Nyt tuli sellainen vika eteen, että takaperästä tihkuu öljyä takapuolelta sen kuperan osan ylä neljänneksestä.
Auto on vm 2000 3.0 turbo diesel automaatti.
Katsastuksesta tuli korjauskehotus. Paikallaan seisoessa ei vuoda, mutta ajon jälkeen tihkuu ulos.
Ilmeisesti siinä on käytetty huonoa terästä ja korroosio on iskenyt siihen kyntensä.
Onko muille tullut sama vika ja miten olette sen selvittäneet?
Land Cruiser KZJ 95
2
372
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on mahdollista, jos se banjo on huonolaatuista terästä.
Koska öljyn pinta on siinä puolessa välissä, niin se yläpuolen sisäpinta ”hikoilee” kosteuden takia ja ajanmittaan alkaa pistekorroosio pureutumaan läpi pellin.
Kyllä niitä on hitsaamalla korjattu läpi historian, mutta jos se on kovin haperoa, niin siihen viereen aukeaa taas uusi tiehyt, josta öljy tihkuu ulos. - Anonyymi
Nyt on Land Cruiserin perä jälleen kuiva.
AD korjaamon ammattimies hitsasi huokoset umpeen, mutta hän sanoi, että teräs oli niin huonoa että ei voi sanoa koska se alkaa tihkumaan uudelleen.
Näillä mennään kuten Porilaiset sanovat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284