Pulinat pois...

Täällä kirjoitellaan tähän tyyliin:

"Ja eikö se jo kieli muuta kuin vappumarssia kun lähdetään vastustamaan demokraattisilla vaaleilla valittua hallitusesitystä vastaan. Eikö vasemmistolle käy se, että kansa on äänensä antanut ja pulinat pois."

Eli otetaan kantaan Arhimäen sanomisiin, jotka ainakin minun mielestäni olivat kyllä kovasti ennenaikaiset. Taas toisaalta pitää muistaa että "toverit" ovat aina marssineet vappuna, milloin isommalla milloin vähän pienemällä joukolla.

Nykyään kai lähinnä pienemällä. Tähän liittyy se, että mikä on kaksisataa metriä pitkä ja haisee vanhalle viinalle? No tietysti vasemmiston vappukulkue. Nykyään ei kyllä enää puhuta sadoista metreistä, korkeintaan muutamasta sellaista.

Huvittavaa "pulinat pois" vaatimuksessa on se, että miksi sama logiikka ei päde hihhuleiden homo-kannanottoihin? Palstalla vaaditaan että homoliitot pitää purkaa ja että homous pitää muuttaa taas sairaudeksi tai jopa rikokseksi.

Miksi ihmeessä pulinat pois ei siis päde homo-lakeihin? Miksi hihhuleiden pitää koko ajan niitä vastustaa vaikka eduskunta on itse asiassa jopa kaksi kertaa hyväksyneet lait? Miksi tästä saa siis edelleen "pulista"?

25

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tiedäthän tuon. Eri säännöt itselle ja eri säännöt toisille :D

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17844016P

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Arhinmäki puhuu vain vappuna, mutta Mistänäitäoikeintulee joka päivä....

      • Arhimäki ottaa kantaa politiikkaan joka päivä omilla some-sivuillaan. Aivan samoin kuin sinä teet täällä netissä ja vaahtoat homoja vastan. Tämä siitä huolimatta, että eduskunta on siis jo kaksi kertaa hyväksynyt homoliittoja koskevan lain. Miksi ihmeessä sinä & co pulisette siitä kuintenkin edelleen...?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Arhimäki ottaa kantaa politiikkaan joka päivä omilla some-sivuillaan. Aivan samoin kuin sinä teet täällä netissä ja vaahtoat homoja vastan. Tämä siitä huolimatta, että eduskunta on siis jo kaksi kertaa hyväksynyt homoliittoja koskevan lain. Miksi ihmeessä sinä & co pulisette siitä kuintenkin edelleen...?

        ArtoTTT

        Ei Raamatun sana ole muuttunut mihinkään ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei Raamatun sana ole muuttunut mihinkään ...

        Mutta kun tämän maan laki ei ole raamatun laki. Eli ette enää voi kivittää ihmisiä kuoliaaksi kun raamattu niin sanoo. Ettekö myöskään voi määritellä homoutta sairaudeksi / rikokseksi koska Suomen laki kieltää sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ei Raamatun sana ole muuttunut mihinkään ...

        Ei varmaan, vaikka siitä on ollut monenlaista käännöstä.

        Raamattu ei kuitenkaan ota missään käännöksessä kantaa nykyaikaan. Me elämme siis toisin kuin mitä Raamattu kertoo siitä ajasta.


    • Anonyymi

      Kylläpä rieppoo, pidetään politiikka ja uskonasiat erossa toisistaan.

      • Niinpä. Mutta kerro se näille hihhuleille, kun heidän raamattunsa pitäisi määrätä joka asiasta myös nyky-Suomessa...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niinpä. Mutta kerro se näille hihhuleille, kun heidän raamattunsa pitäisi määrätä joka asiasta myös nyky-Suomessa...

        Miksi heidän pitäisi muuttaa uskonsa maailmaa miellyttääkseen. Antaa heidän pitää uskonsa. Raamatun Sana on heille totuus. Eikä totuus pala tulessakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heidän pitäisi muuttaa uskonsa maailmaa miellyttääkseen. Antaa heidän pitää uskonsa. Raamatun Sana on heille totuus. Eikä totuus pala tulessakaan.

        Joopa joo. Mutta kun ongelma on se, että he haluavat että muiden ihmisten pitää muuttaa esim seksuaalista käytöstään siihen suuntaan mitä he haluavat. Tai että kauppojen pitäisi olla kiinni sunnuntaisin. Tai että alkoholia saisi myydä vain ALKOssa jos edes sielläkään.

        Ja että alaikäisten tulisi saada mennä naimisiin. Omassa porukassa toki voitte olla mitä tahansa. Kunhan ette koske kenenkään yksityiseen elämään kuten valittevan usein teette. Näistä tapauksista löytyy tietoa täältä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskontojen_uhrien_tuki


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Joopa joo. Mutta kun ongelma on se, että he haluavat että muiden ihmisten pitää muuttaa esim seksuaalista käytöstään siihen suuntaan mitä he haluavat. Tai että kauppojen pitäisi olla kiinni sunnuntaisin. Tai että alkoholia saisi myydä vain ALKOssa jos edes sielläkään.

        Ja että alaikäisten tulisi saada mennä naimisiin. Omassa porukassa toki voitte olla mitä tahansa. Kunhan ette koske kenenkään yksityiseen elämään kuten valittevan usein teette. Näistä tapauksista löytyy tietoa täältä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskontojen_uhrien_tuki

        Eihän kenenkään pakko ole muuttaa, mutta kai uskovat saavat sanoa uskonsa mukaisen kannan asiaan. Jokainen tekee itse valinnan toimiiko sen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heidän pitäisi muuttaa uskonsa maailmaa miellyttääkseen. Antaa heidän pitää uskonsa. Raamatun Sana on heille totuus. Eikä totuus pala tulessakaan.

        Useamman raamatun olen polttanut elämäni aikana ja täytyy todeta niiden palavan aivan mainiosti.

        Voimmeko siis päätellä että raamatun sanat eivät sisällä totuutta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kenenkään pakko ole muuttaa, mutta kai uskovat saavat sanoa uskonsa mukaisen kannan asiaan. Jokainen tekee itse valinnan toimiiko sen mukaan.

        Saavat uskoa. Ei sitä kukaan kiellä. Miksi sitten teidän mukaan muilla ihmisillä ei ole tätä oikeutta vaan pitää olla "pulinat" pois? Tästä tässä koko aloituksessa on kyse. Samalla tuo asenne "pulinat pois" paljastaa selvästi se, että teidän hihhuleiden usko on demokratian vastaista.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Useamman raamatun olen polttanut elämäni aikana ja täytyy todeta niiden palavan aivan mainiosti.

        Voimmeko siis päätellä että raamatun sanat eivät sisällä totuutta?

        >> ....Voimmeko siis päätellä että raamatun sanat eivät sisällä totuutta? <<

        Ei voida.

        Jos olisit tajunnut Raamatusta jotain, et olisi ensinnäkään polttanut sitä.

        Toisekseen, Raamattua lukemalla tietäisit sen, että se, ettei totuus pala tulessakaan tarkoittaa sitä, ettei Jumalan puhuma sana koskaan häviä.

        "Taivas ja maa katoavat, ne palavat, mutta minun sanani eivät katoa."


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Joopa joo. Mutta kun ongelma on se, että he haluavat että muiden ihmisten pitää muuttaa esim seksuaalista käytöstään siihen suuntaan mitä he haluavat. Tai että kauppojen pitäisi olla kiinni sunnuntaisin. Tai että alkoholia saisi myydä vain ALKOssa jos edes sielläkään.

        Ja että alaikäisten tulisi saada mennä naimisiin. Omassa porukassa toki voitte olla mitä tahansa. Kunhan ette koske kenenkään yksityiseen elämään kuten valittevan usein teette. Näistä tapauksista löytyy tietoa täältä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskontojen_uhrien_tuki

        Ja sitten kehtasit vielä uskontojen uhritkin vetää tuommoiseen mielipiteeseesi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> ....Voimmeko siis päätellä että raamatun sanat eivät sisällä totuutta? <<

        Ei voida.

        Jos olisit tajunnut Raamatusta jotain, et olisi ensinnäkään polttanut sitä.

        Toisekseen, Raamattua lukemalla tietäisit sen, että se, ettei totuus pala tulessakaan tarkoittaa sitä, ettei Jumalan puhuma sana koskaan häviä.

        "Taivas ja maa katoavat, ne palavat, mutta minun sanani eivät katoa."

        Kuinka moneen noitanaiseen olet törmännyt? Kuinka moni heistä jäi henkiin tavattuaan sinut?

        Raamatun helposti palavan totuuden mukaan sinun olisi pitänyt terminoida nuo naiset!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kuinka moneen noitanaiseen olet törmännyt? Kuinka moni heistä jäi henkiin tavattuaan sinut?

        Raamatun helposti palavan totuuden mukaan sinun olisi pitänyt terminoida nuo naiset!

        Minkä Raamatun kohdan perusteella?

        Olen itse tullut uskoon ns. 'noituudesta', enkä kyllä itsekään kärventynyt.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Saavat uskoa. Ei sitä kukaan kiellä. Miksi sitten teidän mukaan muilla ihmisillä ei ole tätä oikeutta vaan pitää olla "pulinat" pois? Tästä tässä koko aloituksessa on kyse. Samalla tuo asenne "pulinat pois" paljastaa selvästi se, että teidän hihhuleiden usko on demokratian vastaista.

        Kyllä näillä palstoilla tukitaan paljon enempi uskovien turpaa ja myös muualla yhteiskunnassa kuin päinvastoin. Kun esimerkiksi viemme kaduilla evankeliumia, ei siellä kukaan ihmisille sano, että nyt pulinat pois ja kuuntele. Meille kyllä voidaan sanoa, että turpa tukkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä Raamatun kohdan perusteella?

        Olen itse tullut uskoon ns. 'noituudesta', enkä kyllä itsekään kärventynyt.

        Noitanaisen älä anna elää.
        (2. Moos. 22:18)

        Löytyikö taas jesusianisti, joka ei ole itse raamattuaan lukenut ja kehottaa järjissään olevaan tuota paskaa lukemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näillä palstoilla tukitaan paljon enempi uskovien turpaa ja myös muualla yhteiskunnassa kuin päinvastoin. Kun esimerkiksi viemme kaduilla evankeliumia, ei siellä kukaan ihmisille sano, että nyt pulinat pois ja kuuntele. Meille kyllä voidaan sanoa, että turpa tukkoon.

        Jaa, no ei ole minun suuni että teidän pitää lähteä kadulle hihhuloimaan. Minua ainakin tämän tästä häiritsee teidän saarnamiehet esim Kampi kulmilla ja asematunnelissa. Yksinkertaisesti siksi että heidän kovaääniset ovat liian suurella...


    • Anonyymi

      Tämä "pulinat pois" sanonta koski vaalien tulosta, jota vastaan Arhinmäki kävi haastamaan mielenosoitus marssein. Vai onko sinulla jotain tietoa, että vaalien tulos olisi ollut väärä, olisi tehty vaalivilppiä ja siksi pitäisi lähteä kadulle osoittamaan mieltä. Eikö sitä sanota että kansan tahtoa on kunnioitettava. Totta kai muuten jokainen saa pulista, ja osoittaa mieltä niin paljon kuin sielu sietää.

      • ”…vaalien tulosta, jota vastaan Arhinmäki kävi haastamaan mielenosoitus marssein.”

        Perinteisesti vappumarssit ovat olleet aina kritiikkiä eri hallituksia kohtaan.

        ”Vai onko sinulla jotain tietoa, että vaalien tulos olisi ollut väärä, olisi tehty vaalivilppiä ja siksi pitäisi lähteä kadulle osoittamaan mieltä.”

        :D Tuoko on sinun mielestäsi ainoa syy, miksi saa sananvapautta sekä kokoontumisen vapautta käyttää?

        Ei kukaan ole moista edes esittänyt, vaan enemmän on kyse siitä, millaista arvomaailmaa todennäköisesti (päätelleen puheista ym. mitä on ollut vaalien edellä, aikana ja jälkeen) hallitus tulee edustamaan.

        ”Totta kai muuten jokainen saa pulista, ja osoittaa mieltä niin paljon kuin sielu sietää.”

        No niin, tulihan se sieltä 😊


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        ”…vaalien tulosta, jota vastaan Arhinmäki kävi haastamaan mielenosoitus marssein.”

        Perinteisesti vappumarssit ovat olleet aina kritiikkiä eri hallituksia kohtaan.

        ”Vai onko sinulla jotain tietoa, että vaalien tulos olisi ollut väärä, olisi tehty vaalivilppiä ja siksi pitäisi lähteä kadulle osoittamaan mieltä.”

        :D Tuoko on sinun mielestäsi ainoa syy, miksi saa sananvapautta sekä kokoontumisen vapautta käyttää?

        Ei kukaan ole moista edes esittänyt, vaan enemmän on kyse siitä, millaista arvomaailmaa todennäköisesti (päätelleen puheista ym. mitä on ollut vaalien edellä, aikana ja jälkeen) hallitus tulee edustamaan.

        ”Totta kai muuten jokainen saa pulista, ja osoittaa mieltä niin paljon kuin sielu sietää.”

        No niin, tulihan se sieltä 😊

        ”…vaalien tulosta, jota vastaan Arhinmäki kävi haastamaan mielenosoitus marssein.”

        Näinhän Arhinmäelle ehkä juovuspäissään kävi että alkoi taistella vuoden 1918 tyyliin demokratiaa ja siis vaalitulosta vastaan. Eduskunnan valtaus Trumpin tyyliinkin oli jo lähellä.

        No aamulla krapulassa alkoi katua ja selitellä puheitaan parhain päin, mikä sinänsä on hyvä asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”…vaalien tulosta, jota vastaan Arhinmäki kävi haastamaan mielenosoitus marssein.”

        Näinhän Arhinmäelle ehkä juovuspäissään kävi että alkoi taistella vuoden 1918 tyyliin demokratiaa ja siis vaalitulosta vastaan. Eduskunnan valtaus Trumpin tyyliinkin oli jo lähellä.

        No aamulla krapulassa alkoi katua ja selitellä puheitaan parhain päin, mikä sinänsä on hyvä asia.

        ”Näinhän Arhinmäelle ehkä juovuspäissään kävi että alkoi taistella vuoden 1918 tyyliin demokratiaa ja siis vaalitulosta vastaan.”

        Mitähän hourit tuossa? Eihän Arhinmäki ollut edes tuolloin olemassa. Demokratian kannalta nuo vuodet olivat murheellisia vuosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1724
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1035
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      921
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      812
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      803
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      803
    Aihe