Huvittuneena seurannut järvestä käytävää keskustelua. Kunnostuksen ympärille on muodostettu facebook ryhmä. Olin joskus ryhmän jäsen. Siellä keskustellaan järvestä ja sen kunnostamisesta totuus välillä unohtaen. No kuitenkin, siellä saa haukkua kaikkia niitä jotka eivät ole ryhmän tavoitteiden kanssa samaa mieltä. Eikä kukaan siihen puutu. Muutama päivä sitten joku ryhmäläinen antoi vähän poikkevan/eriävän mielipiteen. Heti alkoi kuoro huutaa HALVENTAVAA, JÄRKYTTÄVÄÄ jne. ryhmäläisiä kohtaan. Mutta samaan aikaan sama ryhmä saa haukkua vastapuolta ties miksi. Nyt "eriävä mielipide" on poistettu ryhmästä. Onko Evijärvellä vielä sananvapautta??
Missä on sananvapaus Evijärvellä?
Anonyymi-ap
3
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Joko on jäät lähteneet vai onko vielä pohjassa kiinni, matalaa kun on.
- Anonyymi
Poliisi tutkinta tuosta KOHO ryhmästä pitäisi tehdä! Onkohan kaikki tuolla ihan oikein ja Suomen lain mukaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708