En hauku enkä herjaa, mutta vl-opissa pitää järki ottaa vangiksi ja suu auki uskoa puhujien valheet.
Silloinhan "tullaan tomppelix"? Loogista eikö totta? Mutta tuon ymmärtäminenhän vaatisi järkeä.
Raamattu kertoo järjen vangiksi ottaneista:
Psalmit:
32:9 Älkää olko niinkuin järjettömät orhit ja muulit, joita suitsilla ja ohjaksilla, niiden valjailla, suistetaan; muutoin ne eivät sinua lähesty.
49:11 Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa.
94:8 Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne?
Jeremia:
10:21 Sillä paimenet olivat järjettömät eivätkä etsineet Herraa; sentähden he eivät menestyneet, vaan koko heidän laumansa hajotettiin.
2.Pietarin kirje:
2:12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa
Hyvää Vappua kaikille! Myös teille "tee se itse" tomppeleille. ☺
Te kansan järjettömät, te tomppelit -milloin tulette järkiinne?
7
192
Vastaukset
Bisnesmiehenne tosin eivät ole tomppeleita rahanteon suhteen. Onhan tyhmää sääliä asiakkaita jolla on väliaikaisesti hallussaan minun rahaani Eller hur?
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
nyt kun olen täälläpäin voisin tehdä kattotarjouksenkin eli ei muuta kuin nimi paperiin katotaan hyvä hinta sitten myöhemmin.
kevään uusi myyntitrendi, eihän tunnu hassummalta.- Anonyymi
Kiinni vet ja kättä päälle. Sika säkissä, ostos tuntuukin hurskaan järjettömältä.
- Anonyymi
Kyllä täytyy sanoa ettei ole röyhkeydellä mitään rajaa kun luin että Sipilä oli hakenut heti sopeutusavustusta kun kansa pääsi erilleen yhdestä ahneesta !@#$%&¥.
Missä on järki sopii kysyä. - Anonyymi
Minä tulin järkiini -90 -luvulla, kun älysin, että kannattaa karttaa kaikkia seurapiirejä juurikin tuollaisen aloittajan harrastaman riitaisuuden vuoksi. Niissä muhii viha ja tora muka-rakkauden peiton suojassa.
Aloittajan kirjoitusta suomentaen: en vihaa enkä parjaa, mutta työ ootta aivan psskoja. Sekö on rakkautta? Vihaa se on! Kun Jeesus opetti rakastamaan vihamiestäänkin. Silloin tulisi käyttäytyä niin, että vihamieskin tunnistaa sen rakkauden. Tuollainen on Jeesuksen opetuksen pilkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861