Voi elämän kevät. Ei olisi uskonut.
Purra mokaa itteään nyt neekrin haastattelussa TV1
25
132
Vastaukset
- Anonyymi
Sannalle maistuu.
- Anonyymi
Purra nyt mokaa vaikka keharin haastattelussa !!
- Anonyymi
Katsot kuitenkin. Ja kateellisena. Musta mies alle metrin päässä valkoisesta naisesta. Sinä et.
Voi toista.- Anonyymi
Kolmesti olen jo lauennut. Monestiko itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentopisteiden keräily-dokkari oli parempaa kuin Purra. Siis eskaloitui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 kertaa olet vain liuennut...siinä se!
- Anonyymi
Purran olemus on vapautunut vaalivoiton jälkeen täysin. On niin luonnollisen oloinen, että mielellään katsoo häntä. Ja pukeutuminen on täys kymppi ollut nykyisin. Ei ole niin tätimäinen, kuin esim. Ohisalo ja muutama muu puoluejohtaja.
- Anonyymi
Purra ei sekoile huumeiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Pääministerin palkoilla voi mennä Minnesota-hoitoon. Rahvaalle se on vaikeampaa ilman sossun apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Pääministerin palkoilla voi mennä Minnesota-hoitoon. Rahvaalle se on vaikeampaa ilman sossun apua!
Sanna on kadonnut jonnekin. Olisiko hoidossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra ei ole uskaltanut mennä huumetestiin kuten muut.
- Anonyymi
Jos Purra ei ole tätimäinen, niin kuka sitten. Ohisalo on tyylikkyydessä aivan toista luokkaa kuin Purra. Purra on tyypillinen kukkamekkotäti.
- Anonyymi
Persut eivät ole rasisteja, mutta eihän kukaan oikea persu suostu puhumaan vääränvärisen kanssa! Korkeintaan, jos kyse on käskyjen antamisesta palvelusväelle, niin se käy päinsä, mutta se että suostuu tentattavaksi... TÄYSIN RUOKOTONTA!
- Anonyymi
Punikki luulee olevansa vitsikäs.
- Anonyymi
Melko varma raassismi.
- Anonyymi
Suomi suomalaisille. Kai tämän jokainen suomalainen ymmärtää?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö saksalaissyntyinen Perjantai-juontja Sean Ricks ole "tarpeeksi" suomalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tytti muka suomalainen. Demari se kuitenkin on. Demarin mielestä oman kansan edun ajattelu on vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tytti muka suomalainen. Demari se kuitenkin on. Demarin mielestä oman kansan edun ajattelu on vaarallista.
Oletko venäläinen vai miksi et suomalaista tunnista?
- Anonyymi
Perussuomalainen nolaa itsensä on kuin Paavi on katolinen.
- Anonyymi
Jimi Hendrix vinkutti kitaraa, eikä omistanut foordia?🤗
- Anonyymi
Jimi Hendrixillä oli Corvette Sting Ray.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jimi Hendrixillä oli Corvette Sting Ray.
Vaan ei ole enää, koska ei saanut sitä mukaansa.
- Anonyymi
No tolleenhan tuumii aito punaviher- woke-feministi Purrasta ja tummasta toimittajasta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667