ALFA TV OHJELMAT NYT MAIKKARILLA

Anonyymi-ap

Alfa tv suosikkiohjelmia tullut MTV kanaville. Siis ihan identtiset ohjelmat ei uusia jaksoja. Ihanat siirtolapuutarhat pyörii MTV AVA ja Mtv3 alkaa pian Grillimestarit.

NIIN TURHA TUO ALFFA JA HUONOJA OHJELMIA. Miksi sitten tulee primetime aikaan Maikkarin kanavilta? 😁

12

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti nähdään Tangomarkkinat.

• Anonyymi

Tangomarkkinat on EVEO kanavan ohjelmistossa.

• Anonyymi

Sen sijaan syksyn sävel voi palata Maikkarille.

• Anonyymi

Ja toivottavasti nähdään Kultainen ja Hopeinen Harmonikka.

• Anonyymi

Mutta Harkimo puuttuu, niin ja tämä puoluesihteeri. Siinä mielessä kolmonen onkin parempi.

• Anonyymi

Alfan loputtua maanantaista lauantaihin klo 19:30-21:30 antenniverkossa kanavapaikalla 16
      Työn alla taitaa olla permanto.fi eli katsojan haluamalla ajalla katsottava?

• Anonyymi

• Anonyymi

Tänään 5.5.2023

19.30 Ukraina-Raportti: Upseerien matkassa rintamalla
        20.00 Mayn keittiö: Ruokaisat salaatit
        20.20 Jussin kalajutut: Jussin parhaat kalastusretket
        20.45 Isäntänä Tapani Ruokanen, vieraana kasvatustieteen tohtori Susanna Rivinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään 5.5.2023

19.30 Ukraina-Raportti: Upseerien matkassa rintamalla
        20.00 Mayn keittiö: Ruokaisat salaatit
        20.20 Jussin kalajutut: Jussin parhaat kalastusretket
        20.45 Isäntänä Tapani Ruokanen, vieraana kasvatustieteen tohtori Susanna Rivinen

Tuo oli osoitteessa: https://irr-tv.fi/ohjelma-aikataulu/

Onkohan missään viikko-ohjelmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli osoitteessa: https://irr-tv.fi/ohjelma-aikataulu/

Onkohan missään viikko-ohjelmaa?

Siellä on viikonpäiväruudukko jota klikaten näkee ko. päivän ohjelman

• Anonyymi

Alfa-tv:n kuvio oli aika outo. Ensin se pyöri vuosia ongelmitta, sitten tuli osakeanti ja mainoskatkot niin ei mennyt montaa kuukautta niin koko kanava oli nurin.
      Jännä juttu kun rahaa alkoi tulemaan niin sitten mentiin konkkaan? Olenkin miettinyt kuka tai ketkä veti lopulta kaiken välistä...

• Anonyymi

Rahaa tuli, mutta ei tullut tarpeeksi kun ohjelmistojen määrä kasvoi ja palkkojen ja korvauksien määräkin siinä samaassa tehdyistä töistä.

Ihan turhake kanavanahan Alffa ei ollut, vain huonosti markkinoitu ja talouspuolihoidettu. Tuon kertoo jo sekin, että Alfan ohjelmia kelpaa muille. Sanna Ukkolan ohjelma tulee nykyään Youtubessa Verkkouutiset kanavalla. Selvästi sisällöillä on kysyntää. Tuo Ukkolan ohjelmakin on ihan identtisen tapainen formaatti mikä Alffalla oli. Vain alusta ja miljöö on erilainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      71
      5417
    2. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      78
      1425
    3. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      54
      1324
    4. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      155
      1171
    5. Miksei paketit kulje viikonloppuisin??

Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai
      Maailman menoa
      53
      753
    6. Martinan perhelomat.

Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      747
    7. Mikä saa pettämään

Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina
      Sinkut
      165
      703
    8. Niin sitä vaan

Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,
      Ikävä
      39
      680
    9. Oot yksi niistä harvoista ihmisistä

joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗
      Ikävä
      27
      665
    10. Ilkka - Pohjalainen tänään

Olli Sahinmäen loistava kirjoitus. Täyttä asiaa.
      Ähtäri
      32
      608
    Aihe