https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle-politiikot-eivat-sanele-tai-maaraa-mita-ylen-ohjelmissa-sanotaan/8689996
kansa kuuntelee-henrikson saa huomata miten kansa asiat käsittää.seuraavissa vaaleissa rkp painuu liike Nyt taakse
/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle
10
246
Vastaukset
- Anonyymi
RKP kannatus on jo KD takana....
- Anonyymi
Rkp pitäisi luutia pois Suomen maaperältä.
- Anonyymi
Jos saisin päättää, niin jättäisin persut ulos hallituksesta ja oppositio tukisi Kokoomuksen RKP:n ja kristillisten hallitusta. Persut on maailman lopun puolue. Ihmettelen kun Orpo suuressa hallituskiimassa edes neuvottelee tälläisen puolueen kanssa. Luulisi Orpon jo näkevän mihin päänsä pistää. Voi Orpo raukkaa
- Anonyymi
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä. - Anonyymi
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
kyllä ruotsalaisilla oli jo aikaisemmin hyvät yhteydet ja sama rotuoppi-on siitä varmaan ylen arkistossa ohjelmat.
ruotsi leipoi rahaa rautamalmilla natseille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä.Ei ole PS minun inhokkipuolue, olen suvultani syntyperäinen suomalainen niin monen sukupolven takaa kuin historia tuntee . Joten levität valheellista, väärää tietoa. Inhokkipuolueeni ovat SDP ja Vihreät. Myös tavallaan Vasemmistoliitto, mutta onneksi ovat vähäisiä, niin voi helposti jättää huomiotta.
- Anonyymi
Tynkkynen bör titta närmare i spegeln.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839