kertoo Kaunajoki-lehti nettisivullaan!
Onhan se hyvä, että vartijatkin oppivat käymään kirjastossa.
Mutta jos heillä on siellä vartiointitehtäviä, asiat eivät ole oikein hyvin!
Luulisi hyvinvointijohtajan hyvin voivan johtaa järjestystä ?
Häiriköinti toi vartijat kirjastoon
8
397
Vastaukset
- Anonyymi
pitää vartioida, jotta ihmiset eivät enää ulostaisi hyllyjen väliin,
- Anonyymi
Bingo!
Koprofiili päivystää Kauhajoella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo!
Koprofiili päivystää Kauhajoella!Mustalainen seisoo ovella.
- Anonyymi
ONko se muuten ookoo pyyhkiä takapuolensa Tuntemattoman keskiaukeamalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONko se muuten ookoo pyyhkiä takapuolensa Tuntemattoman keskiaukeamalle
On ihan ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalainen seisoo ovella.
Ja valkoinen mustalainen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17844045S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kirjastossa pitää saada lukea rauhassa ja kirjoihin syventymällä.
Päivät olivat vieläkin pitkiä ja poutaisia; varsinaisista kesähelteistä ei oikeastaan voikaan puhua ennen elokuuta.
Kumminkin oli taivas jo käynyt korkeammaksi, ja ihmiset alkoivat maisemassa liikkuessaan sitä silmäillä- mitä he eivät juuri tee alkukesän kukkivina päivinä.
Mutta nyt siellä näkyi aamusta iltaan rauhallisia viattomia valkoisia pilviä, jotka saattoivat tunnista tuntiin pysyä melkein sellaisinaan.
Kunnes äkkiä jonain iltapäivänä alkavat kokoontua ja tummentua, saavat punaista reunoihinsa, on omituisen äänetöntä, laitumella oleva hevonen syö vähän hermostuneesti...Siellä täällä joku yksityinen ihminen työstä levätessään ikäänkuin havahtuu-jostakin-johonkin...
Taivaalla ihminen havaitsee noita pieniä valkeita pilven rippeitä.Maan päällä on jo laajat alat sänkeä, josta tyyneen ilmaan nousee yhä vakiintuen kuivan kirpeä yrtin lemu-....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669