Miksi Suomea kuritetaan

Anonyymi-ap

Käykö vielä huonommin?

Hesekiel luku 25 kertoo miten Jumala kostaa niille jitka ilkkuvat Israelin ahdinkoa.
Eikö Suomi ole jokaisessa äänestyksessä tuominnut Israelin oikeuden puolustaa itseään?
Nyt on Suomi itse uhattuna ja romutettuna.

"Koska sinä sanoit: 'Kas niin!' minun pyhäköstäni, kun se häväistiin, ja Israelin maasta, kun se hävitettiin, ja Juudan heimosta, kun he menivät pakkosiirtolaisuuteen,
25:4 sentähden, katso, minä annan sinut Idän miehille omaksi, ja he laittavat sinuun leiripaikkansa ja asettavat sinuun asuntonsa. He syövät sinun hedelmäsi ja juovat maitosi."

Kaukaa on tullut väkeä joille suomen satanistit ovat pahuudessaan antaneet lastemme leivän. Antaneet lapsemme raiskattaviksi, ryöstettäviksi. Näin satanistit pahuudessaan toteuttavat Jumalan tuomioita kun suojelus on otettu pois.

18

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tunnustatte syntinne ja anotte armahdusta Jeesukselta niin Hän parantaa meidät ja tekee maamme jälleen terveeksi.
      Silloin ihmisillä on ymmärrys ja halu tehdä hyvää eikä pahaa.

      "Mutta jos ette, niin miekka syö teidät, sanoo Raamattu."

      • Anonyymi

        Suomi on Efraim , onko muualta nuo pilkanpitäjät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on Efraim , onko muualta nuo pilkanpitäjät?

        Suomessa pilkataan koko ajan yhä enemmän.
        Luulen että tuomiot on samat riippumatta mikä on vertaus (Efraim).

        Kaikissa yk-äänestyksissä Suomi vastusti Israelia ja boikotoi kaikkia sen tuotteita.
        En ole mikään erityisIsraelfani. Tuli vaan Raamatun kohta niin elävästi eteen. Jos sota tulee niin tiedämme sitten syyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa pilkataan koko ajan yhä enemmän.
        Luulen että tuomiot on samat riippumatta mikä on vertaus (Efraim).

        Kaikissa yk-äänestyksissä Suomi vastusti Israelia ja boikotoi kaikkia sen tuotteita.
        En ole mikään erityisIsraelfani. Tuli vaan Raamatun kohta niin elävästi eteen. Jos sota tulee niin tiedämme sitten syyt.

        Hesekiel 11
        12 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra-te, jotka ette ole vaeltaneet minun käskyjeni mukaan ettekä ole tehneet minun oikeuksieni mukaan, vaan olette tehneet niiden pakanain oikeuksien mukaan, jotka ovat teidän ympärillänne."

        Luoja antoi käskynsä ihmiselämän suojelemiseksi.
        Niiden rikkominen riistää ihmisiltä aidon ilon elämässään ja toistenkin elämässä.
        Fil. 4:4
        "Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!"


    • Anonyymi

      "....pahuudessaan toteuttavat Jumalan tuomioita kun suojelus on otettu pois".
      Jumala on asettanut vanhempien velvollisuudeksi lastensa varjelemisen, suojelemisen kaikelta pahalta. Se on todellakin otettu maamme lasten vahemmilta pois jo vuosikymmenet asettamalla pienten äidit ANSIOTYÖVELVOLLISIKSI pitkäksi päiväksi ja siirtämällä pikkulasten suojeleminen YHTEISKUNNAN velvollisuudeksi. Se velvollisuus on "sosialisoitu" vaihtuvien hoitajien saamaan opittuun kaavaan ja heidän henkilökohtaisen luonteensa vaikutuspiiriin. Kauaksi rauhasta ja oman äidin suomasta turvallisesta vakaudesta. Luonnotonta - - - lapsi on kallisarvoinen Herramme lahja vanhemmilleen. Heille nimenomaan tarkoitettu ilolla suojeltavaksi vääryydeltä, vääriltä mieltymyksiltä ja opeilta!
      Tästä aikansa pakkotyllistämisestä sai alkunsa perheissä se "kaikki väärinpäin"-kulttuuri, jonka sokeammatkin jo vihdoin nyt näkevät etenevän kuin keisari ilman vaatteita. Mutta vaatettomuus on jo havaittu, kiitos Herran!

      Johannes 14
      1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
      2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
      3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
      4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte."
      5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
      6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
      7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
      8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
      9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
      10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
      11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
      12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
      13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
      14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
      18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
      19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
      20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
      21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

      • Anonyymi

        Se velvollisuus on "sosialisoitu" vaihtuvien hoitajien saamaan opittuun kaavaan......

        Tuosta tuli mieleen :

        "Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
        Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista. "

        Viranomaiset on palkattu hoitamaan vieraita lapsia koska yhteiskunnan pahuus haluaa lapset susien armoille.


    • Anonyymi

      Jos Jumala hylätään ja Hänen neuvonsa ja ohjeensa niin jäljelle ei jää kuin Saatana. Saatana on tullut tappamaan, tuhoamaan ja varastamaan.
      Jumalan tahto lukee Raamatussa. Käsittääkseni Suomessa ei kunnioiteta valtiovallan taholta ja lakien kautta Jumalaa vaan säädellään Jumalan sanan vastaisia lakeja. Lukekaa Raamattua vuoden 33/38 KR painos on hyvä niin tulette tietämään mikä on Jumalan tahto ja miten tulee elää, että elämässä on siunaus ja Jumalan apu ja suojelus.

      • Anonyymi

        Vuosikausia uskovat ovat vain siunanneet pahuutta eduskunnassa ja sen seuraukset ovat menestyneet ja pahuus on laajaa.

        Mutta loppu on onneksi lähellä. Pahuus ei hallitse ikuisesti. Jumala hallitsee ikuisesti.

        "Muistakaa Lootin vsimoa" varoitti Jeesus.

        Monet uskovat rakastaa sodoman mukavuuksia ja seuraavat sen ohjeita ja menestystä. He eivät halua lähteä sodomasta edes tuhon kynnyksellä kuten Lootin vaimo.


    • Anonyymi

      Valheprofeetat julistaa vihaa ja katkeruutta, eivät Jeesuksen armoa tai Jumalan rakkautta.

      Kavahtakaa vääriä profeettoja.

      • Anonyymi

        Lukutaito on. Ei pidä valittaa vääristä tai mistään profeetoista , kun ottaa Raamatun esille ja lukee sitä Jumalalta armoa ja viisautta pyytäen. Itse Totuuden Henki avaa Raamatun profetiat totuudessa itsekullekin. On varmasti edelleen profeetan hengessä myös osaavia Sanan
        selittäjiä.
        Tämäkin palsta on parhaimmillaan , kun useampi keskustelee avauksesta ja tuo esille omia heräämisiään totuuteen. Pidän aloitusta hyvänä keskusteluaiheena. Kaikkihan sitä ei ole jo otsikoista alkaen.


      • Anonyymi

        Tuomiot tulee kuitenkin vaikka sodoman hyvyyteen uskovat eivät halua sitä kuulla.
        Toiset varoittaa tulevasta tuhosta ja toiset julistaa sanaa(Jeesusta) kuinka pelastua tuosta tulevasta tuhosta.

        Keskittykää te rakkauden ylistäjät siihen pelastuksen julistamiseen älkääkä varoittajien haukkumiseen.

        Vai onko rakkauden julistuksenne sodoman rakastamista. Saatana on nykyään valkeuden enkelinä julistamassa yleistä rakkautta joka on vain valhetta ja valmis murhaamaan kaikki jotka eivät suostu sen valheisiin.


    • Anonyymi

      Kannattaa lukea myös Aamoksen kirjaa. Siinä ennustetaan sotaa rikkaiden ja köyhien välillä.
      On rikkaita muita sortavia kansoja joilta otetaan pois KAIKKI SUOJAT, PORTIT JA LINNOITUKSET.

      Niin on käynyt että Suomi lukeutuu yhdeksi sortavista kansoista ja niin sen kaikki keinot linnoittaa itseään vieraita kansoja vastaan estetään.....

    • Anonyymi

      Kuritustako? Tulossako? Siksikö, että lapsiltamme kielletään kristinuskonopetus ja siellä kouluissa saa käydä vierailijat antamassa saastaopetusta tilalle? Jumalan 10 käskyä he tulkitsevat nurinpäin.

      Kyllä ihme on, jos ei väärinteko ala jälkipolvissamme näkyä ja se se sitten on itsekullekin suuri rangaistus, että jäävät loppuiäkseen vääryyteen vangeiksi ja totuus elämästä katoaa. Totuus, joka antaa elämälle ilon ja rauhan. Mutta entä ne vääryyteen luvallisesti viettelijät - opettajille vai koko yhteiskunnalle se myllynkivi?

      Monissa paikoin Raamatun Sana kehoittaa valvomaan , ettemme tule pahuuden eksyttämiksi. Mm. "...kavahtakaa kirjanoppineiden ja fariseusten hapatusta!

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa, vasemmistohallitus on jo pitkään tilannut ikävyyksiä koko Suomelle kansallissosialistisessa hengessä, ei se NATO ole tuki ja turva hädän päivänä vaan ikiaikojen Jumala jota jumalattomat sokeudessaan pilkkaavat. Jumala on antanut aikaa yhtä pitkään kääntyä Hänen tykönsä mutta turhaan, iva ja rienaaminen laajenee ja kovenee. Tässä käy vielä huonosti kun Jumala sanoo, nyt riittää, aikaa ei enää ole. Jumala on antanut suomalaisille leivän pöytään ja se on poistumassa, Jumala antoi itsenäisyyden, mutta jumalattomat myivät sen halvalla vieraille ja saattoivat suomalaiset velkaorjuuteen, vieraat päättävät mitä suomalaisten hyvinvoinnista eikä se hyvältä näytä. Syntymättömiä lapsia murhataan liukuhihnalta jumalattomuuden alttarille pridelippujen hulmutessa. Jumala ei salli Nimeään pilkattavan eikä Hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta häväistävän ja Hänen Armoaan poljettavan maahan jumalattomien tallattavaksi. Jumala sanoo pian, okei, olette valinneet tienne, olette omillanne ja kun huudatte minua avuksenne en Minä kuule teitä. Voitte kunnioittaa Minua huulillanne ja teeskennellä, mutta sydämmenne on kaukana Minusta. Onnettomuus jota pelkäätte on saavuttava teidät eikä auttajaa ole.

      Kunniaani en minä muille anna, Minun on maa ja taivas, Minun on kulta ja hopea ja tuhanten vuorten karja mutta te sanotte sen kaiken olevan kädettömän ja sokean työtä, sattumalta syntynyttä se on teidän jumalanne. Enkö Minä kuulisi ja näkisi joka korvat ja silmät tehnyt olen. Kun puute ja ahdistus tulee päällenne niin huutakaa avuksenne evoluutiotanne, ehkä se voisi auttaa teitä, onhan se teidän jumalanne.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
        1:23 Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
        1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
        1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
        1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
        1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
        1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
        1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
        1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
        1:32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
        1:33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

        --kuin tätä päivää kuvaus Sananlaskuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
        1:23 Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
        1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
        1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
        1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
        1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
        1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
        1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
        1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
        1:32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
        1:33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

        --kuin tätä päivää kuvaus Sananlaskuissa

        Kuitenkin jos uskova joutuu tähän tilanteeseen, hätään ettei Jumala kuule rukousta niin ota toivoksi toinen Raamatun kohta :

        Miika
        7:9 Minä tahdon kantaa Herran vihaa, sillä minä olen tehnyt syntiä häntä vastaan, siihen asti että hän minun asiani toimittaa ja hankkii minulle oikeuden. Hän tuo minut valkeuteen, minä saan nähdä hänen vanhurskautensa.

        Hebrealaiskirje:
        12:7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?

        Sillä armon saa ne jotka tunnustaa pahuutensa, myös ne jotka eivät vielä ole uskovia. Voivat tulla uskoon kun tunnustavat pahuutensa.


    • Anonyymi

      itse tehty tilanne, ja itse menetetty itsenäisyys.
      - jouduttiin netto-maksajiksi !
      me kyllä pakolla maksetaan nato cia lisää !!!
      Jopa nykyiset kokoomus ministerit ovat nato cia palvelijoita - kuunnelkaa puheita!!

      Netto maksajia tarvitaan suurvaltojen sotiin !! Suomi köyhtyy.
      Elintaso laskee Suomessa.
      Suomi on Netto-maksaja, ilman todellista äänivaltaa, eu nato.
      Tilanne on tosi heikko.
      Suomen itsenäisyys on hävinnyt. Suomi on joutunut läntisen energia- ja raaka-aine ja inflaatio-, tulonsiirto- keinottelun armoille. Kilpailukyky häviää Suomesta. Elintaso laskee. Tilanne on huono.....
      - Tässä tarkoituksella tehdyssä kriisissä, ukraina toimissa, us globalisti rahan aiheuttama tuho on suurta. Ahneus ja ylimielisyys tuhoaa.
      globalisti raha, us, eu, nato, cia lähti ristiretkelle itään,, vaihtoi ukrainan hallinnon.
      - valtaan nostettiin tv-koomikko.
      ( -joka on omalle kansalleen yhtä tuhoiisa , kuin 1930-40 L oli taidemaalari Saksassa..).

      Venäjä pysäytti globalistien ja naton itään etenemisen, tuli sota...
      Ukrainan hyödyntämisestä taistellaan.
      Nyt on ukrainassa kuollut jo nato kenraaleja ja kymmeniä nato upseereja, natomiehistöä sadoittain.. Nato on syvällä suossa.
      Englantilaiset, ranskalaiset, puolalaiset. us, .. jne. Lisää siellä tuhoa. ja ajaa globalisti rahan etua !

      Nykyään Ollaan täysin vääristävän nato-propagandan alla, niin ikävä totuus siitä,
      että länsi politikoilla ja länsi rahalla on verta käsissään --- jää kertomatta !!
      Ukrainan menetykset on valtavat, yli 1/2 miljoonaa... ja sota invalidit lisänä.. toinen
      1 /2 miljoonaa..
      - Olisi aika lopettaa tämä länsi rahan ja globalistien uusi vietnam.
      ukraina-vietnam tulee liian kalliiksi.
      Ukrainasta ei saatu haluttua lebensraumia länsi-keinotteluun !!
      Black rock, goldman sachs, rotschildit, haliburton, black river,, monsanto, exon mobil, royal dutch shell, useat pakit lontoo city, new york.. jne,,jne,
      jäivät ilman huikaisevia voittoja...
      Ja lähi-itää ja afrikkaa ei hallita ukrainan viljalla....
      Lisäksi venäläinen on sotkenut ranskan siirtomaa-imperiumin saharan etelä-puolisilla alueilla !! Mullistuksia on ja ei ollenkaan globalisti rahan toiveitten mukaisia.
      Aloittaako nyt globalisti raha suuren kostoretken, vai vetäytyy, kuin aiemmin vetäytyi vietnamista ja afganistanista ?
      Se suuri globalisti rahan idea on tehty ukrainan vallanvaihto,,
      ja samaa yritetään valko-venäjällä ja georgiassa.
      Sitä länsi-keinottelun lebensraumia haetaan ahneesti !!
      Mutta us-cia, Nato onkin nyt aatun tavoin jo 4 rintaman sodassa !!
      Globalisti raha on kriisissä,, joten lisää riistettäviä tarvitaan !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe