Millä houkutella Teuvalle LISÄÄ kauniita naisia?

Anonyymi-ap

Tämä on todellinen ongelma. Teuvalla on ollut kauan pulaa kauniista naisista. Millä saamme paikattua vajeen?

Seuraavalle kunnanhallitukselle jääkin tämä vaikea asia käsiteltäväksi. En usko, että nykyinen hallitus ehtii enää paneutua näin monimutkaiseen ja aikaa vievään prosessiin. Se voi hyvinkin olla, ettei asiaa saada ratkaistua koskaan. Ehkä joudumme tyytymään muutamaan kaunottaren ja tusinaa mukiin menevään.

Minä kuitenkin yritän nyt sukeltaa suoraan ongelman ytimeen. Esittelen teille muutaman kohdan ohjelman, jolla tilannetta saataisiin saada parannettua:

1. Paikkakunnalle lisää RIKKAITA miehiä. Tulkaa nyt hyvät päättäjät kaikenlaista yrittämistä. Kauniit naiset tykkäävät esimerkiksi toimitusjohtajista. Jo toimitusjohtajan nimike herättää kaunottaren kiinnostuksen, joten kaikenlainen yksityisyrittäminenkin pitää PAKOTTAA osakeyhtiömuotoiseksi.
2. Uusi kuntosali ja personal trailereita Teuvalle. Näin kaikilla Teuvan naisilla on mahdollisuus muodokkaaseen takalistoon.
3. Lisää vaatekauppoja Teuvalle! Aina sanotahan notta rumat ne vaatteella koreeloo, mutta asiassa on vinha perä. Kauniisti istuvat vaatteet parantavat ulkonäköä.
4. S-marketista laajennetasn Prisma. Näin saadaan myös sinne lisää naisten kauneustuotteita. Vaatevalikoima Teuvan kunnassa laajenee, ja erilaisia ihon ehostustuotteita on enemmän. Nykyinen S-marketin kosmetiikkaosasto ei kertakaikkiaan riitä täyttämään itseään kunnioittavan naisen tarpeita.
5. Missikisat Teuvalle. Onko se sitten saunamissi tai jotain muuta, niin sillä ei ole väliä. Tällä saamme jokaisen kauniin naisen lämpimään kolostaan esiin ehkä jopa kauempaakin.
6. Viitaten kohtaan viisi, jos onnistumme saamaan Teuvan missikisoihin myös Kauhajoen, Karijoen, Kurikan, Kristiinan ja Närpiön kauniit, on Teuvan poikamiehillä mahdollisuus yrittää pokata näitä naisia.
7. Teuvan kunnan pitää tukea miehiä yrityksessä pitää nämä naiset tässä kunnassa. Nämä tukikeinot ovat oikeastaan aihe erikseen (suoria tulonsiirtoja miehille!!!!) Toki muutama nainen saattaa olla hieman itsenäisempikin tapaus, jolloin he alkavat vaatia itselleen omaa rahaa = työpaikkaa. Teuvan kunnan tulisi varautua täyttämään seuraavat pestit kaunottarilla. --> Kunnan palveluilla kasvava menekki, kun miehet hakeutuvat tarpeettomastikin näiden kaunotarten lähelle.


Siinä nyt mielestäni tärkeimmät keinot. Pidetäänpäs nyt aivoriihi: Kertokaa alle lisää ideoita, joilla saamme lisää kauneutta kuntaan.

13

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thaimaasta naisia

      • Anonyymi

        Vietnamista seksiorjia kuten naapurissa toimitaan.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17841412n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Teuvalle mallitoimisto. Ihmettelen, että miksi mun aikaisempi ehdotus poistettiin. Kyllähän täällä pitäisi olla kauniille naisille töitä

    • Anonyymi

      Teuvan miehet: menkää telkkarin deittiohjelmiin!!! Sieltä voi tarttua haaviin jotain kauniita Helsingin eläviä

    • Anonyymi

      Joku on nyt löytänyt ajanvietettä ja avannut sanallisen sekä mielikuvitukselliset arkkunsa.

      • Anonyymi

        Mä pahoin pelkään, että tää henkilö joko perusteettomasti uskoo olevansa Teuvan kaunein tai sitten ihan oikeasti on Teuvan kaunein. Nyt on niin kova noste tällä jutulla, että jotain totuuden siementä tässä taitaa olla. Voi olla, että käväisen iltasella vähän ABC:llä kysymässä tutuilta, että onko heillä käsitystä, kenelle tämä kauneimman titteli kuuluu.


    • Anonyymi

      Tehdään Teuvasta tosi-tv. Voitaisiin kutsua siihen mm. Ex viidakon tähtösiä... Tosin nuorempia löytyy. On tosta ohjelmasta jo vähän aikaa. Se voisi olla "Elämää Teuvalla". Voitaisiin hakea sillä myös buustia matkailulle. Kuten Teuvan kaunein jo sanoi, niin Teuvan pitää päästä maailmankartalle. Jos nyt alkuun Suomi24 tekisi Teuvalle oman keskustelupalstan, niin olisi aika kova.

    • Anonyymi

      🤣😂😅

      • Anonyymi

        Teuvan kaunein on selkeästi myös Teuva hauskin. Kauneus, älykkyys ja hauskuus kulkevat käsi kädessä. 😉


    • Anonyymi

      Teuvan miehet voisivat pitää itsestään hyvää huolta. Sillä sitä naisia houkutellaan. Eli ylös, ulos ja lenkille. Vähemmän niitä huurteisia.

    • Anonyymi

      😆💃🌹💅

    • Anonyymi

      Tietysti hankkimalla tänne ensin komeita miehiä. Onko niitä Teuvalla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe