Mites tämä menee lain puitteissa? Muutenkin verkkokauppa.comilla menee huonosti, joten ehkä heidän on palkko lähettä viestejä niillekin, jotka haluasivat erota paskapostimainoksista.
Verkkokauppa.com lähettää mainospostia, missä ei on unsub-linkkiä
5
295
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä toimitusjohtajalle ja muille löytämillesi johtajille sähköpostia. Pörssiyritys, joten osoitteet löytyvät helposti.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17837552X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toinen hyvä konsti on jos saat firmoilta roskapostia. Katso yrityksen sivuilta johtajien / henkilöstön email os. Nyt googletat "tilaa uusiskirje / lahjoita" näitä löytyy paljon,nyt vain kirjoitat esim toimitusjohtajan email os joka paikkaan. Oppiihan oleen.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä Vaihtokauppa-mainosta? Siellä on kyllä peruutuslinkki kun tarkasti katsoo.
- Anonyymi
Myös huononäköisten pitää nähdä kaikki selkeästi ilman mitään vaivaa. Mitään ei saa piilottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471