Hyvää vapunpäivää...

Ja toukokuuta ja uutta viikkoa taas kaikille. Joillain varmaan saattaa eilinen vielä painaa jäsenissä mutta se on onneksi ohimenevää. Kuukausi vielä ja on virallisesti kesä ja alkaa juhannuksen odotus.🙂.

https://youtu.be/wvUQcnfwUUM

64

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota Mikkojuhani toukohaaste vastaan. 90 päivää ilman palstaa. Huomisesta alkaen, Hep?!

• Miks mä sellaista tekisin kun vasta muutaman kuukauden oon tänne kirjoitellut 😄. Palsta ei vie mun elämästäni mitään päinvastoin se tuo vaan lisää sisältöä ja ystäviä entisten lisäksi. Jos mä toisin kokisin niin silloinhan mä tänne en kirjoittaisi.🙂.

• Näytä sinä mallia ensin. 😅

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178427067

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ryhmähali ja liikutuksen kyyneleet! 😭

• Anonyymi

Juu eilinen . Menin metsään käveleen ja sieltä löyty vanhoja dia kuvia. Jotain hienoja tvh kuormaautoja niissä. Ja siinä oli joku autio talo. Ja ryömin ikkunasta sisään. Ja siellä oli lisää dioja. Ja mä varastin neljä diaa. Ja otin kotona niistä kopion. Mutta tänään mä meen palauttaan ne. Koska mä en oo tollanen kun Putin, vaan oikeesti melko kiltti. Saanko mä tän pahuuden anteeks.

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä oletko tuollainen toivottelija myös livenä? Sillä minä vaan kun se joka väliin tungettuna voi olla oikeasti vähän ärsyttävää. Ihan hyvä tapa mutta ei kaikki aina halua ylitsepursuavaa teko-onnea elämäänsä.

Kerron inttimuiston eli siis:

Kerran lomille mennessä yhdessä asemakahvilassa änkesi samaan pöytään ukko joka oli senkaltainen kuin näistä toivotuksista väkisin syntyvä mielikuva sinusta, toivotteli hyvää en muista mitä ja oikein pursuili hyväntuulisuutta, mekasti miten hän aina bussissa/junassakin tms. aina ovelta toivottaa kaikille hyvät huomenet(päivät tms. ja kaipasi hirveästi komppausta tuosta omaksumastaan hyväntuulenlähettilään roolistaan. Ahdistava ukko jolla varmaan tapana ahdistella kaikkia jotka sen jatkuvaa äänekästä hyväntuulisuutta jaksaa kuunnella. Muistan ajatelleeni että "lähtis nyt tuo p..leen kuunaama tuosta menemään, ei kiinnosta" mutta kun eihän sitä viitsi poiskaan alkaa ajamaan.

Yhdellä toisella kertaa toisessa asemakahvilassa pöytään juttusille tuli koko suomea aikoinaan tekemillään rikoksilla kuohuttanut tyyppi, ei se nimeään suoraan sanonut mutta vihjaili miksi ei tietylle seudulle enää palata ja asiat oli pääteltävissä niin sen siinä jutellessa hoksasi ai tämä oli se ja silleen.

Noista em. tuo jälkimmäinen oli ihan oikeasti mukavaa juttuseuraa junaa odotellessa, aika kului rattoisasti eikä ahdistanut ollenkaan hänen läsnäolo siinä kun huulta heitettiin junaa odotellessa.

Sitä minä vaan että mukavuuskin voi mennä yli, kannattaa harkita miten sitä tuo esiin tuntemattomille ihmisille jottei muutu pelkästään ärsyttäväksi.

-harmiseikirj-

• No kaikkia ei voi miellyttää eikä pidä tai varsinkaan tarvitse. Mä olen sellainen kun olen ja aivan aidosti. Jos joku ei siitä nyt satu tykkäämään se on heidän ongelmansa ei mun eikä se mun elämääni vaikuta yhtään mitenkään tykkäävätkö vai eivät. Kyllä mäkin koen ärsyttäväksi kaikki äärettömät negailijat ja itsesäälissä rypijät ja heidät ketkä elämänsä ongelmista ja epäonnistumisista kaikkia muita syyttävät tekemättä itse asioille yhtään mitään eivätkä kanna vastuuta omista valinnoistaan ja tekemisistään. Sekä heidät ketkä toisia aivan tahallaan ilkeästi ja huonosti kohtelevat ärsyttääkseen, loukatakseen tai koska kuvittelevat tietävänsä paremmin ja että tämän ihmisen nyt vain on nämä ilkeät asiat kuultava ja hyväksyttävä koska sanoja muka tietää paremmin. En mä silti halua heille asiaa välttämättä kertoa ja kohdella heitä huonosti tai käyttäytyä heitä kohtaan ikävästi ja huonosti. Kuten mä oon aiemminkin sanonut mä oon elämässäni niin paljon kaikkia pahoja ja ikäviä asioita kuten esimerkiksi fyysistä ja henkistä väkivaltaa yms. mitä kaikkee nyt päihdemaailmaan kuuluu kattellu ja kokenut että haluan mahdollisimman vähän mitään sellaista elämääni. Siksi oon mieluummin kiltti, positiivinen, iloinen, empaattinen ja hyväntahtoinen ja kohtelen muita ystävällisesti, hyvin ja kohteliaasti. Mitä enemmän noita asioita levittää ympärillään sitä enemmän niitä saa myös omaan elämäänsä takaisin. Eikä kyse ole mistään teko-onnesta vaan aivan aidosta hyväntahtoisuudesta ja positiivisuudesta.🙂.

• Niin ja siis tää ei ollu sua kohtaan henkilökohtaisesti suunnattu mitenkään vaan ihan yleisesti yleisellä tasolla yritin asiaa selittää. Ja tosiaan ymmärrän että liika positiivisuus ja mukavuus voi joidenkin mielestä olla liikaa mutta kuten sanottua olen sellainen kuin olen enkä nää syytä itseäni muuttaa siksi että kaikki ei mahdollisesti musta ja tavoista pidä.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin ja siis tää ei ollu sua kohtaan henkilökohtaisesti suunnattu mitenkään vaan ihan yleisesti yleisellä tasolla yritin asiaa selittää. Ja tosiaan ymmärrän että liika positiivisuus ja mukavuus voi joidenkin mielestä olla liikaa mutta kuten sanottua olen sellainen kuin olen enkä nää syytä itseäni muuttaa siksi että kaikki ei mahdollisesti musta ja tavoista pidä.🙂.

Mun tavoista pidä.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mun tavoista pidä.

Puudeli.

• Niin ja sekin jäi sanomatta että en mä varmasti nyt aivan täysin 100% samanlainen livenä ole ja käyttäydy täysin samalla tavalla kuin palstalla ei kukaan ole ja käyttäydy kun ne on niin täysin eriasioita ja tilanteita. Vaikka kyllä täälläkin ihan täysin oma itseni oon.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Puudeli.

No vieläkö se sulla siellä berberissä hiertää? Ota ihmeessä pois jos et tykkää.🤣.

• Anonyymi

Voi harmis; kun näet Mikkojuhanin avauksen, niin harmistuksesi jää vähäisemmäksi, kun et klikkaa sitä auki. Mikkojuhanin juttuihin vastaaminen näyttää tuottavan lisäharmia tai ärsytystä, siltäkin välttyisit 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmis; kun näet Mikkojuhanin avauksen, niin harmistuksesi jää vähäisemmäksi, kun et klikkaa sitä auki. Mikkojuhanin juttuihin vastaaminen näyttää tuottavan lisäharmia tai ärsytystä, siltäkin välttyisit 🙂

Täällä ollaan vaan kateellisia Mikkojuhanille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅 kateellisia kiltin ja kunnollisen naisettomalle elämälle? 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis tykkää itsensä rääkkäämisestä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhanin aloitukset on siitä luotettavia, että avaamattakin tietää mitä niissä on. Nähty monet kerrat aikaisemminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä täällä oikein siedetä sitä jos olet liian paljon joukosta poikkeava. Sitten nämä tölvijät mainostaa netin ulkopuolella olevansa suvaitsevaisia ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä täällä oikein siedetä sitä jos olet liian paljon joukosta poikkeava. Sitten nämä tölvijät mainostaa netin ulkopuolella olevansa suvaitsevaisia ;)

Meidän kaikkien pitäisi ottaa oppia Mikkojuhanista. Niin avarakatseinen ja sivistynyt. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kaikkien pitäisi ottaa oppia Mikkojuhanista. Niin avarakatseinen ja sivistynyt. <3

Mutta ei kostuta naisen pildee :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee sinä ihan niin kuin lystäät 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöpien amiksessa sivistyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun puhut noin kauniisti musta. Tuntuu hyvin mukavalta kuulla noin sanottavan.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos kun puhut noin kauniisti musta. Tuntuu hyvin mukavalta kuulla noin sanottavan.😊.

Se taisi olla vittuilua eikä kehu.

• Anonyymi kirjoitti:

😅 kateellisia kiltin ja kunnollisen naisettomalle elämälle? 😆

Se ettei oo parisuhdetta ja sen haluaisi ei tarkoita naisetonta elämää.😁.

• Anonyymi kirjoitti:

Se taisi olla vittuilua eikä kehu.

Sama se jos oli...mukavaa se on kuulla silti.😂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua harmita, mikkojuhani on omalla tavallaan hauska, mulle vain tulee aina tuo esimerkin ylitsepursuavan iloinen tyyppi noista mikkojuhanin avauksista mieleen :D ja jos edelleen ajattelee ei oikein pidä edes todellisena, sikäli vähän olen epäluuloinenkin että voiko muka olla noin iloissaan aina oikeasti mutta ehkä mikkojuhani on jollain päättymättömällä tripillä syntymähumalassa :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minua harmita, mikkojuhani on omalla tavallaan hauska, mulle vain tulee aina tuo esimerkin ylitsepursuavan iloinen tyyppi noista mikkojuhanin avauksista mieleen :D ja jos edelleen ajattelee ei oikein pidä edes todellisena, sikäli vähän olen epäluuloinenkin että voiko muka olla noin iloissaan aina oikeasti mutta ehkä mikkojuhani on jollain päättymättömällä tripillä syntymähumalassa :D

-harmiseikirj-

Se on hyvä ettei harmita.👍. Vaikka välillä vähän isompiakin mielipide eroja olis. En sitten tiedä...ehkä mä oon aikanani niin hyvin kroppani kaikenlaisella kemialla kyllästäny ettei se vaan yksinkertaisesti pois lähde.😄. Ei vaan onhan mullakin huonoja päiviä oikeasti kuten kenellä tahansa mutta mä en ehkä sitä aina niin näytä ja en ainakaan pura toisiin kun syyttömiä muut siihen on ja kyllä mä oikeasti pyrin olemaan positiivinen ja ajattelemaan positiivisesti niin paljon kuin mahdollista aiemmin kerrotuista syistä johtuen.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No kaikkia ei voi miellyttää eikä pidä tai varsinkaan tarvitse. Mä olen sellainen kun olen ja aivan aidosti. Jos joku ei siitä nyt satu tykkäämään se on heidän ongelmansa ei mun eikä se mun elämääni vaikuta yhtään mitenkään tykkäävätkö vai eivät. Kyllä mäkin koen ärsyttäväksi kaikki äärettömät negailijat ja itsesäälissä rypijät ja heidät ketkä elämänsä ongelmista ja epäonnistumisista kaikkia muita syyttävät tekemättä itse asioille yhtään mitään eivätkä kanna vastuuta omista valinnoistaan ja tekemisistään. Sekä heidät ketkä toisia aivan tahallaan ilkeästi ja huonosti kohtelevat ärsyttääkseen, loukatakseen tai koska kuvittelevat tietävänsä paremmin ja että tämän ihmisen nyt vain on nämä ilkeät asiat kuultava ja hyväksyttävä koska sanoja muka tietää paremmin. En mä silti halua heille asiaa välttämättä kertoa ja kohdella heitä huonosti tai käyttäytyä heitä kohtaan ikävästi ja huonosti. Kuten mä oon aiemminkin sanonut mä oon elämässäni niin paljon kaikkia pahoja ja ikäviä asioita kuten esimerkiksi fyysistä ja henkistä väkivaltaa yms. mitä kaikkee nyt päihdemaailmaan kuuluu kattellu ja kokenut että haluan mahdollisimman vähän mitään sellaista elämääni. Siksi oon mieluummin kiltti, positiivinen, iloinen, empaattinen ja hyväntahtoinen ja kohtelen muita ystävällisesti, hyvin ja kohteliaasti. Mitä enemmän noita asioita levittää ympärillään sitä enemmän niitä saa myös omaan elämäänsä takaisin. Eikä kyse ole mistään teko-onnesta vaan aivan aidosta hyväntahtoisuudesta ja positiivisuudesta.🙂.

Miten ihmeessä olet voinut pärjätä siellä päihdemaailmassa tollaisena vitun päivänsäteenä :D Henkistä väkivaltaa sinulle ja itse olit porukan voimamies joka ei pomoa kyseenalaistaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä olet voinut pärjätä siellä päihdemaailmassa tollaisena vitun päivänsäteenä :D Henkistä väkivaltaa sinulle ja itse olit porukan voimamies joka ei pomoa kyseenalaistaa?

No ehkäpä mä ajattelen asioista ja näen ne täysin eri tavalla nykyään kun sitä on niin sanotusti kasvanut aikuiseksi ja mieheksi ja tullut järkeä päähän ja tajunnut että mikä tässä elämässä ja maailmassa on oikeasti tärkeää sekä ymmärtänyt mitä tarkoittaa oikeasti olla rohkea ja "kova"jätkä ja mitä siihen vaaditaan eikä käyttäydy kuin kusipää pelle ja kohtele muita huonosti vaan hyvin ja oikein ja niin kuin jokainen ansaitsee tulla kohdelluksi. Sekä puolustaa ja auttaa heikkoja ja huono-osaisia ja heitä ketkä oikeasti apua tarvitsevat. Kuka tahansa pystyy olemaan ilkeä, paha ja satuttamaan toisia se ei vaadi yhtään mitään mutta se että osaa elää oikein ja hyvin ja kohdella muita reilusti ja oikein sekä olla positiivinen, kiltti, empaattinen, hyvän tahtoinen ja ottaa toiset ja heidän tunteensa huomioon se vaatii oikeasti selkärankaa ja rohkeutta olla oma itsensä.🙂.

• Aurinkoista Vappupäivää Mikkojuhan! 🌞
      Ensi yönä luvataan räntäsadetta aamupäivään saakka. Taidanpa pitää etäpäivän jo siitäkin syystä, niin saan myös nukkua vähän pidempään. 👍

Postmodern Jukebox: Dream On
      https://youtu.be/Yq4KA0mUnC8

• Kiitos paljon...ja samoin sulle. Joo etäpäivä kuulostaa hyvältä tuollaisella säällä ja itelläkin on etäpäivä huomenna.🙂. Eikä pidemmät aamu-unet oo yhtään hassumpi asia nekään tietenkään.😄.

Nothing more: I'll be Ok. https://youtu.be/T-dN4Yvec6c

• Anonyymi

Hyvää vappua sinulle Mikkojuhan! 🌻

Olen vain rentoillut, mikään ei paina jäsenissä. Kotiinpäin tullessa parkkikselle ajava auto pysähtyi eteeni, kuljettaja avasi ikkunan ja toivotti hyvää vappua, aikas kiva 😅

- Sheena

• Kiitos samoin sulle. No sehän oli kyllä mukavasti tehty.🙂.

• Hyvää vappua sulle. Olet hyvä mies. Sori jos olen ollut sinuakin kohtaan tylsä aiemmin.

• Hyvää vappua sullekin ja kiitos. Ei se mitään jos oot ollut enkä nyt muista heti ainakaan mitään sellaista. Eikä sitä aina välttämättä jaksa niin mukava olla kaikille(edes mä usko tai älä.🤣.) täällä palstalla varsinkaan ja joskus tulee sanottua ehkä asioita mitä ei niin tosissaan kuitenkaan tarkoita kun on itellä huonompi päivä.🙂.

• Anonyymi

Hyvää halipusipäivää kaikille!

• Samoin sulle sulle...tuo olikin ihan uus ja hauska nimitys. Täytyypä ottaa käyttöön😉...tai no ehkä mä säästän sen erityispäiville tai joillakin voi pian räjähtää pää täällä palstalla vielä jos mä sitä runsaasti viljelisin päivästä toiseen enkä mä sitä toivo kuitenkaan.😂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Samoin sulle sulle...tuo olikin ihan uus ja hauska nimitys. Täytyypä ottaa käyttöön😉...tai no ehkä mä säästän sen erityispäiville tai joillakin voi pian räjähtää pää täällä palstalla vielä jos mä sitä runsaasti viljelisin päivästä toiseen enkä mä sitä toivo kuitenkaan.😂.

Tulipa sitten sulle tuplasti näköjään.😄.

• Kiitos ja oikein mukavaa toukokuuta toivottelen myös sinulle Mikko-J!

Vappu ei paina jäsenissä, painaa vaan ajatus tulevasta/olevasta viikosta, joka ei ehkei ole kovin helppo tai ainakaan mukava.

Mutt ei se mitään. Seuraava on ehkä kevyempi. Sitä seuraava hurja, sitten alkaa aikamoinen toipuminen. Mitä näistä hämmentävistä sanoista voidaan päätellä - ei vielä mitään, mutta ehkä tiputtelen tiedonmuruja aikanaan :)

Koen silti että kesä on alussa. Ja valon ja lämmön lisääntyminen lisää hyvinvointia.

• Mikkojuhan

Kiitos paljon. No saattaa niistä ehkä jotain päätellä mutta varmahan ei voi olla. Jokatapauksessa paljon voimia ja tsemppiä sulle tuleviin koitoksiin ja pikaista ja hyvää toipumista niistä.🙂.

• Suomessa on vain yksi karnevaalipäivä vuodessa ja sekin joudutaan viettämään arktisissa olosuhteissa.

Siirretään vappu heinäkuulle! Joku voisi tehdä kansalaisaloiteen, mä en nyt jaksa.

• Anonyymi

Nyt kun on natoon liitytty, niin voitais alkaa juhlistaa heinäkuun neljättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun on natoon liitytty, niin voitais alkaa juhlistaa heinäkuun neljättä.

Tähtilipussa on karnevaalitunnelmaa. Räiskettä ja pauketta.

Täytyy kuitenkin olla varuillaan, etteivät katalat amerikkalaiset tuhoa henkistä perintöämme, slaavilaista synkkyyttä ja tsaarin pelkoa.

• Anonyymi

Jatkuva toivottelu on rasittavaa.

• Anonyymi

Huomenna aamulla kello kuudelta saadaan taas hyvät huomenet. :D

• Anonyymi

Älä toivottele, jos et jaksa. Ei oo pakko jos ei taho.

• Kaikille niille, jotka aikovat tänään käydä vessassa, toivotan helppoa kakkaa ja mukavaa pissaamista.

• Gattino kirjoitti:

Kaikille niille, jotka aikovat tänään käydä vessassa, toivotan helppoa kakkaa ja mukavaa pissaamista.

Se se vasta tärkeää onkin että ne sujuu hyvin. Jos eivät suju niin tosi ikävää on.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se se vasta tärkeää onkin että ne sujuu hyvin. Jos eivät suju niin tosi ikävää on.😄.

Minulle myös tuli hyvä mieli, kun tuollaisen keksin kirjoittaa. 😃

• Gattino kirjoitti:

Minulle myös tuli hyvä mieli, kun tuollaisen keksin kirjoittaa. 😃

Ja ihan syystä tulikin...voit ylpeästi kyllä taputtaa itseäsi olalla noin viisaasta ideasta.😅.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Dodge laittaa mielellään elokuviin mainoksiin muskeliautojaan, mikähän uusin elokuva olikin missä oli joku uusi Challenger jälleen: Fearway... ei pysty KIA-merkkinen auto ajamaan tehokkaampaa karkuun :;DD:

• Anonyymi

Näin se alkaa taas vappu olla lopuillaan, mutta tosiaan toukokuu se lähti käyntiin😊 jatkuisi nyt vain nämä hyvät ilmat. Lumisade missään määrin ei ole tervetullut🙅🏼‍♀️ sitäkin nimittäin tuossa eilettäin vielä tiputti…
      Minä tulin kyläilyreissulta tuossa päivällä ja nukahdin sitten viltin alle. Hyvää se nukkuminenkin aina tekee😄

• Kaikki loppuu aikanaan mutta jokin uusi on myös aina aluillaan. Sellaista se elämän kiertokulku on. Joo toivottavasti kelit hyviä olisi ja voisivat vähän olla lämpösempiä kyllä. Pienet nokoset piristää aina se on totta.🙂.

• Anonyymi

Oikeastikin huvittaa, kun luuserit tehokkaissa autoissa käyttävät turbo-ahtimia, tuossa näkee kun on täysin manuaalisesti kytketyt 2kpl remmeillä suoraan kampankseliin ohjatut remmillä ohjatut kompressorit autossa, ja niin, ei vingu kuin luuseri-turbo, erilainen ääni, se on viheltävä ääni, suurempi kompressio on ja manuaalisesti päälle

kuten aina tehokkaissa autoissa pitää aina olla manuaalinen vaihdelaatikko vaihtaa vaihteet, jos nopeaaz haluaa.

• Anonyymi

Hyvä juhannusta ja YK:n päivää!

• Vähän ajoissa oot ehkä mutta sitä samaa sullekin myös. Ja onhan se parempi nyt toivotella kuin ei ollenkaan.😁.

• Anonyymi

Mitä parhainta maanantain kolmea viimeistä tuntia.

T. Tyyne-mummu

• Kuin myös sullekin Tyyne hyvä.🙂.

• Anonyymi

Hyvää valtakunnallista tarralenkkaripäivää !

• Anonyymi

Oikein hyvää pulskien poikien päivää myös 🥳

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe