Miten tällainen sähköautoilu veronmaksajien rahoilla on mahdollista?
https://yle.fi/a/74-20029832
Turussa voi kirjastokortilla lainata sähköauton
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunismia.
Itse ostanut ihan itse teslani ja nyt rupusakkikin voisi ajella sähköautolla?
Törkeää!!!!! - Anonyymi
Varmaan kaupallinen diili touoututan kanssa. niiden edustajahan on läsnä kun soppari tehdään eli ei narkki saa käyttöönsä autoa tai irakilainen joka ajaa sen irakiin.
- Anonyymi
Matut paskoo tuonkin systeemin. Kohta niillä ajelee Woltkuskit ja muut jätteet
- Anonyymi
Helsingin kirjastossa ei voi edes lainata kärrypyörän kirjastokortilla mainostamisesta huolimatta.
Odottakaa kun eka vastoinkäyminen sattuu ja auto jää näyteikkunaan, kuten kirjaston kärrypyörä, seisoo näyttävästi ilman käyttöä, koska määrärahoja on käytetty viisasti pyörään. - Anonyymi
Sähköjalkojen lainaminen olizsi kätevää, ei tarvisi kävellä... robottijalat jo syntyessään kaikille
- Anonyymi
Sen olen mahdollistanut minä, jonka Kelan ja Sossun rahoja valtio jätti maksamatta kohta vuoden verran.
Olen perus köyhä. En ole vielä tappanut ketään. Vaikka auto on veren punainen, niin tahdotaanko mukamas punaisen symboloiman tappoa ja köyhien sortamista?
Lisäkseni on ryöstetty muiltakin köyhiltä.
Onneksi kirjastokortti on tallella....
Vaikka Supo vääntyilee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524442
- 703962
- 513266
- 513224
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573046Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422495