Myöhemmin sitten tulee lisä rangaistusta Jumalalta ! Niinkuin atomissota ja muita sotia . Koska kansa tahtoo rypeä synnissä ja ottaa tuomio vastaan !!
Kansa rypee synnissä vappuna ja Jumala antoi kylmät säät ja sadeta sentakia.
156
276
Vastaukset
- Anonyymi
EIPÄS!!!!!!!!!!!! vaan SUomen kansa on Jumalan Mielen mukainen Kansa<3 sua vaan itseäsi ottaa pattiin koska haluaisit itsekin ryypätä ja olla gänäs.. TOSI-uskovaista ei kiukuta toisten ryyppääminen.. jos se kiukuttaa se on merkki siitä että sinula on ITSELLÄSI HIMO alkaa ryypätä
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis rypäskele rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvattekaan..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis rypäskele rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvattekaan..
Alkoholin juominen ei ole syntiä. Jeesuskin joi alkoholia. Jumala taas suorastaan kehotti juomaan viiniä ja väkijuomaa. Vain ylenjuominen, ylensyöminen ja ylenmääräinen seksin harrastaminen vailla kontrollia, oli Raamatun aikaan paheellista. Ei syntiä nekään, sillä kyse oli vain ihmisten kulttuurisidonnaisesta mielipiteestä.
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholin juominen ei ole syntiä. Jeesuskin joi alkoholia. Jumala taas suorastaan kehotti juomaan viiniä ja väkijuomaa. Vain ylenjuominen, ylensyöminen ja ylenmääräinen seksin harrastaminen vailla kontrollia, oli Raamatun aikaan paheellista. Ei syntiä nekään, sillä kyse oli vain ihmisten kulttuurisidonnaisesta mielipiteestä.
Eikö julkinen saviksen kaltainen taikauskollaan brassailu myöskin ole synniksi luokiteltavaa pelleilyä satukirjanne mukaan?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.
2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
2:4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
2:6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
1.Korinttolaiskirje:
4:3 Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,
4:4 sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
4:5 Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.
4:6 Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.
4:7 Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut? Mutta jos olet sen saanut, niin miksi kerskaat, ikäänkuin se ei olisi saatua?
3.Mooseksen kirja:
11:7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
11:8 Näiden lihaa älkää syökö ja näiden raatoihin älkää koskeko, ne olkoot teille saastaiset.
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis ahmi sikaa rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvaatkakakaan..
11:12 Kaikkia niitä vesieläimiä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, inhotkaa.
11:13 Linnuista taas inhotkaa näitä; älköön niitä syötäkö, vaan olkoot inhottavia: kotka, partakorppikotka ja harmaa korppikotka,
11:14 haarahaukka ja suohaukkalajit,
11:15 kaikki kaarnelajit,
11:16 kamelikurki, pääskynen, kalalokki ja jalohaukkalajit,
11:17 huuhkaja, kalasääksi ja kissapöllö,
11:18 sarvipöllö, pelikaani ja likakorppikotka,
11:19 haikara ja sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
11:20 Ja kaikkia siivellisiä pikkueläimiä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, inhotkaa.
11:21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.
11:22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.
11:23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.
11:24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
11:25 Ja jokainen, joka niiden raatoja kantaa, pesköön vaatteensa ja olkoon saastainen iltaan asti.
11:26 Kaikki nelijalkaiset eläimet, joilla on sorkat, mutta ei kokonaan halkinaiset, ja jotka eivät märehdi, olkoot teille saastaiset; jokainen, joka niihin koskee, olkoon saastainen.
11:27 Ja kaikki nelijalkaiset eläimet, jotka käyvät käpälillä, olkoot teille saastaiset; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
11:28 Ja joka kantaa niiden raatoja, pesköön vaatteensa ja olkoon saastainen iltaan asti; ne olkoot teille saastaiset.
11:29 Ja nämä olkoot teille saastaiset niistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat maassa: myyrä, hiiri ja sisiliskolajit,
11:30 anaka-eläin, kooah-eläin, letaa-eläin, hoomet-eläin ja kameleontti.
11:31 Ne olkoot teille saastaiset kaikista pikkueläimistä; jokainen, joka niihin koskee, sittenkuin ne ovat kuolleet, olkoon saastainen iltaan asti.
11:32 Ja kaikki, minkä päälle joku niistä kuolleena putoaa, on saastaista, olipa se sitten puuastia tai vaatekappale tai nahka tai säkki tai mikä tahansa kalu, jota johonkin tarpeeseen käytetään. Se pantakoon veteen ja olkoon saastainen iltaan asti; sitten se on puhdas.
11:33 Ja jos joku niistä putoaa saviastiaan, on kaikki, mitä siinä on, saastaista, ja astia rikottakoon.
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis ahmi sarvipöllöä ja pelikaania ja haikaraa ja ja ...Fazerin sinistä ja HooKoon sinistä lenkkiä rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvaatkakakaan.. Anonyymi kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.
2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
2:4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
2:6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
1.Korinttolaiskirje:
4:3 Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,
4:4 sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
4:5 Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.
4:6 Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.
4:7 Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut? Mutta jos olet sen saanut, niin miksi kerskaat, ikäänkuin se ei olisi saatua?
3.Mooseksen kirja:
11:7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
11:8 Näiden lihaa älkää syökö ja näiden raatoihin älkää koskeko, ne olkoot teille saastaiset.
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis ahmi sikaa rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvaatkakakaan..
11:12 Kaikkia niitä vesieläimiä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, inhotkaa.
11:13 Linnuista taas inhotkaa näitä; älköön niitä syötäkö, vaan olkoot inhottavia: kotka, partakorppikotka ja harmaa korppikotka,
11:14 haarahaukka ja suohaukkalajit,
11:15 kaikki kaarnelajit,
11:16 kamelikurki, pääskynen, kalalokki ja jalohaukkalajit,
11:17 huuhkaja, kalasääksi ja kissapöllö,
11:18 sarvipöllö, pelikaani ja likakorppikotka,
11:19 haikara ja sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
11:20 Ja kaikkia siivellisiä pikkueläimiä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, inhotkaa.
11:21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.
11:22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.
11:23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.
11:24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
11:25 Ja jokainen, joka niiden raatoja kantaa, pesköön vaatteensa ja olkoon saastainen iltaan asti.
11:26 Kaikki nelijalkaiset eläimet, joilla on sorkat, mutta ei kokonaan halkinaiset, ja jotka eivät märehdi, olkoot teille saastaiset; jokainen, joka niihin koskee, olkoon saastainen.
11:27 Ja kaikki nelijalkaiset eläimet, jotka käyvät käpälillä, olkoot teille saastaiset; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
11:28 Ja joka kantaa niiden raatoja, pesköön vaatteensa ja olkoon saastainen iltaan asti; ne olkoot teille saastaiset.
11:29 Ja nämä olkoot teille saastaiset niistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat maassa: myyrä, hiiri ja sisiliskolajit,
11:30 anaka-eläin, kooah-eläin, letaa-eläin, hoomet-eläin ja kameleontti.
11:31 Ne olkoot teille saastaiset kaikista pikkueläimistä; jokainen, joka niihin koskee, sittenkuin ne ovat kuolleet, olkoon saastainen iltaan asti.
11:32 Ja kaikki, minkä päälle joku niistä kuolleena putoaa, on saastaista, olipa se sitten puuastia tai vaatekappale tai nahka tai säkki tai mikä tahansa kalu, jota johonkin tarpeeseen käytetään. Se pantakoon veteen ja olkoon saastainen iltaan asti; sitten se on puhdas.
11:33 Ja jos joku niistä putoaa saviastiaan, on kaikki, mitä siinä on, saastaista, ja astia rikottakoon.
Eipäs kun on huoli kun niin moni vapaehtoisesti on menossa helvettiin. Siiiiis ahmi sarvipöllöä ja pelikaania ja haikaraa ja ja ...Fazerin sinistä ja HooKoon sinistä lenkkiä rauhassa vaan. Tuomio tulee vasta aikanaan kun vähiten arvaatkakakaan..5. Moos. 1:16
Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.
Jes. 5:3
Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
Jer. 21:12
Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.
Sak. 7:9
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
Sak. 8:16
Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
Joh. 7:24
Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
- Anonyymi
Vappu ja sään kylmyys on noraalia. Kerran äitienpäivänäkin tuli 40 cm lunta ja hajotti pihasta komian syyshortensian.
Eli ei tämä sää ole mikään rangaistus, vaan normaali ajan sää. Välillä paistaa, välillä on kylmää. - Anonyymi
"Hän antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin
hurskaille kuin jumalattomille." Matt: 5:Niin ! Kun me uskovat jotka eivät rypee synnissä sattumoisiin asumme samoisia paikkoissa kun syntiset. Siis kiitos syntisille huonoista säästä vappuina. Huomenna on luvattu sade koko päivän.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin ! Kun me uskovat jotka eivät rypee synnissä sattumoisiin asumme samoisia paikkoissa kun syntiset. Siis kiitos syntisille huonoista säästä vappuina. Huomenna on luvattu sade koko päivän.
ai Savis vähän "korjaa" ja oikaisee Jumalan sanaa,
"SIKSI", kun me asumme x x x
Jumala ei tarvitse ihmisen selityksiä sanaansa,
vaan: "niinkuin on kirjoitettu" - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin ! Kun me uskovat jotka eivät rypee synnissä sattumoisiin asumme samoisia paikkoissa kun syntiset. Siis kiitos syntisille huonoista säästä vappuina. Huomenna on luvattu sade koko päivän.
Ja teitä puhtoisia pulmusis pitää kiittää silloin, kun on lämmin ja tyyni aurinkoinen sää. josta me syntisetkin saamme teidän siivellänne nauttia.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Savis on oikeassa.
Jos yksikään ihminen ei tekisi syntiä, niin vappuna paistaisi aina aurinko. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Suomen pohjoisessa ilmastossa voi tulla lunta vielä ja joskus hellettä joskus sadetta mutta lapset käy jo uimassa rannoilla ja monet ui koko talven avannossa meillä on arktinen jäätikkö ilmasto et niinku siel arabian hiekka rannoilla on erilaista ei lämmityskuluja.Täällä on lämmityskulut.Meillä on vaatteita 4 eri vuoden aikaan niitä EI SAA VARASTAAAA EI SAA EI EI.Meillä on vuoden ajan ilmaston mukaan vaatteet kevät syksy kesä talvi vaatteet liikunta vaatteet ja kengät.MEILLÄ EI SAA VARASTAA KENENKÄÄN VAATTEITA TÄSSÄ ILMASTOSSA ÄÄLIÖT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis on oikeassa.
Jos yksikään ihminen ei tekisi syntiä, niin vappuna paistaisi aina aurinko.Sen takia on arabian aavikko Sodoman hiekkaa synnittömille Saharaa menkää sinne synnittömät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teitä puhtoisia pulmusis pitää kiittää silloin, kun on lämmin ja tyyni aurinkoinen sää. josta me syntisetkin saamme teidän siivellänne nauttia.
HURSKAAT SAA AURINKOA ARABIASSA JOKA PÄIVÄ AINA AURINKOA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis on oikeassa.
Jos yksikään ihminen ei tekisi syntiä, niin vappuna paistaisi aina aurinko.Joo arabeille paistaa aurinko ☀️☀️☀️ ihan joka päivä koska ne ei juhli vappua siitä se johtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis on oikeassa.
Jos yksikään ihminen ei tekisi syntiä, niin vappuna paistaisi aina aurinko.Niin ja kun kaikista ihmisistä, vieläpä se Jeesuskin...kauheeta!
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kun kaikista ihmisistä, vieläpä se Jeesuskin...kauheeta!
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.Kyll , kyll , niitä lämpimät säät vielä on tulossa niin että ehdit istua terassilla sinun pilkkaja ystävien kanssa , Ei sun tarvi minun varoituksia lukea. Mene ihan rauhassa minun puolesta. Olen varoittanuta. sua ..
Muuten ,, et tiedä mikä Jumala määrittele oikeaksi Israelaisksi !!! Siinäkin olet hakotiellä..
- Anonyymi
Savis taas itse rypee omissa synneissään päivästä päivään........
Miltä tuntuu valehdella ja tietää ettei valehtelijat peri Jumalan Valtakunta ???
Mutta eihän uuskarismaattisenhenki antaa sulle mahdollisuus sen nähdä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miltä tuntuu valehdella ja tietää ettei valehtelijat peri Jumalan Valtakunta ???
Mutta eihän uuskarismaattisenhenki antaa sulle mahdollisuus sen nähdä.Elä Savis sano, ettet syntiä ole itse tehnyt!
5.Mooseksen kirja:
14:8 sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Rupees kuule sinäkin Savis syömään muikkua!
5.Mooseksen kirja:
14:9 Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä.
4,90 € / Kg
Tuore kotimainen kokonainen muikku suoraan kalastajalta.
Saatat löytää vaimottoman kalastajan, kalastaja rakastuu sinuun, sinä rakastut kalastajaan, tulette uskoon, menette naimisiin, syötte onnellisina elämänne loppuun saakka muikkua ja kalastajan kanssa uskoon tultuasi, lopetat kanssa-ihmistesi tuomitsemis-synnin, kun susta on tullut niin kiltti ja noin kauheesta ämmästä niin kauheen ihana ämmä!
Älkää nyt minua ymmärtää väärin. En minä teitä tuomitsee että te ryypätte ja rällästette synnissä. Ihminen ei voi muuta. Himo vie niinkauan kunnes ihminen on ottanut Jeesusta vastaan ja lähtenyt seuramaan Hänet Ristiinkuolemaan. Paavali kirjoitti että Kuolema on minulle Voitto !!
- Anonyymi
Sinä Savis siis itse et vielä ole ottanut Jeesusta vastaan !
Kun ryvet omissa synneissäsi yhä vaan ja loputtomasti !
Taas kerran onnistuit vain tuomitsemaan itse itsesi, joten onnaksi olkoon, taas kerran ! Anonyymi kirjoitti:
Sinä Savis siis itse et vielä ole ottanut Jeesusta vastaan !
Kun ryvet omissa synneissäsi yhä vaan ja loputtomasti !
Taas kerran onnistuit vain tuomitsemaan itse itsesi, joten onnaksi olkoon, taas kerran !Miten sinä olet päässyt satanistien leiriin , kun kaikkeella näytät millä puolella olet.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miten sinä olet päässyt satanistien leiriin , kun kaikkeella näytät millä puolella olet.
Tässä sitä Saviksen synneissään rypemistä taas kerran on luettavissa !
Valhetta valhen perään ja päälle loputtomasti !
Eikä loppua näy ! Anonyymi kirjoitti:
Tässä sitä Saviksen synneissään rypemistä taas kerran on luettavissa !
Valhetta valhen perään ja päälle loputtomasti !
Eikä loppua näy !Niin olet valhetellut kymmeniä vuosi että on väärin löytää Jeesus joka Pois ottaa synnin niin ettei tarvi rypeä siinä ja mennä helvettiin.
- Anonyymi
Mikä risti kuolema sulla on noin pahat ajatukset vielä
- Anonyymi
Olen ateisti. En silti ryyppää enkä rellestä. Korkeintaan kaksi pientä lasillista punaviiniä grillattavien kanssa, jos nyt yleensä viitsin lähteä grillaamaan.
Väitit, ettei Jeesusta vastaanottamaton ihminen voi muuta. Toisin sanoen valehtelit. - Anonyymi
Ei ryyppääminen eikä juhliminen ole syntiä RAAMATUN mukaan! Vain Saviksen mukaan on.
Jeesus joi alkoholia ja juhli. Se on fakta! Tekikö Jeesus syntiä?! - Anonyymi
Pökköä pesään ja lisää kiviä Savikselle heiteltäväksi kun ei ole itse Raamattuansa lukenut! Savikselle tulee nyt muutto eteen, Israeliin, ja meille aah..niin...niin ihana rauha!
Hesekiel:
3:17 "Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
3:19 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
3:20 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee - kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta - mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
3:21 Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."
- Anonyymi
Hirveää valhetta Jumalasta aloittajalla.
Saviksen kirjoitukset eivät perustu Jumalan sanan oppiin.
Jeesuksen, Jumalan, omaa puhetta:
Matteus 5: 43-48 (Vuorisaarna):
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. (🌞 !!! ☔)
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Savis syyllistyy todella vakaviin synteihin, vaikka julistaakin olevansa synnitön.Sentakia rakastan syntinen ja vihollinen kun varoitan syntinen ja viholliset. Tee parannusta synnistä.
Miten muuten tuntuu istua terassilla pilkkajien kansa kesällä ja tietä että se tie vie helvettiin. ?
Ps. 1
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sentakia rakastan syntinen ja vihollinen kun varoitan syntinen ja viholliset. Tee parannusta synnistä.
Miten muuten tuntuu istua terassilla pilkkajien kansa kesällä ja tietä että se tie vie helvettiin. ?
Ps. 1
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,Eli haluat sanoa nyt niin, että kaltaisesi pilkkaajan ja herjaajan seurassa ei kenenkään tule istua / olla !
Sen Herra kertoi /ilmoitti minulle jo kymmeniä vuosia sitten !
Sillä jos Savis sinun seurassasi on, tulee osalliseksi sinun synteihisi ja pahoihin tekoihisi ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sentakia rakastan syntinen ja vihollinen kun varoitan syntinen ja viholliset. Tee parannusta synnistä.
Ps. 1
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,Herttinen.
Minä en istu terasseilla, enkä muutoinkaan (Jumalan) pilkkaajien seurassa.
En myöskään kristittyjä pilkkaavien ja meistä valehtelevien uususkontoisten. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ps. 1
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,MONTAKO KRISTITTYÄ MAHTOI OLLA PAIKALLA PSALMI YKKÖSEN AIKANA PAKESTIINASSA HÄ. OOKKO OIKEESTI HULLU VAJAA VAI vammanen ja savut Salomo Mooses on kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herttinen.
Minä en istu terasseilla, enkä muutoinkaan (Jumalan) pilkkaajien seurassa.
En myöskään kristittyjä pilkkaavien ja meistä valehtelevien uususkontoisten.Hienoo,,saat olla rauhassa
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ps. 1
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,Et sinä varoita! Vaan sydämesi kyllyydestä kiukutelet ja tunnet paremmuutta niistä, joita luulet itseäsi huonommiksi.
Jumala näyttää miten kauhialla vihalla hän kohtaa märkä ja kylmyydellä tämä vappujuhliva kansa. Terassilla ette voi istua ja sylkeä ja räkäisesti puhua alapäävitsejä . mitä olette harrastaneet jo samoja vitsejä vyosikymmeniä synnissä , sylkenemällä ulos ulos sydämestä rivoja ja syntiä joka tappaa syntinen ilman parannusta synnistä. Terve menoa helvettiin , jos ette te parannusta , koska tuomio ja sade ette pysähtää ryypämällä.
- Anonyymi
Onko toi somaleilta tarkoittava saarna ne kun pitää ravintoloita.
- Anonyymi
Huomatkaa, että Savis täällä puhuttelee aina luterilaisia uskovia.
Me KAIKKI, hänen mukaansa, olemme tuollaisia.
Luterilaisilla en nyt tarkoita tuossa vain tuon yhden, suurimman luterilaisen kirkon jäseniä, joista melkoinen osahan - helluntailaisten mukaan - koostuu juuri niistä ryyppäävistä vauvoista.
Luterilaisia kirkkojakin on erilaisia.
Suomessa esim. Tunnustuksellinen Luterilainen Kirkko (STLK) sekä Lähetyshiippakunta (LHPK).
Eivätkä kaikki luterilaisittain uskovat kuulu mihinkään kirkkoon.
Savis tuomitsee ja on leimannut meidät kaikki perseileviksi juopoiksi. - Anonyymi
Menossa ollaan, ei hassumpaa
- Anonyymi
Melko stereotyyppistä öykkäröintiä!
"Jumala näyttää miten kauhialla vihalla hän kohtaa märkä ja kylmyydellä tämä vappujuhliva kansa. "
Ei muuten näytä! Jos näyttäisi, niin olisi tehnyt sen jo viimeistään vähintään 6000 vuoden aikana. Kuvittelet turhia!
- Anonyymi
Allah on sellainen, ei voi mitään.
- Anonyymi
Mistä löytää Sodoman matkustajalla Arabiaan
- Anonyymi
Muslimien Allah ei ole sama jumaluus kuin Raamatun JHWH.
Allah oli / on Muhamedin synnyinkaupungin, Mekan kaupunkiepäjumala, kuunjumala, jonka Muhamed korotti korkeimmaksi ja ainoaksi sallittavaksi jumaluudeksi, "Allahiksi".
Tästä syystä islamin tunnus tämän kuunjumalan kunniaksi on kuunsirppi. - Anonyymi
Ei se ole allah vaan Leiffin ja Mirandan siittämä ALLAN.
- Anonyymi
Suurin osa saviksen mainitsemista vappuna rypiöistä on luterilaisia, jotka ovat kastettu oilkealla, kristillisellä kasteella ja jotka ovat sakramentin kautta saaneet pyhän hengen.
Eikö se myös kuuluu luteherilaisten lisäksi ,, sen käsitys että vapaitten suunnat , on vapahtanut itsesi niin suurella voimalla ja armolla että ei ole mitään väliä miten vaeltaa?
- Anonyymi
Eivätkä ole.
Suurin osa on mihinkään kirkkoon kuulumattomia ateisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkä ole.
Suurin osa on mihinkään kirkkoon kuulumattomia ateisteja.noin 65 % Suomessa kuuluu luterilaisuuteen kirkkoon, ja loput 35 % , kuka minnekin, ja osa kansasta ei kuulu mihinkään kirkkoon.
- Anonyymi
SYNAGOGAT ortodoksit vapaakirkko hellarit babtistit ja moskeijat on myös omissa ravintoloissaan.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eikö se myös kuuluu luteherilaisten lisäksi ,, sen käsitys että vapaitten suunnat , on vapahtanut itsesi niin suurella voimalla ja armolla että ei ole mitään väliä miten vaeltaa?
Espalla on pulterissa on juutalaisia ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin 65 % Suomessa kuuluu luterilaisuuteen kirkkoon, ja loput 35 % , kuka minnekin, ja osa kansasta ei kuulu mihinkään kirkkoon.
Ai juu ortodokskirkko niillä on omat baarit niinku synagogalla on omat myös ETKAI EKSY MUIHIN USKONTOIHIN NYT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin 65 % Suomessa kuuluu luterilaisuuteen kirkkoon, ja loput 35 % , kuka minnekin, ja osa kansasta ei kuulu mihinkään kirkkoon.
SUOMESSA ON MONIA ERI USKONTOJA MYÖS BUDHAT
- Anonyymi
Olet hoidon tarpeessa, ihmisraukka.
- Anonyymi
Hän pilkkaa Pyhää Henkeä.
Häntä ei voi enää auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pilkkaa Pyhää Henkeä.
Häntä ei voi enää auttaa.Kun uskovaiselta loppuu argumentit, keksitään, että nyt pilkataan pyhää henkeä.
- Anonyymi
On sulla kuvitelmia! Saatko orgasmin tuollaisesta itsekeskeisetä mesoamisestasi?
- Anonyymi
Niinkö sinulle on aina käynyt?
- Anonyymi
Aloittaja on todellinen profeetta...!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin kävi sitten Herran Tahdosta ja armosta että vappukansa ei päässeet Terasseille aurinkoon.
"Niin kävi sitten Herran Tahdosta ja armosta että vappukansa ei päässeet Terasseille aurinkoon."
Voin sinua katkeraa gubbea! Meillä on täällä saaristossa juotu joka päivä olutta ja joka päivä on ollut mukavan lämmintä tuulensuojassa, ja aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta.
- Anonyymi
”Vain ylenjuominen, ylensyöminen ja ylenmääräinen seksin harrastaminen vailla kontrollia, oli Raamatun aikaan paheellista. Ei syntiä nekään, sillä kyse oli vain ihmisten kulttuurisidonnaisesta mielipiteestä.”
Ylläolevan kommentin esittäjä ei todelkakaan ole lukenut Raamattua. Muuten ei tuollaista synnintekemistä puolustavaa kommentointia antaisi.
Kullttuurisilla juurilla ei ole tuossa tapauksessa mitään merkitystä. Ihmiset ja heidän tarpeensa ovat samanlaiset riippumatta siitä, missä asuu tai mitä rotua edustaa. Jumalan moraalinormit ovat velvoittavan aikakaudesta riippumatta sitovat ja koskevat jokaisen kansan yksilöitä jotka asuttavat tätä kaunista maapalloamme.
Jos et elä Jumalan moraalia säätelevien velvoittiiden mukaan olet tilivelvollinen tekemisistäsi korkeimman taivaallisen oikeusistuimen edessä. Kannattaa siis katsoa peiliin ja nähdä itsesi sellaisena kuin todellisuudessa olet. Jumalaa et voi pettää. Hänelle olet avoin ja alaston. Hän tietää sinun jokaisen ajatuksesikin. Kuten Raamattu titeaa, mitä ” kylvät sitä elämässäsi niität”. Tämä realismi ei koskaan tule muuttumaan.Hyvä kommentti muuten ! Mutta olen törmännyt niitä , jotka väittää että eivät ovat ylenjuomareita , kun juovat joka päivä oluita tai cidereita noin kymmenen kappaleita. Sairaalassa oli myös kaveri joka kertoi miten hän ei koskaan ole ollut krapula eläessään. Ja ei juo koskaan ennen neljä. Ei myöskään koskaan räkäkännin asti , mutta maksakirrous oli iskenyt silti . Sekin puhu minulle ettei Jumala ole tarkoittanut , että me jatkuvasti juodaan pienenmäärin ja puolustetaan ettei ollaan ylenjuomareita.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Hyvä kommentti muuten ! Mutta olen törmännyt niitä , jotka väittää että eivät ovat ylenjuomareita , kun juovat joka päivä oluita tai cidereita noin kymmenen kappaleita. Sairaalassa oli myös kaveri joka kertoi miten hän ei koskaan ole ollut krapula eläessään. Ja ei juo koskaan ennen neljä. Ei myöskään koskaan räkäkännin asti , mutta maksakirrous oli iskenyt silti . Sekin puhu minulle ettei Jumala ole tarkoittanut , että me jatkuvasti juodaan pienenmäärin ja puolustetaan ettei ollaan ylenjuomareita.
>> niitä , jotka väittää että eivät ovat ylenjuomareita... <<
Aivan. Säännöllinen tissuttelu lasketaan myös alkoholiongelmaksi. Siitäkin voi seurata maksan kirous. - Anonyymi
Olisi toivottavaa, että vastaisit kommentoimasi viestin yhteyteen mutta ehket osaa käyttää kommentoi-toimintoa.
"Jumalan moraalinormit ovat velvoittavan aikakaudesta riippumatta sitovat ja koskevat jokaisen kansan yksilöitä jotka asuttavat tätä kaunista maapalloamme. "
Näinhän se on. Vain ihmisen keksimät tulkinnat Raamatusta ja noista normeista muuttuvat. Oletkohan itse koskaan ajatuksella lukenut mitä siellä Raamatussa sanotaan esim alkoholin käytöstä? Alkoholin käyttöä ei Raamatussa pidetä syntinä, vain sellaista alkoholin käyttöä paheksutaan, josta tulee irtas meno. Mutta kaikille ei niin käy, kuten ei minullekaan. Liiallista humaltumista pidetään Raamatussa pahana. Muu käyttö on ennemminkin toivottavaa, paitsi nasiireilta yms.
Sama koskee ylensyömistä.
Seksihurjasteluista puhutaan lähinnä niissä yhteyksissä, joissa ne on osana epäjumalanpalvelusmenoja.
Minä en mene teidän keksittyjen perinnäissääntöjenne perässä. Luen alkukielistä Raamattua. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Hyvä kommentti muuten ! Mutta olen törmännyt niitä , jotka väittää että eivät ovat ylenjuomareita , kun juovat joka päivä oluita tai cidereita noin kymmenen kappaleita. Sairaalassa oli myös kaveri joka kertoi miten hän ei koskaan ole ollut krapula eläessään. Ja ei juo koskaan ennen neljä. Ei myöskään koskaan räkäkännin asti , mutta maksakirrous oli iskenyt silti . Sekin puhu minulle ettei Jumala ole tarkoittanut , että me jatkuvasti juodaan pienenmäärin ja puolustetaan ettei ollaan ylenjuomareita.
Raamatun ajan ihmisillä ylenjuominen liitettiin poikkeuksetta häiriökäyttäytymiseen. Itse juominen ei ollut paheksuttua vaan se häiriökäyttäytyminen. Tissuttelua Raamattu ei kiellä eikä edes päivittäistä kännäämistä.
Minä joudun juomaan päivittäin sairauteeni, koska alkoholi vie vaikeat oireeni pois enkä pysty syömään lääkkeitä. Minun sairauteeni ei ole olemassa hyväksyttyjä hoitokeinoja. Mutta otan kyllä ilon irti siitä pakollisesta juomisesta enkä kanna siitä minkäänlaisia tunnontuskia. Jumala kyllä ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> niitä , jotka väittää että eivät ovat ylenjuomareita... <<
Aivan. Säännöllinen tissuttelu lasketaan myös alkoholiongelmaksi. Siitäkin voi seurata maksan kirous."Siitäkin voi seurata maksan kirous."
Sen saa myös väärinsyömisestä. Mutta se kirous ei tule Jumalalta eikä Saatanalta.
- Anonyymi
Mitä siis teet?
Seuraan Jeesusta siihen kuolemaan jonka Hänkin Ristillä sai Voitton. Voi sitä ihanuus mitä on olemassa. !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Seuraan Jeesusta siihen kuolemaan jonka Hänkin Ristillä sai Voitton. Voi sitä ihanuus mitä on olemassa. !!
Meinaat siis kuolla jonkun syntien puolesta? Mutta eihän se sellainen onnistu sinulta. Sinunhan pitäisi olla synnitön voidaksesi esiintyä uhrina.
>>> Jumala antoi kylmät säät ja sadeta sentakia.
Ja joulupukki antoi sataa lunta, jotta jalanjäljet savupiipun vieressä peittysivät.- Anonyymi
Savis on näemmä taas oikein juhlamielialalla.
Ja seuraavaksi säätietoja:
Meidän paikkakunnalla sateet väistyivät, aurinko paistaa, asteet ovat plussalla.- Anonyymi
Sateet tulivat vain Suomen shamaanivyöhykkeelle.
Anonyymi kirjoitti:
Sateet tulivat vain Suomen shamaanivyöhykkeelle.
Kyllä se vaan tais eilen sata monen paikkaan koko maassa koko päivän.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Hän säät ja ilmat säätää ja aallot tainnuttaa, hän hyisen hallan häätää ja viljan vartuttaa.
Jumala säätää ja vartuttaa, EI ihminen.
jos Jumala säätäisi säät sen mukaan "kun jeppe juo", silloinhan ihminen voisi säätää
säät . . . - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Suomen Raamattuvyöhyke säilyi selvästikin sateilta. Jäkikristilliset maakunnat kärsivät takatalvesta.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
En ymmärrä! Täällä Naantalissa ei pahemmin sadellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän säät ja ilmat säätää ja aallot tainnuttaa, hän hyisen hallan häätää ja viljan vartuttaa.
jos Jumala säätäisi säät sen mukaan "kun jeppe juo", silloinhan ihminen voisi säätää
säät . . .Ne on ihmisten keksimiä sanoituksia nuo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säät . . .Kylmän sään varalle on keksitty lentokone, eikä Seepaotti voi kuin puida nyrkkiään ; P
- Anonyymi
Osa kansasta rypee synnissä vappuna.
Mutta Savis se rypee synneissään jokaikinen päivä !
Kumpi pahempi ? - Anonyymi
Vappuaatto oli Oulun seudulla niin kolea ja luminen, että se karkotti ihmiset. Mutta tänään tunnelma oli täysin toinen. Oli vilskettä: juhlijoita, vappupalloja, ylioppilaslakkeja... eli sää oli suosiollinen Oulussakin, aurinko paistoi ja sininen taivas pilkotti, kirjoittavat lehdet.
Savis unohti tuomiohengessään, että vapunpäivänä myös kristityt yleensä kokoontuvat yhteen ja ovat Jeesusmarsseilla ympäri maata, joten aika moni on varmasti rukoillut hyvää säätä. Ja miksei Herra olisi halunnut omiaan ilahduttaa, kun lapset niin harvoin ovat liki kaikki yhdessä koolla.
Mutta kyllä ne tuomiotkin sieltä varmasti joskus vielä tulevat. 😉- Anonyymi
Kylmä sää, ei heinäsirkkoja > 50 - 50.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmä sää, ei heinäsirkkoja > 50 - 50.
>> Kylmä sää, ei heinäsirkkoja <<
😁 Nousevat vasta myöhemmin syvyyden kaivosta. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis vapunaaton juhliva syntisten remuava kansa sai kylmä sää ja sadetta.
Jumalaton kansa juhlii ensisijaisesti vapunaattona, juoden ja remuten.
Kristikansa juhlii yhdessä vasta vapunpäivänä. Ja poliittiset ihmiset.
- Anonyymi
Norjalainen Breivik on raivoraitis.
- Anonyymi
Fasiseukset olivat aikansa helluntailaisia. 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät ....
He menivät Johanneksen luokse Jordanille saamaan sitä uskovien upotuskastetta.
Johannes kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi, ja lähetti heidät takaisin lahkoihinsa, koska tarjolla oli vain katuvien kaste syntien anteekisaamiseksi.- Anonyymi
Ylpeät ja itseään uskovaisina pitävät helluntailaiset eivät nöyrry kristittyjen katumuskasteelle syntisyytensä ja pahuutensa vuoksi kastettavaksi syntien pois pesemiseksi ja sen uskonhengen saamiseksi pelkästään lahjaksi ilman mitään omia ansioita.
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.- Anonyymi
Ikävä tuottaa pettymys, mutta fariseuksella viitataan kylläkin Jeesuksen kieltäviin, uskonnollisiin ja lakihenkisiin juutalaisiin, jotka itse luulevat olevansa Jumalan palvelijoita, vaikka palevlevat perinnäissääntöjään enempi kuin Jumalaa.
- Anonyymi
Sade huuhtoi eilen hyvin pölyt kaduilta ja ilmasta, paitsi tietysti siellä hurskaitten mailla, jossa ristikansa rykiä röykyttää keuhkonsa kipeiksi.
Sade ei huuhtele synti pois , syntisen Suomen kansasta , vaikka kaatamalla tulis , ettäs tiedät.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sade ei huuhtele synti pois , syntisen Suomen kansasta , vaikka kaatamalla tulis , ettäs tiedät.
Ei niin, mutta kyllä myös vesisade tai sen puute on Raamatussa Jumalan siunausta. Kun ihmiset osaavat elää ihmisiksi, on Jumala antanut vesisateet, jotka tarvitaan mm. sadon kasvattamiseen. Tai vastaavasti pidättänyt sateen, jos ei olla osattu elää oikein. Tai antanut jopa vedenpaisumuksen, joka tuhosi kaiken, kun synti käy taivaaseen asti.
Vesi on siis asia, jota Jumala näyttää käyttävän monella tapaa. Jos esim. kevät- ja syyssateet jäävät tulematta, kyllä silloin on menty jossain pieleen.
- Anonyymi
Oli aurinkoinen Vappu paljon ulkona nyt sataa ja katupölyt pois sekä linnut kohta visertää luonto herää kukoistaa.
- Anonyymi
Kiitos Herralle vapusta, jonka sää oli huomattavasti parempi ympäri Suomen, mitä sääennustajat povasivat. Varsinkin vapunpäivänä.
🙌 - Anonyymi
Synnissä rypeminen ja saastainen perverssi irstailu on nykyisin suosittu kansanhuvi. Kaikki sitä tekevät koska se on hauskaa! Terv. iloiset bilettäjät
- Anonyymi
Juu perin vittumainen on sinun jumalasi, tosikko, narsisti ja pikkumainenkin.
Ymmärrän sinänsä kun naista on saanut vain kerran 2000v sitten eikä sekään tuntunut naisesta miltään. Masentaa ja ilottomaksi vetää vähemmälläkin, mutta pakkoko siitä on meille nillittää.- Anonyymi
Kadotus tai taivas - oma valinta. Kannattaa valita se taivas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotus tai taivas - oma valinta. Kannattaa valita se taivas.
Ei helvetissä! Jos siellä on enemmän kuin kaksi uskovaista niin tappeluksihan se menee. Taivas olisi yhtä helvettiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetissä! Jos siellä on enemmän kuin kaksi uskovaista niin tappeluksihan se menee. Taivas olisi yhtä helvettiä.
Ei Taivassa ole lihallisia jotka riitelevät.
Kun osaat niin hyvin Suomen kieli niin mitä tuo vielä tarkoittaa sun elämäss ??? >>
1. Kor. 3:3
olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
- Anonyymi
Tappaa en aio enkä varastaakaan mutta mielelläni otan muuten synnissä rypemisestä asiantuntijalta lisää vinkkejä?
- Anonyymi
Ei ole todellista kuinka sekaisin te uskovaiset oikein olette.
- Anonyymi
Monella viina, huumeet, linnavuodet on pehmittänny pään valmiiksi ennen niitä hurmoslahkoihin menemistä, mikä on sekottanut ihmisen lopullisesti. Kuuluu ääniä päästä, jotka käskee tekemän vaikka mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella viina, huumeet, linnavuodet on pehmittänny pään valmiiksi ennen niitä hurmoslahkoihin menemistä, mikä on sekottanut ihmisen lopullisesti. Kuuluu ääniä päästä, jotka käskee tekemän vaikka mitä.
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin.
Ei suostunut käyttämään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta siinä uskonyhteisössä sairauskohtauksiensa ansiosta. Anonyymi kirjoitti:
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin.
Ei suostunut käyttämään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta siinä uskonyhteisössä sairauskohtauksiensa ansiosta.Kaikkenlaisia uskopsyko uskonnollista, on liikkeellä kun on otettu vastaan usassta eri henki...
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uuskarismaattinen henki puhu vaikka mitä heille. Tptta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suostunut käyttämään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta siinä uskonyhteisössä sairauskohtauksiensa ansiosta.Sivistymätön hoi, epilepsia ei aiheuta psykoosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistymätön hoi, epilepsia ei aiheuta psykoosia.
Ei kai missään niin väitettykään.
- Anonyymi
Jokainen vappu on satanut vettä tai räntää, no en ole vasta kuin 74-vuotias vasta mutta siis jokainen vappu mitä muistan samanlaista säätä, kesää odotellessa, pikkuräntää...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja heti jälkeen on Jumala antanut aurinko paistaa !!
Jospa Jumala on asettanut jonkun kestosään tuohon huhti-toukokuun vaihteeseen, koska hän tiesi ennalta, että ihmiset tulevat niihin aikoihin järjestämään juomapitoisia vappubileitä. Ei tarvi erikseen joka vuosi sitten tehdä jotain, kun säädöt huolehtivat siitä, että useimmiten sataa silloin.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja heti jälkeen on Jumala antanut aurinko paistaa !!
Mitä siitä voidaan päätellä, että Jumala antoi sinulle vapuksi kylmää ilmaa, tuulta ja pilvisyyttä mutta minulle, joka en usko Jeesuksen jumaluuteen vaikka Isä Jumalaan uskonkin, enkä kolminaisuusoppiin eli minulle, joka en ole edes kristitty, hän antoi minulle lämmintä tuuletonta pilvetöntä ilmaa koko vapun ajalle tänne saaristoon. Etkö sinä ole silloin omien sanojesi perusteella jumalaton äärikarismaattinen?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä voidaan päätellä, että Jumala antoi sinulle vapuksi kylmää ilmaa, tuulta ja pilvisyyttä mutta minulle, joka en usko Jeesuksen jumaluuteen vaikka Isä Jumalaan uskonkin, enkä kolminaisuusoppiin eli minulle, joka en ole edes kristitty, hän antoi minulle lämmintä tuuletonta pilvetöntä ilmaa koko vapun ajalle tänne saaristoon. Etkö sinä ole silloin omien sanojesi perusteella jumalaton äärikarismaattinen?
Mitä voi päätellä että vedenpaisumustuli syntisille ja Pyhille ja satoi rankaasti kun Jumala antoi tulvia.
Savis kirjoitti:
Mitä voi päätellä että vedenpaisumustuli syntisille ja Pyhille ja satoi rankaasti kun Jumala antoi tulvia.
Tuli tuli !!! Ja tulvi !!!!
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustajat oli kuuluisia homppelimiehiä.
Eivät tyytyneet heiluttelemaan pelkkiä viuhkoja, vaan kävivät tositoimeen miesten ja poikien kanssa.
Molemmat, sekä Parhami Amerikassa että Olseni Suomessa vietiin vankilaan sodomiasta. Siihen aikaan ne teot oli säädetty lain vastaisiksi.- Anonyymi
No tuo vaatiikin kovvoo uskoo, että nuo miehet olivat kristittyjä miehiä, jotka helluntailiikkeen perustivat ja organisoivat ja levittivät sitä oppia ympäristöönsä.
Ja nyt kun ovat ottaneet vastaan uuskarsimaattinen henki , niin hekin halusivat seuraa Luther ja perustaa kirkkon ja vaalia homokultturia. Sitä se henki teettää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo vaatiikin kovvoo uskoo, että nuo miehet olivat kristittyjä miehiä, jotka helluntailiikkeen perustivat ja organisoivat ja levittivät sitä oppia ympäristöönsä.
Lain kumoajia !
- Anonyymi
Ja vain sinun pyhän vanhurskautesi tähden tulee kohta aurinkoisen kauniit ilmat.
Kiitos siitä sinulle Savis, sinä jumalan valittu, jossa ei syntiä ole. Oli niit' jotka tekivät parannus synneistä ja niille kävi hyvin. Ja oli niitä jotka rukoili lakkaamatta ja niille kävi hyvin. Mihin kategorian sinä kuulut ?
- Anonyymi
Voi voi, mitä pyhäkouluteologiaa...
Kyllä myös ne parannuksen tehneet uskovat joutuvat kärsimään seurauksista. Ei Jumala joka tilanteessa omiaan kätensä alla suojassa pidä. Uskoviakin kuolee onnettomuuksissa ja katsrofeissa, sairastuu jne. Ilmastonmuutos, sota ym. ei erittele, kuka on parannuksen tehnyt uskova ja kuka ei.
Jer. 25:29
Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot. - Anonyymi
entäs Apostolit rakas, kävikö heille hyvin, kerro rakas miten heillekävi rakkaasti kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäs Apostolit rakas, kävikö heille hyvin, kerro rakas miten heillekävi rakkaasti kerro!
Uskoville käy "loppujen lopuksi" hyvin. SE on Raamatun lupaus Jeesuksen omille. Uskovallekin voi siis käydä maallisesti ja inhimmillisesti katsoen huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Uskoville käy "loppujen lopuksi" hyvin. SE on Raamatun lupaus Jeesuksen omille. Uskovallekin voi siis käydä maallisesti ja inhimmillisesti katsoen huonosti.
Niin käy jos pysyy kaidalla tiellä , niinkuin hyvin tiedetään !!!!!
Hes. 33:13
Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
- Anonyymi
Te helluntalaiset ajattelette seksiä ympäri vuoden mutta ette saa.
Jossain tutkimuksissa on ilmennyt että uskovista yli 80% on pornoista riippuvaisia. Siiis pornoaddikti on levinnyt laajasti. Johtuuko se siitä että uskovat sen sall ,i kertomalla että he pyyvät synnissä loppuun saakka?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jossain tutkimuksissa on ilmennyt että uskovista yli 80% on pornoista riippuvaisia. Siiis pornoaddikti on levinnyt laajasti. Johtuuko se siitä että uskovat sen sall ,i kertomalla että he pyyvät synnissä loppuun saakka?
niin rakas, niin se varmaan saattaa olla, rakas!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kyllä se varmaan auttaisi luopumista pornosta ym., jos nykypastorit kehtaisivat käsitellä näitä riippuvuuksia saarnoissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se varmaan auttaisi luopumista pornosta ym., jos nykypastorit kehtaisivat käsitellä näitä riippuvuuksia saarnoissaan.
Ongelma on siinä ! Miten voi sokea , sokea taluttaa-???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei yli 80% vaan alle 80%. Pornon katsominen on ihan normaalia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei yli 80% vaan alle 80%. Pornon katsominen on ihan normaalia.
Niin se on lihalle ihan normaalia tehdä syntiä ja joutua helvettiin. Mutta siihen löytyy lääke-!!! Synninpoistaja . Siis te parannusta...
- Anonyymi
Niinpä jumala antoi minulle villapaidan, viinapullon ja sadetakin. Halleluja.
Synnin palkka ja rangaisus on kuolema !!
- Anonyymi
Mikä on kenellekin syntiä...
- Anonyymi
>>>>"rangaistus ja kuolema"<<<<
KAIKKI kuolee ja ovat kuolleet koko ihmiskunnan historian . . . - Anonyymi
Jokainen kuolee tasan kerran ja lopullisesti.
Turha sitä vastaan on rimpuilla jos ei hätäilläkään. Anonyymi kirjoitti:
>>>>"rangaistus ja kuolema"<<<<
KAIKKI kuolee ja ovat kuolleet koko ihmiskunnan historian . . .On ensimmäinen kuolema josta puhut mutta pakene synti joka aiheuttaa Toinen kuolema...
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen kuolee tasan kerran ja lopullisesti.
Turha sitä vastaan on rimpuilla jos ei hätäilläkään.Tuomio joka silloin tulee niin kannattaa varautua ettei kirpaisee pahasti. >>
Tässä santaan että meillä voi olla turva silloin >>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
- Anonyymi
Markuksen evankeliumi:
2:17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Syntiset tekevät syntiä.
"Synnin palkka ja rangaisus on kuolema !!", sanoo Savis Synnitön.
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä." , sanoo Jeesus.
Löytäneekö Jeesus syntisiä, kun Savis Synnitön on jo kaikkia syntisiä rangaissut kuolemalla.
"En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä." , sanoo Jeesus.
Ei löydä Jeesus syntisiä, vaan Savis Synnittömän vain, ja jos ei Savis Synnitön nyt edes pienen pientä syntiä tee, niin ei Jeesus häntä luokseen tule kutsumaan.
Syntiä tekemällä pääsee Saviskin taivaaseen.
Johanneksen evankeliumi:
8:10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
8:11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
KORJAUS:
Hän vastasi: "Herra, Savis Synnitön minut tuomitsi kuolemaan"
Matteuksen evankeliumi:
Markuksen evankeliumi:
4:23 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."
4:24 Ja hän sanoi heille: "Ottakaa vaari siitä, mitä kuulette; millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan, vieläpä teille lisätäänkin.
Matteuksen evankeliumi:
7:3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
7:4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
7:5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
Niin ripustettiin Hmm.. hirsipuuhun, jonka hän oli pystyttänyt Hmm.. varalle.
Luukkaan evankeliumi:
6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Markuksen evankeliumi:
4:23 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."
Korvatulpat pois, ja pese vaikku pois korvistasi Savis!- Anonyymi
Ei Savis sanonut että synnin palkka on rangaistus vaan rangaisus ja ne ovat kaksi täysin eri asiaa, mitä lienee tuo rangaisus sitten tarkoittaneekaan. Ehkäpä vuoristorata-ajelua Linnanmäellä, jäätelötötterö kädessä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Savis sanonut että synnin palkka on rangaistus vaan rangaisus ja ne ovat kaksi täysin eri asiaa, mitä lienee tuo rangaisus sitten tarkoittaneekaan. Ehkäpä vuoristorata-ajelua Linnanmäellä, jäätelötötterö kädessä.
Jaa ? Enkö sanonut että rangaistus on kuolema ? Siis jos sanot kuin muut , että minäpä poikka tekee syntiä kunnes tä elämä loppuu ??
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ? Enkö sanonut että rangaistus on kuolema ? Siis jos sanot kuin muut , että minäpä poikka tekee syntiä kunnes tä elämä loppuu ??
Poikka? Nainenhan sinä sanoit joskus kauan kauan sitten olevasi! Silloin olit muutanut johonkin mökkiin meren tai järven rannalle, ja kehuit kun uimaranta on niin lähellä. Vai että mies oletkin nyt. Joopa joo. Sellastahan se nykymaailma on.
Anonyymi kirjoitti:
Poikka? Nainenhan sinä sanoit joskus kauan kauan sitten olevasi! Silloin olit muutanut johonkin mökkiin meren tai järven rannalle, ja kehuit kun uimaranta on niin lähellä. Vai että mies oletkin nyt. Joopa joo. Sellastahan se nykymaailma on.
Onhan mulla vaimo joka joskus kehoittaa sua mun savis nikkin kautta , luopumaan synneistä ja tekemään parannusta ettet ihan tuhoa ittäs. !!!
Ehkä hän on silloin kirjoittanut. ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Onhan mulla vaimo joka joskus kehoittaa sua mun savis nikkin kautta , luopumaan synneistä ja tekemään parannusta ettet ihan tuhoa ittäs. !!!
Ehkä hän on silloin kirjoittanut. ??Kehottaa kirjoitetaan ilman i-kirjainta.
Kehoittaminen on kehon antamista jollekin. Kirjoitit >>> Syntiä tekemällä pääsee Saviskin taivaaseen. <<<
Siis luet vain mitä sulle sopii ja jätät Jeesukselle noi vaikeat paikat sun elämässä >>
Joh. 8:11
Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
Joh. 8:34
Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.Anonyymi kirjoitti:
Kehottaa kirjoitetaan ilman i-kirjainta.
Kehoittaminen on kehon antamista jollekin.Jahaas. Kielirasisti on liikeellä. Siis ymmärsi mitä tarkoitin eikä halunnut ottaa sitä vastaan niin alkoi puhua Suomen kielestä jaseuravaksi varmaan ulkokullattu halua puhua gramatiikasta ettei halua saada tuntea mitä Jumala ajattelee hänestä.
- Anonyymi
Sodoma ja Gomorra on jo ylitetty, puti on Jumalan oikea käsi.
Perversioilla on aina syy ja seuraussuhde; homo abortti ja sadismi j.n.e ne murtaa moraalia. Ne on vääristynyttä luonnotonta persoonaa.
Kun moraali yhdestä kohtaa murtuu niin siinä menee koko moraali. SE pitää ahneuden ja riiston ja hyväksikäytön voimissaan, silloin olaan samalla akselilla pedofilien ja elaäimiin sekaantujien kanssa.Niinpä Rakas !! Ja sokea maailma ei tän näkee eikä hyväksyy ettei synnin juhlissa saa nautia ja tanssia ja jopa ylistää Jumala siitä että ovat löytäneet vapauden tekemään syntiä joka saatana on tarjonut ja hänen oma valearmoa.
- Anonyymi
Kannattaisiko puhua/kirjoittaa vain omista synneistä.
Nimim. Itsestään hyvä ihminen asian tietääNo puhutaan !! Ne ovat Jeesus ottanut päälleensä niin ettei mulla ole eikä voikkaan olla niitä enää.. Ihmettelen niitä uskovia jotka sanovat pysyvänsä niissä synneissä jotka Jeesus on ottanut päällensä Ristillä ja antanut anteeksi ./ sovittanut / poistanut,,, Mitkä ovat oikein nuo synnit , jotka he pitävät kiinni hampain ja kynnein ???
- Anonyymi
Kansa rypee synnissä vappuna niin että uskovaisella kateeksi käy.
Ei kateeksi voi , kun synnintie vie helvettiin. Mutta kiitos Jumalalle että sain varoittaa ja olen vapaa vastuu teistä !!
Te parannus synneistä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930