kertoo Kaunajoki-lehti nettisivullaan!
Onhan se hyvä, että vartijatkin oppivat käymään kirjastossa.
Mutta jos heillä on siellä vartiointitehtäviä, asiat eivät ole oikein hyvin!
Luulisi hyvinvointijohtajan hyvin voivan johtaa järjestystä ?
Häiriköinti toi vartijat kirjastoon
8
362
Vastaukset
- Anonyymi
pitää vartioida, jotta ihmiset eivät enää ulostaisi hyllyjen väliin,
- Anonyymi
Bingo!
Koprofiili päivystää Kauhajoella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo!
Koprofiili päivystää Kauhajoella!Mustalainen seisoo ovella.
- Anonyymi
ONko se muuten ookoo pyyhkiä takapuolensa Tuntemattoman keskiaukeamalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONko se muuten ookoo pyyhkiä takapuolensa Tuntemattoman keskiaukeamalle
On ihan ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalainen seisoo ovella.
Ja valkoinen mustalainen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17844045S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kirjastossa pitää saada lukea rauhassa ja kirjoihin syventymällä.
Päivät olivat vieläkin pitkiä ja poutaisia; varsinaisista kesähelteistä ei oikeastaan voikaan puhua ennen elokuuta.
Kumminkin oli taivas jo käynyt korkeammaksi, ja ihmiset alkoivat maisemassa liikkuessaan sitä silmäillä- mitä he eivät juuri tee alkukesän kukkivina päivinä.
Mutta nyt siellä näkyi aamusta iltaan rauhallisia viattomia valkoisia pilviä, jotka saattoivat tunnista tuntiin pysyä melkein sellaisinaan.
Kunnes äkkiä jonain iltapäivänä alkavat kokoontua ja tummentua, saavat punaista reunoihinsa, on omituisen äänetöntä, laitumella oleva hevonen syö vähän hermostuneesti...Siellä täällä joku yksityinen ihminen työstä levätessään ikäänkuin havahtuu-jostakin-johonkin...
Taivaalla ihminen havaitsee noita pieniä valkeita pilven rippeitä.Maan päällä on jo laajat alat sänkeä, josta tyyneen ilmaan nousee yhä vakiintuen kuivan kirpeä yrtin lemu-....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647