Joka antaa niin paljon meille !!! Kiitos Isä..
Kannattaa kunnioittaa Pojan Ristintyö , joka avaa meille kaikken , koska Isä rakastaa Poika ja Hänen Työ meidän puolesta Ristillä.. Sentakia meilä on mahdollisuus tulla Kristuksen kaltaisia , tässä ajassa.
Mietin Isän Rakkaus Poika kohtaan. Miten paljon Isä Rakastaa Ristinkuolema !
18
86
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se melko villi näytelmä. Kirkkoruhtinaat ovat panneet parastaan Sampoaan takoessaan.
- Anonyymi
Rakastatko poikasi kärsimyskuolemaa?
Eiköhän tuon syntiinlankeemuksen hinta ollut tarkoituksellista ilmaista asiassa.
Siksi Edenissä - uhrilampaan kuolema ollut esikuvallinen oppi Adamille, että sinä itse olet kuoleman oma. Synti tappaa sinun sielusi.
Siihen tarvittiin sijaisuhri, jota katsellen mekin ymmärrämme pahatuksemme hinnan.
Eli ME rakennamme ne ristit. Sijainen on siellä MEIDÄN rakennelmien ristillä.
Vanhanliiton alttareilla kun oli tuli se kertoo uhrissa tavallaan kärsimyksen mittaa.
Se on peili siihen ristinuhriin, kun hänet oli ruoskittu, meidän painama piikkikruunu päässä, jokaisessa on sanomallisuus, kielikuva ymmärrykseen eli se SANA.
Koulussakin sanalla on oppipäämäärä, joka opettaa, mitä opettaa.
Oppilas oppi sanasta sen, mitä elämään tarvitaan ja siksi Herrallakin on opetuslapsia. Hän opettaa Pyhän Hengen kautta kun vie meidät ristille.
Siinä katsotaan, että mitä tuli tehtyä. Mikä tänään tehdään pahuudessa lähimmäiselle, sen teemme tämän Luojan tarkoitusperää vastaan, eli edelleen naulaamme häntä ristille. Pahat sanat - kiusaaminen, hengenottoon asti, on tämänpäivän meidän ristintekijöiden valtaa, jolla pyritään surmaamaan se, joka toisi muutoksen meille hyvään.
Jos rakastaisimme tänään lähimmäistä, puolisoa, lapsia, työkaveria jne.
Se olisi sitä Valtakunnan hengen mukaisuutta. Mutta jos ei, niin olemme tekemässä pahaa - ristiä. Voimme ilkkua sylkeä, hyljätä, ja kaikkea, mitä ristinteossa pyritään rakkauden vastakohtaa rakentamaan.
Rakkauden hinta sijaisuhrissa on siksi kova, ettei siihen ole sanoja- ja juuri tämä on Rakkautta, että Hän otti meidän tekomme kantaakseen. eli iskut jne.
Anna heille anteeksi, sillä he eivät tietä, mitä he tekevät ja tässä sitä ollaan.
Tiedetäänkö me, sanojemme pahatuksen, vaikka puolisoa kohtaan rakastammeko me häntä, niinkuin Kristus seurakuntaa jne. Eli puhutaan ristillä siitä, että silmät avautuvat siihen missä se ongelman ydin on ja tässä auttaa se peiliin tuijottaminen.
MINÄ, MINÄ, MINÄ olen puuseppä, ristiä rakentava. Ja kun tästä selviää ymmärrykseen tieto, tarviiko sen MINUN tehdä edelleen niin, vai olisiko siihen muu ratkaisu olemassa. Eli valtakunta on juuri tätä, ketä me kumarretaan.
On hyvän ja pahan välinen taistelu...
Ja mikä on Isän rakkaus on se, että ELÄMÄ - jatkuu. Jumalalla on elämä itsessään antaa sen Pojalle ja Poika kelle tahtoo. Rakkautta ei voi surmata. Siksi ensimmäinen kuolema meille on kuoleman uni.
Toinen kuoleman on tuomion jälkeen helvetin tuli ja se on uskonnollisuuden, maailman, sekä epäuskon summa. Maksetaan omalla verellä, tämä elämänmantka.
Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, että jokainen joka häneen uskoo, ei hukkuisi.
Siis uskon on näkemistä, sovitukseen, kuten Adamilla Edenissä.
Synti toi sijaisuhrin merkityksen elämään, joka peittää synnin alastomuuden.
Siinä on veren hinta. Veressä on anteeksiantamus, kun minä ymmärrän maksun, mitä sielustani on maksettu. Siksi usko - ja veri on avain Jumalan kansalaisuuteen ja siinä kansalaisuudessa on tämän kasteen yhtälö mukana. Eli veri pelastaa, sijaisuhri.
ja kaste sekä Nooa, raamatun yhtälö taas opettaa, että, maailma joka tuli täyteen väkivaltaa - se hukkui. Synnin palkka oli kuoleman mutta uskossa saa nousta kasteen haudasta elämään sisälle, eli pelastuksen arkkiin.
Tämä punaisen langan ymmärtämiseen olisi tärkeä, että se opetettaisiin - opetuslapsille.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kiitos !! Kyllä !!!!!!!!!!!! Rakastamme Pojan kärsimyskuolemaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minä en rakasta! Inhoan sellaista kidutusta ja tappamista!
No tottakais halutaan Isän Rakkaus meidän päälle. !!!!!
- Anonyymi
Kunnoittaa juu. Mutta jonkun oli pakko kuolla, että tulisi todistettua, että ihminen pystyy olemaan synnitön. Jos Jeesus ei olisi kuollut, Jumala olisi tullut nolatuksi sellaisen epäonnistuneen ihmisen luomisesta, joka altistettiin synnille mutta joka ei koskaan olisi pystynyt olemaan lankeamatta. Eipä se silti kovin hyvältä näytä, että ihmisuhreja kidutellaan ja tapetaan, ei varsinkaan rakastavan Jumalan tekona. Jumalahan olisi voinut ihan vain päättää, että Jeesus saa kuolla luonnollisen kuoleman ja ihmiskunta pelastuu, koska Jeesus pystyykin olemaan synnitön loppuun saakka. Siksi ristinkuolema tuntuu kovin oudolta keksinnöltä. Itse olisin pystynyt parempaan suunnitelmaan enkä ole edes kovin hyvä enkä kummoinen ihminen mutta Jumalalta olisin odottanut paljon parempaa ja suurenpaa, kun hän on kuulemma itse rakkaus ja oikeudenmukaisuus.
Rakas !! Kakkoseksi jäit kumminkin. Tarvittiin ihminen joka pelastaa , koska oli myös ihmisen joka lankesi.
Syntinen piti tehdä Jeesus lainvastaisesti että lunastus pystyi tapahtua ja kun se tapahtui lainvastaisesti , koska on kirjoitettu että syntii tappaa ja kumminkin synti tappoi Jeesus , niin se oli lainvastaiseti tehty ja sentakia kuolema ei voinut pitää. Ei piru , eikä sinä olis voinut keksiä parempaa suunnitelma johon verenhimoinen saatana ansaan lankesi.
- Anonyymi
"Sentakia meilä on mahdollisuus tulla Kristuksen kaltaisia , tässä ajassa."
Ei muuten ole tässä ajassa! Paavalin mukaan me tulemme Kristuksen kaltaisiksi vasta ylösnousemuksensa jälkeen:
“10. Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, 11. kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK)- Anonyymi
Sillä Jumala on minun todistajani, kuinka minä teitä kaikkia ikävöitsen Kristuksen Jeesuksen sydämellisellä rakkaudella. Ja sitä minä rukoilen, että
teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä, voidaksenne tutkia, mikä paras on, että
te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi, täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.
(Fil 1:8-11) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Jumala on minun todistajani, kuinka minä teitä kaikkia ikävöitsen Kristuksen Jeesuksen sydämellisellä rakkaudella. Ja sitä minä rukoilen, että
teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä, voidaksenne tutkia, mikä paras on, että
te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi, täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.
(Fil 1:8-11)Mutta minä tahdon, että te, veljet, tietäisitte, että se, mitä minulle on tapahtunut, on koitunutkin evankeliumin menestykseksi, niin että koko henkivartioston ja kaikkien muiden tietoon on tullut, että minä olen kahleissa Kristuksen tähden, ja että useimmat veljistä, saaden Herrassa uskallusta minun kahleistani, yhä enemmän rohkenevat pelkäämättä puhua Jumalan sanaa. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja
riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
(Fil 1:12-16)
nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. Vaan mitäpä tuosta,
kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja
siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva. Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla, minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan
että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta. (Fil 1:17-20)
Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto. Mutta
jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi; mutta
teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi. (Fil 1:21-24) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä tahdon, että te, veljet, tietäisitte, että se, mitä minulle on tapahtunut, on koitunutkin evankeliumin menestykseksi, niin että koko henkivartioston ja kaikkien muiden tietoon on tullut, että minä olen kahleissa Kristuksen tähden, ja että useimmat veljistä, saaden Herrassa uskallusta minun kahleistani, yhä enemmän rohkenevat pelkäämättä puhua Jumalan sanaa. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja
riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. Vaan mitäpä tuosta,
kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja
siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva. Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla, minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan
että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta. (Fil 1:17-20)
jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi; mutta
teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi. (Fil 1:21-24)Ja kun olen tästä varma, niin minä tiedän jääväni eloon ja viipyväni kaikkien teidän luonanne teidän edistymiseksenne ja iloksenne uskossa, että teidän kerskaamisenne minusta olisi yhä runsaampi Kristuksessa Jeesuksessa, kun minä taas tulen teidän tykönne.
Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti, että minä, tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, saan kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta, vastustajia missään kohden säikähtämättä; ja
se on heille kadotuksen, mutta teille pelastuksen merkki, merkki Jumalalta. Sillä teidän on suotu, Kristuksen tähden, ei ainoastaan uskoa häneen, vaan myös kärsiä hänen tähtensä, teidän, joilla on sama taistelu, mitä näitte ja nyt kuulette minun taistelevan.
(Fil 1:25-30) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun olen tästä varma, niin minä tiedän jääväni eloon ja viipyväni kaikkien teidän luonanne teidän edistymiseksenne ja iloksenne uskossa, että teidän kerskaamisenne minusta olisi yhä runsaampi Kristuksessa Jeesuksessa, kun minä taas tulen teidän tykönne.
Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti, että minä, tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, saan kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta, vastustajia missään kohden säikähtämättä; ja
se on heille kadotuksen, mutta teille pelastuksen merkki, merkki Jumalalta. Sillä teidän on suotu, Kristuksen tähden, ei ainoastaan uskoa häneen, vaan myös kärsiä hänen tähtensä, teidän, joilla on sama taistelu, mitä näitte ja nyt kuulette minun taistelevan.
(Fil 1:25-30)Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
(Fil 2:1-4)
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen, vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen; hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
(Fil 2:5-11) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen, vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen; hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
(Fil 2:5-11)Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.
Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä, että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa, tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt. Vaan jos minut uhrataankin tehdessäni teidän uskonne uhri- ja palvelustoimitusta, niin minä kuitenkin iloitsen, ja iloitsen kaikkien teidän kanssanne; samoin iloitkaa tekin, ja iloitkaa minun kanssani!
(Fil 2:12-18) Anonyymi kirjoitti:
(Fil 1:8-11)Kun me saadaan Isän Rakkaus Poika kohtaan niin kaikki tuo tapahtuu meille !!!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä tahdon, että te, veljet, tietäisitte, että se, mitä minulle on tapahtunut, on koitunutkin evankeliumin menestykseksi, niin että koko henkivartioston ja kaikkien muiden tietoon on tullut, että minä olen kahleissa Kristuksen tähden, ja että useimmat veljistä, saaden Herrassa uskallusta minun kahleistani, yhä enemmän rohkenevat pelkäämättä puhua Jumalan sanaa. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja
teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi. (Fil 1:21-24)Aamen ! Hyviä paikkoja . Mutta olen surullinen noista veljistä , niinkuin Paavalikin , jotka on menossa helvettiin jos ne eivät tee parannusta >>
Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja
SIIS MITÄPÄ TUOSTA KUN EVANKELIUMI PELASTAA TOISET , VAIKKA HE ITE ON KADOTUKSEN TIE VALINNUT.Anonyymi kirjoitti:
Ja kun olen tästä varma, niin minä tiedän jääväni eloon ja viipyväni kaikkien teidän luonanne teidän edistymiseksenne ja iloksenne uskossa, että teidän kerskaamisenne minusta olisi yhä runsaampi Kristuksessa Jeesuksessa, kun minä taas tulen teidän tykönne.
(Fil 1:25-30)SITÄ JUURI ISÄN RAKKAUDESSA POIKA KOHTI >> pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta, vastustajia missään kohden säikähtämättä; ja
se on heille kadotuksen, mutta teille pelastuksen merkki, merkki Jumalalta. <<Anonyymi kirjoitti:
Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
(Fil 2:5-11)EI OLE MITÄÄN ILMAN ISÄN RAKKAUS POIKA KOHTI >> Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
EIKÄ OLE JUMALAN MIELI , ILMAN ISÄN RAKKAUUTTA POIKA KOHTIA >> Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen, vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen; hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
SIIS RUKOILKAA ITSELLE ISÄN RAKKAUUTTA POIKA KOHTI..Anonyymi kirjoitti:
Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.
Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä, että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa, tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt. Vaan jos minut uhrataankin tehdessäni teidän uskonne uhri- ja palvelustoimitusta, niin minä kuitenkin iloitsen, ja iloitsen kaikkien teidän kanssanne; samoin iloitkaa tekin, ja iloitkaa minun kanssani!
(Fil 2:12-18)NIINPÄ NIIN ILMAN IAÄN RAKKAUUTTA POIKA KOHTI EI OLE MITÄÄN RAKKAUUTTA OLLENKAAN. VAI OMA YRITTÄMISTÄ NIINKUIN PYHÄ RAAMATTU OLIS OHJEKIRJA. JOKA LIHALLA TULIS NOUDATTAA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698