Moro.
Uusavuton tässä.
Lusikoita vain puhtaama (edelleen). Alkaa nuo vappunakit tulla jo korvista, joten meinasin mennä siitä mistä aita on matalin; rypsiöljyä kattilaan, sekaan kanaan filesuljut, currya ja chilijauhetta. Vähän väriä pintaan. Sitten hässäkkä pois kattilasta ja vettä tilalle.
Niin, se salainen ase, eli muistaakseni viime syksynä pakastimeen unohtamani "Apetit" jotkut pakaste/keittoperunat tms. Noissa voisi olla ehkä kilon verran matskua ilman nestettä. Mausteita jotain sekaan tietty lisää soppavaiheessa. Ehkä huomenna söisi jämät lounaaksi.
Sitten tiskikone ensi yöksi jauhamaan, niin olisi taas haarukoitakin käytettävissä alkaneella viikolla. Hieman tässä on pasmat sekaisin, kun tuli tämä ylimääräinen vapaapäivä.
Iltapalaksi ajattelin tehdä kanakeittoa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai oot jo toipunut krapulasta?
- Anonyymi
Ei ole rapuloita. Vapaa-aikaa vaan turhan paljon.
Kanat alkaa olla ruskistettu. Meni cayennepippuriakin sekaan tavallisen chilin lisäksi. Seuraavaksi penkomaan pakastinta.
- Anonyymi
Miksi makkaraankin tukitaan nykyään chiliä...suu palaa.
- Anonyymi
Ei niitä chilimakkaroita syöny kettukaan. Täysin syömäkelvottomia , homeista sian nahkaa ja chiliä, ilmankos makkaratehtaan työntekijätkin yökkäilevät.
- Anonyymi
Ne rehut on siis "Apetit peruna&keittokasvis kasvissekoitus 750g", jotka löytyi pakastimesta.
Ja sitten se varsinainen vitsi, jota ei ehkä viitsisi tällä palstalla mainita.
Tilasin nuo pakasteet viime vuonna Woltin kautta. Jemmaan. Koska toimitus maksaa, niin sama tilata kerralla enemmän. En muista mitä kaikkea silloin tilasin. Limpparia varmaan ainakin.
Nyt siis laiskotti sen verran, että päätin käyttää ne pois. Kanansuikaleet kävin polkupyörällä kaupasta, kun oli ihan kohtuullinen säätila. - Anonyymi
On kyllä melkoinen mopo tuo hellan levy missä ei ole punaista tehomerkintää. Litran verran kiehui vettä iloisesti. Siihen kun kippasi pakastekasvikset, niin alkoi mummoilu. Kestää kestää. Näinköhän tässä ehtii edes yöunia ottaa.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Etkö niitä ruokailuvälineitä osaa käsin altaassa pestä?
Tilasitko woltilta samalla myös astianpesukoneen pesutabletteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362820
- 591422
- 951396
- 801078
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176964- 60908
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40850- 78840
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302788Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239730