Pelottavat talot ja autot!

Satoja vuosia vanha brittiläinen harmaa kivitalo on pelottava näky pimeässä tai hämärässä. Amityvillen ja Psychon talon näköiset Amerikassa. Vanha talo on Suomessakin pelottava, mutta uusi ei!

Hämärällä maalaistiellä tulee vastaan vanha auto - se on pelottavaa. Vanha Bedford- kuormuri tai puulavainen Scania. Uusi täysperävaunullinen rekka ei pelota. Kuinka vanha sitten on pelottava? Itselläni raja menee Taunuksessa ja Talbotissa - ne ovat jo hiukan pelottavia.

Kuolleet ihmisetkin ovat pelottavia, vaikka ovat niitä kaikkein vaarattomampia.

Kyllikki Saaren murha on pelottavampi, kuin tämänvuotiset murhat. Isojoen suohauta on pelottavampi, kuin poliisin eristämä murhapaikka uudessa kerrostalossa.

4

520

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vanhat Autot"- karkkipussi pelottaa. Ne on niin sitkeitä, että pelkään, että paikat lähtee.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17837440B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Tämä on sielunmaisemaani lapsesta lähtien. Hylätyt autiot talot vanhat autonromut. jos tiellä tulee vastaan harmaa usvainen visvainen teefordin malli kyydissä viime vuosisadan alun mukaisiin pukuihin sonnustautuneita luurankoja niin silloin jopa mulla alkaa puntit tutisee.

Kyllikin murha oli mystinen traaginen osa suomalaista rikoshistoriaa. Mutta lähemmin tarkasteltuna syyllinen kai tiedettiin jo alusta lähtien.

Mitä vanhoihin autoihin tulee ne eivät ole pelottavia mutta merkkaritko ja black pete olivat niitä joiden mukana lähtivät haperot hampaat irti ei pelkästään paikat. Mustalta peteltä oli tainnu silmäkin lähteä mukana makupalan mukana? Hhahaha saatanan merirosvot ja bazzibazuukit

• Vielä..itse asiassa tykkään vanhoista autoista. pelkään uusia autoja. Niissä on se sisuksista leijuva muovimyrkky(haju) ..(uuden auton tuoksu)oksettava ja päästöt niistä kuin liimaa imppais.

Wanhat autot kunniaan.
      Datsun cherry ..Ford aunus (karjalamalli). Mutta best of the best on rättisitikka matan punainen. Toiseksii Ford anglia ja sitten tipparellu. Saab 92h motorhome. https://www.youtube.com/watch?v=xvfwIsJngxQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe