Miksi ja minne se tulee ? Eihän täällä ole edes pelaajia.
Jalkapallokenttä Vimpeliin
13
609
Vastaukset
- Anonyymi
No ei varmasti tule. Se on viimeinen asia mitä Vimpeliin voisi tulla.
- Anonyymi
Ei täällä saa innostua muusta kuin pesäpallosta ja toissijaisesti koripallosta.
- Anonyymi
Pelaajia kyllä löytyy, mutta päteviä valmentajia ei.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja hommaa Kristiaano Ronaldon vihkimään uuden potkupallopyhätön.
Ei kunnalla varmaan muita rahanmenokohteita jos potkupallokenttää suunnitellaan. Kannattaisi varmaan keskittyä siihen että mistä saadaan tuloja lisää. Menokohteitten ideointi on helpompaa.
- Anonyymi
Saarikentälle jalkapallomaalit, olisi tekonurmi ja stadionikin valmiiksi. Tekonurmeen voitaisiin pesäpallorajojen päälle maalata myös jalkapallorajat.
- Anonyymi
Toivottavasti on täysmittainen eikä jokin miniversio.
- Anonyymi
Saarikenttä on jatkossa jalkapallo areena. Vähän katsomoita siirretään sivuilta niin siihen se menee. Elokuussa alkaa. Siirrettään taloilla katsomoita hieman kauemmas.
- Anonyymi
onko vimpelissä maa loppunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko vimpelissä maa loppunut.
Jos tänne potkupallokentää on suunnitellaan, niin kyllä tuolla hallapuron suunalla olisi mahtavat olosuhteet, ja tilaa riittää.
- Anonyymi
Se on kepulointia se, me stadilaiset maksetaan korpimaiden infrat vaikka väki siellä vaan hupenee. :|
Täällä kehä 3:n sisäpuolella asuu 30 prosenttia koko väestöstämme ja tuotamme 90 prosenttia BKT:sta!- Anonyymi
Antakaa meille Vimpeliin pari tehdasta niin tuotamme enemmän BKT:ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa meille Vimpeliin pari tehdasta niin tuotamme enemmän BKT:ta.
Kehä 3 :n sisäpuolella on hyvin vähän tuottavaa teollisuutta. Siellä on suurin osa väestöstä, jotka saavat tulonsa verorahoista, nimenomaan tarpeettomista virkamiehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528