaa! Eikös karavaanari pidä laittaa kukka-amppeli roikkumaan markiisin kulmaan kun leiriydytään?
Mikä kukka se pitää olla? Joku punainen se yleensä näkyy olevan.
Mikä kukka
9
315
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti Mustasilmäsusanna, se sopii todella upeasti karavaanariuroksen aviopuolison silmien väreihin hauskan parisuhdeillanvieton jälkeen.
- Anonyymi
Ne kukka-amppelit markiisin kulmissa on huomiomerkki ettei törmätä markiisiin (huoltoasemilla se on roikkuva pallo tms.).
- Anonyymi
Tarkoituksesta huolimatta ne amppelikukat on hyvä valita kertomaan myös omista rakkaimmista harrastuksistaan.
- Anonyymi
Minkä värinen amppeli erottuu markiisinkulmasta parhaiten 3,3promillen kunnossa,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värinen amppeli erottuu markiisinkulmasta parhaiten 3,3promillen kunnossa,?
Valurautainen, tai vaihtoehtoisesti betonista valettu.
- Anonyymi
Ei niitä amppeleita pysty hjumalassa pysty väistämään
- Anonyymi
Laita tulppaani niin se kertoo sinusta ja sinun tuppikul******
- Anonyymi
Tulppaani seisoo aina naapurin vaunun rouvalle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930