Etelä-pohjanmaa.tavataan ja tutustutaan
Levaria ym hyvää paikkaa tapaamisiin
74
1535
Vastaukset
- Anonyymi
Pehmikselle Sjoen rajoille
- Anonyymi
Minkä rajoille mahdollisuuksia muutama.
- Anonyymi
Mulla on varastossa vähän käytetty Philipsin levari. Saatte sen jos auttaa.
- Anonyymi
Tanssiis ihimisiä tavathan, ei levariilla.
- Anonyymi
Ylistaron levikeillä tapahtuu.
- Anonyymi
Myöskin Isonkyrön levänteillä ajatellaan ISOSTI
- Anonyymi
Mitä siellä tapahtuu?
- Anonyymi
Mun kylpyhuoneessa saa tavata
- Anonyymi
Kuortaneentienvarsi.veneskoakelta muutama kilsa mäyryyn
- Anonyymi
tarkoitatko siinä jokivarren ns parkki paikkaa.
- Anonyymi
Hirvijärvelle kun kääntyy eli suokko siinä hyvä rauhallinen paikka automoottoritadan parkkis.
- Anonyymi
Mitä siellä taphtuu?
- Anonyymi
Olisko ketään tänään seinäjoen levareilla.nainen voisi ehkä keretä piipahtamaan.
- Anonyymi
Koska.
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ketään tänään seinäjoen levareilla.nainen voisi ehkä keretä piipahtamaan.
Olisiko Nainen mahdollisesti tänään liikenteessä seinäjoen Suunnalla? Nelikymppinen erittäin kestävän kalun omaavaa siisti ,asiallinen ja luotettavan Mies Autoilee tänä iltana/yönä Seinäjoen suunnilla ja Olisi mukava Tavata😉
- Anonyymi
Tuu Härmän häjyyn huomenna trikoot jalassa ja trikoissa pitää pullottaa , kun laulat karaokea, niin saat, mitä tarvitset!
- Anonyymi
Mitä siellä tapahtuu?
- Anonyymi
Lapuan uudelle kodalle.tänään tai huomenna paistaan makkaraa ja voisin ottaa myös?t.nainen
- Anonyymi
Kuinkas tänään?😉-m40v-
- Anonyymi
Kyrkkärin kovalla laavu lentää
- Anonyymi
Missäpäin kyrkkäriä?.t.nainen
Täällä olisi Nelikymppinen Siisti mies Kyrkösjärven alku päässä,uimarannalla mikäli sinua Nainen Kiinnostaa 😉
Löytyykö ketään kiinnostunutta Naista Nauttimaan??Nelikymppinen mies vielä hetken kyrkösjärvellä😉
- Anonyymi
Minkälainen mies kuumaa42 on.
Nelikymppinen,siisti,normaali vartaloinen,hyväntuoksuinen sinkku Mies Olen😉Millainen Nainen sinä?
- Anonyymi
Ok.vartaloinen.vajaa viiskymppinen nainen ja varattu ei siis muuhunkuin hauskanpitoon.silloin tällöin pitää irrotella, jos niin voi ajatella.
- Anonyymi
Olisko viisikymppinen nainen halukas tapaamaan tänä iltana jossain päin seinäjokea?👉👌
- Anonyymi
En voi vaan yhtääkkiä lähtiä.mies ihmettelisi.
- Anonyymi
Kyrkkäri hiljenee,kiitos kaikille osallistujille
- Anonyymi
Onko kyrkkärillä oikeasti toimintaa.minä voisin ajella joskus katselemaan.
- Anonyymi
Ilman yläosaa otan aurinkoa laiturin pääs,tunnistat mut siitä,joku vois tulla öljyämään aurinkovoiteella
- Anonyymi
Onko tänään seinäjoen kyrkkärillä tai lähistöllä toimintaa.
- Anonyymi
Täällä olisi Nelikymppinen Siisti sinkku Mies Naista vailla...Löytyykö?Kyrkösjärvellä
- Anonyymi
Mulla olis täällä hyvä ja toimiva suoravetoinen Philipsin levari. Olisko se hyvä?
- Anonyymi
😮💨😮💨
- Anonyymi
Mikä sua philipsin levari mies vaivaa ku tuollaisia joutavia kirjoitelet.lehde kuule vanhapoika liikenteeseen vähän maailmaa katselemaan😆
- Anonyymi
No hyvää levariahan täällä kyseltiin. Ja lapsia on muuten kolme. Montako sulla?
- Anonyymi
No mene nyt vain sinne levarille tumputtamaan poju. Miksi pieni läppä menee peräkammarin pojalla noin tunteisiin? 😄Niin montako lasta sulla olikaan?
- Anonyymi
Onko kyrkkärillä myöhemmin tänään ketään.
- Anonyymi
On jos olet Nainen?😉
- Anonyymi
Nyt ketään Halukasta Naista Panoille Kyrkösjärvelle ?Nelikymppinen Siisti mies vailla Naista
Nainen nuori tai jo iäkkäämpi Nainen Tule Kyrkösjärvelle nyt aamu Panoille😉Nelikymppinen erittäin kestävän kalun omaavaa siisti Mies odottaa sinua kyrkösjärven perällä
Olisi jossain päin Halukasta Nuorta tai jo hieman kypsenpää Naista seksiseuraksi Nelikymppiselle erittäin kestävän kalun omaavalle siistille sinkku Miehelle joka autoilee Seinäjoella...tavataanko jossain Luonnon helmassa?
- Anonyymi
levari
1. elokuva
2. elokuvateatteri
3. levysoitin
4. levypallo (koripallossa)
5. tietokoneen levyasema Olisiko nyt Halukasta Naista 18-58v Seinäjoella ?Komeahko Nelikymppinen sinkku mies Autoilee nyt Seinäjoella -m40v-
- Anonyymi
Koko päivän istunut autos Ilmajoen pehmislevarilla,pakko lähteä pytylle,10 pehmistä pyrkii tietoisuuteen,voin pidätellä jos sulla on fetissi.
Löytyykö nyt Nelikymppiselle siistille miehelle Naista seksiseuraksi
Pian olisi siisti,Nelikymppinen mies Parkissa Kyrkösjärven perällä😉Vailla Halukasta Naista😉
- Anonyymi
Olipahan toimintojen yö Sahiksen parkissa, Octavi 6- Bemari 0,jäi vissiin Bemarimiehellä sininen tabletti kurkkuun ku vain niska jäykistyi.
- Anonyymi
Jaa eikö k..p.seisonut?
- Anonyymi
Vanha äijä yrittää tätä kautta saada nuoria naisia. Aika säälittävää.
- Anonyymi
Bemarihan tunnetusti kul..li.n jatke,Octavia-mies ei sellaista tartte
- Anonyymi
Kyllä tätä kautta on naista saatu ei siis säälittävää.taitaavaan sua harmittaa että toiset saa toiset ei.
- Anonyymi
Joo no aivan varmaan on. Vanha ukko vonkaa täällä. Oot sinä pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no aivan varmaan on. Vanha ukko vonkaa täällä. Oot sinä pelle.
No onko 41v ny vanha?
- Anonyymi
Onko sulla se farmari-Octavia,voitais testata vähä jousitusta.
- Anonyymi
Mondeon pihassa on aika hyvin tilaa
- Anonyymi
Löytyykö shemalejä?
- Anonyymi
Seinäjoen keskustas niitä välillä pyörii,ja homoja näkee tosi paljon
- Anonyymi
Nelikymppinen,siisti mies autoilee tänään Seinäjoen alueella!Löytyykö halukasta Naista Seksiseuraksi? Esim:Kyrkösjärvelle😉
- Anonyymi
Kyllä voipi löytyä mutta vasta klo 24.00-01.00 jos pääsen niin tulen.n.44v
Laita n.44v viestiä kun tiedät pääsetkö tulemaan tuohon aikaan,mielellään noin tuntia aikaisemmin.😉
- Anonyymi
Minä voin tulla.Olen 60 vuotias mies ja pukeudun sukkanauhoihin. Saa tämä autoileva pikkupoju elämänsä kyydit!
- Anonyymi
Hei 60v mies miten tunnistan sinut.voit antaa minulle kyydit.
- Anonyymi
Levari? Levysoitin löytyy kyllä.
Löytyykö tänään Naista panoille jossain päin seinäjokea?😉Nelikymppinen Siisti mies Autoilee tänään Seinäjoen alueella😉😉Tavataanko?😉😉
Kyrkösjärvelle Halukasta Naista nyt panoille? Nelikymppinen siisti ja asiallinen Mies ajelulla
- Anonyymi
Voipi löytyä?
- Anonyymi
Liikkeellä ollaan.t nainen
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513279Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3993Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3860Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68790- 18767
Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es24636Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä33625- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4587