Eva Biaudet on nainen makuuni

Anonyymi-ap

Vaikka en osaa edes ruotsia, niin pidän hänen tavastaan olla kääntämättä takkiaan. Se kertoo ihmisen olevan sitoutunut asiaansa, eikä mikään tuuliviiri.

21

251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla-Ahoakin hävettää nin pahasti kirjoittelunsa Biaudetista että poisti Evan nimenkin niistä ja nyt ei uskalla ministeriksi samaan hallitukseen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17841042M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      eihän tuo mistään ole mittään mieltä, käänä siinä takkia🤣

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa kun BiutVaut olisi päälläni touthuten ja hokisi: Knulla, knulla, JAG KNULLAR DIG!!!

      SKÅL! JAG ÄR PERVERS IGEN!!

      • Anonyymi

        Ei Eeva ihan knulla-tasolla sentään ole. Minä itse asiassa olen jopa vihannut häntä yli kaiken. Mutta nyt tuo omien arvojensa ylläpito sai minut arvostamaan häntä. Muutenhan tuo ruotsalaisten meno näyttää nololta, elleivät sitten ole siellä vain trollaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Eeva ihan knulla-tasolla sentään ole. Minä itse asiassa olen jopa vihannut häntä yli kaiken. Mutta nyt tuo omien arvojensa ylläpito sai minut arvostamaan häntä. Muutenhan tuo ruotsalaisten meno näyttää nololta, elleivät sitten ole siellä vain trollaamassa.

        Mustalaisetkin sopeutuvat kaikkiin kulttuuriympäristöihin.


      • Anonyymi

        Hyi hitto on sulla naismaku.


    • Anonyymi

      Minunkin mielestäni paras nainen : ruma, tyhmä, vanha ja rikaskin, tuollaisen ku sais puolisokseen ja tietty testamentti pitäisi ensin tehdä. Kun aika jättää, vois nauttia elämästä.

      • Anonyymi

        Minulla on sillä tapaa erikoinen elimistö tai hermosto, että ei ota eteen, jos kyseessä on ruma akka.


      • Anonyymi

        Ja siinä vaiheessa tenniskyynärpäät tosi pahana.


    • Anonyymi

      Mistä sinä sen tiedät? Et vain näe hänen valheidensa läpi

      • Anonyymi

        Voihan se noinkin olla. On vaan antanut ymmärtää.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla minä ihailen Putinia. Hänkään ei käännä takkiaan ja on aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Putin tai Halla-aho saman asian kaksi puolta.


    • Anonyymi

      Ota Halla-Aho vaimoksesi niin unohdat Biaudetin alle puolessa tunnissa.

    • Anonyymi

      Eeva piupau on pelkkä siipiveikko.

      • Oli vielä 20 vuotta sitten ihan laitettavan näköinen, mutta viimeiset vuodet ovat kyllä menneet ihan kaikessa päin vittua.


    • Anonyymi

      Hyi hitto,
      Kuka seuraa
      Tv stä jotain Strömsön
      Makasiinipilipaliohjelmaa 🤢

    • Anonyymi

      Se on kiilusilmäinen fanaatikko joka ei kestä järkevien kompromissien tekemistä

    • Anonyymi

      Erittäin asiantunteva ja periaatteellinen.

    • Anonyymi

      Kuten Virpi Butt. Kunnioittaisit varmaan häntäkin.
      Hän tosin on jo kunnioituksesi saavuttamattomissa, mutta muille....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe