Turussa voi kirjastokortilla lainata sähköauton

Anonyymi-ap

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunismia.

Itse ostanut ihan itse teslani ja nyt rupusakkikin voisi ajella sähköautolla?

Törkeää!!!!!

• Anonyymi

Varmaan kaupallinen diili touoututan kanssa. niiden edustajahan on läsnä kun soppari tehdään eli ei narkki saa käyttöönsä autoa tai irakilainen joka ajaa sen irakiin.

• Anonyymi

Matut paskoo tuonkin systeemin. Kohta niillä ajelee Woltkuskit ja muut jätteet

• Anonyymi

Helsingin kirjastossa ei voi edes lainata kärrypyörän kirjastokortilla mainostamisesta huolimatta.

Odottakaa kun eka vastoinkäyminen sattuu ja auto jää näyteikkunaan, kuten kirjaston kärrypyörä, seisoo näyttävästi ilman käyttöä, koska määrärahoja on käytetty viisasti pyörään.

• Anonyymi

Sähköjalkojen lainaminen olizsi kätevää, ei tarvisi kävellä... robottijalat jo syntyessään kaikille

• Anonyymi

Sen olen mahdollistanut minä, jonka Kelan ja Sossun rahoja valtio jätti maksamatta kohta vuoden verran.

Olen perus köyhä. En ole vielä tappanut ketään. Vaikka auto on veren punainen, niin tahdotaanko mukamas punaisen symboloiman tappoa ja köyhien sortamista?

Lisäkseni on ryöstetty muiltakin köyhiltä.
      Onneksi kirjastokortti on tallella....
      Vaikka Supo vääntyilee....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronapiikki?

Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.
      Salaliittoteoria
      240
      5402
    2. Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon

Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny
      Maailman menoa
      408
      2547
    3. Jotain hampaankolossa vieläkin?

Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.
      Ikävä
      297
      1406
    4. Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi

Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö
      Maailman menoa
      175
      1393
    5. Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin

Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis
      Luterilaisuus
      112
      920
    6. Ehkä tosiaan niin

että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh
      Ikävä
      61
      818
    7. Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?

Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.
      Ikävä
      49
      746
    8. vastuuton kolmikko.

Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra
      Sysmä
      7
      696
    9. Mitä teitte tänään?

Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte
      Ikävä
      124
      694
    10. Oulaisten musiikkiviikot

No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....
      Oulainen
      12
      673
    Aihe