https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle-politiikot-eivat-sanele-tai-maaraa-mita-ylen-ohjelmissa-sanotaan/8689996
kansa kuuntelee-henrikson saa huomata miten kansa asiat käsittää.seuraavissa vaaleissa rkp painuu liike Nyt taakse
/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle
10
255
Vastaukset
- Anonyymi
RKP kannatus on jo KD takana....
- Anonyymi
Rkp pitäisi luutia pois Suomen maaperältä.
- Anonyymi
Jos saisin päättää, niin jättäisin persut ulos hallituksesta ja oppositio tukisi Kokoomuksen RKP:n ja kristillisten hallitusta. Persut on maailman lopun puolue. Ihmettelen kun Orpo suuressa hallituskiimassa edes neuvottelee tälläisen puolueen kanssa. Luulisi Orpon jo näkevän mihin päänsä pistää. Voi Orpo raukkaa
- Anonyymi
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä. - Anonyymi
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
kyllä ruotsalaisilla oli jo aikaisemmin hyvät yhteydet ja sama rotuoppi-on siitä varmaan ylen arkistossa ohjelmat.
ruotsi leipoi rahaa rautamalmilla natseille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä.Ei ole PS minun inhokkipuolue, olen suvultani syntyperäinen suomalainen niin monen sukupolven takaa kuin historia tuntee . Joten levität valheellista, väärää tietoa. Inhokkipuolueeni ovat SDP ja Vihreät. Myös tavallaan Vasemmistoliitto, mutta onneksi ovat vähäisiä, niin voi helposti jättää huomiotta.
- Anonyymi
Tynkkynen bör titta närmare i spegeln.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684167Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098