Vanhanen,Rinne ja paljon muita ,kroonista ahneutta sairastvat
SOSSUN LUUKULA sopeutumis eläkkeen muodossa. NYT SIPILÄ,AN,YM.
14
179
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ihmeeseen nämä tätä rahaa tarvitsevat.Rahat hyöty käyttöön,Pois rosvoilta.
- Anonyymi
Eikö kakkara elätä,rikastuttanut?
- Anonyymi
Rikkaiden tuet poistettava välittömästi!
Yleislakko!- Anonyymi
aivan samaa mieltä.yleis lakko.nämä nylkyrit on saatava vastuuseen ahneudestaan ja vero rahojen ryöstelystä.
- Anonyymi
Ainakin se. Sopeutus raha pitäisi päättää kelassa ja tarpeeseen haettaisiin jika kuukausi kuten mutkin kansaliset joutuu tekemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin se. Sopeutus raha pitäisi päättää kelassa ja tarpeeseen haettaisiin jika kuukausi kuten mutkin kansaliset joutuu tekemään
Ja työtyömyyskortistoon. Niin muutkin joutuu kun työt loppuu.
- Anonyymi
Onhan tuo törkeetä, miljoonamiehet elää korvauksilla. Eikö vois elää omillaan, ja vakuutuskuorien tuotoilla?
- Anonyymi
Suomi on yksi maailman pahiten korruptoituneista maista.
- Anonyymi
Ja miten voi olla mahdollista, että ollaan eläkeikäisiä ja nautitaan siitä isosta työeläkkeestä ja samaan aikaan maksetaan sopeutumiseläkettä.
Kelakaan ei makda kahta etuutta päällekkäin. - Anonyymi
Kuulkaapas nyt. Kun ihminen on ollut eduskunnassa kaksi kautta, siitä on muodostunut hänelle suojatyöpaikka. Hän on kykenemätön ymmärtää yhteiskuntaa ja siksi hän tarvitsee sopeutumisrahaa, jotta voisi samaistua ihmisiin..
- Anonyymi
URPILAINENKIN jotain höperöi vaan ulkomaille rahan jaosta.on niillä kutka tuhota Suomi.
- Anonyymi
OMAN SOSIAALIN HUOLLON PERUSTIVAT VÄHIN ÄÄNIN.EI PALJON KYSELTY ÄÄNESTÄJIEN MIELI PIDETTÄ.Suomi on korruptoitunut ja näkyvästi.
- Anonyymi
Näiltä saa varastaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043