Pyörivät varmaan 10 000 - 30 000 euron tietämillä kuukaudessa
Palkkatasot EU viroissa ja virkamiehillä
8
286
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea summa olisi 20000 mutta haittaverona kaikesta typeryydestä jonka tekevät. Pakkotyöhön korvaamaan aiheuttamiansa ongelmia. Näin saataisiin loppumaan aiheeton työvoimapulasta pulputtaminen.
- Anonyymi
EU maksaa työntekijöiden palkat työn vaativuuden mukaan,kuten kaikki muutkin työnantajat.
Virat annetaan julkiseen hakuun ja pätevimmät valitaan.
EU-vihaajien katkeruuden ymmärtää,sillä heiltä puuttuvat kaikki taidot vaatimattomimmankin viran hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU maksaa työntekijöiden palkat työn vaativuuden mukaan,kuten kaikki muutkin työnantajat.
EU-vihaajien katkeruuden ymmärtää,sillä heiltä puuttuvat kaikki taidot vaatimattomimmankin viran hoitoon.Entäs korvaukset vahingoista ja pahanteosta? Työn pitää aina olla hyödyllistä.Biljoonaelvytyskin tuotti moninkertaisen hatan kansalaisille jätti-inflaation muodossa. Mikä on nyt vastuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs korvaukset vahingoista ja pahanteosta? Työn pitää aina olla hyödyllistä.Biljoonaelvytyskin tuotti moninkertaisen hatan kansalaisille jätti-inflaation muodossa. Mikä on nyt vastuu?
Ja sinulla on tietenkin ehdoton kapasiteetti arvioida....
Voi helvetti minkänlainen pelle olet!
Oletko koskaan uskaltanut miettiä, mikset ole missään huippuvirassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-vihaajien katkeruuden ymmärtää,sillä heiltä puuttuvat kaikki taidot vaatimattomimmankin viran hoitoon.Moi ystävä lähdetkö sinne pride marssille? voit ottaa sen sinun gay lipun mukaasi vapaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ystävä lähdetkö sinne pride marssille? voit ottaa sen sinun gay lipun mukaasi vapaasti
Kiitos, kadulla tavataan. Saanko sinulta suudelman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kadulla tavataan. Saanko sinulta suudelman?
Siinä EU-vihaajat puuhaavat sitä,mitä parhaiten osaavat.
- Anonyymi
Avauksen palkka-arvailu kuvaa hyvin EU-vihaajien tiedon tasoa.
Kateus on kaiken lähtökohta.
Siis tyhmyydellä täydennettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203