Minä olen kyllä ihminen, jolla ei ole mitään diagnoosia ja kuulun Suomen valtaväestöön. Missähän suhteessa minä olen vähemmistöläinen? No ehkä siinä mielessä, että äidinkieleni on suomi ja useimmat maailman ihmiset eivät osaa sitä sanaakaan. No eiväthän tietysti kiinaakaan äidinkielenään puhuvat ole enemmistönä maailmassa, mutta mielestäni tuo on kuitenkin ns. normaali vähemmistö. En kuulu myöskään seksuaalivähemmistöihin.
Millä tavalla minä muka kuulun vähemmistöön?
7
356
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vähemmistöön pääsee jos siltä tuntuu. Nykyisinhän jokainen voi olla sitä mitä haluaa, vaikka hamsteri.
- Anonyymi
Kaikki kuuluu johonkin vähemmistöön.
- Anonyymi
Mutta tarviiko sen puolesta liputtaa ja järjestää kulkueita. Sirkustelua..
- Anonyymi
Minä oon suomenruottalainen ja myös arjalainen eli samoin kuin Halla-aho ja meitä on varmaan tosi vähän ,,
- Anonyymi
En ymmärrä mitä seksuaalisuus vaikuttaa mihinkään. Seksit kuuluu peiton alle. Tarviiko se kuuluttaa kaupungille että on homo, hetero, bi tai metro. SO what
- Anonyymi
Ajattepa tarkemmin. Ehkä sittenkin kuulut seksuaalivähemmistöön, koska nykyisin yhä useampi on todennut, ettei halua kuulua heteronormin mukaiseen joukkoon ja arvelee vakavasti sukupuolen vaihtamista, erilaisia kokeiluja tyydyttyökseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on576685- 585905
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1145198En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163893Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443823Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323490Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53400Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722945- 252769
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris532614