Esim. Japani voisi koettaa vallata Kuriileja takaisin ja ANZUS -liitto antaisi vahvaa taustatukea. Nyt Venäjä joutuisikin siirtämään resursseja Euroopasta sinne..
Eli tapahtuisi käänteinen ilmiö kuin WW2:ssa, kun Stalin siirrätti kylmänkestäviä siperialaisjoukkoja Moskovan turvaksi.
Lännen pitäisi avata rintama Venäjän kaukoitään
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
VENÄJÄ ON TÄYSIN KYVYTÖN PUOLLUSTAMAAN RAJOJAAN
MUTTA VAIKEA SINNE ON HYÖKÄTÄKKIN PITKIEN HUOLTOETÄISYYKSIEN TAKIA
VENÄJÄ ON IKÄNSA SUOMEA TUHONNEET JA TAPPANEET
SUOMALAISILLA ON PITÄNYT OLLA PIILOPIRTIT JA PAIKAT MIHIN MENNÄ NOITTEN PAHOLAISTEN EESTÄ POIS
VENÄJÄ ON IKUISESTI SUOMALAIIA TAPPANEET. - Anonyymi
1970 luvulla kehoitettiin luomaan USAlle useita vietnameja. Nyt voisi Venäjälle luoda useita ukrainoja. Puuhaa Putinille joka puolella.
- Anonyymi
Mutta sehän on jo avattu , Etelä Koreaan tulee ydinaseet ja Suomelta vaatii NATO sotilaita Japaniin tuota pikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849