Kadulla on pysäköinti kielto .
Kuitenkin usein tiellä on oysäköity potkulautoja ja haitaavt autoliikennettä
Autok kun jättää tulee heti sakot
Potkulaudat kuriin
Jsi sähköpotiulauta on ajokeuvo miksi sen saa pysäköidä kadulle jossa on pysäköintikielto
Anonyymi-ap
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ei ole ajoneuvo koska kiissä ei le rek tunnusta
- Anonyymi
Kyse on löytötavarasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on löytötavarasta.
Löytöpalkkio on vähintään 10 %.
- Anonyymi
Saako sitä siirtää vai onko luvaton käytön otto
- Anonyymi
Lain mukaan se pitää tyrkätä tien sivuun vähintään 0,5 m päähän tien reunasta.
- Anonyymi
Potkulaudateumentaa kaupunkikuvaa ja haitaa muutenkin vaatimatonta kadunhoitoa vantaalla
- Anonyymi
Humalainen nuoriso voi tärmötä kaönnissä niihin ja loukkaantua kuka korvaa kos niitä levällään
Aikuiste oitää huleehtia että ei jätä niitä leväleen koulutielle - Anonyymi
Potkulauta on kevyt heittää johonkin ojaan ja mereen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528