Mikä helvetti on pielessä nykylääkäreissä ? Menin yksityiselle kun jalka turposi tuplasti ja väri muuttui aivan kummaksi sekä särky oli järkyttävä. Lääkäri tuumas ettei siinä mitään ihmeellistä ole. Ei määrännyt mitään lääkettä tai muutakaan. Ilmoitti että kyllä se ohi menee. Eipä mennyt. Seuraavaksi menin sairaalaan. Siellä todettiin paha ruusu ja muitakin vikoja. Kanyyli käteen ja lääkettä suoraan suoneen jotta ei jouduta amputoimaan. Miten tämä ikinä voi olla mahdollista ?
Lääkärit nykysuomessa
Anonyymi-ap
5
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä asia todella , hyvä ettei henki mennyt
- Anonyymi
Kannattaisi tehdä joku kantelu, tai ilmoitus, hoitovirheestä/hoitamatta jättämisestä.
- Anonyymi
Liian monet lääkärit luulee ettei tarvitse itse ajatella mitään kun on Käypä Hoito opus.
- Anonyymi
lääkäreiltä tulisi potilaan oikeuksiin kuuluvan kaikki lausuntona KIRJALLISENA .
> oma kantaan < voi kukin lääkäri kirjoittaa tai olla kirjoittamatta , kukaan sitäkään ei varsinaisesti valvo . . . - Anonyymi
Oli minullakin jotkut keuhkoveritulppa labra-arvot koholla, mutta ei ollut tulpan oireita, niin asia jäi siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595