Lähtekää siitä ulos

Anonyymi-ap

Hyvät veljet, nyt on aika lähteä ulos Babylonista!

On häpeällistä, että naiset toimivat seurakunnissa pappeina ja pastoreina. Tehkää niin kuin minä ja lähtekää ulos Babylonin seurakunnista!

1234567---

119

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervemenoa!

      • Anonyymi

        Hyvä jos tämä vihaaja siirtyy muille maille. Babylon on Arabiassa mesopotania eufrat alueella mihin juutalaiset pakkosiirrettiin syntien takia jo kauan ennen Jeesusta ja tätä se nyt sitten on.


    • Anonyymi

      Tehokkain keino vaikuttaa tilanteeseen on lopettaa kymmenysten maksaminen sellaiselle kirkolle, joka ei mielestäsi toimi Raamatun oppien mukaan.

      • Anonyymi

        "Hyvät veljet, nyt on aika lähteä ulos Babylonista!"

        Missä ne sisaret ovat, kun Babylonista lähtevät ulos vain veljet?
        Voihan naispastori olla sukupuolineutraali?
        Seurakunnassa kun ei ole miestä, eikä naista, vaan kaikki ovat yhtä ruumista Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi

        Todellinen uskonpuhdistaja toimii Raamatun ohjeiden mukaan ja lähtee ulos Babylonista...ja tietenkin kymmenyksetkin jäävät silloin maksamatta.

        Toimikaa tekin kuten suoraselkäinen ja esimerkillinen veli 1234567---joka ei kätke kynttiläänsä vakan alle, vaan julistaa kolmen enkelin sanomaa suureen ääneen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvät veljet, nyt on aika lähteä ulos Babylonista!"

        Missä ne sisaret ovat, kun Babylonista lähtevät ulos vain veljet?
        Voihan naispastori olla sukupuolineutraali?
        Seurakunnassa kun ei ole miestä, eikä naista, vaan kaikki ovat yhtä ruumista Kristuksessa Jeesuksessa.

        Minä toimin vain Raamatun esimerkin mukaan. Ei sielläkään mainita naisia erikseen. Naiset tulevat miehen "kylkiäisenä" , sillä miehen kylkiluustahan heidät on tehty.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toimin vain Raamatun esimerkin mukaan. Ei sielläkään mainita naisia erikseen. Naiset tulevat miehen "kylkiäisenä" , sillä miehen kylkiluustahan heidät on tehty.

        1234567---

        Sinä et ole ymmärtänyt evankeliumin perusteitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole ymmärtänyt evankeliumin perusteitakaan.

        Naipastorit ovat vesittäneet kaikki selvät Raamatun totuudet.

        Ap. t. 11:29
        Niin opetuslapset päättivät kukin varojensa mukaan lähettää avustusta Juudeassa asuville VELJILLE.

        Ap. t. 12:17
        Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä JAAKOBILLE ja VELJILLE". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.

        Ap. t. 15:23
        ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän VELJENNE, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille VELJILLE Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

        Ap. t. 18:18
        Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi VELJILLE jäähyväiset ja purjehti Syyriaan

        Ap. t. 22:5
        niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä VELJILLE Damaskoon

        Ef. 6:23
        Rauha VELJILLE ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        Kol. 1:2
        Kolossassa asuville pyhille ja uskoville VELJILLE Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!

        1. Tess. 5:27
        Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille VELJILLE.

        1. Tim. 4:6
        Kun tätä VELJILLE opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

        Kuten huomaat, sisaria ei näissä mainita.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toimin vain Raamatun esimerkin mukaan. Ei sielläkään mainita naisia erikseen. Naiset tulevat miehen "kylkiäisenä" , sillä miehen kylkiluustahan heidät on tehty.

        1234567---

        Nikkivaras sinulla on ollut varmaankin ikävä minua, kun en ole aikoihin kirjoitellut.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikkivaras sinulla on ollut varmaankin ikävä minua, kun en ole aikoihin kirjoitellut.

        1234567---

        Selityksenä tälle kirjoitustauolle, niin miehelläni 1234567--- oli silloin hyvä kausi meneillään, jolloin hän muisti, ettei enää ole Adventtikirkon jäsen. Nyt taas mennään vaihtelevasti. Jopa päivittäin selvät ja huonot hetket vaihtelevat dementian pahetessa.

        2345671+++


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvät veljet, nyt on aika lähteä ulos Babylonista!"

        Missä ne sisaret ovat, kun Babylonista lähtevät ulos vain veljet?
        Voihan naispastori olla sukupuolineutraali?
        Seurakunnassa kun ei ole miestä, eikä naista, vaan kaikki ovat yhtä ruumista Kristuksessa Jeesuksessa.

        Babylon on edelleen Arabiassa Palestiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen uskonpuhdistaja toimii Raamatun ohjeiden mukaan ja lähtee ulos Babylonista...ja tietenkin kymmenyksetkin jäävät silloin maksamatta.

        Toimikaa tekin kuten suoraselkäinen ja esimerkillinen veli 1234567---joka ei kätke kynttiläänsä vakan alle, vaan julistaa kolmen enkelin sanomaa suureen ääneen!

        Babylon on edelleen Arabiassa eikä koske kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naipastorit ovat vesittäneet kaikki selvät Raamatun totuudet.

        Ap. t. 11:29
        Niin opetuslapset päättivät kukin varojensa mukaan lähettää avustusta Juudeassa asuville VELJILLE.

        Ap. t. 12:17
        Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä JAAKOBILLE ja VELJILLE". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.

        Ap. t. 15:23
        ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän VELJENNE, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille VELJILLE Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

        Ap. t. 18:18
        Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi VELJILLE jäähyväiset ja purjehti Syyriaan

        Ap. t. 22:5
        niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä VELJILLE Damaskoon

        Ef. 6:23
        Rauha VELJILLE ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        Kol. 1:2
        Kolossassa asuville pyhille ja uskoville VELJILLE Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!

        1. Tess. 5:27
        Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille VELJILLE.

        1. Tim. 4:6
        Kun tätä VELJILLE opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

        Kuten huomaat, sisaria ei näissä mainita.

        1234567---

        Kuka sinut synnytti ei kai vaan joku nainen ??? Hyi helvetti mikä Babylon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinut synnytti ei kai vaan joku nainen ??? Hyi helvetti mikä Babylon

        Kyllä se nainen oli.
        Valitettavasti ihan täys huora.

        Ilm.
        4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toimin vain Raamatun esimerkin mukaan. Ei sielläkään mainita naisia erikseen. Naiset tulevat miehen "kylkiäisenä" , sillä miehen kylkiluustahan heidät on tehty.

        1234567---

        Melkoista stereotyyppistä naisten vähättelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naipastorit ovat vesittäneet kaikki selvät Raamatun totuudet.

        Ap. t. 11:29
        Niin opetuslapset päättivät kukin varojensa mukaan lähettää avustusta Juudeassa asuville VELJILLE.

        Ap. t. 12:17
        Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä JAAKOBILLE ja VELJILLE". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.

        Ap. t. 15:23
        ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän VELJENNE, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille VELJILLE Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

        Ap. t. 18:18
        Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi VELJILLE jäähyväiset ja purjehti Syyriaan

        Ap. t. 22:5
        niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä VELJILLE Damaskoon

        Ef. 6:23
        Rauha VELJILLE ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        Kol. 1:2
        Kolossassa asuville pyhille ja uskoville VELJILLE Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!

        1. Tess. 5:27
        Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille VELJILLE.

        1. Tim. 4:6
        Kun tätä VELJILLE opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

        Kuten huomaat, sisaria ei näissä mainita.

        1234567---

        Ei kai, kun valitsit korvasyyhyysi tuollaiset raamatunpaikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista stereotyyppistä naisten vähättelyä.

        Ei mitään vähättelyä, vaan TOTUUS löytyy Raamatusta.

        Kylkiluu vaietkoon seurakunnassa ja mielellään muuallakin, kun Pää puhuu ASIAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikkivaras sinulla on ollut varmaankin ikävä minua, kun en ole aikoihin kirjoitellut.

        1234567---

        Voi pieni höpönassuni, mehän olemme olleet jatkuvasti yhdessä ja meillä on ollut niin hauskaa, kun olemme käyneet helluntailaisten herätyskokouksissa.

        Ottaisit nyt vaan kiltisti ne dementialääkkeesi, niin elämä olisi paljon valoisampaa ilman noita elleneitä ja luthereita räyskyvine petowirsineen.

        Rakastava tasa-arvoinen vaimosi
        2345671+++

        Ps. ei enää sapattimiinuksia - - - vaan ylösnousemusplussaa +++!


      • Anonyymi

        Babylon on Raamatun mukaan tuolla Arabiassa joten menkää sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naipastorit ovat vesittäneet kaikki selvät Raamatun totuudet.

        Ap. t. 11:29
        Niin opetuslapset päättivät kukin varojensa mukaan lähettää avustusta Juudeassa asuville VELJILLE.

        Ap. t. 12:17
        Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä JAAKOBILLE ja VELJILLE". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.

        Ap. t. 15:23
        ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän VELJENNE, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille VELJILLE Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

        Ap. t. 18:18
        Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi VELJILLE jäähyväiset ja purjehti Syyriaan

        Ap. t. 22:5
        niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä VELJILLE Damaskoon

        Ef. 6:23
        Rauha VELJILLE ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        Kol. 1:2
        Kolossassa asuville pyhille ja uskoville VELJILLE Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!

        1. Tess. 5:27
        Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille VELJILLE.

        1. Tim. 4:6
        Kun tätä VELJILLE opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

        Kuten huomaat, sisaria ei näissä mainita.

        1234567---

        Taitaa olla nyt kyseessä oikea homoveli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen oli.
        Valitettavasti ihan täys huora.

        Ilm.
        4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

        Joo kartalla suuri Babylon Arabiassa käyrä miekka eufrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään vähättelyä, vaan TOTUUS löytyy Raamatusta.

        Kylkiluu vaietkoon seurakunnassa ja mielellään muuallakin, kun Pää puhuu ASIAA!

        Hahaha onneksi naiset saa tehdä päällään mitä haluaa HAHAHAHAH ostakaa ehkäisyä ettei noita naisvihaajia enää synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään vähättelyä, vaan TOTUUS löytyy Raamatusta.

        Kylkiluu vaietkoon seurakunnassa ja mielellään muuallakin, kun Pää puhuu ASIAA!

        Sinä et ole pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole ymmärtänyt evankeliumin perusteitakaan.

        Synagogalla ei tunneta evankeliumia


      • Anonyymi

        Ei tuon 1234567 - kirkko ole edes Adventtikirkko. Hänellä on omat eväät, kuten yleisuskonnossa yleensä.... Omat pyhät ja valtakoneistonsa.

        Ihan baaabylon, kaikki se, mikä on päänsä ympärillä ei pyöri.
        Voihan turkanen sentään, mikä tyhjyys 1234567 jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toimin vain Raamatun esimerkin mukaan. Ei sielläkään mainita naisia erikseen. Naiset tulevat miehen "kylkiäisenä" , sillä miehen kylkiluustahan heidät on tehty.

        1234567---

        Et sinä toimi minkään raamatun mukaan 1234567

        Katsos, Jumalassa on mies- ja nainen. Jumalan kuva. Ja siksi seurakunta on Kristuksen morsian. Sitä et halua olla.
        Ja terveen miehen toinen kylki on vaimo, joka on rakkauden kohde ja hänellä on turvallista olla, ja jopa profetoida - onhan hän uskon kautta Uudeliiton pappi.

        sinusta ei 1234567 voi sitä pappeutta todistaa missään muodossa.
        Olet uskonnollinen raato - omin juttuinesi.

        Kukahan on sulle antanut lupaa- että sinun mukaasi olisi tunnettava Herra"!
        Ei kukaan. Se on niin vinoutunut, että siitä ei tunne kukaan.

        Se kylkiluu on sitten raamatullien kielikuva - kun parempaa ei vanhalle aatamille ollut sanoittaa. Nyt voi ajatella DNA.n mukaan mitä se tarkoittaa.

        Lopun aikana ymmärrys lisääntyy, Mutta, älä kiellä Jumalan Hengen toimintaa.
        Sanoihan Herra Abrahamillekin, että kuuntele vaimoasi. Muutoin Aabraham olisi tehnyt oman pään mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naipastorit ovat vesittäneet kaikki selvät Raamatun totuudet.

        Ap. t. 11:29
        Niin opetuslapset päättivät kukin varojensa mukaan lähettää avustusta Juudeassa asuville VELJILLE.

        Ap. t. 12:17
        Niin hän viittasi kädellään heitä vaikenemaan ja kertoi heille, kuinka Herra oli vienyt hänet ulos vankeudesta, ja sanoi: "Ilmoittakaa tämä JAAKOBILLE ja VELJILLE". Ja hän lähti pois ja meni toiseen paikkaan.

        Ap. t. 15:23
        ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän VELJENNE, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille VELJILLE Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

        Ap. t. 18:18
        Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi VELJILLE jäähyväiset ja purjehti Syyriaan

        Ap. t. 22:5
        niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä VELJILLE Damaskoon

        Ef. 6:23
        Rauha VELJILLE ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

        Kol. 1:2
        Kolossassa asuville pyhille ja uskoville VELJILLE Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!

        1. Tess. 5:27
        Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille VELJILLE.

        1. Tim. 4:6
        Kun tätä VELJILLE opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.

        Kuten huomaat, sisaria ei näissä mainita.

        1234567---

        Ihanko piti peuakojakeita alkaa etsimään, aivankuin vauvakasteelliset, joka lapsi sanasta ottaa jakeen ja alkaa vauvattamaan sen lapsi sanan kautta kastetta.
        Sitten Martti helvetyttää kastamattomia lapsia. Sielläpä heitin mukaa kituvat.

        He ovat samasta puusta veistetty, kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen oli.
        Valitettavasti ihan täys huora.

        Ilm.
        4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

        Eli porttojen- so. haureellisten pappien nimitys ja 12345667 on erittäin suuri portto.
        Haureellisena esiintyy muka yljän morsiamena.

        Siinä sitä porttoutta on. Haureus on raamatun kuvaus epäuskosta ja väärästä opetuksesta.
        Siksi 12346567 otsassa babylon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole pää.

        Minä olen Pää omassa kodissani, vaikka vaimoni yrittää alistaa minua!

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvät veljet, nyt on aika lähteä ulos Babylonista!"

        Missä ne sisaret ovat, kun Babylonista lähtevät ulos vain veljet?
        Voihan naispastori olla sukupuolineutraali?
        Seurakunnassa kun ei ole miestä, eikä naista, vaan kaikki ovat yhtä ruumista Kristuksessa Jeesuksessa.

        Sellanenko seurakunta teillä, että ei ole miehiä, eikä naisia ? Aikoihin on eletty.


    • Uskoville sanon sen ,mitä tulee tapahtumaan.
      Tulee kotiseurakuntia ja vahvoja ja tietysti täysin irti babylonin huorasta.
      Babylon tulee paljastumaan ja se joka halajaa taivaaseen niin ei pidä jäädä babylonin tukijaksi.
      Jos jäät niin olet tukemassa saatanan järjestelmää.
      Siitä on uskovan lähdettävä ulos.
      Kuin alussa niin on oleva lopussa.
      Uloskutsuttujen joukko ...

      • Anonyymi

        Juuri näin!

        Siksi minäkin olen eronnut Adventtikirkosta, enkä ole aikoihin maksanut enää kymmenyksiäkään sinne.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Siksi minäkin olen eronnut Adventtikirkosta, enkä ole aikoihin maksanut enää kymmenyksiäkään sinne.

        1234567---

        Sitten olet luopunut Jumalan tahdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olet luopunut Jumalan tahdosta.

        Nyt minä vasta sitä todella noudatan ja julistan rohkeasti koko kolmen enkelin sanomaakin suureen ääneen.

        Aikaisemmin hain turvaa kirkosta, mutta nyt olen jättänyt itseni ja elämäni täysin Jumalan varaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Siksi minäkin olen eronnut Adventtikirkosta, enkä ole aikoihin maksanut enää kymmenyksiäkään sinne.

        1234567---

        Nikkivaras, en ole eronnut Adventtikirkosta.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikkivaras, en ole eronnut Adventtikirkosta.

        1234567---

        Täällä kotonani tapahtuu kummia asioita!!!

        Vaimoni väittää, että olen eronnut Adventtikirkosta!
        Hän yrittää houkutella minua helluntailaisiin, koska haluaa päästä profetoimaan ja puhumaan kielillä.
        Kotiimmekin hän on kutsunut noita harhaoppisia, jotka ovat pukeutuneet "valkeisiin vaatteisiin" muka minua hämätäkseen, mutta ei minua niin vaan hämätäkään!
        Yrittävät myrkyttää minua joillakin pillereillä, joita en kyllä suostu syömään!!!
        Hän ihan selvästi yrittää alistaa minut itselleen alamaiseksi!
        Hän varmaan väärensi eroilmoituksenikin Adventtikirkon jäsenyydestä...

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Siksi minäkin olen eronnut Adventtikirkosta, enkä ole aikoihin maksanut enää kymmenyksiäkään sinne.

        1234567---

        Kymmenyksiäkin olen maksanut uskollisesti näihin päiviin asti, sekä runsaita uhrilahjoja.

        1234567---


      • Anonyymi

        Äitisi opetti noin pahoja sanoja???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenyksiäkin olen maksanut uskollisesti näihin päiviin asti, sekä runsaita uhrilahjoja.

        1234567---

        Saagan sitä tukea taloudellisesti vaikka jalkapalloseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saagan sitä tukea taloudellisesti vaikka jalkapalloseuraa.

        Ei hän tue enää Adventtikirkkoa, sillä minä olen mieheni 1234567--- edunvalvoja ja me käymme nykyään mieheni voinnin salliessa (silloin kun hän muistaa eronneensa Adventtikirkosta) Siion temppelissä, jonne maksamme kymmenykset ja uhrilahjat.

        2345671+++


      • Anonyymi

        Pihalla olettekin täysin ulkona. Fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tue enää Adventtikirkkoa, sillä minä olen mieheni 1234567--- edunvalvoja ja me käymme nykyään mieheni voinnin salliessa (silloin kun hän muistaa eronneensa Adventtikirkosta) Siion temppelissä, jonne maksamme kymmenykset ja uhrilahjat.

        2345671

        6666666666666😈💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6666666666666😈💩💩💩💩

        Mikäs sinua vaivaa?

        Oletko reppana ottanut pedonmerkin ja nyt olet sitten Saatanan orja ja suollat pelkkää paskaa molemmista päistä?

        Tulkitsinhan oikein merkkikieltäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinua vaivaa?

        Oletko reppana ottanut pedonmerkin ja nyt olet sitten Saatanan orja ja suollat pelkkää paskaa molemmista päistä?

        Tulkitsinhan oikein merkkikieltäsi?

        Kymmenykset ei pelasta sun sieluasi kun kuolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenykset ei pelasta sun sieluasi kun kuolet.

        Minä en kuule kymmenyksiä sen enempää kuin muitakaan UHRI-lahjoja maksele yhdellekään HUIJARIpuljulle.

        UHRATKAA te vain itsenne _lahkojen ORJIKSI_ niin paljon kuin tykkäätte!

        No tietenkin olisi parempi, että tulisitte järkiinne ja tekisitte lopun koko huuhaatouhusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuule kymmenyksiä sen enempää kuin muitakaan UHRI-lahjoja maksele yhdellekään HUIJARIpuljulle.

        UHRATKAA te vain itsenne _lahkojen ORJIKSI_ niin paljon kuin tykkäätte!

        No tietenkin olisi parempi, että tulisitte järkiinne ja tekisitte lopun koko huuhaatouhusta...

        Jep. Huijausta ovat viestisi.


    • Anonyymi

      Adventtikirkko ei ole Babylon, vaikka mitä intät vastaan.

      • Anonyymi

        Adventtikirkko on vain yksi Babylonin porttokirkko muiden ekumeenisten porttosisariensa joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on vain yksi Babylonin porttokirkko muiden ekumeenisten porttosisariensa joukossa.

        Adventtikirkko on Jumalan edustaja täällä maan päällä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on Jumalan edustaja täällä maan päällä.

        1234567---

        Niin on. Miksi siis erosit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on vain yksi Babylonin porttokirkko muiden ekumeenisten porttosisariensa joukossa.

        Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi

        Babylon on edelleen palestiinass.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on vain yksi Babylonin porttokirkko muiden ekumeenisten porttosisariensa joukossa.

        Kristityt ei ole Babylon vaan judet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Miksi siis erosit?

        Vaimoni väärensi erohakemukseni ja nyt hän pitää minua vankina kotonani! Ja kaiken lisäksi kantaa rahamme vielä helluntaiseurakuntaan! Luulen, että hän on testamentannut omaisuutemmekin noille Babylonin porttohuijareille.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on Jumalan edustaja täällä maan päällä.

        1234567---

        Saatana halusi olla Jumala. Job ja saatana keskustelee Jumalan Kaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko on vain yksi Babylonin porttokirkko muiden ekumeenisten porttosisariensa joukossa.

        Babylon on Palestiinassa mesopotaniassa ja Sodoman on siellä. Ilm.11:8


    • Anonyymi

      Sisarien tehtävänä on olla miehille apu.
      Heidän tulee tehdä ruokaa, pitää koti puhtaana ja lämmittää sänky miestä varten, että saadaan jälkikasvua. Sisarilla on siinä ihan riittävästi puuhaa, joten ei sisarien tulekaan toimia pastorina tai muissa seurakunnan viroissa.

      • Anonyymi

        No taivaassa naisetkin pääsevät toimittamaan papin virkaa tasavertaisina miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taivaassa naisetkin pääsevät toimittamaan papin virkaa tasavertaisina miesten kanssa.

        Siitä se vaimonikin jaksaa muistutella minua ja on alkanut seurustella noiden harhaoppisten "pikaista ylöstempausta" odottavien helluntailaisten kanssa.

        Ovat saaneet vaimoni pään sekaisin ja nyt hän tahtoo naispapiksi!

        1234567---


      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taivaassa naisetkin pääsevät toimittamaan papin virkaa tasavertaisina miesten kanssa.

        Missä ihmeen taivaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen taivaassa?

        Niin missä ihmeen taivaassa. Ei missään siellä tuli järvessä tietysti mikä näillä on.


    • Turha kiistellä kenenkään missään puolueessa mikä on oikea ja mikä on paras ja mikä on väärä.
      Tulemme jokainen näkemään tämän asian Totuuden.
      Jeesus itse vääntää kyntteliköt paikaltaan mikä ei ole Hänestä.
      Nyt siis jokainen meistä näkee esim ev.lutin toiminnan.
      Jos Jumalan Henki on ihmisessä niin ei tarvitse super vahvoja silmälaseja nähdäkseen menon.
      Samoin tulee käymään kaikille niille ,jotka menee tuhoon eli kuuluu babyloniin.
      Sanon tämän siksi ,että minulla on todistus Jeesukselta Kristukselta.
      Sanon myös tämän ,että kopioikaa tätä viestiä ja jakakaa muille .
      Syy on todella se ,että kun aika tulee ja myrkky , valheet, vääryys seurakunnassanne ja teitä alkaa oksettaa se meno mitä näette niin se oksennus johtuu Jumalan Hengestä ,joka teissä on ja Hän voi pahoin kauttanne.
      Silloin pudistakaa tomut lahkeistanne ja rukoilkaa nöyrästi Herraa ,että löydätte uuden kodin ....sen kodin josta lähdetään sitten Taivaaseen.
      Aika on lähellä. Asiat etenee järjestyksessä.
      T: MrHyvis.

      • Anonyymi

        Ja minä kun luulin sairastavani vain tavallista oksennustautia!

        Kiitos Herralle, että toimii kauttani vaikka vain ajoittain hyvin harvakseltaan 🙏 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kun luulin sairastavani vain tavallista oksennustautia!

        Kiitos Herralle, että toimii kauttani vaikka vain ajoittain hyvin harvakseltaan 🙏 😇

        Jumalan sijaisena olo on helvetin raskasta hommaa!

        Joutuu

        - puhumaan hänen puolestaan ja kertomaan, mitä mieltä Hän on mistäkin asiasta, kun ei Hän jostain kumman syystä välitä itse sitä suoraan kertoa

        - sitten kun joku ei tykkää siitä, mitä Jumala puhuu suusi kautta, niin joudut haukutuksi ja vainotuksi ja pahimmassa tapauksessa vielä tapetuksi Hänen puolestaan ja

        - kaiken lisäksi uutena asiana joudut vielä oksentamaankin Hänen puolestaan nämä Baabelin portot ulos Hänen suustaan

        Iloitkaa, siis vielä kerran ILOITKAA, että Herra on valinnut juuri teidät välikappaleekseen!

        Palkkionne on oleva suuri (joskus jossain) siellä taivaassa (missä se sitten liekään) ja pääsette tuomareinakin toimimaan taivaallisessa oikeudenkäynnissä, jossa syytettyjen penkillä istuvat kaikki baabelin portot ja epäuskoiset. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sijaisena olo on helvetin raskasta hommaa!

        Joutuu

        - puhumaan hänen puolestaan ja kertomaan, mitä mieltä Hän on mistäkin asiasta, kun ei Hän jostain kumman syystä välitä itse sitä suoraan kertoa

        - sitten kun joku ei tykkää siitä, mitä Jumala puhuu suusi kautta, niin joudut haukutuksi ja vainotuksi ja pahimmassa tapauksessa vielä tapetuksi Hänen puolestaan ja

        - kaiken lisäksi uutena asiana joudut vielä oksentamaankin Hänen puolestaan nämä Baabelin portot ulos Hänen suustaan

        Iloitkaa, siis vielä kerran ILOITKAA, että Herra on valinnut juuri teidät välikappaleekseen!

        Palkkionne on oleva suuri (joskus jossain) siellä taivaassa (missä se sitten liekään) ja pääsette tuomareinakin toimimaan taivaallisessa oikeudenkäynnissä, jossa syytettyjen penkillä istuvat kaikki baabelin portot ja epäuskoiset. Amen.

        "Palkkionne on oleva suuri (joskus jossain) siellä taivaassa (missä se sitten liekään)"

        No sentään jossakin asiassa Jumalan sijaisena oleminen on kannattavaa, sillä papit ja pastorit saavat palkkaa jo täällä maan päällä ollessaan, kun muut vähempiarvoiset sijaiset palauttavat Jumalalle kuuluvat rahat heidän taskuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sijaisena olo on helvetin raskasta hommaa!

        Joutuu

        - puhumaan hänen puolestaan ja kertomaan, mitä mieltä Hän on mistäkin asiasta, kun ei Hän jostain kumman syystä välitä itse sitä suoraan kertoa

        - sitten kun joku ei tykkää siitä, mitä Jumala puhuu suusi kautta, niin joudut haukutuksi ja vainotuksi ja pahimmassa tapauksessa vielä tapetuksi Hänen puolestaan ja

        - kaiken lisäksi uutena asiana joudut vielä oksentamaankin Hänen puolestaan nämä Baabelin portot ulos Hänen suustaan

        Iloitkaa, siis vielä kerran ILOITKAA, että Herra on valinnut juuri teidät välikappaleekseen!

        Palkkionne on oleva suuri (joskus jossain) siellä taivaassa (missä se sitten liekään) ja pääsette tuomareinakin toimimaan taivaallisessa oikeudenkäynnissä, jossa syytettyjen penkillä istuvat kaikki baabelin portot ja epäuskoiset. Amen.

        Saatana halusi olla Jumala se ylistyksen johtaja kointähti pimeyden enkeli valkeuden enkelinä timantti kultaa lilja. Juu. Babylon on siellä Arabiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sijaisena olo on helvetin raskasta hommaa!

        Joutuu

        - puhumaan hänen puolestaan ja kertomaan, mitä mieltä Hän on mistäkin asiasta, kun ei Hän jostain kumman syystä välitä itse sitä suoraan kertoa

        - sitten kun joku ei tykkää siitä, mitä Jumala puhuu suusi kautta, niin joudut haukutuksi ja vainotuksi ja pahimmassa tapauksessa vielä tapetuksi Hänen puolestaan ja

        - kaiken lisäksi uutena asiana joudut vielä oksentamaankin Hänen puolestaan nämä Baabelin portot ulos Hänen suustaan

        Iloitkaa, siis vielä kerran ILOITKAA, että Herra on valinnut juuri teidät välikappaleekseen!

        Palkkionne on oleva suuri (joskus jossain) siellä taivaassa (missä se sitten liekään) ja pääsette tuomareinakin toimimaan taivaallisessa oikeudenkäynnissä, jossa syytettyjen penkillä istuvat kaikki baabelin portot ja epäuskoiset. Amen.

        Niitä varastettuja tavaroita myydään kirpputorilla ikäänkuin oltaisiin hienojakin ihmisiä.....


    • Anonyymi

      Mr. Hyvissä oletko käynyt lääkärissä?
      Kyseessä saattaa olla pikakolera. Harvinainen se on, mutta jonkun kohdalle voi osua.

      • Joo.. kyllä olet oikeassa .Näkee kirjoituksestasi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Joo.. kyllä olet oikeassa .Näkee kirjoituksestasi.

        Mikäli paisetilanne käy aivan sietämättömäksi, niin tarvittaessa pedonmerkin kumartajat voivat ottaa yhteyttä Tohtori Paiseeseen ja hänen kollegoihinsa. He ovat hoitaneet näitä tapauksia menestyksellisesti.

        Tulevaisuutta ajatellen nuorien lääketieteen opiskelijoiden kannattaa erikoistua paisetohtoriksi, sillä paiseista on tulossa pandemia sitä mukaa kuin pedonmerkin kumartajien määrä lisääntyy.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Joo.. kyllä olet oikeassa .Näkee kirjoituksestasi.

        Tämä aloittaja on nikkivaras.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloittaja on nikkivaras.

        1234567---

        On joku honkkeli ateisti


    • Anonyymi

      Naisten pappeus on hyvä!

      • Anonyymi

        Niin onkin, vaikka dementian edetessä mieheni 1234567--- aika ajoin sitä vastustaakin, nimittäin silloin kun hän elää menneisyydessä, eikä enää edes muista eronneensa Adventtikirkosta ja hylänneensä sen ummehtuneet opetukset.

        Kuten huomaatte, niin hänelläkin on hyvät, selvät hetkensä ja päivänsä sekä huonot, jolloin hän kärsii vainoharhoista kuten dementikot usein kärsivät. Kerran hän yritti jopa ajaa päälleni rollaattorillaan, kun yritin antaa hänelle hänen iltalääkkeensä.

        2345671+++


    • Anonyymi

      Niin,, adventtikirkkokin on osa Babylonia.

      • Anonyymi

        Viroon on viety varastettua tavaraa Suomesta hellareiden ja vapareiden kautta.MITÄHÄN JAHVE JA MOOSES SIITÄ TUUMAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viroon on viety varastettua tavaraa Suomesta hellareiden ja vapareiden kautta.MITÄHÄN JAHVE JA MOOSES SIITÄ TUUMAA.

        Tuskinpa mitään, kun Mooses on mädäntynyt jo aika päivää sitten, jos sitä ylipäätään on koskaan ollutkaan, eikä Jumalastakaan ole näkynyt merkkiäkään eikä kuulunut pierunpihaustakaan, mutta VIRKAVALTA voisi kyllä tarvittaessa puuttua asiaan eli vihjeet sinne.

        Hellareissa on todellakin kotona oppinsa saaneita salakuljettajia kuten esim eräs muukalaisvastainen huomionkipeä homosuhteessa mustan miehen kanssa elävä persu, jonka elämäntehtävänä on öyhöttäminen, paskanjauhaminen ja itsestään ääntä pitäminen.


    • Anonyymi

      Raamattu kertoo selvästi, että kun nainen avaa suunsa, on silloin tyhmä äänessä.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Raamattu kertoo selvästi, että kun nainen avaa suunsa, on silloin tyhmä äänessä. kyllä.


    • Anonyymi

      Sana on käynyt toteen: 2.Timoteuksen kirje:
      3:1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      3:2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3:3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      3:4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

      He ovat luopuneet Jumalan pyhästä sanasta ja rahastavat Jeesuksella. Fariseukset opettivat oikein mutta elivät kuin poraat läävässä, josta Jeesus nuhteli heitä.
      Potto kirkko mikäportto, - vielä pidemmälle homo kirkko! abortti päälle.

      Jumalan Pyhyys on tuntematon.
      Jumalan Pyhyys tuhoaa kaiken saastaisuuden ja pahuuden.

      • Anonyymi

        Tuo kuvaushan sopii täydellisesti lopun ajan Adventtikirkkoon.

        Raamattu kyllä paljastaa totuuden.


      • Anonyymi

        Ooksä ihan varma ettei synagogalla ja moskeijoissa budhassa tehdä niitä samoja syntejä.


      • Anonyymi

        Toi rahan ahneus kohta sopii hyvin taudinkuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooksä ihan varma ettei synagogalla ja moskeijoissa budhassa tehdä niitä samoja syntejä.

        Oon ihan varma, että tehdään. Joka ikisessä minkä tahansa uskonnollisen aatteen lafkassa.

        Kaikkien niiden toimintaa ohjaa vallan- ja rahanhimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan varma, että tehdään. Joka ikisessä minkä tahansa uskonnollisen aatteen lafkassa.

        Kaikkien niiden toimintaa ohjaa vallan- ja rahanhimo.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuvaushan sopii täydellisesti lopun ajan Adventtikirkkoon.

        Raamattu kyllä paljastaa totuuden.

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      On se häpeä kyllä terveelle miehellekin.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa alkaa homoksi ellet jo ole...


    • Anonyymi

      Adventistien Nykyaikalehdestä luettua 12/2018

      Valtaenemmistö jäseniä Pohjois-Amerikasta, Euroopasta ja Australiasta kannattaa naispastoriutta, kun taas valtaosa Afrikkalaisia vastustaa sitä. Muu maailma jakautuu tasaisemmin kahtia. Mm. Etelä-Amerikan osaston jäsenistä 52% puoltaa ja 48% vastustaa naisten toimimista pastoreina.

      On niitä muitakin vastustajia, kuin minä.

      1234567---

      • Anonyymi

        No entäs sitten? Tilanne on muuttumassa. Naispastoriuden vastustamiselle ei oikeasti ole mitään raamatullisia perusteita. Se on pelkkä kirkkotraditio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs sitten? Tilanne on muuttumassa. Naispastoriuden vastustamiselle ei oikeasti ole mitään raamatullisia perusteita. Se on pelkkä kirkkotraditio.

        Säkkipäässä teille ei Raamattu avaudu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkkipäässä teille ei Raamattu avaudu !

        Kyllä se on sinulla se säkki päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on sinulla se säkki päässäsi.

        Minulla on vaan talvella karvahattu ja kesällä lippalakki, ettei kaljuni pala !


    • Anonyymi

      toivottovasti 1234567--skan akka, jos on saanut uuden, kun entisen hakkasi navetassa sikoja hoitaessa - lähtisi tuollaisen ukon luota ja pistäisi omat housut jalkaan.
      Eihän tuollaisen urpon juttuihin kenenkään kannata luottaa.
      Ei tunne sanaa, vaan jonkun jakeen sitten hökeltää.
      Akka turpa kiinni minä puhun, ole hiljaa ja polvillasi hellan ja nyrkkini välissä, äläkä laita sapattina hellaan tulta.- minä sanon.

      Sellainen läksytys ja käskytys on 1234567 sapatti ja rakkaus puolisoaan kohtaan.

      Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Oletkohan sinä ihan selvinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sinä ihan selvinpäin.

        Melkein, nämä lääkkeeni vain ovat kolmiolääkkeitä - mutta niitä on pakko syödä, lääkärin määräys.
        Joskus otan iltaisin myös pienen konjakkiryypyn, kipuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sinä ihan selvinpäin.

        mutta sen verran olen selvä että tuon urpon 1234567, pitäisi vetää hame päälleen- sen verran akkamaisia ovat juttunsa.
        Minä en kohtele akkaani noin huonosti ja Herran huoneeseen ovat tervetulleita opettamaan, tasavertaisina herran kansalaisina.
        Urpot pysykööt poissa.


    • Anonyymi

      Jätin koko paskan, adventtikirkon. Huijariyhteisö, jossa pastorit kusettavat yhteisön jäseniä ja kusettaminen on pastoreiden pääasiallisin ja tärkein tehtävä.
      Rahan ahneita ovat he kaikki. He ovat saatanan orjia.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        "He ovat saatanan orjia."

        Tarkoitat varmaankin lahkon ja pastoreiden orjia?


    • Anonyymi

      kun naiset tuli papiksi Seurakunta alkoi hajoamaan sisältä päin,näin päätettiin riita sisään, se eskaloitu homoin sateekari aukko pukkaa tuulettimeen lisää puhtia kaiken laisiin luonnottomuuksiin.
      Musiikkin tunnelmien juuret aivan muualta, himossa, hassuttelussa, pelleylyssä, iskelmärakkaudessa, minkaöaiseen ymäristöstä sävy yhdistyy ja mielleyhtymät johtaa.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi

        Minäkin jätin Adventtikirkon ja erosin siitä, kun vihdoin ymmärsin senkin olevan Babylon. Naispastorit sielläkin eksyttävät adventtikansaa. Musiikkikin on sielunvihollisen masinoimaa, pelkkää kevyttä viihdettä ja maailmallisia esityksiä.

        Näin ei ollut silloin, kun miehet vielä toimivat pastoreina. Kun naiset alkoivat johtamaan seurakuntaa, niin Adventtikirkon alamäki alkoi ja vauhti sen kuin vaan kiihtyy!

        Veljet, te jotka vielä kuulette Pyhän Hengen äänen, hypätkää pois junan kyydistä ennen kuin on liian myöhäistä! Tästä sisar Whitekin varoitti seurakuntaa.

        1234567---


      • Anonyymi

        Jätin myös vaimoni, koska hän yrittää vietellä minua helluntaiseurakuntaan !

        Sielunvihollinen on saanut hänet saaliikseen ja minutkin hän haluaa alistaa alamaisekseen.
        Sanoudun irti tuosta jumalattomasta menosta ja pyhitän itseni tästä lähtien ainoastaan sapatin Herralleni. En tarvitse siihen seurakuntaa.

        1234567---


      • Anonyymi

        Nuoret ja naiset, ovat Haavistoa kannattamassa Presidentiksi.


    • Anonyymi

      Onhan se häpeällistä että uskonnollisia yhteisöjä yhä esiintyy - tälläkin vuosituhannella.

      • Anonyymi

        Harmillista on se, että laumasieluisuus on vielä voimissaan. Laumassa oleminen on evoluution jäänne, siltä ajalta, kun ihmisen esi-isät elivät puussa ja pyydystivät saalista lauman turvin.
        Uskonnollisiin lahkoihin kusetetut ovat vahvasti herkkäuskoisia laumasieluja ja pastorit sekä papit käyttävät juuri sitä ominaisuutta hyväkseen pyydystäessään maksavia asiakkaita yhteisönsä sisään.


    • Minkä takia nainen ei sun mielestä voi toimia pappina? Jos hän käy saman koulun ja osoittaa kykynsä toimia pappina, ei siihen pitäisi olla mitään estettä. Toimiiham naisia palomiehinä, sotilaina ja monessa miesmäisissä ammateissa. Kun täyttää kelpoisuudet ollos hyvä. Tommonen hihhuli ei sitä onnels päätä.

      • Anonyymi

        Mitkä ne papin kelpoisuudet mielestäsi ovat?

        Newbold?
        Lomalinda?
        Rakennusalan/puusepän ammattitutkinto?
        Teologian maisteri?
        Joku muu


      • Anonyymi

        Säkki päässäsi Raamattu ei avaudu!

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne papin kelpoisuudet mielestäsi ovat?

        Newbold?
        Lomalinda?
        Rakennusalan/puusepän ammattitutkinto?
        Teologian maisteri?
        Joku muu

        Jos on suorittanut hyväksyttävästi teologian koulutuksen ja saanut siitä todistuksen. Kouluja on vaikka kuinka paljon kullakin kirkolla. Se onkin sitten ihan eri asia onko virallisesti pappi. Sekin on jokaisen kirkon sisäinen asia.


      • Anonyymi

        Tuskin ymmärrät, en ala selittelemään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe