Miksi Ylöjärvellä ei ole minkäänlaista vappu tapahtumaa? Tuntuu että täällä ei juuri kukaan edes vietä sitä. Koiria vaan talutellaan.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jaa, niinpä tosiaan. Tapaus oli kyllä siinä mielessä tosi erikoinen, että piskin taluttaja haukkui ulkoilualueella liikkunutta toista hänelle täysin vierasta ulkoilijaa ja pieni ruskeamusta piski oli täysin hiljaa ja kiltisti paikoillaan. Miten onkin niin, että monilla menee omasta mielestään niin huonosti että ärsyttää ja täytyy haukkua muita täysin vieraita ihmisiä. Eikö ulkoilualueella ole oikeus liikkua, varsinkin kun sen tekee hillitysti ja hiljaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178423041
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä se on vaan tampereen puolelle lähdettävä vappua viettämään.
Ei ylöjärvellä vaan ole minkäänlaista yöelämää. Täällä on vaan muutama bubi jossa pellaillaan vain jotain biljardia ja korttia. Sitäkin lähinnä keskellä päivää. No palowoutissa on vähän jotain artisteja joskus esiinyymässä. Silloin tulee sinne ihan kivasti porukkaa.
Kun tulee ilta oli viikonloppu tai vappu niin kaikki on vain kotonaan ja vain ne joilla on koria tulee pissattaan ne ja vain jotkut tienit likkuu mopolilaan tai mopoautoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559