Onkohan autojobbareilla vaikeuksia matematiikassa, kun miltei poikkeuksetta mailimittarilla olevien autojen mittarilukemat ilmoitetaan samalla lukemalla kilometreiksi?
Reilu pelihän olisi ottaa helmitaulu käteen ja laittaa se ajomääräkin samantien oikein.
jopparit eivät osaa laskea?
8
203
Vastaukset
- Anonyymi
Se näyttää paremmalta. Samaan tapaan paremmalta näyttää "kaksikilpinen" kuin "kolariautosta korjattu".
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178411981
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Voi voi ja voi. Ei tarvii osta laskea kun tilillä on niin suuria numeroita että huh huh. Seitsemän numeroisia lukuja oli viimeksi kun kirjanpitäjä soitti ja sanoi että pitäs jarruttaa myyntiä kun loppuu tililtä tila. Kauppa se vaan käy ja ei tarvii paljon osta laskea.
- Anonyymi
Kunnon myyntimieshän pistää vaan tyyliin "mittarilukema 256000" eikä mainitse yksikköä ollenkaan niin ei voi valehtelustakaan syyttää, vaikka täällä päin kaikki toki olettaa sen olevan kilsoja. Olen kyllä jossain ilmoituksessa nähnyt jopa mainittavan että autossa on mailimittari.
- Anonyymi
Ei ajomäärällä ole mitään väliä kun auto vaan toimii. Laittaa sitten jonkun lukeman kun myy pois ei se niin vaikeaa ole ja homma toimii.
- Anonyymi
Hyvin sanottu Jobbarit ei osaa laskea no ei osaa.
Liike on liike ja jobbari on yksityinen kusettaja joka ei maksa veroja eikä osaa laskea hyvin sanottu tosi hyvin aloittaja. Mutta lähden tästä laskemaan 7 numeroista tiliä ja pistämän pojille vähän vappurahaa vaikka 38000e pärjäävät illan.- Anonyymi
Joku syyhän siihen on miksei myynti-ilmoitukseen laiteta ajomäärää oikein.
Yksi syy voisi olla ettei tiedetä paljonko maili on kilometreinä.
Tai se, ettei osata laskea vaikka tietäisikin em. suhteen.
Kolmas syy voisi olla, että nerokas joppari luulee saavansa kotteronsa kaupaksi jollekin vielä tyhymemmälle ostajalle, joka ei sattuisi huomaamaan ajomääräasiassa koijausta.
PS. Ei siitä "pojille" jaettavaksi paljon ole kun siellä kanahäkkiautokonsernin tilillä on se 7 euroa.
Mutta voihan sitä jakaa pojille sitten jotain muuta.
- Anonyymi
Romuautomyymälän pitäjä lasketaan jobbariksi. Tasokkaan yrityksen johtajat ja työntekijät eivät kirjoittele suomi24-palveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647